Olen käynyt honkkarit kinkkarit tokmannit ja noumanit läpi... ei mistään löydä semmosta straippaus nauhaa jota vois laittaa vanteeseen... Stormillakaan en nähnyt niitä vaikkakin katalookissa kyllä. Onko joku nähnyt kyseisiä nauhoja autotarvikepuolella jossain päin Tamperetta?
ZX12R -03
Kysyitkö myyjiltä stormissa?
Ei itelläkään täällä oulussa osunut silmään, mutta kysyttyäni sain mitä halusin.
Yoshi
http://www.storm-motor.fi/shop/Publi...D=3&file=page&
Jos sitä kataloogissa ja nettikaupassa Stormilla on, niin varmaan parissa päivässä myös Tampereen myymälässä. Tilautat vaan, niin nimelläsi löytyy kohta, tavara niillä liikkuu kyllä kauppojen välillä.
Honda CBR 600 F4i -05
(matras @ Maalis. 26 2009,10:36) kirjoitti
Teippiä motonetissä...
Löytyhän sitä... kävin kyllä tuollakin mutta en sillä reissulla nähnyt...
ZX12R -03
Taitaa olla nimeltään auton kylkiteippi ja löytyy autotuning-tilpehööriosastolta. Silloin kun itse tuota ostin omiin vanteisiini, teippi oli sellaisessa sinisessä pahvipaketissa. Hyvin kesti ainakin yhden kesän ajot ja pesut.(SpedeX @ Maalis. 26 2009,10:39) kirjoitti
Motonetista näytti löytyvän MP-osastolta myös vanneteippiä. Paketti sisälsi asennustyökalun ja hintaa oli jotain 10€ luokkaa. Tämä siis Turun Motossa.![]()
Suzuki Gs 125 -84
GSF 600S -97
GSF 1200S -97
GSX 1400 -06
Omalla luvalla jo vuodesta 1977.
Tällaista itse ostin MC-lifestyleltä, kirjeenä tulee halvalla kun maksaa nettipankissa. 9,90 + 1,60pk. *
Eli mukana myöskin tuo asennus "työkalu".
Vittumainen laittaa sormin. *
Linkki
Tuo "työkalu" oli kyllä äärimmäisen kätevä ainaki mun kohalla.
Eka kerran yritin ilman tuota vehettä ja aikaa kulu yhteen vanteen sivuun sen verran mitä tuon työkalun kanssa jokaiseen sivuun. Jälkiki oli kyllä![]()
Toki varmasti laittajastakin kiinni, mutta mun sormilla tuota vanneteippiä ei laiteta. Hermotki säästy.
Yoshi
Mäkin oon nähny RM. Heinolla tampereella noita hyllyssä, hinnasta ei tietoa.