Onkos kukaan itse sorvannut jarrusatulaan männät rosterista.
Jos on niin kuinka onistui. Vai onko jotain estettä esim. kemiallinen reaktio. Hapettuu satula näköjään alkuperäisillä kovakromatuillakin männillä ja rautaa näytti perusmateriaali olevan kun magneetti tarttui hanakasti kiinni.
Honda CBR1000F -99
ex Honda CBX750F -85
Takavuosina autoon tein, hyvin toimivat.
Teoriassa varmaan rst:lla on huonommat liukuominaisuudet kuin kovakromilla, mutta ei se jarrumäntä kyllä kummoista liikettäkään tee.
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Olen sorvannut haponkestävästä materiaalista ja kromi pintaan. Hyvin on toiminut. Kromaus oli kallista, joten hintaa kyllä kertyi.
Suzuki V-Strom 1050XT
On. Sylinteri kuin sylinteri vaatii kromipinnan, mikäli pitkää ikää tavoitellaan.. Jos kumit on tiiviit ja ehjät, sekä neste vaihdettu välillä, ei pitäisi tulla korroosio-ongelmia??(Le Motard @ Maalis. 29 2009,12:14) kirjoitti
Korjaan, että kyse on tietenkin männänvarresta, eikä sylinteristä tuon pinnan suhteen..
ZZR 1400
ZZR 1400
Yamaha MT-01
ZZR 1400
ZX-12R
ZZR 1100