Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Mitäs mietteitä tuosta vimpaimesta RR-mopottimessa..?
  2. #2
    Hyvä, että joku otti asian esiin. Olenkin jo ehtinyt useampaan kertaan kuikuilla asiaan liittyvää aihetta täältä. Josko joku vaikka osaisi kirjoittaa siitä jotain järkevämpää kuin minä.

    Itse ajattelin moista käydä kesällä kokeilemassa. Onneksi Honda taas nostaa hintojaan, niin ei tarvitse vielä ensi kesänä vaihtaa. Kovasti kyllä kuumottaisi se 600 cm3 versio.
  3. #3
    En ala vinkumaan kokeilematta. Vielä en ole kokeillut. Ja tuohan on optio joka tapauksessa. Jos tuntuu hyvältä, niin saattaapa löytyä omastakin moposta tulevaisuudessa, tai siis tulevasta moposta.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  4. #4
    Huhtikuussa pitäisi saapua 1000rr repsol abs versio talliini.
    Odotukset korkealla, Painoa tulee vaan aika reilusti lisää.
  5. #5
    TWO ja Britti Bike:n testaajat kehuivat systeemiä todella hyväksi. Kisakuljettajat ovat päässeet lyhyempiin jarrumatkoihin testeissä normaaleilla jarruilla, mutta normikuljettajalle systeemi on ollut tehokkaampi sekä jarrutusmatkan että hallinnan kannalta. Myös kovassa rata- ajossa systeemi on testien mukaan antanut hyviä kokemuksia.

    Tilannehan muuttuu tuon ABS- version eduksi todella paljon, kun puhutaan liikenteessä tapahtuvasta yllättävästä tilanteesta. Silloin selkäydinreaktio ei anna välttämättä tehokkainta jarrutustekniikaa käyttöön. Testin mukaan Hondan uusi systeemi on silloin voittamaton.

    Ostakaa lehtiä ja lukekaa kokemuksia. Sitten kesällä kokeilemaan systeemiä.



    .
  6. #6
    Tuossa ois mcn:n juttua jarruista, lähinnä rata-ajossa mutta myös jarruista erilaisilla pinnoilla (märkä, kuiva, hiekka).


    Juutuupi
    zx-6r -07
    Mamma Mia, That'sa spicy Ninja!
  7. #7
    Ratavastaava
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2007
    Tampere
    MotOrg ry jäsen
    Lisää MCN:n testiä YouTube:ssa.
    GAAAAAZ!!!!
  8. #8
    Millonkohan Honda saa aikaiseksi kuluttajamarkkinoille luistonestoa sporttipyörään? Jännä tilanne, kun Ducati tarjoaa luistonestoa, Honda abs-järjestelmää ja BMW kaiketi ei-oota, mutta abs ja luistonesto optioina. Enivei, kovasti kuumottaa tuollainen sporttipyörä lukkiutumattomilla jarruilla. Olisin saattanut joutua tänä kesänä köyhtymään kummasti, mutta onneksi turhinta mopokuumetta voi lievittää uskottelemalla luistoneston olevan välttämätön.
  9.  
  10. #9
    Lainaa (vma @ Maalis. 06 2009,21:24) kirjoitti
    Tilannehan muuttuu tuon ABS- version eduksi todella paljon, kun puhutaan liikenteessä tapahtuvasta yllättävästä tilanteesta. Silloin selkäydinreaktio ei anna välttämättä tehokkainta jarrutustekniikaa käyttöön.
    Aivan juuri täsmälleen näin. Ja tämä on myös se oleellisin pointti, miksi tarvitaan abseja katuajossa.

    Hartialukon iskiessä paljon jelppiä pystyvät tosin tarjoamaan jo selvästi huokeammat "normaali"-absitkin, mutta epäilemättä Hondan systeemi on tämän hetken kehittynein. Kuulemma se tosiaan toimii hyvin jopa radalla. Aion kyllä käydä keväällä kokeilemassa tuota uutussysteemiä.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä