Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Otsikko sen jo sanoo, pyöriikö foorumilla satakuntalaisia ( Pori ja lähiympäristö ), jotka voisivat suositella jotain "hyvää, halpaa ja luotettavaa" MP katteiden maalaria?

Mieluiten niin että vien pyörän ajamalla ja tarvittavat kohdat maalataan katteet paikallaan.. ylimaalauksella ei siis ole tarvista..

Privalla tai tähän ketjuun jos on informaatiota jaettavaksi.

Kiitokset jo etukäteen!

Erikoismaalaus N. Myllymäki
    päntäneeltä, on vissii satakuntaa.
    käy tsekkaa sivut, on pätevä tapaus, kansainvälisestikkin tunnustettu maalari.
    laiskuus ja velttous on hengen heikkoutta, LE-POO

SE ON NYT TÄÄLLÄ!

suzuki gsx-r 750 -05
    on se kaunis <3
    Länsipyörä Oy / Jyrtsä, tekee hyvää jälkeä, halvalla ei hyvää saa.
    Jyrtsä maalaa tosiaan hyvin, ainakin jos ei tarvitse bääkalloja vapaallakädellä vedellä, tai mistä sen tietää vaikka nekin onnistuisi
    Kukaan tuskin maalaa mitään purkamatta osaa/osia pois, tietysti jos tykkää maalisumusta vaikka ajovaloissa niin siitä sitten vain pyytelemään
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
    Lainaa (konepyorailija @ Maalis. 28 2009,17:45) kirjoitti
    Kukaan tuskin maalaa mitään purkamatta osaa/osia pois, tietysti jos tykkää maalisumusta vaikka ajovaloissa niin siitä sitten vain pyytelemään *
    Onhan se varmasti noinkin, itsellä kuitenkin vain parille melko pienelle paikkamaalaukselle tarvis joten ei jaksais purkaa mitään.. mutta voi tosiaan olla pakko.

Jyrtsälle en kyllä vie, se äijä ei tiedä mitä sana asiakaspalvelu tarkoittaa *

myllymäki purkaa tarvittaessa itse maalattavat osat irti pyörästä.
    laiskuus ja velttous on hengen heikkoutta, LE-POO

SE ON NYT TÄÄLLÄ!

suzuki gsx-r 750 -05
    on se kaunis <3
  8.  
    Mä en voi käsittää kuka voi haluta tollasia kuvia pyörään * hirveen näköisiä.

Fun is not a straight line