Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Korkasi tulpan kierre pojan piikistä joka on se tyypillinen pikkutulppa 10mmx1 ja hommasin *irtokierteen jossa ulkokierre harvinainen 11m x1 eli 11millin tiuha kierre millin nousulla sanotaan.Löytyykö suomesta kierretappia.Ei ole wurtilla,ei scf laakeri kaupassa,ei k-raudassa,ei starkilla ,ei pultti kaupassa.Kokeiltu haulla kierretapit,jengat 11m x1 kierretappi,kierretappi 11m x1 jne .Joku sanois kuitenkin hae netistä.Biken numerossa 3 tais olla helicoil juttuu muttei mitään osoitetta mistä niitä saa ,mulle riittää kuitenkin kierretappi

Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
    Irtokierteet vaatii tietääkseni ihan omat kierretappinsa jotka saa valmistajalta. Helpointa kun menet jollekin pajalle, ne tapit taitaa olla kalliita hankkia vain yhtä kierrettä varten.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
    www.finntools.fi (Espoon Juvanmalmilla) oon hakenut Völkel -merkkisiä kierretyökaluja erikoisempiin kierteisiin. Ihme on jos ei Völkelin valikoimasta tappia löydy.

Maksavat kyllä hunajaa, joten todennäköisesti tulee halvemmaksi käyttää se kansi korjauskierteen asennuksessa.
    Mikä piikkinen pyörä kyseessä?
    kawasaki eliminator 125 on kyseessä mutta sama tulppa on myös zzr1100 kawasakin joka mulla on ja eihän sitä koskaan tiedä vaikka tarvisin joskus omaanikin.Kattelin että masino myy ainakin helicoil juttuja ja siihen kierretappeja jos vaikka sattuis sieltä löytyy
    Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
    Itse teetin vanhuksen perään neljään 8mm reikään uudet kierteet, eikä maksanut kuin 40€ yhteensä, josta puolet oli helikoilien hintaa ja puolet työtä.
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
    Lainaa (zzr1100kawa @ Maalis. 26 2009,18:26) kirjoitti
    Korkasi tulpan kierre pojan piikistä joka on se tyypillinen pikkutulppa 10mmx1 ja hommasin *irtokierteen jossa ulkokierre harvinainen 11m x1 eli 11millin tiuha kierre millin nousulla sanotaan.
    Oletko varma, että se irtokierre on 11 millinen? Tuntuu vaan hiukan ohuelta tuo seinämä, 0,5 mm jos se on 11 millinen.....12 millinen olisi jo millin seinämävahvuudella. On tuo 11mm tieto tullut siinä kierteen mukana vai itse mitattu?
    R.I.P Jaska - Motoristi
    Asiantuntijalausuntoja kalliilla, takuuta ei anneta!
    Romu on rautaa ja rauta on romua - romurautaa!
    On se 11 mm ja homman nimi on se että uusittiin juuri pakoventtiili ja männänrenkaat,laitettu kone nippuun uusine tiivisteineen ja kone paikoilleen pyörään .Huomattiin jälkikäteen toi tulpan kierre ja ei millään enään viitsi käydä avaamaan taas ottaa konetta pois,ketjut,startti,pakoputki,kaasari pois,avata kantta ,lähtä irtonaisen kannen kanssa liikeeseen tekemään jengat.Ammatti miehet ei uskalla kuten mä laittaa mäntä ylös jolloin venat kiinni tehdä jengat ,putsata imurilla jäysteet veke .Ammatti mies pelkää jäysteitä venttiilin seeteissä ja männän välissä siksi pitäis mennä kannen kanssa ja niin minäkin vaatisin jos asiakkaalle tekisin mutta mulla on aikaa imuroida

Kawasaki H1 500 1972
    Suzuki EF 750 1985
    Kawasaki ZZR1100 1991
    kawasaki ZX12R 2002
    hayabusa 2008
    Honda Blackbird 2002
  9.  
    -JAAJAA RacingTeam-
    -------GSX1400T--------
    Ahtamalla paranee!
    http://gsx1400turbo.blogspot.com/