Tulokset 1:stä 3:een 3:sta
    Minulla on ongelma: pyörästä löytyy 38 millin kaatumaraudat ja niihin pitäisi saada kiinni lepuutustapit, mutta kaikkien pakettitappien kiinnikkeet ovat maksimissaan 35 milliä. Kolme milliä ei ole paljoa, mutta tässä se voi olla liikaa.

Olisiko jollain hyvää vinkkiä, mistä voisin tiedustella parempia paketteja? Olen jo käynyt Vantaan AllRightissa ja Helsingin Stormissa.

Toinen ongelma on se, että kaatumaraudat taittuvat niin, että suorat lepuutustapit osoittaisivat kiinnitettyinä pienoisessa kulmassa maahanpäin...

Pitäisi olla vissiin metallipaja omasta takaa, mutku ei ole
    Ostat "hyvän näköiset" ja kesällä ajat pyöräsi jonkin metalli- tai putkipajan pihaan ja pyydät jos joku viitsisi muokata sopiviksi!
    Maksaa korkeintaan kympin ja jos pajan pihassa sattuu olemaan moto tai useampi saatat helposti saada ilmaiseksi tai pulla kaffeilla!
    Jollain autokorjaamolla onnistuu melko varmasti samalla kaavalla tai kossu poveen ja vilauttelemaan jonain perjantaina.
    Kaikkia hevosia ei tarvitse käyttää kunhan itse tietää että tallilla on kokoa...
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=94673
  3.  
    Pelastajaksi löytyi HD-Center ja Duellin kuvasto. Edellinen suostui tilaamaan jälkimmäisestä ihan valmiit ja käyvät 38 millin kiinnikkeet.