Sivu: 32 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 931:stä 960:een 1943:sta
  1. #931
    Lainaa (johtaja @ Touko. 14 2010,15:28) kirjoitti
    Lainaa (GreenZ @ Touko. 14 2010,15:17) kirjoitti
    Tänään oli allrightilla ilmanen prätkäpajan tehopenkki testaus jossa S1000RR potkas takarenkaalta 178hp.
    Hieman aikasemmin oli pohjiksi vetänyt vanhemman mallin täysputkella ja commanderilla varustettu 10R 171hp.

    En tiedä oliko kyseinen penkki sitten oikeassa vai väärässä mutta hieman oudolta kieltämättä vaikuttaa kun bemarinhan piti olla ihan ylivoimanen noiden tehojen suhteen ja sitä varmastikin on mutta ei ehkä niiin ylivoimanen mitä täällä monet hehkuttaa.
    Jos S1000RR oli vakiokunnossa, niin tehohan on aivan toiselta planeetalta. Pyörä näyttää Akrapovicin sivujen mukaan reagoivan hyvin täysränniin.
    Sivujen mukaan vain +5hp ilman säätöä, ehkä säädettynä +10hp?
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  2. #932
    Lainaa (GreenZ @ Touko. 14 2010,15:45) kirjoitti
    Juu,en tiedä oliko bemu vakio kun en itse penkitystä nähnyt mutta jotenkin odotin että tuo olis potkassu kunnolla munat kurkkuun jo vakiokuntoisenakin noilta pakoputkiviritteisiltä wanhoilta "japsipaskoilta" ja penkitystulokset olisi ollut jotain tyyliin 190+hp.

    Hieno pyörä ja toivottavasti joskus tulevaisuudessa minullakin on mahdollista k.o pyörä omistaa...


    Siihen asti kun rikastun niin ajelen näillä lussuilla japseilla.
    Omalla (tosin 71cc isommaksi poratulla) japsipaskalla 215hp renkaalta ko. penkissä..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3. #933
    Lainaa (GreenZ @ Touko. 14 2010,15:17) kirjoitti
    En tiedä oliko kyseinen penkki sitten oikeassa vai väärässä mutta hieman oudolta kieltämättä vaikuttaa kun bemarinhan piti olla ihan ylivoimanen noiden tehojen suhteen ja sitä varmastikin on mutta ei ehkä niiin ylivoimanen mitä täällä monet hehkuttaa.
    Taisi olla vielä sisäänajossa, silloin kierrokset rajoitettu 9000...
  4. #934
    No ei kait kukaan täysjärkinen vie 20000+€:n mopoansa sisäänajovaiheessa tehopenkkiin...

    Ei mitään järkeä...

    Sitä paitsi ei kait se nyt 178hp anna alle 9000:iin,eikös toi ollut melkonen kierroskone?
    -09 Z750
  5. #935
    Lainaa (Toippari @ Touko. 14 2010,22:21) kirjoitti
    Henkselit katkee venytellessä. Ei tolla kuuhun mennä. Onnistunut tekele mutta lopettakaa toi naivi lässytys yyberbemarista.
    Ottaako päähän kun tuo ZX10R ei olekaan enää mitään? Ja menee selittelyksi?

    Ace Venturaa lainatakseni: "Loser, La-hew...Za-her."

    Parhaan puolesta on helppo paukutella.
    ex. Yamaha R6
  6. #936
    Lainaa (Cother @ Touko. 14 2010,22:58) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Touko. 14 2010,22:21) kirjoitti
    Henkselit katkee venytellessä. Ei tolla kuuhun mennä. Onnistunut tekele mutta lopettakaa toi naivi lässytys yyberbemarista.
    Ottaako päähän kun tuo ZX10R ei olekaan enää mitään? Ja menee selittelyksi?

    Ace Venturaa lainatakseni: "Loser, La-hew...Za-her."

    Parhaan puolesta on helppo paukutella.
    Mulla oli 10R aiemmin. Kyllä uus Bemari lyö Kawasakin ominaisuuksissa monessakin suhteessa. Erityisesti ajettavuus on Bemarissa huippuluokkaa. Ja laatu! Silti... En hankkisi tällähetkellä kumpaakaan .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  7. #937
    No mutta älkääs ny, lelujahan nämä on kaikki loppupeleissä
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  8. #938
    Nyt nähty muutama noita radalla ja hienosti liikkuvat . Tosin olihan niitä jo IDM:ssä viime syksynä, kun saksalaiset saivat niitä käyttöönsä nopeemmin .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  9. #939
    Lainaa (Cother @ Touko. 14 2010,22:58) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Touko. 14 2010,22:21) kirjoitti
    Henkselit katkee venytellessä. Ei tolla kuuhun mennä. Onnistunut tekele mutta lopettakaa toi naivi lässytys yyberbemarista.
    Ottaako päähän kun tuo ZX10R ei olekaan enää mitään? Ja menee selittelyksi?

    Ace Venturaa lainatakseni: "Loser, La-hew...Za-her."

    Parhaan puolesta on helppo paukutella.
    No kyllähän tuo bemarin hehkutus on lähtenyt vähän käsistä täällä. Epäilemättä tämän hetken parhaimpia kyykkyjä mutta ei varmasti mikään yberpyörä, sen verran pienet on erot tuossa luokassa edelleenkin. Tasaisen hyvä kaikessa mutta testien perusteella selkeästi edellä muita ainostaan tehoissa.
    Kawasaki ZX7R -01

    * * * * "everyone loves you when you are dead..."
  10. #940
    Lainaa (Athene @ Touko. 16 2010,20:01) kirjoitti
    Nyt nähty muutama noita radalla ja hienosti liikkuvat
    Ja pakko myöntää, ettei se näköjään mustana ole edes ruma luonnossa.
    Tunturi Supersport '82, Honda CBR 600f '03, Yamaha YZF-R1 '07, Yamaha XT 660X '04, KTM smc 690 '09, KTM exc 300 '10 -> Suzuki GSX-r 1000 '07
  11. #941
    Lainaa (jukepoksi @ Touko. 16 2010,21:20) kirjoitti
    Lainaa (Cother @ Touko. 14 2010,22:58) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Touko. 14 2010,22:21) kirjoitti
    Henkselit katkee venytellessä. Ei tolla kuuhun mennä. Onnistunut tekele mutta lopettakaa toi naivi lässytys yyberbemarista.
    Ottaako päähän kun tuo ZX10R ei olekaan enää mitään? Ja menee selittelyksi?

    Ace Venturaa lainatakseni: "Loser, La-hew...Za-her."

    Parhaan puolesta on helppo paukutella.
    No kyllähän tuo bemarin hehkutus on lähtenyt vähän käsistä täällä. Epäilemättä tämän hetken parhaimpia kyykkyjä mutta ei varmasti mikään yberpyörä, sen verran pienet on erot tuossa luokassa edelleenkin. Tasaisen hyvä kaikessa mutta testien perusteella selkeästi edellä muita ainostaan tehoissa.
    Mä luulen, että juuri tuo "tasaisuus" ja se kaikki hightech (luistonesto, abs, shifterit jne, jo vakiona) ja laatu mitä siinä on tekevät siitä tällä hetkellä "ylivertaisen" . Kun en kyllä ainakaan sen ajan perusteella, mitä tuollainen oli itsellä lainassa, keksi mitään negatiivista koko laitteesta . Muissa on tähän mennessä ollut aina jotain sanomista. Mä luulen olevani aika puolueeton siinä miltä se laite tuntui, koska en ole ko. peliä hankkimassa, enkä sellaista omista. Luultavasti vain kateelliset sitä parjaavat .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  12. #942
    Lainaa (Athene @ Touko. 16 2010,20:01) kirjoitti
    Nyt nähty muutama noita radalla ja hienosti liikkuvat . Tosin olihan niitä jo IDM:ssä viime syksynä, kun saksalaiset saivat niitä käyttöönsä nopeemmin .
    Ei ne nyt ihan kaikki liikkunu niin hienosti.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  13. #943
    Huvittaa vaan tuo monen henkilön virtuaalitietoisuus ja jankutus jo tiedossa olevista ominaisuuksista. Itse pidän pyörää hienona onnistumisena BMW :ltä ja tuohan se muille lisää haastetta kehittää laitteitaan. Joka vuosi tulee tähdenlento ja nyt on BMW :n vuoro.
    Enemmän kiinnostaa kokemukset katukäytöstä kun muutama tuhat on ajettu ja alkuinnostus on tasaantunut. Amatööriratailussa ei ole välttämättä kierrosajat pyörästä kiinni ja arkikokoontumiseen kaffitteluun riittää vaatimatonkin lussu kunhan se ottaa maililla sen 300 km/h.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  14. #944
    Lainaa (mchuurre @ Touko. 11 2010,19:31) kirjoitti
    Lainaa (scuuba @ Touko. 11 2010,17:29) kirjoitti
    Oi, tulipa "sadistinen" ajatus. Oispa herkkuu jos bemu tekis tolle pikkuveljen samalla konseptilla. Eli kusiainen josta on vingutettu se +10hv @ jotain 16 000 rpm vs japsimopot. Mulle yks semmonen vinkulelu (vaikkei varaa olekkaan...). *
    Genau !



    ...siis eikös se olekkin jo prosessissa...tulossa siis ! Jostain olin lukevinani mutta ei niin hätkähdyttäny kun mää kuskaan noita telttarommpeita ja rangiaa....

    mutta tuleehan se jollain aika viiveellä ....S 600 RR *
    Tämä saisi realisoitua, niin vois lopettaa haaveilun Daytonasta
    Tilavuus voisi olla soppelisti kuiten sama 675cc
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  15. #945
    Aika hyvin on Bemari pärjännyt noissa "vakioluokissa" (Superstock jne). Viimeisinpänä voitto NW200-katukisoissa Superstockissa. Saas nähdä miten menee IOM TT:ssä...
  16. #946
    Lainaa (Turder @ Touko. 17 2010,22:40) kirjoitti
    Aika hyvin on Bemari pärjännyt noissa "vakioluokissa" (Superstock jne). Viimeisinpänä voitto NW200-katukisoissa Superstockissa. Saas nähdä miten menee IOM TT:ssä...
    Veikkaan, että Bemari on myös man-saarella vahvoilla .
    Itseä kiinnostaa miten Bemari ja muut uudet merkit (Aprilia) menestyvät rr sm-sarjassa. IDM:ssähän niillä on ajettu hyviä tuloksia jo viime kaudella. YCC:ssakin oli ainakin yksi kisailija mukana Bemarilla. Taisi olla ihan kärjen tuntumassa a-luokassa.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  17. #947
    Hieman aihetta sivuten pieni kevennys väliin:

    Dixi et animam levavi
  18. #948
    Mitä tuota spekuloimaan, onko pyörä hyvä vai nou. Käykää koeajolla, niin selviää mokoma asia. Kävin minäkin, rahat siirty kauppiaalle, pyörä jäi mulle
  19. #949
    Cycle worldin uusin tipahti taas sähköpostiin, testissä oli tonniset (+ ducati 1198) kyykyt (taas?). Voiton veti kokonaispisteissä RSV4, ducati toisena ja bemmi kolmantena. Sitten blade, R1 ja RC8R

    Nopein varttimailiaika oli firebladella 9.74s. Mielenkiintoista, niin vähällä teholla ja ilman hitech-luistonestoa ;)
    Mistään osaamattomuudesta tuskin bemarin hitaampi aika voi johtua koska jokaisella pyörällä aika oli alle 10s

    Muttajuu, sen verran lähellä ovat suorituskyvyltään toisiaan että pyörän valinnan tekisin jonkun muun jutun perusteella



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  20. #950
    Joo ne on kaikki valtavan hyviä nykyään. Kävin tuossa koeajamassa R1 Yamahan 2010 ja se oli tosi hyvä. Kone kurnutti mukavasti ja aivan valtava parannus olikohan se 2008 malliin jota ajoin viimeksi. Huipputehoissa jää, mutta keskellä on identiteettiä ja sitähän sitä tarvii kadulla. Alusta oli tosi hyvä. Jarrut vähän laimeat ja ohjausiskaria olisin kaivannut enemmän. Siitä lähdin sitten 1098R:llä ja totesin, että jammu oli just puoleksi niin hyvä kuin se, mutta Ducatihan maksaakin 3x enemmän.
    On hienoa, jos BMW on tehnyt yhtä hyvän ja testien mukaan ehkä paremman kuin 1098R. En kyllä usko, että edes lähelle mutta mielelläni yllätyn kun pääsen joskus kokeileen.
    Eikä kiinnosta varttimailin aika tai keuliiko se kolmosella.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  21. #951
    Kävin koeajamassa tuon Bemarin ja pakko sitä on kyllä ylistää. Moottorissa olisin ehkä kaivannut lisää vääntöä ala- ja keskialueelle ja käänteistä vaihdekaaviota, sifterille se kun sopii paremmin. Sifteri toimi tosi hienosti myös pienillä kierroksilla, johon en ollut tottunut. Noissa ratamopoissa kun ne on säädetty yleensä toimimaan huippukierroksilla. Koeajo olisi vaan pitänyt olla radalla, tiellä ei oikein saanut tuosta sen enempää irti. Ei voinut edes kokeilla keuliiko kolmosella mutta suti se ainakin kakkosella...
    <p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-&gt; ?</p>
  22. #952
    Lainaa (jyk4 @ Touko. 24 2010,23:37) kirjoitti
    Nopein varttimailiaika oli firebladella 9.74s. Mielenkiintoista, niin vähällä teholla ja ilman hitech-luistonestoa ;)
    Mistään osaamattomuudesta tuskin bemarin hitaampi aika voi johtua koska jokaisella pyörällä aika oli alle 10s
    Blade on kevyt (ainakin jos ei ole monster-abs).
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  23. #953
    Lainaa (vetomies @ Touko. 25 2010,09:10) kirjoitti
    Lainaa (jyk4 @ Touko. 24 2010,23:37) kirjoitti
    Nopein varttimailiaika oli firebladella 9.74s. Mielenkiintoista, niin vähällä teholla ja ilman hitech-luistonestoa ;)
    Mistään osaamattomuudesta tuskin bemarin hitaampi aika voi johtua koska jokaisella pyörällä aika oli alle 10s
    Blade on kevyt (ainakin jos ei ole monster-abs).
    Oli ABS versionakin ajokunnossa Bemua hieman kevyempi.



    .
  24. #954
    Jatketaan hiukan swingiä niin rupee ajat paraneen:

    Kliks
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  25. #955
    Lainaa (jyk4 @ Touko. 24 2010,23:37) kirjoitti
    Cycle worldin uusin tipahti taas sähköpostiin, testissä oli tonniset (+ ducati 1198) kyykyt (taas?). Voiton veti kokonaispisteissä RSV4, ducati toisena ja bemmi kolmantena. Sitten blade, R1 ja RC8R

    Nopein varttimailiaika oli firebladella 9.74s. Mielenkiintoista, niin vähällä teholla ja ilman hitech-luistonestoa ;)
    Mistään osaamattomuudesta tuskin bemarin hitaampi aika voi johtua koska jokaisella pyörällä aika oli alle 10s

    Muttajuu, sen verran lähellä ovat suorituskyvyltään toisiaan että pyörän valinnan tekisin jonkun muun jutun perusteella
    Kawa ja Suska oli unohdettu testeistä .


    Bemu on noista kyllä mielestäni kaikkein paras ja monikäyttöisin laite. Rykkönen tulee ehkä kakkosena, mutta se on paljon lussumman oloinen moottoriltaan persdynolla (vaikka Bemuakin ajoin sisäänajosoftalla). Ducu ja Aprilia on arkikäyttöön vähän liian rataorientoituneita. Ja Blade on uus corolla, niitä on kaikilla .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  26. #956
    Itse ostan 1000 rivinelos kyykyn sen takia että muuten ei saa loistavia ajo-ominaisuuksia jarruja ja riittävää vääntöä. Teho tulee kylkiäisenä. Eiköhän ne kaikki 4-koneella varustetut ole kelvollisia, Ducati nyt on lähinnä vitsi tiekäytössä. Ajaminen on kuitenkin lähiseudun mutkatieajoa routapatteja ja halkeamia väistellen, joten ketteryys on arvossaan. Kelvollisia ratojahan täällä kaakkois/itä Suomessa ei ole, tai sitten ei pääse äänien puolesta.
    S1000RR:llä on nyt ajettu 870km ja täytyy sanoa että kyllä se ainakin 1098/1198:n pieksee ominaisuuksissa n.10 - 2.
    Kritiikin aihetta löytyy toistaiseksi: Vaihteisto ei ole huono mutta parempiakin on koettu (-05 GSXR 1000), luistokytkin vinkuu toimiessaan, seisontatuen alapää on liian pieni.
    1098R:n vetäminen persdynovertailuun ei ole reilua koska tavallinen pulliainen tuskin koskaan pääsee sitä persdynottamaan.
    Oli viikon verran sijaispyöränä ZX10R Kawa vm.04, ja jopa se tuntui helvetin paljon paremmalta kuin 1098S.
    Se on ihan oikein ettei arvostella mitään pyörää jos ei ole ajanut,
  27. #957
    ^ Olisi mielenkiintoista kuulla jos jollakin olisi uuden mallin Bladesta ja 1000RR:stä sen verran kokemusta molemmista että voisi perustellusti vertailla. Blade nimittäin tuntui aivan täydelliseltä katukyykyltä (ajelin 4000km).
  28. #958
    Lainaa (Brocol @ Touko. 26 2010,11:18) kirjoitti
    ^ Olisi mielenkiintoista kuulla jos jollakin olisi uuden mallin Bladesta ja 1000RR:stä sen verran kokemusta molemmista että voisi perustellusti vertailla. Blade nimittäin tuntui aivan täydelliseltä katukyykyltä (ajelin 4000km).
    Meidän sporttifoorumilla on yks kaveri joka omistaa RR:n ja ajeli vuokra bladella tässä taannoin lomareissulla, muistaakseni tykkäsi myös bladen ominaisuuksista.

    Toivotaan että huomaa tämän ja kertoo vertailuja.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  29. #959
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (TMD106 @ Touko. 26 2010,10:28) kirjoitti
    Itse ostan 1000 rivinelos kyykyn sen takia että muuten ei saa loistavia ajo-ominaisuuksia jarruja ja riittävää vääntöä.
    Jännä juttu, kun justiin tuo käytännön väännön puute oli syy mikä vei mut pois kyykyistä ja sen kaltaisista laitteista. Tuli niitä koeajettua, mutta ei vaan napannut. Kone on niissä viritetty katuajoa ajatellen väärään kohtaan kierrosaluetta, ja homman varmistaa älyttömän pitkät välitykset. Ostin sitten laitteen, jossa kone vetää voimalla pohjista lähtien, ja välitykset on mitoitettu niin, että huiput on nipin napin sen 200 km/h. Arkiajossa vetoa on enemmän kuin missään muussa laitteessa millä on tullut ajettua. Parempia jarruja ei tohon saa muuttamatta koko pyörää aivan toisenlaiseksi.

    Radalla tuolla ei sitten enää pärjääkään enempi siihen hommaan tehdyille laitteille.
    1000
  30.  
  31. #960
    Lainaa (Hannula @ Touko. 26 2010,12:27) kirjoitti
    Lainaa (TMD106 @ Touko. 26 2010,10:28) kirjoitti
    Itse ostan 1000 rivinelos kyykyn sen takia että muuten ei saa loistavia ajo-ominaisuuksia jarruja ja riittävää vääntöä.
    Jännä juttu, kun justiin tuo käytännön väännön puute oli syy mikä vei mut pois kyykyistä ja sen kaltaisista laitteista. Tuli niitä koeajettua, mutta ei vaan napannut. Kone on niissä viritetty katuajoa ajatellen väärään kohtaan kierrosaluetta, ja homman varmistaa älyttömän pitkät välitykset. Ostin sitten laitteen, jossa kone vetää voimalla pohjista lähtien, ja välitykset on mitoitettu niin, että huiput on nipin napin sen 200 km/h. Arkiajossa vetoa on enemmän kuin missään muussa laitteessa millä on tullut ajettua. Parempia jarruja ei tohon saa muuttamatta koko pyörää aivan toisenlaiseksi.

    Radalla tuolla ei sitten enää pärjääkään enempi siihen hommaan tehdyille laitteille.
    Missä on Tylyttäjä? Täällä olisi aiheeseen liittyvää tekstiä..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sivu: 32 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 22303132333442 ... ViimeinenViimeinen