Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
  1. #1
    Olisi harkinnassa nykyisen F650:sen vaihto R850 tai R1100 ärrään. Onko koneen luonteessa paljonkin eroa, eli kannattaisiko tyytyä vain 850:een?

    Ja miten toi etupään ratkaisu, onko hyvä? vähän ihmeellisen tuntuinen.
  2. #2
    850- ja 1100-koneiden perusluonne on aika samanlainen, 110:ssa vaan on enemmän kokoa ja voimaa.

    Etupäähän on vähän erikoisen näköinen, mutta käy koajamassa niin saat tuntumaa. Vitsihän on siinä, että se ei niiaa jarrutuksessa mutta joustaa kuopissa, eli ainoa mistä huomaa eron "tavalliseen" on, että kun survaisee etujarrua niin pyörä pysyykin aika suorassa eikä keula sukella.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  3. #3
    Aikanaan tuli R850R:llä ohjusteltua pari vuotta. Mielestäni tuo on oikeasti jopa hieman miellyttävämpi moottori kuin 1100, joka on paljon "kulmikkaampi".
    <p>2002-2014</p>
  4. #4
    Hyvä mopo, oliko 850/1100 sillä teho erot ovat vain n.7-9hv. ja onko sillä mitään käytännön merkitystä. Laita googleen r850rt esim. niin näet millä maailmalla ajellaan.
    Boxeriukko
  5. #5
    Joo niin minäkin aattelin että 850 vois olla parempi, täytyy koeajaa kun ilmat lämpenee.
  6.  
  7. #6
    Tere! Laitan tässä vielä vähän mittoja jos kiinostaa? R850r/rt männän halkaisija/ iskunpituus: v1996->70x87 ja vaihtuu 01/9 87,5x70,5 ja vastaava R1100r 99x70,5. eli ei mitään ihme hommaa. Mopot on ihan identtisiä kaikilta muilta osin lisävarusteineen, jos kysyttävää kyseisestä malleista niin ota yhteyttä "pekkavee":hen niin hän ainakin tietää, olin hänen kursseillaan ja suosittelen jos kiinostaa mopot.!
    Boxeriukko