Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 50:sta
  1. #1
    Olisiko kellään jakaa kokemuksia Suzukin GSX 650F-mallista? Jotain tyypityksiä olen ulkomaisilta sivustoilta lueskellut, mutta olisi kiva saada ihan omistajienkin mielipiteitä. Tai jos itse olet käynyt koeajamassa, millainen oli? Jos olen oikein ymmärtänyt, niin kyseessä ei ole niin kyykky kuin miltä äkkivilkaisulla näyttää. Mitä mieltä olette soveltuvuudesta ensimmäiseksi pyöräksi?

    En onnistunut löytämään ainoatakaan topiccia aiheesta täällä, johtuuko sitten siitä että malli on aika uusi eikä vielä paljon myyty vai ovatko omistajat vain tallissa ihailemassa pyöräänsä? *
    Magna
  2. #2
    Sehän on vaan katettu Bandit. Sinällään käsittääkseni aika onnistunut.
    http://www.motorcyclenews.com/MCN....current



    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
  3. #3
    Eikö tuo ole sama pyörä kuin 650 Bandit mutta eri katteilla?
    - Yamaha XV1100 Virago -92
    (- Suzuki GSF Bandit S 600 -99)
  4. #4
    No tuo tietysti selittää miksi ei niin paljoa spesifisiä kommenttejä löydy tästä mallista.. Kiitos muuten linkistä, tuolla oli paljon hyvää tavaraa! Ja löytyihän sieltä se "novice-friendly":kin..
    Magna
  5. #5
    Tosiaan se on käytännössä kokokatettu Bandiitto, aavistuksen eri lailla viritettynä niin että vääntöä on vähän enemmän alempana. Alkukäyrät ainakin ovat erilaiset, luultavasti sähköistä säätöä myös.

    Omalla ehdin ajella 24500 km viime kaudella. Oikein mukava pelihän se on, käy niin matkailuun kuin mutkapätkäilyynkin. Helppo ajaa, tehoa sopivasti ettei jää jalkoihin eikä lähde käsistä
    Ajoasento ei ole mitenkään kyykky vaan aika rento "sport touring" pienellä etunojalla ja kohtuullisella polvikulmalla
    Erittäin pätevä yleispyörä, mitä nyt ehkä vähän luonteeton keskitien kulkija joka suhteessa.
    Moto1-lehdessä oli hyvä testiartikkeli pari numeroa sitten, käy vaikka kirjastosta etsimässä.



    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  6. #6
    Lainaa (Tympeysmies @ Maalis. 30 2009,17:20) kirjoitti
    Tosiaan se on käytännössä kokokatettu Bandiitto, aavistuksen eri lailla viritettynä niin että vääntöä on vähän enemmän alempana. Alkukäyrät ainakin ovat erilaiset, luultavasti sähköistä säätöä myös.

    Omalla ehdin ajella 24500 km viime kaudella. Oikein mukava pelihän se on, käy niin matkailuun kuin mutkapätkäilyynkin. Helppo ajaa, tehoa sopivasti ettei jää jalkoihin eikä lähde käsistä *
    Ajoasento ei ole mitenkään kyykky vaan aika rento "sport touring" pienellä etunojalla ja kohtuullisella polvikulmalla
    Erittäin pätevä yleispyörä, mitä nyt ehkä vähän luonteeton keskitien kulkija joka suhteessa.
    Moto1-lehdessä oli hyvä testiartikkeli pari numeroa sitten, käy vaikka kirjastosta etsimässä.
    Itsellä ei ole vielä käytännön kokemusta mutta minusta nuo kuulostavat ihan kunnioitettavilta kilsamääriltä yhdeksi ajokaudeksi. Eli ei se siis kovin kamala voi olla ajaa kun noinkin paljon olet satulassa viihtynyt :-)

    Nyt kun ekaa pyörää olen jahtaamassa niin aika hyvältä tuo luonnehdinta kuulostaa. Pitää sitä superluonnikasta pyörää hakea sitten joskus myöhemmin.. Menenpä haeskelemaan tuon lehden jostain, kiitti vinkistä!
    Magna
  7. #7
    Itse kävin eilen tälläisen otsikossa mainitun pyörän hakemassa ja nyt takana 140km ja oli mukava peli ajaa gsx 750 f jälkeen, tänään jatkuu kilsojen kerryttäminen.... rauman vappuajelun merkeissä...
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  8. #8
    Velipojalla on tuollainen -08, muutaman sata km olen sillä ajanut. Kone on kuin sähkömoottori käynniltään, hyvä vai huono asia, riippuu varmaan keneltä kysyy.

    Kate oli ihan jees, penkki ei vaikuttanut kaksiselta, ja polvikulmaa oli makuuni vähän turhan paljon, korottaisin ehkä satulaa ja muokkaisin istuinosaa muutenkin. Muilta osin ihan kelpoinen pyörä matkantekoon.

    Jarrut on paremmat kuin omassa Vstromissa, alusta aika peruskamaa vähäisin säätömahdollisuuksin. Keulasta varmaan loppuu vaimennukset melko äkkiä. Ihan kiva pyörä ja varsinkin hintaansa nähden, jne, muttei vaihtohimoja sytyttänyt, en tosin ole ikinä ollut mikään rivinelkku-fani.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  9. #9
    Ainoa miinus mitä olen tähän mennessä pyörässä huomannut, on se että kun kaasu löysää niin tuntuu että meno toppaa melkein seinään kun taas kaasutin versiossa tuo kohta oli pehmeämpi, kun ruokaa tuli moottorille silti, nyt kai toi ruisku menee tuossa kaasun löysäämisessä jollekin säästöliekille
    No pitää vain opetella kevyempi kaasun käyttö.

    Mitä tuohon edellisen viestin moottorin käyntiääneen tulee niin ainakin omassa on mureat soundit kun siinä on leo vincen tehari.

    Itselläni tuli vain ruotsin kielinen ohjekirja tuossa mukana, niin paljonko tuossa on polttoainetta jäljellä kun tankin kuvake alkaa välkkyä? Paljonko voi vielä päästellä?
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  10. #10
    Ruiskuhan katkaisee moottorijarrutuksella bensan täysin, joten sillä voi säästääkin

    Kun bensavaroitus alkaa vilkkua, minulla menee vielä 70 km siihen että alkaa se toinenkin varoitus vilkkua, ja silloinkin bensaa on vielä yli kaksi litraa.
    Ohjekirjan mukaan ekan varoituksen kohdalla olisi 5,5 litraa jäljellä ja toisen 1,5 mutta oikeasti sitä on siis vielä enemmän.



    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  11. #11
    Itsekin suunnittelin GSX 750 äffän jälkeen tätä 650F:ää, mutta kallistuin sittenkin isorosvon puikkoihin, koska vääntöä löytyy huomattavasti enemmän. Hinnassa ei kuitenkaan kamalia eroja, joten isompi voitti.

    Bensamittari menee 650F:ssä näköjään samalla tavalla miten Banditissakin, eli kun viimeinen palkki kyseessä ja tankin symboli vilkkuu, niin ajaa vielä hivenen yli 100 km.
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
  12. #12
    Tod.näk. 650f on lähes sama kun 750f. Siitä olis kokemusta ja on varmasti kirjoitettu paljonkin. Tosin, voin minäkin yrittää selventää jotain. Kerro?

    Ed: Vai tarkoitatko tätä ihan uutta 650 äffää?



  13. #13
    Ihan uudesta F:stä tässä ketjussa keskustellaan.

    Kyselin tuossa takalaukun telinettä Tre Stormilta niin kaveri sano että ei saa, no kyllä olen muutaman pyörän nähnyt missä teline on ja kapan ja givin sivuilta löysin telineen, no ehkä ei kuulu vielä stormin valikoimiin.
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  14. #14
    Samat tellingit käy kuin uusiin Banditteihin, takapää on ihan sama.

    Edelleen suosittelen SW Motechin Alurackiä sen helvetin ison ja ruman Givi/Kappa -lintulaudan sijaan. RM Heino
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  15. #15
    Lainaa (Tympeysmies @ Touko. 03 2009,08:27) kirjoitti
    Samat tellingit käy kuin uusiin Banditteihin, takapää on ihan sama.

    Edelleen suosittelen SW Motechin Alurackiä sen helvetin ison ja ruman Givi/Kappa -lintulaudan sijaan. RM Heino
    Kattelin tuota telinettä, mutta en löytänyt hintaa sille.

    Yksi mikä ihmetytti tuossa pyörässä, että kun siinä ei ole keskiseisontatukea ollenkaan, onko tuo lisävaruste vai saako ollenkaan?
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  16. #16
    Kun avaat tuon RM Heinon pdf-esitteen niin sieltä kyllä löytyy.

    GSX650F
    GPT.05.299.100/S Alu-Rack peräteline, hopea* 92,00
    GPT.05.299.100/B Alu-Rack peräteline, musta* 92,00
    KFT.05.403.150 Quick-Lock Contour sivutelinesarja 195,00
    KFT.05.403.200 Quick-Lock Evo sivutelinesarja*** 205,00
    SVL.05.500.100 Peilin levike Hinge I musta 51,00

    Alu-Rack perätelineen adapterilevyt
    GPT.00.152.400 TraX-alumiinitakalaukulle 26,-
    GPT.00.152.405 Givi/Kappa Monokey laukuille 26,-
    GPT.00.152.406 Givi/Kappa Monolock laukuille 26,-
    GPT.00.152.410 Hepco & Becker takalaukuille 26,-
    GPT.00.152.415 Shad takalaukuille 26,-
    GPT.00.152.420 Krauser takalaukuille 26,-
    GPT.00.152.430 Luggage Rack perälevy 44,-
    GPT.00.152.450 Yleismallin perälevy 26,-


    Moto1-lehden testin mukaan Suzukin virallinen keskituki maksaa 109 e. Itse en ole kohta 30 000 km matkalla tarvinut, mutta minulla onkin "varikkotuki" ketjujen rasvaukseen jne.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  17. #17
    Tuli haettua tuo sw motech:n takalaukkuteline pyörään, nyt vielä kun saisi haettua laukun serkulta paimiosta...
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  18. #18
    Laitatin tänään uudet renkaat eteen ja taakse ja yllätys oli kuinka ne vaikuttivat ajoon. Hyvä etten ojaan ajanut kun pyörä koitti puskea eteenpäin vaikka kalistin, oli ihan outo ajaa.

    Tiedän että niissä on vahaa joka kuluu hetken päästä pois, mutta voiko vaha vaikuttaa ajamiseen noin paljon? No pitää tänään koittaa ajella, mutta ihan eri pyörältä tuntu kun hain pyörän, ja ekana tuli mieleen että etupyörä on irti
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  19. #19
    Melko erikoiselta kuulostaa.
    Ei minulla renkaanvaihdon jälkeen mitään noin radikaalia ole ilmennyt vaikka merkkikin on vaihtunut jne
    Muottivahan pitäisi aiheuttaa "liukkautta" eli tuntuiko siltä että etunen luisti alta? Oliko eka jyrkempi mutka vaihdon jälkeen?
    Kyllä se aika nopeasti lähtee pois, toki jos vaan suoraan ajaa niin voi reunoilla säilyä kunnes kurvailee.
    Tarkista ilmanpaineet. Oman kokemuksen mukaan edessä hyvä olla 2,6-2,7.

    Mitä muuten on siis nyt alla?



    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  20. #20
    Bridgestonet tuli alle nyt, alkuperäiset renkaat kesti 11000 km, tai ainakin näin uumoilen koska ostin pyörän ja mittarissa oli 7000 vanhoilla renkailla.

    Joo eka kurvi oli ja oli senkin jälkeen outo käyttäytymiseltään. Kävin äskön heittämässä 30km lenkin ja kyllä se tuntui rauhoittuvan, mutta selvästi huomaa että yliohjautuu aika herkästi mitä ei ole aikaisemmin tapahtunut, mutta eturenkaan kuvio on ihan erilainen mitä aikaisemmassa, eli voisiko johtua siitä, no kun tässä tulee nämä 4 vapaata niin käyn taas ajelemassa niin eiköhän nuo renkaat sopeudu pyörääni.

    Pyörä on ollut muuten aivan loistava ajella, mitä nyt penkki on kovempi kuin edellisessä f:ssä, no mittariin on tullut jo yli 4000km vaikka pyörä ostettu vasta 30.4, eli hiukan yli 2 viikkoa sitten, eli ajamaan on ollut mukava lähteä, ja kunhan kelit lämpiää vielä niin kilometrejä niellään aika lailla, ja uskoisin että kesän lopussa on reilusti yli 10 000km mittarissa minun ajamana.
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  21. #21
    Nyt on pyörässä minun ajamana 5400km yhdessä kuukaudessa, eli riemua on riittänyt, mutta mikäs on tämän pyörän virallinen öljynvaihtoväli?
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  22. #22
    6000 km on huoltoväli. Joka toisessa vaan öljyt, 12 välein myös tulpat. 24 venojen tarkastus.

    Oma täytti toissapäivänä vuoden, tänään meni 31000 rikki. Tässä kyllä juuri vaihtotarjouksia kyselen, on tämä tullut koettua sikäli hyvin jo...
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  23. #23
    Lainaa (Tympeysmies @ Kesä. 02 2009,18:33) kirjoitti
    6000 km on huoltoväli. Joka toisessa vaan öljyt, 12 välein myös tulpat. 24 venojen tarkastus.
    Öljynsuodatin kannattaa myös vaihtaa 6 tonnin välein.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  24. #24
    Lainaa (pecha @ Kesä. 02 2009,18:45) kirjoitti
    Öljynsuodatin kannattaa myös vaihtaa 6 tonnin välein.
    Mjoo, pidin itsestäänselvänä että aina vaihdetaan myös suodatin...
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  25. #25
    Siis aika erikoista että öljyt vaihdetaan 12000km välein ja suodatin 6000km välein?
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  26. #26
    Ei, vaan uudet öljyt ja öljynsuodatin jokaisessa huollossa.

    Elikkä ensimmäisen kerran 1000km:ssä, ja sitten 6t, 12t, 18t, 24t ja niin eespäin.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  27. #27
    Lainaa (sahkari @ Kesä. 02 2009,18:57) kirjoitti
    Siis aika erikoista että öljyt vaihdetaan 12000km välein ja suodatin 6000km välein?
    Olisi joo, mistä tuon nyt keksit?
    Rautalankaversiona:

    6000 - öljyt (+suodatin)
    12000 - öljyt (+suodatin), sytytystulpat
    18000 - öljyt (+suodatin)
    24000 - öljyt (+suodatin), sytytystulpat, venttiilien tarkistus
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  28. #28
    Lainaa (Tympeysmies @ Kesä. 02 2009,18:33) kirjoitti
    6000 km on huoltoväli. Joka toisessa vaan öljyt, 12 välein myös tulpat. 24 venojen tarkastus.
    Tuosta tuon keksin
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
  29. #29
    Siinä lukee "joka toisessa vaan [po. vain] öljyt".

    Jos siinä lukisi "vain joka toisessa öljyt" niin silloin se tarkoittaisi sitä miten ilmeisesti sen epähuomiossa olit lukenut. Sanajärjestyksissä on eroja, kuten viineissä.
    Jos ei Delvac ja tissit auta, tauti on kuolemaksi.
  30.  
  31. #30
    Mielestäni tässä 650f:ssä on paljon kovempi penkki kuin vanhassa 750f:ssä, persus puutuu hiukankin pidemmillä matkoilla, mitä ei tapahtunut ainakaan vanhassa pyörässä.

    Sitten toi paukuttaa putkessa aika usein moottorijarrutuksessa, mutta ilmeisesti syynä toi Leovincen pakoputki?

    Mittarissa on nyt tuolla pyörällä 6000km tänä vuonna ja nyt kun alkoi kesäloma niin mittariin tarkoitus kerätä lisää lukemia
    Suzuki GSX 1250FA -14

    Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen