Sivu: 30 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 871:stä 900:een 1943:sta
  1. #871
    On totta jos tämän tyylisistä pyöristä tykkää (minä ainakin jos ranteet kestäisi ja ergonomia toimisi) niin vekottimen hauskuus (tietenkin !!), ajo-ominaisuudet, ajoasento ym. ovat ehdottoman tärkeitä. Paljon tärkeämpi kuin muutaman hevosvoiman ero... joka oikeasti on aivan sama.

    Olenko aivan väärässä jos uskon, että Suomessa myydään suhteessa enemmän tämän tyylisiä tehokkaita katupyöriä kuin monessa muussa maassa ?. En jaksa selata myyntitilastoja, joten ihan katukuvasta eri maissa päättelen...

    Ei kannata vetää herneitä nenään, pyörähän on aivan upea. Mutta hevosvoimien ero esim. välillä 185 - 193 on aivan sama 99% kuljettajista. Mutta voihan sillä itsetuntoa nostaa.
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  2. #872
    Lainaa (mursu @ Touko. 10 2010,09:32) kirjoitti
    Ihan aivan sivusta, mutta tämä "vääntö" on yksi huvittavimmista ketjuista tällä hetkellä, minun mielestäni.

    Suomessa, jossa on tiukat nopeusrajoitukset, älyttömät sakot ja korkeat pyörien hinnat, porukka suunnittelee tällaisen pyörän ostamista ja vääntää muutamien sadasosien ja hevosvoimien erosta. Suomessa !!


    Ei se mitään, onhan sekin elämys jos pääsee pari kertaa kesässä käyttämään niitä 5 hv enemmän, jota japsikyykyssä ei ole .

    Jatkakaa ...
    Komppaan täysin. Huvittavaa että samat henkilöt jauhaa samaa jarnaa sivutolkulla ilman että kukaan saa mitään muuta kun naurua aikaiseksi(ehkä tämän foorumin tärkein tehtävä). Jatkakaa toki,sillä mulla olisi töissä todella tylsää ilman tätä topicia.
    Hidas ja vanha.
  3. #873
    Lainaa (mursu @ Touko. 10 2010,12:28) kirjoitti
    Ei kannata vetää herneitä nenään, pyörähän on aivan upea. Mutta hevosvoimien ero esim. välillä 185 - 193 on aivan sama 99% kuljettajista. Mutta voihan sillä itsetuntoa nostaa.
    Niin, tuohan onkin hyvin ymmärrettävää, mutta tässähän puhutaan siis hyvinkin 20-25hp tehoerosta käytännössä. Aika monet tuon jo ovat huomanneet tästä hyödyttömästä ketjusta. Monet silti vielä lukevat tehtaan speksejä.

    Ja itsetunnostahan aina on kyse.
  4. #874
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 10 2010,13:05) kirjoitti
    Lainaa (mursu @ Touko. 10 2010,12:28) kirjoitti
    Ei kannata vetää herneitä nenään, pyörähän on aivan upea. Mutta hevosvoimien ero esim. välillä 185 - 193 on aivan sama 99% kuljettajista. Mutta voihan sillä itsetuntoa nostaa.
    Niin, tuohan onkin hyvin ymmärrettävää, mutta tässähän puhutaan siis hyvinkin 20-25hp tehoerosta käytännössä. Aika monet tuon jo ovat huomanneet tästä hyödyttömästä ketjusta. Monet silti vielä lukevat tehtaan speksejä.

    Ja itsetunnostahan aina on kyse.
    Yhdyn myös täysin tähän itsetunnon nostatukseen hevosvoimien ja statuksen osalta.

    Kun ajan mutkia 80-alueella n. 30-40 kilomeeteriä tunnissa ja kallistelen oikeaoppisesti polvi ilmassa, ei haittaa vaikka se ei käy kovin lähellä maata, tiedän elektroniikan huolehtivan jos sattuu pito loppumaan.

    Toisaalta asensin myös sen slick-palikan ihan vaan sitä varten että haluan myös elää vaarallisesti, ilman elektroniikkaa, tietoisena siitä että nyt voi lipsahtaa hetkenä minä hyvänsä, toki lasken hieman nopeutta.

    Kaiken tämän jälkeen on kiva pysähtyä itsetunto korkealla esson baariin kahvikupposelle, katsella ihmisten kateellisia ilmeitä ja todeta, kyllä, itsetuntoni takia tämä jo kannatti ostaa.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #875
    Lainaa (jarska @ Touko. 10 2010,13:11) kirjoitti
    ...katsella ihmisten kateellisia ilmeitä...
    ...taitaa mennä sekaisin kateelliset <-> säälivät katseet...
  6. #876
    Lainaa (Köpi @ Touko. 10 2010,13:16) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Touko. 10 2010,13:11) kirjoitti
    ...katsella ihmisten kateellisia ilmeitä...
    ...taitaa mennä sekaisin kateelliset <-> säälivät katseet...
    Ei sillä ole väliä sillon kun itsetunto on korkealla.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  7. #877
    Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  8. #878
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
    Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..
    Kova hinta. Yleensä ensimmäiset kolmetuhatta hinta putoaa euron kilometri.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  9. #879
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
    Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..
    Jaettu ilo on paras ilo?
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  10. #880
    Lainaa (Toippari @ Touko. 10 2010,13:21) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
    Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..
    Kova hinta. Yleensä ensimmäiset kolmetuhatta hinta putoaa euron kilometri. *
    No niin luulisi, varsinkin kun uuden saa 22000€, kait?
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  11. #881
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:23) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Touko. 10 2010,13:21) kirjoitti
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
    Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..
    Kova hinta. Yleensä ensimmäiset kolmetuhatta hinta putoaa euron kilometri. *
    No niin luulisi, varsinkin kun uuden saa 22000€, kait?
    Noilla varusteilla taitaa olla lähempänä 24.900€
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  12. #882
    Lainaa (vma @ Touko. 07 2010,21:10) kirjoitti
    Japan Inc- tuotekehitysostastoilla on kiirettä saada vastaava/parempi aikaan ensivuodeksi.
    Ei ole kuule ongelma eikä mikkään sillä ehdolla, että Honda saa lätkästä Bladeen saman hintalapun kun tähän Bemariin.
  13. #883
    Lainaa (Teuwo @ Touko. 05 2010,16:44) kirjoitti
    Edelleen väittäisin että ko. pyörä on itseasiassa ominaisuuksiinsa nähden hyvinkin edullinen jos vertaa vaikka R Ducateihin. Gäheän merkkiset vanteet ja jousituskomponentit loistavat poissaolollaan mutta lupaavaa on toiminta noillakin.
    Joo, onhan se volkkarikin hyvinkin edullinen kun vertaa vaikka 600 S Mersuun.
  14. #884
    Lainaa (m3ll0n @ Touko. 05 2010,17:12) kirjoitti
    Hehehe. Nyt on toikin "ei noilla laitteilla mitään tee ku ne kulkee niin kovaa"-kortti pelattu.

    Onko vielä jotain muita hihassa mitä ei ole vielä tässä ketjussa käytetty?
    Super Dukessa on hyvä ajoasento ja karvan vajaa 90 kilowattia. Tuolla teholla se kelaa ihan varkain laittomat lukemat tauluun.

    Jos tollanen bemari olis tallissa niin funtsisin vaan koko ajan, että jää jostain paitsi, kun koko ajan ajetaan puolella koneella. Kuskaamisasentokin on kuin suppoa vastaanottavalla.

    Onhan tuo kieltämättä teknisesti aikamoinen värkki tuo bemari, mitä luin skuupit engelsmannien lehdistä. Mutta jääkööt sellaiseksi, kattelen sitten telkkarista kun oikeat kuskit rääkkää sitä kisoissa ja naureskelen edelleenkin nelostien rosseille
  15. #885
    Lainaa (mursu @ Touko. 10 2010,09:32) kirjoitti
    Suomessa, jossa on tiukat nopeusrajoitukset, älyttömät sakot ja korkeat pyörien hinnat, porukka suunnittelee tällaisen pyörän ostamista ja vääntää muutamien sadasosien ja hevosvoimien erosta. Suomessa !! .
    Sekin on huvittavaa, että joku nostaa 100 kg tai 200 kg rautaa, vaikka käytännössä ei juuri koskaan tarvitse nostaa yli 5 kg kuormia. Tai hyppää korkeutta 2 metriä vaikka lakisääteinen maksimi askelkorkeus portaissa on suuruusluokkaa 20 cm. Tai kehittää uusia tietokoneita, vaikka Commodore 64 on Mikrobittilehden mukaan riittävä vaativiin sovelluskohteisiin, esimerkiksi pankkeihin. Maailmassa on monta huvittavaa asiaa.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  16. #886
    Lainaa (vetomies @ Touko. 10 2010,14:53) kirjoitti
    Lainaa (mursu @ Touko. 10 2010,09:32) kirjoitti
    Suomessa, jossa on tiukat nopeusrajoitukset, älyttömät sakot ja korkeat pyörien hinnat, porukka suunnittelee tällaisen pyörän ostamista ja vääntää muutamien sadasosien ja hevosvoimien erosta. Suomessa !! .
    Sekin on huvittavaa, että joku nostaa 100 kg tai 200 kg rautaa, vaikka käytännössä ei juuri koskaan tarvitse nostaa yli 5 kg kuormia. Tai hyppää korkeutta 2 metriä vaikka lakisääteinen maksimi askelkorkeus portaissa on suuruusluokkaa 20 cm. Tai kehittää uusia tietokoneita, vaikka Commodore 64 on Mikrobittilehden mukaan riittävä vaativiin sovelluskohteisiin, esimerkiksi pankkeihin. Maailmassa on monta huvittavaa asiaa.
    Olet oikeassa .

    Pitäisikin oikeastaan itse käydä koeajamassa tämä ko. laite... jos ei kiinnosta niin olisi edes varmemmalla pohjalla soittaessa suutansa .

    Ja eihän tuo pahan näköinen ole....
    Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
  17. #887
    Ettäkö ihan kokeilemaan ennen kommentointia, nyt piti tarkistaa osoiteriviltä olenko minä laisinkaan orgin sivuilla.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  18. #888
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
    Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..
    Ompas levee rekkarikilpi ja kevätkin jo Saksassa pitkällä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #889
    Lainaa (LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
    Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..
    Kyllästy varmaan väriin. Onhan tuo hetken hieno, mutta jälkikäteen maalattu ampiainen tai alunperäisistä vihertävä vievät kyllä voiton.
  20. #890
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 10 2010,13:33) kirjoitti
    Lainaa (Teuwo @ Touko. 05 2010,16:44) kirjoitti
    Edelleen väittäisin että ko. pyörä on itseasiassa ominaisuuksiinsa nähden hyvinkin edullinen jos vertaa vaikka R Ducateihin. Gäheän merkkiset vanteet ja jousituskomponentit loistavat poissaolollaan mutta lupaavaa on toiminta noillakin.
    Joo, onhan se volkkarikin hyvinkin edullinen kun vertaa vaikka 600 S Mersuun.
    Niin onkin ja erityisesti jos vain S-mesessä esiintyvät tilpehöörit saa sen Klonkswagenin hinnalla.

    Kerroppa nyt missä muussa masiinassa kuin S1000RR on esim. kunnollinen traction ja wheelie control samaan rahaan ?
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
  21. #891
    Hienoo vääntöö , varsinkin kun suurin osa porukasta ei tiedä mistä puhuu
  22. #892
    Juu hienoa vääntöä, mut niinhän se on aina kun jotain erilaista tulee..huudellaan puskista ilman mitään faktapohjaa.

    Jokainen kokeilkoot pyörää itse ja todetkoon onko se hyvä vai huono, jos lompakko ei kestä niin voi voi.

    Kannattaa vuokrata vaikka pyörä pitkäksi viikonlopuksi ja ajella vähän mutkapätkiä ja siitä tehdä päätelmät onko saksalaisten "jo ensivuonna vanha" konstruktio mistään kotoisin.

    Ja se mitä tulee noiden tehojen käytettävyyteen..jep jep..veikkaan että "lussu" esim. KTM 990SMR vetää niillä vaivaisilla tehoilla jo aika perhanan paljo enemmän kun mitä siin lätkäs lukee tienposkessa, ja noihin nopeusrajoituksien rikkomiseen ei paljon piikkia suurempaa tarvita joten taitaa olla turhia kaikki moottoripyörät kun perkele emmaljungat ja koiratkaan ei mahdu paksiin *

    Ja veikkaan, että moni esim. radalla ajava vetää meistä "katukuskeista" ohi heittämällä vaikka 35kw pelillä jos niikseen tulee.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  23. #893
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 10 2010,13:39) kirjoitti
    Lainaa (m3ll0n @ Touko. 05 2010,17:12) kirjoitti
    Hehehe. Nyt on toikin "ei noilla laitteilla mitään tee ku ne kulkee niin kovaa"-kortti pelattu.

    Onko vielä jotain muita hihassa mitä ei ole vielä tässä ketjussa käytetty?
    Super Dukessa on hyvä ajoasento ja karvan vajaa 90 kilowattia. Tuolla teholla se kelaa ihan varkain laittomat lukemat tauluun.

    Jos tollanen bemari olis tallissa niin funtsisin vaan koko ajan, että jää jostain paitsi, kun koko ajan ajetaan puolella koneella. Kuskaamisasentokin on kuin suppoa vastaanottavalla.

    Onhan tuo kieltämättä teknisesti aikamoinen värkki tuo bemari, mitä luin skuupit engelsmannien lehdistä. Mutta jääkööt sellaiseksi, kattelen sitten telkkarista kun oikeat kuskit rääkkää sitä kisoissa ja naureskelen edelleenkin nelostien rosseille
    Eikö SD:n kanssa jää mistään paitsi, jos tuollaiset asiat oikeasti murehduttaa... Vaikka se aika laiska onkin.
    Kevari voisi olla ratkaisu. Saa vetää eniten täyzii rajoitusten puitteissa.

    Ps. Minä myös katselen ennemmin telkkarista kun kunnon kuskit pyörii ympyrää dukella ja naureskelen edelleen camokuskeille jotka pomputtavat keulaa ylös/alas alinopeudesta nelostiellä...
    Supermoto
  24. #894
    Lainaa (vetomies @ Touko. 10 2010,14:53) kirjoitti
    Sekin on huvittavaa, että joku nostaa 100 kg tai 200 kg rautaa, vaikka käytännössä ei juuri koskaan tarvitse nostaa yli 5 kg kuormia. Tai hyppää korkeutta 2 metriä vaikka lakisääteinen maksimi askelkorkeus portaissa on suuruusluokkaa 20 cm. Tai kehittää uusia tietokoneita, vaikka Commodore 64 on Mikrobittilehden mukaan riittävä vaativiin sovelluskohteisiin, esimerkiksi pankkeihin. Maailmassa on monta huvittavaa asiaa.
    Nyt nuo sun vertaukset vähän ontuu, mutta hyväksytään.

    On se hieman eri asia, että voi sanoa nostavansa 200kg rautaa kuin että "mun Bemarissa on muute 200 heppaa takanakilla".
  25. #895
    Lainaa (mototollo @ Touko. 10 2010,16:53) kirjoitti
    Hienoo vääntöö , varsinkin kun suurin osa porukasta ei tiedä mistä puhuu *
    Naulan kantaan!
  26. #896
    Lainaa (jaulis @ Touko. 10 2010,18:37) kirjoitti
    Ps. Minä myös katselen ennemmin telkkarista kun kunnon kuskit pyörii ympyrää dukella ja naureskelen edelleen camokuskeille jotka pomputtavat keulaa ylös/alas alinopeudesta nelostiellä...
    Duke-battlet oli ja meni ja aika tylsää katottavaa ne on mitä joskus oon videopalveluista tarkastanut.

    Ei ole camoja enkä rääkkää pyörää
  27. #897
    Youtubelta näköjään löytyy Superstock kisoja - saas nähdä ovatko kauaa, mutta Monzan jo katoin:
    LINKKI
    Dixi et animam levavi
  28. #898
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 10 2010,13:32) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Touko. 07 2010,21:10) kirjoitti
    Japan Inc- tuotekehitysostastoilla on kiirettä saada vastaava/parempi aikaan ensivuodeksi.
    Ei ole kuule ongelma eikä mikkään sillä ehdolla, että Honda saa lätkästä Bladeen saman hintalapun kun tähän Bemariin.
    Tällä hetkellä..

    Blade ABS-jarruilla, svh. 21.973,65 €
    BMW ABS + vähän muutakin, svh. 21.900,54 €

    ..saa nähdä sitte.
  29. #899
    Lainaa (Le Motard @ Touko. 10 2010,21:28) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Touko. 10 2010,14:53) kirjoitti
    Sekin on huvittavaa, että joku nostaa 100 kg tai 200 kg rautaa, vaikka käytännössä ei juuri koskaan tarvitse nostaa yli 5 kg kuormia. Tai hyppää korkeutta 2 metriä vaikka lakisääteinen maksimi askelkorkeus portaissa on suuruusluokkaa 20 cm. Tai kehittää uusia tietokoneita, vaikka Commodore 64 on Mikrobittilehden mukaan riittävä vaativiin sovelluskohteisiin, esimerkiksi pankkeihin. Maailmassa on monta huvittavaa asiaa.
    Nyt nuo sun vertaukset vähän ontuu, mutta hyväksytään.

    On se hieman eri asia, että voi sanoa nostavansa 200kg rautaa kuin että "mun Bemarissa on muute 200 heppaa takanakilla".
    Niiden pitääkin ontua. Muuten täällä valitettaisiin, että käytetään turhaan hyviä vertauksia, vaikka huonommallakin saisi rautalangan väännettyä.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  30.  
  31. #900
    Lainaa (-dq- @ Touko. 11 2010,01:45) kirjoitti
    ..saa nähdä sitte. *
    Blade 18 959,08
    S1000RR 21.900,54

    Kyseessä ne perusmallit jotka ilmoitetaan firman sivuilla. Otettava myös huomioon, että Blade vanha malli johon ei merkittäviä uudistuksia tänä vuonna. Lisäksi olisi hieman erikoista ostaa S1000RR jos siihen ei ota heti päälle noita lisäkilkkeitä.
Sivu: 30 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 20282930313240 ... ViimeinenViimeinen