On totta jos tämän tyylisistä pyöristä tykkää (minä ainakin jos ranteet kestäisi ja ergonomia toimisi) niin vekottimen hauskuus (tietenkin !!), ajo-ominaisuudet, ajoasento ym. ovat ehdottoman tärkeitä. Paljon tärkeämpi kuin muutaman hevosvoiman ero... joka oikeasti on aivan sama.
Olenko aivan väärässä jos uskon, että Suomessa myydään suhteessa enemmän tämän tyylisiä tehokkaita katupyöriä kuin monessa muussa maassa ?. En jaksa selata myyntitilastoja, joten ihan katukuvasta eri maissa päättelen...
Ei kannata vetää herneitä nenään, pyörähän on aivan upea. Mutta hevosvoimien ero esim. välillä 185 - 193 on aivan sama 99% kuljettajista. Mutta voihan sillä itsetuntoa nostaa.
Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
Komppaan täysin. Huvittavaa että samat henkilöt jauhaa samaa jarnaa sivutolkulla ilman että kukaan saa mitään muuta kun naurua aikaiseksi(ehkä tämän foorumin tärkein tehtävä). Jatkakaa toki,sillä mulla olisi töissä todella tylsää ilman tätä topicia.(mursu @ Touko. 10 2010,09:32) kirjoitti
Hidas ja vanha.
Niin, tuohan onkin hyvin ymmärrettävää, mutta tässähän puhutaan siis hyvinkin 20-25hp tehoerosta käytännössä. Aika monet tuon jo ovat huomanneet tästä hyödyttömästä ketjusta. Monet silti vielä lukevat tehtaan speksejä.(mursu @ Touko. 10 2010,12:28) kirjoitti
Ja itsetunnostahan aina on kyse.![]()
Yhdyn myös täysin tähän itsetunnon nostatukseen hevosvoimien ja statuksen osalta.(hidas57 @ Touko. 10 2010,13:05) kirjoitti
Kun ajan mutkia 80-alueella n. 30-40 kilomeeteriä tunnissa ja kallistelen oikeaoppisesti polvi ilmassa, ei haittaa vaikka se ei käy kovin lähellä maata, tiedän elektroniikan huolehtivan jos sattuu pito loppumaan.
Toisaalta asensin myös sen slick-palikan ihan vaan sitä varten että haluan myös elää vaarallisesti, ilman elektroniikkaa, tietoisena siitä että nyt voi lipsahtaa hetkenä minä hyvänsä, toki lasken hieman nopeutta.
Kaiken tämän jälkeen on kiva pysähtyä itsetunto korkealla esson baariin kahvikupposelle, katsella ihmisten kateellisia ilmeitä ja todeta, kyllä, itsetuntoni takia tämä jo kannatti ostaa.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
...taitaa mennä sekaisin kateelliset <-> säälivät katseet...(jarska @ Touko. 10 2010,13:11) kirjoitti
Ei sillä ole väliä sillon kun itsetunto on korkealla.(Köpi @ Touko. 10 2010,13:16) kirjoitti
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Ensimmäinen nettimotossa myytävänä, miksiköhän?..![]()
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
Kova hinta. Yleensä ensimmäiset kolmetuhatta hinta putoaa euron kilometri.(LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Jaettu ilo on paras ilo?(LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
No niin luulisi, varsinkin kun uuden saa 22000€, kait?(Toippari @ Touko. 10 2010,13:21) kirjoitti
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
Noilla varusteilla taitaa olla lähempänä 24.900€(LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:23) kirjoitti
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Ei ole kuule ongelma eikä mikkään sillä ehdolla, että Honda saa lätkästä Bladeen saman hintalapun kun tähän Bemariin.(vma @ Touko. 07 2010,21:10) kirjoitti
Joo, onhan se volkkarikin hyvinkin edullinen kun vertaa vaikka 600 S Mersuun.(Teuwo @ Touko. 05 2010,16:44) kirjoitti
![]()
Super Dukessa on hyvä ajoasento ja karvan vajaa 90 kilowattia. Tuolla teholla se kelaa ihan varkain laittomat lukemat tauluun.(m3ll0n @ Touko. 05 2010,17:12) kirjoitti
Jos tollanen bemari olis tallissa niin funtsisin vaan koko ajan, että jää jostain paitsi, kun koko ajan ajetaan puolella koneella. Kuskaamisasentokin on kuin suppoa vastaanottavalla.
Onhan tuo kieltämättä teknisesti aikamoinen värkki tuo bemari, mitä luin skuupit engelsmannien lehdistä. Mutta jääkööt sellaiseksi, kattelen sitten telkkarista kun oikeat kuskit rääkkää sitä kisoissa ja naureskelen edelleenkin nelostien rosseille
![]()
Sekin on huvittavaa, että joku nostaa 100 kg tai 200 kg rautaa, vaikka käytännössä ei juuri koskaan tarvitse nostaa yli 5 kg kuormia. Tai hyppää korkeutta 2 metriä vaikka lakisääteinen maksimi askelkorkeus portaissa on suuruusluokkaa 20 cm. Tai kehittää uusia tietokoneita, vaikka Commodore 64 on Mikrobittilehden mukaan riittävä vaativiin sovelluskohteisiin, esimerkiksi pankkeihin. Maailmassa on monta huvittavaa asiaa.(mursu @ Touko. 10 2010,09:32) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Olet oikeassa(vetomies @ Touko. 10 2010,14:53) kirjoitti
.
Pitäisikin oikeastaan itse käydä koeajamassa tämä ko. laite... jos ei kiinnosta niin olisi edes varmemmalla pohjalla soittaessa suutansa.
Ja eihän tuo pahan näköinen ole....
Honda Monkey Z50J - Honda CB 125 K - Honda CB 125 T - Kawasaki Z 650 - Yamaha FJ 1100 - Kawasaki ZZR 1100 - Kawasaki ZZR 1100 ...(10v. taukoa)... Suzuki GSX 1300 Hayabusa...(14v. taukoa)... Honda CRF 1100 Adventure Sports - Honda GL 1800 Goldwing DCT
Ettäkö ihan kokeilemaan ennen kommentointia, nyt piti tarkistaa osoiteriviltä olenko minä laisinkaan orgin sivuilla.![]()
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Ompas levee rekkarikilpi ja kevätkin jo Saksassa pitkällä.(LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Kyllästy varmaan väriin. Onhan tuo hetken hieno, mutta jälkikäteen maalattu ampiainen tai alunperäisistä vihertävä vievät kyllä voiton.(LiguidSnake @ Touko. 10 2010,13:18) kirjoitti
Niin onkin ja erityisesti jos vain S-mesessä esiintyvät tilpehöörit saa sen Klonkswagenin hinnalla.(Le Motard @ Touko. 10 2010,13:33) kirjoitti
Kerroppa nyt missä muussa masiinassa kuin S1000RR on esim. kunnollinen traction ja wheelie control samaan rahaan ?
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Juu hienoa vääntöä, mut niinhän se on aina kun jotain erilaista tulee..huudellaan puskista ilman mitään faktapohjaa.
Jokainen kokeilkoot pyörää itse ja todetkoon onko se hyvä vai huono, jos lompakko ei kestä niin voi voi.
Kannattaa vuokrata vaikka pyörä pitkäksi viikonlopuksi ja ajella vähän mutkapätkiä ja siitä tehdä päätelmät onko saksalaisten "jo ensivuonna vanha" konstruktio mistään kotoisin.
Ja se mitä tulee noiden tehojen käytettävyyteen..jep jep..veikkaan että "lussu" esim. KTM 990SMR vetää niillä vaivaisilla tehoilla jo aika perhanan paljo enemmän kun mitä siin lätkäs lukee tienposkessa, ja noihin nopeusrajoituksien rikkomiseen ei paljon piikkia suurempaa tarvita joten taitaa olla turhia kaikki moottoripyörät kun perkele emmaljungat ja koiratkaan ei mahdu paksiin *![]()
![]()
Ja veikkaan, että moni esim. radalla ajava vetää meistä "katukuskeista" ohi heittämällä vaikka 35kw pelillä jos niikseen tulee.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Eikö SD:n kanssa jää mistään paitsi, jos tuollaiset asiat oikeasti murehduttaa... Vaikka se aika laiska onkin.(Le Motard @ Touko. 10 2010,13:39) kirjoitti
Kevari voisi olla ratkaisu. Saa vetää eniten täyzii rajoitusten puitteissa.
Ps. Minä myös katselen ennemmin telkkarista kun kunnon kuskit pyörii ympyrää dukella ja naureskelen edelleen camokuskeille jotka pomputtavat keulaa ylös/alas alinopeudesta nelostiellä...
Supermoto
Nyt nuo sun vertaukset vähän ontuu, mutta hyväksytään.(vetomies @ Touko. 10 2010,14:53) kirjoitti
On se hieman eri asia, että voi sanoa nostavansa 200kg rautaa kuin että "mun Bemarissa on muute 200 heppaa takanakilla".
Duke-battlet oli ja meni ja aika tylsää katottavaa ne on mitä joskus oon videopalveluista tarkastanut.(jaulis @ Touko. 10 2010,18:37) kirjoitti
Ei ole camoja enkä rääkkää pyörää![]()
Youtubelta näköjään löytyy Superstock kisoja - saas nähdä ovatko kauaa, mutta Monzan jo katoin:
LINKKI
Dixi et animam levavi
Tällä hetkellä..(Le Motard @ Touko. 10 2010,13:32) kirjoitti
Blade ABS-jarruilla, svh. 21.973,65 €
BMW ABS + vähän muutakin, svh. 21.900,54 €
..saa nähdä sitte.![]()
Niiden pitääkin ontua. Muuten täällä valitettaisiin, että käytetään turhaan hyviä vertauksia, vaikka huonommallakin saisi rautalangan väännettyä.(Le Motard @ Touko. 10 2010,21:28) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Blade 18 959,08(-dq- @ Touko. 11 2010,01:45) kirjoitti
S1000RR 21.900,54
Kyseessä ne perusmallit jotka ilmoitetaan firman sivuilla. Otettava myös huomioon, että Blade vanha malli johon ei merkittäviä uudistuksia tänä vuonna. Lisäksi olisi hieman erikoista ostaa S1000RR jos siihen ei ota heti päälle noita lisäkilkkeitä.