Tulokset 1:stä 13:een 13:sta
    Tarvitsisin nahkapuvun alle sellaisen liukkaan alusasun, yksi osaisen tai kahdesta palasta ihan miten vaan. Kellä valmistajalla sellasia on ja mistä niitä saa.
    Juu tiedän, että voi koittaa hakua mut ei vittu jaksanut. Kiitos teille jotka viitsitte valaista etsijää.
    Fun is not a straight line
    Rukka.

edit: Moto-Rauma taitaa olla lähin, josta saat Rukka teknisiä alusasuja.

Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,

Tuollainen keskustelurimpsu löytyi:
    Aiempaa keskustelua
    Tein itse ja YRITIN säästää.

Suzuki GSX 1400, Kawasaki GTR 1400
    Lainaa (hlpvu8 @ Maalis. 27 2009,19:23) kirjoitti
    Rukka.

edit: Moto-Rauma taitaa olla lähin, josta saat Rukka teknisiä alusasuja.
    Njet kyllä noita löytyy.
    "Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus."

Lainatakseni tuolta linkitetystä topiikista.
    Lainaa (Sebu @ Maalis. 27 2009,19:39) kirjoitti
    "Noissa urheilukerrastoissa on harvemmin liukas pinta, joka on nimenomaan 1-osaisen nahkapuvun kanssa se tärkein ominaisuus."

Katsoitko sieltä toiselta sivulta tais olla ensimmäinen viesti, missä oli stormin kautta löytynyt oikeanlainen?
    Tein itse ja YRITIN säästää.

itse ostin teknisen alusasun biltemasta, ja siinä on liukas pinta. eikä ollu hinnalla pilattu =) en tiedä oliko se urheilukerrasto, todennäköisesti.
    tekninen alusasu se nimi silti oli.

edit: noita teknisiä kerrastoja porissa pitäis löytyä ainakin intersportista.
    voi olla muuallakin kyllä.

laiskuus ja velttous on hengen heikkoutta, LE-POO

SE ON NYT TÄÄLLÄ!

suzuki gsx-r 750 -05
    on se kaunis <3
    Lainaa (-Timi- @ Maalis. 27 2009,19:40) kirjoitti
    Lainaa (Sebu @ Maalis. 27 2009,19:39) kirjoitti

Katsoitko sieltä toiselta sivulta tais olla ensimmäinen viesti, missä oli stormin kautta löytynyt oikeanlainen?
    Jep pistin muistiin. Kiitos linkistä
    Mulla on craft-merkkiset windsotpper kalsarit, pitkillä lahkeilla kun on pitkät jalatkin.
    Nuissa on liukas pinta.
    Hilo
    //Suzuki GS1100G
    Itellä on muutamat "urheilukerrastot" (mikä lie tekninen alusasu oikea nimike) tullu urheilukauppojen alennusmyynneistä ostettua. Kalsarikoppaa hipelöiden Ski Point tuntui liukkaimmalta muistelisin sen olleen myös käytössä paras. Alennusmyynneistä noita saa parilla kympillä. Allrightin kuvastoa selaten: MP-Asu 139e ja Alpinestars 159e. Toki nuo saattaa olla mp-käyttöön parempia, mutta katuajossa itselle ainakin toistaiseksi riittää markettimalliset...

Oma nahkapuku on 2-osainen, mutta eroaako sen pukeminen/käyttö 1-osaisesta (yleensä puen osat liitettynä toisiinsa, koska vetoketju meni vähän särki)?
    Lainaa (Veli Piltto @ Maalis. 27 2009,19:58) kirjoitti
    Mulla on craft-merkkiset windsotpper kalsarit, pitkillä lahkeilla kun on pitkät jalatkin.
    Nuissa on liukas pinta.
    Koitappas ajaa radalla +20 asteen lämmössä widstoppereilla, voi tulla hiki oikein kunolla.
  13.  
    Käytän samoja kuin hiihtäessä.

Suosin tekokuituisia vaikka osa porukkaa rummuttaa silkkisten, puuvillaisten tms. luonnonkuituisten puolesta. Mun mielestä on kivi kun hiki SIIRTYY seuraavaan kerrokseen ja ei ole kosteaa ihoa vasten. Parit merkit analysoituna:

Halti: Mulla on niitä ohuemmasta päästä. Liukkaat ja esteettiset. Ei kestä kulutusta samassa määrin kuin muut, pinta nukkaantuu ja meinaa tulla silmäpakoja.

Rukka: Ohkasimmat on vähän paksumat kuin edelliset. Kestää todella hyvin. Värit ihan prseestä, se sininen on todella aluspaitamainen.

Craft: Laadukkaat ja melko hinnakkaat. Istuu hyvin, moniväriset lisäävät estetiikkaa. Niillä kehtaa patsastella melkein missä vaan. Ainoa häiritsevä ulkonäköseikka on tietysti lihavan keski-ikäisen miehen kehittynyt vatsalihas. Mun Craftin ohuimmat on selkeesti paksummat kuin molemmat edelliset.

Yleensä tuntuu siltä, että alaosassa saisi olla ohuempi alusasu kuin yläosassa. Noita kombinoimalla löytyy keliin kuin keliin sopiva alusasu. Jos on kylmää <10, Windstopperia nahkatakin alle kun hihat on ilmavat.

Hygienia on keinokuituisten kanssa erityisen tärkeää. Joskus salilla meinaa yrjöt lentää kun sälli on pitänyt keinokuitusta "vähän" liian piiiitkään. Jos niitä pesee 40c:ssä, alkavat välittömästi haisemaan hielle. Bakteerit ei nimittäin kuole niissä lämpötiloissa, vaikka luulet pesun jälkeen laittavasi puhtaan paidan päälle on se likainen. Pese siis 60c:ssä. Ne kaikki kestää sen. Crafteista myyjä totesi, että kestää pesun 90c:ssä, en tosin ole kokeillut kun ei ole tarvetta.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])