Sivu: 25 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 721:stä 750:een 1935:sta
  1. #721
    Lainaa (jaulis @ Helmi. 23 2010,22:18) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Helmi. 23 2010,18:51) kirjoitti
    Mä luin jostain että sisäänajon jälkeen tulee jälleen uusi softa joka rajoittaa *kiekat 10000rpm vielä seuraavat 20tkm, sen jälkeen pääsee jo kokeileen pyörää kunnolla.
    Noilla eväillähän saattavat kestää jopa samoja kilometrimääriä kuin japsit... *

    Ps. Kymppi tarjottu, Matso. *
    juu...100tkm häämöttää jo kohta

    Mut pidetään mieles, toho rahaa saat viel auton ja peräkärryn mukaan kun tottakai tuon sen kotioven eteen
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  2. #722
    Lainaa (Matso @ Helmi. 23 2010,17:53) kirjoitti
    Joudun pikkasen vetämään taakse....ensinmäinen "päivitys" tulee softaan ja eivät voi vielä toimittaa pyörää minulle.

    Eli joku sisäänajo softa tulee ekalle tonnille joka sitten tonnin huollon yhteydes poistetaan.

    Softan on tarkoitus rajoittaa prätkä 9000rpm ja hevosia varmaan puolet siitä mitä tallista löytyy.
    Näköjään ylikierrokset on aiheuttanut moottoririkkoja jenkeissä.
    Tällaista kirjoittelevat:

    Customer deliveries of the S1000 RR has been temporarily halted. Apparently, there have been a few bikes over-revved before the proper run in, causing unnecessary damage.

    -J-
  3. #723
    no jenkit nyt saa vaikka rautakangen rikki, jos ne haluaa.. onhan tuo tietty harminpaikka bemarille, tolla pyörällä on aika paljon odotuksia, ja varmaan amerikan markkinat on siinä suuressa roolissa.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
  4. #724
    Kautta aikain jenkit on tarvinneet vähän laajemmat käyttöohjeet mm. mikroaaltouunien tullessa markkinoille: "älä kuivaa pestyä kissaa tässä".

    Eikö tuon vois päätellä ihan omalla järjellä ettei huudata sisäänajossa olevaa konetta äärirajoille, oli sitten kyseessä mikä mopo hyvänsä, jotkut tarvii siihenkin ulkopuolisen rajoituksen.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  5. #725
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Mutku netissä sanottiin, että "rev it hard".
    1000
  6. #726

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Siellä on jo joku näköjään kokeillut Delvacin toimivuutta Bemarissa???
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  7. #727
    Lainaa (TeroT @ Helmi. 26 2010,10:30) kirjoitti
    Siellä on jo joku näköjään kokeillut Delvacin toimivuutta Bemarissa???
    Voisin veikata et joku Hifi mopoöljy
    YZF1000R
  8. #728
    Lainaa (Hannula @ Helmi. 26 2010,10:22) kirjoitti
    Mutku netissä sanottiin, että "rev it hard".
    Tai kun suzukikin kestää... *
    Supermoto
  9. #729
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
  10. #730
    Dixi et animam levavi
  11. #731
  12. #732
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 10 2010,20:33) kirjoitti
    Ei kyl auta tähän ajokuumeeseen yhtää toi testitulos
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  13. #733
    Ei palkintosijoja japanialaisille, yäää.

    Aika mielenkiintoista, että tollanenkin sekalainen joukko päätyy toteamaan 'voittaja on, ensimmäisellä yrittämällä...'
  14. #734
    Pistänee Japan Inc. tuotekehitykseen kiirettä punttiin
    .
  15. #735
    Kauankos sitä Bemarin huipputehoa saa tällä hetkellä käyttää ? Baijerilainen Maatalous Wekotin on keksinyt saman idean kuin traktorin valmistajat (ja venäläiset tankinvalmistajat): on normaaliteho ja sitten huipputeho, jota saa käyttää vain pari minuuttia kerrallaan ...
    Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
  16. #736
    Lainaa (hondamania @ Maalis. 11 2010,13:08) kirjoitti
    Kauankos sitä Bemarin huipputehoa saa tällä hetkellä käyttää ?
    Kun on noin paljon tehoa, sitä ei tarvitse käyttää kauaa.
    .
  17. #737
    Dixi et animam levavi
  18. #738
    S1000RR dynossa Sveitsissä.
    Max hp 193
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  19. #739
    Eihän tosta bemarista tuu ääntä ees rännillä

    http://www.youtube.com/watch?v=VltRVemHc_Q
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  20. #740
    Noin onneton vespako se olikin? Ei edes autolle pystynyt vastaan.
    Supermoto
  21. #741
    Lainaa (Matso @ Maalis. 24 2010,19:36) kirjoitti
    S1000RR dynossa *Sveitsissä.
    Max hp 193
    Jahka kone on hieman sisäänajon ja normi- ajonjälkeen asettunut, saattaa 200hv raja rikkoontua. Sweet.
    .
  22. #742
    Poistettu
    Lainaa (vma @ Maalis. 25 2010,12:32) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Maalis. 24 2010,19:36) kirjoitti
    S1000RR dynossa *Sveitsissä.
    Max hp 193
    Jahka kone on hieman sisäänajon ja normi- ajonjälkeen asettunut, saattaa 200hv raja rikkoontua. Sweet.
    Ompahan peli. Pari vuotta sitten olisin syönyt ennemmin mittani paskaa kuin halunnut bemarin mp:tä. Niin ne ajat muuttuu.
  23. #743
    Lainaa (998sFE @ Maalis. 25 2010,12:48) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Maalis. 25 2010,12:32) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Maalis. 24 2010,19:36) kirjoitti
    S1000RR dynossa *Sveitsissä.
    Max hp 193
    Jahka kone on hieman sisäänajon ja normi- ajonjälkeen asettunut, saattaa 200hv raja rikkoontua. Sweet.
    Ompahan peli. Pari vuotta sitten olisin syönyt ennemmin mittani paskaa kuin halunnut bemarin mp:tä. Niin ne ajat muuttuu.
    Toivottavasti et ole lyönyt vetoa asiasta koskaan
    Tulee ikävä kesädieetti muuten.
    .
  24. #744
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 10 2010,20:33) kirjoitti
    Nämä testit alkaa jo tylsistyttään, aina sama juttu, and the winner is...
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  25. #745
    Lukeeko bimmeristit pelkkää "Touring&travel Magazinea", kun ei kukaan ole hehkuttanut FastBiken testivoittoa? Edellisessä taisivat olla radalla, nyt tiellä. Ihan hyvin bemari pärjäsi, tosin siinä on edelleen kiinalaiset vanteet ja ruma etuvalo, jos kukaan ei ole tullut maininneeksi.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  26. #746
    Lainaa (jarska @ Maalis. 25 2010,13:17) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 10 2010,20:33) kirjoitti
    Nämä testit alkaa jo tylsistyttään, aina sama juttu, and the winner is...
    Ihmettelen, että noita mopoja myydään kadulle sillä perusteella, miten ne pärjäävät osaavissa käsissä RADALLA!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  27. #747
    Lainaa (vetomies @ Maalis. 25 2010,13:27) kirjoitti
    Lukeeko bimmeristit pelkkää "Touring&travel Magazinea", kun ei kukaan ole hehkuttanut FastBiken testivoittoa? Edellisessä taisivat olla radalla, nyt tiellä. Ihan hyvin bemari pärjäsi, tosin siinä on edelleen kiinalaiset vanteet ja ruma etuvalo, jos kukaan ei ole tullut maininneeksi.
    Pentele, jokos testi oli tossa Touring&travel-lehdessä? Miten kävi?

    Nythän on niin, että tänä vuonna ei muilla ole mitään jakoa, testi kuin testi. Varsinaisesti kiinnostavaa onkin enää mitä ens vuonna tapahtuu.
  28. #748
    Lainaa (ttuttu @ Maalis. 25 2010,13:28) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Maalis. 25 2010,13:17) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 10 2010,20:33) kirjoitti
    Nämä testit alkaa jo tylsistyttään, aina sama juttu, and the winner is...
    Ihmettelen, että noita mopoja myydään kadulle sillä perusteella, miten ne pärjäävät osaavissa käsissä RADALLA! *
    Eihän niitä osta muut kuin osaavat kuskit ja ovat kuin kotonaan sekä kaduilla että radoilla.

    Ja onhan siinä se "aloittelijan softa" varulta jos nyt kuitenkin joku noviisi sen ostaa eikä ymmärrä miten se hyökkää kun tupesta vääntää.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  29. #749

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (998sFE @ Maalis. 25 2010,12:48) kirjoitti
    Lainaa (vma @ Maalis. 25 2010,12:32) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Maalis. 24 2010,19:36) kirjoitti
    S1000RR dynossa *Sveitsissä.
    Max hp 193
    Jahka kone on hieman sisäänajon ja normi- ajonjälkeen asettunut, saattaa 200hv raja rikkoontua. Sweet.
    Ompahan peli. Pari vuotta sitten olisin syönyt ennemmin mittani paskaa kuin halunnut bemarin mp:tä. Niin ne ajat muuttuu.
    Älähä nyt. Aika moni perus-Bemaristi on kääntänyt takkinsa nopeammin kuin Väyrynen. Ennen vain vääntö oli se mikä merkitsi jotain. Nyt hurmiossa ulvotaan huipputehon nimeen!
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  30.  
  31. #750
    Lainaa (TeroT @ Maalis. 25 2010,14:34) kirjoitti
    Älähä nyt. Aika moni perus-Bemaristi on kääntänyt takkinsa nopeammin kuin Väyrynen. Ennen vain vääntö oli se mikä merkitsi jotain. Nyt hurmiossa ulvotaan huipputehon nimeen!
    Ja aika moni perus-Jaappanisti on kääntänyt takkinsa myös,ennen oli vaan huipputeho mikä merkitsi jotain, nyt pitäis olla vääntöä, komeempaa etulamppua ja koreita vanteita.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Sivu: 25 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 15232425262735 ... ViimeinenViimeinen