Viime vuosina bemarin ilmoitukset ovat olleet aika lähellä totuutta, ehkä pari hepoa on puuttunut ilmoitetuista. Eli normimeininki.(jaulis @ Tammi. 19 2010,14:40) kirjoitti
Viittasin kyllä muihin merkkeihin, jotka eivät juuri milloinkaan täytä lupauksia, eivätkä ainakaan niitä ylitä. Vai onko tällaista tapahtunut?
Ylimarkkinoinnissa Kawa taitaa olla ykkönen. Zetorissakin kuulemma on 200hp. Ja väitetään lehtien testeihin toimitettujen yksilöidenkin olevan hiukan rukattuja.
Onko se nyt niiiiiiin tarkkaa? Eikös noillakin tehoilla nyt kerkiä ihan perille asti?![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Joka päivä. Kerro vaan paljonko haluat, niin etsitään sinulle sopiva penkki.(hidas57 @ Tammi. 19 2010,14:59) kirjoitti
Paljonko muuten luulet samassa penkissä olevan eroa tuollaisen pyörän kuin sinulla ja vaikkapa busan välillä. Eroaako kenties kovastikin tehtaiden ilmoittamista eroista? Kyllä ainakin täällä perällä on aika hyvin japsit olleet linjassa siihen mitä ilmoittavatkin. Aika hyvinhän tuo RR bemarinkin luvut ovat linjassa japsien kanssa.
Kawojen mainoksista kannattaa lukea se "ram-air tehoa ehkä tuon verran" kohta. Se isolla kirjoitettu niissä on tarkoitettu kaikille nopeampi pulssisille kavereille.*
Ps. Kyllä minullakin riittää rakkautta noille Gunthereille
Supermoto
Jaahas, sit alkaakin pikkuhiljaa muodostumaan miten tuon rassin "modaa".
Eli tuollainen pitäs siitä saada rakenneltua...sit jossain vaiheessa.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Vieläkö jonku termignonin pöntön tuohon uittaisi niin... *(Matso @ Tammi. 19 2010,20:21) kirjoitti
![]()
Ps. Värityskin on hieno, tulee kotoinen olo noilla "suzukin oikeilla" väreillä...![]()
Supermoto
Juu kato rizla lätsäkin vielä vanhasta niin voi taas huoletta pitää sitä(jaulis @ Tammi. 19 2010,22:13) kirjoitti
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Noita dynokäyriä on nähty jo aika paljon tässäkin ketjussa, enkä niissä ole nähnyt minkään muun pyörän ylittävän lupauksia. No suht lupausten mukaan suurin osa, paitsi yleensä Kawa (jos on rukkaamaton yksilö joutunut testiin).(jaulis @ Tammi. 19 2010,19:34) kirjoitti
Ei kannata lähteä hakemaan jotain optimista penkkiä yksittäisen pyörän dynottamiseen, kun on tarjolla samassa penkissä tehtyjä mittauksia (esim lehtien testit) vaikka kuinka paljon. Jos tommosessa optimistisessa penkissä saadaan vaikkapa se Suikka ylittämään ilmoitetun tehon, niin miten arvelet tuloksen olevan S1000RR:n kanssa samassa penkissä?
En luule mitään oman pyörän ja busan välisistä tehoeroista. Niistä on ihan mustaa valkoisella samassa penkissä (esim Motorrad-lehti). Kumpikin oli 1PS alle ilmoitetun. Ja ajettukin on. Se siitä, puhutaan otsikon pyörästä.
Millä tavalla RR:n luvut ovat linjassa japsien kanssa? Jokaisessa esille tulleessa mittauksessa RR on mennyt selvästi yli ilmoitetun 193PS, vaihteluväli 3-9 hepoa. Sen verran tulee heittoa jo yksilöiden välillä.
Eipä silti, alunperin pointti oli vaan tuo sakemannien käänteinen tehomarkkinointi tämän kyseisen pyörän tapauksessa. Nehän olisi voineet ilmoittaa tehoksi komeasti vaikkapa 'yli 200PS', eikä olisi tarvinnut edes pahasti fuskata.
Ilmoittavat muuten *K1300-sarjan, kuten myös S1000RR:nkin, huippunopeudeksi 'yli 200 km/h'. *
Hyvä että kuitenkin BMW on se joka "lunastaa lupauksensa"... *(hidas57 @ Tammi. 20 2010,08:39) kirjoitti
Mulla on vaan jäänyt mieleen se 200hp konetehoa, millä mainostivatkin... Eikö se aika linjassa ole noihin mittauksiinkin?kirjoitti
Jep. Tuotahan tuossa on harrastettukin kun on pudotettu ilmoitettua tehoa siitä mistä aluksi mainostivat. Hyvää markkinointia.kirjoitti
Nerokasta. Veikkaan RR:n antavan sen verran enemmän tehoa verratuna suzukiin, kuin siitä nyt sattuu enemmän löytymään... *kirjoitti
Ps. Tottakai kannattaa etsiä optimistisia penkkejä. Halvin tapa virittää.
Supermoto
Olikjo jossain tuommoinen 200hp bemarin mainos?
Dixi et animam levavi
Ek@ lähetit ensimmäisenä Linkin, jossa mainostettiin 200 hv.
Oiskohan 200hv ajatus lähtenyt näistä huhuista.
SL125, CB500Four, CX500, K75RT, K1100LT, K1100LT, NX250, K1200LT, F650GS, K1100LT, 1200LT, nykyinen GL1800
Taas on tännekki monta sivua tullu diibadaabaa... vaan yks fakta ei oo muuttunu mihinkään. BMW pyyhkii kilpailijoillaan lattioita oikeen komeassa kaaressa tänä vuonna...
Ei voi kukaan mittään. Eikä se siitä muutu vaikka kuinka itketään ja vingutaan. *Kattellaan sitten kun kilpailijat toipuu kanveesistaan ja yrittää jonkulaista vasta iskua. Siihen asti pitää tietty vaan tyytyä selittelemään, ja arvailemaan kestääkö se saksalaisten motti ym.
Se että tuo oli myös ajo-ominaisuuksiltaan hyvä, se ei kai voinut tulla yllätyksenä kenellekkään?
It´s better to die on your feet than live on your knees...
En jaksanut lukea koko ketjua läpi joten en tiedä onko tämä jo ollut täällä. Ensi kesänä siis nähdään myös Suomessa viivalla ainakin yksi...
Performanceracing
HYVÄ MIKA JA HAPA!!!
<p>Tunturi Tiger - Honda 125 MTX - Honda 750 CBX - Suzuki GSX 750 R - Suzuki GSX 750 F - Suzuki GSX-R 600 - Suzuki GSX-R 600 kilvetön - Yamaha R6 kilvetön - Honda Fireblade 1000 - Ducati Hypermotard 1100-> ?</p>
Pitää paikkansa. Ominaisuudet puhuvat puolestaan.(Yamaha1 @ Tammi. 20 2010,20:03) kirjoitti
Ps. Saattaa tulla hyvä ajettavuus siltikin yllätyksenä muutamalle uskovaiselle... Nyt on kuitenkin jätetty tunnottomat telever yms. viritykset pois. Ja nehän olivat kuitenkin sitä "huippua" ajettavuudeltaan.![]()
Supermoto
Niin, no... sitä kun ei tunnu oikeen porukka tajuavan, että tämä on bemarin ensimmäinen TOTINEN yritys tehdä kilpailukykyinen kilonen. Ja sitä myöden ne bemun omat jousiratkasutkin on tietysti suosiolla jätetty, ja vaihdettu sellaisiin jotka on kilparadoilla hyviksi todettu...(jaulis @ Tammi. 20 2010,20:25) kirjoitti
Voiko olla, että joku tosissaan luulee mm. paljon puhuttujen televerin, paraleverin sun muiden viritysten kardaaneineen... olleen bemun yritelmä luoda optimaalinen ratatykki.
Ne aina olleet raskaampien, ns. miestenpyörien vermeitä ne.
Näin ollen ko. jousitusratkaisujen ym. rataihmisille "kummallisuuksien" vetäminen näihin keskusteluihin, kertoo vain taas ihmisen itsensä pihalla olosta. Eikä näin ollen edes ansaitse minkään näköstä vasta argumentointia... Jos ei vaan ajatus toisilla taivu, niin se ei taivu. Sitä ei täällä foorumeilla saa oikastua enää...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Bemareita on useita ensi kesänä kotimaan kisoissa.(K1mble @ Tammi. 20 2010,20:14) kirjoitti
Bike
Jossain mainittiin että 5kpl nähtäisiin ainakin SM-sarjassa. Veikkaan että B-Superbikessä ja jokkiksessa nähdään myös pyörä tai pari.
-Teemu
.
Nekö olivatkin kompromisseja. *(Yamaha1 @ Tammi. 20 2010,20:36) kirjoitti
![]()
Minä muistelin vahingossa että ne alustat olivat sitä ehdotonta parhautta noissa miestenpyörissä johon muut eivät pysty, vielä ihan kaikkeen ajoon. Kone sai sen edestä vaikka hieman nykiäkin...
Ps. Taisikin mennä hieman pieleen jo kun julkaisivat K1200S:en ja mainostivat sillä mainiota aikaa ringillä. Olisi varmaan saatu vielä kymppejä pois ajasta kun olisi jo silloin lainattu optimaalisen ratatykin alusta busasta... *![]()
Supermoto
Niimpä... Muttakun koittaa nyt hiffata, ettei tuollasia K1200S möykkyjä nyt kukaan tee tosissaan radalle ajoo varten. Ne on matkajuhtia siinä missä Busatkin, ja tässäkin asiassa monella on liikaa hyväksymistä, tiedetään...(jaulis @ Tammi. 20 2010,21:49) kirjoitti
Jos siinä sivussa sattuu liikahtaan jossai ringilläkin mukavasti, niin mikä ettei sitä kandeis mainostaa? Saapahan herutettua ne vimosetkin asiakkaat, joiden munan koko on suoraan jatkuvassa verrannossa kaiken maailman nippelitietoon.
Mulla oli jonki aikaa tuollanen K1200 lehmä, ja sen voin kertoo... että siinä pelissä, se jousitusratkasu + ESA säätömahdollisuuksineen oli jotain helevetan hienoa! Varmaan olis radalla silti se bussikin jättäny, mutta kun edelleen... se ei ole se pointti näissä.
Enää näistä väännöistä puuttuu, että joku vetää mukaan isot gessut tänne... ja niiden "olemattomat" rataominaisuudet. Ja järjettömät boxer ratkaisut, puhumattakaan siitä "kinderin" valmistamasta kardaanista...
Huoh! Mutta jatkakaa vääntämistä, tiukasti asian sivussa kuten tapaan kuuluu![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Jaulis, sulla on nyt joku ongelma.(jaulis @ Tammi. 20 2010,16:40) kirjoitti
Talvi on pitkä ja jonkun kanssa on joskus kiva vääntää jotain väsynyttä, tiedän.
Joko on uusi Suikka tilauksessa? Ei tarvii vastata.
[QUOTE= (Yamaha1 @ Tammi. 20 2010,22:19)][quote=jaulis,Tammi. 20 2010,21:49]Elähän nyt...kun justiinsa tässä kävin ihmettelemään, että saisikohan tuohon RRään miten vetokoukun kiinni ja jos jotenkin radion ja Ipodin ja vielä lämpökahvat ja virran ulosoton lämpöpuvulle ja jotenkin juomapullo- ja navitelineetkin pitäisi ratkaista...Yamaha1,Tammi. 20 2010,20:36 kirjoitti
Ei taida onnistua, huonolta näyttää, siis ihan on kelvoton kapine...![]()
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
[QUOTE= (pozo izquierdo @ Tammi. 21 2010,10:30)][QUOTE= (Yamaha1 @ Tammi. 20 2010,22:19)]Samaa mieltä, mutta jos kardaanin laittavat, niin huolin.jaulis,Tammi. 20 2010,21:49 kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
esim 530i:ssä tai yleensäkin 5-sarjassa nuo on tai saa varusteina.(pozo izquierdo @ Tammi. 21 2010,10:30) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
Olet oikeassa, onhan minulla ongelma... Ei ole mopoa ollenkaan ja RR-bemaria tekisi mieli. *(hidas57 @ Tammi. 21 2010,08:16) kirjoitti
Jep. Onneksi on edes muutama leikkikaveri. *kirjoitti
Ei oikein uusi suikka sytytä. RR sytyttää enemmän, tosin suzukin merkit siihen voisi tietenkin kiusalla laittaa.kirjoitti
Ps. Vastasinpa kuitenkin...
Supermoto
Tälläset veljekset kuin ilvekset bongattu eräällä pihalla pääkaupunkiseudulla.
Vasemmanpuoleisessa Öhlins sisuskalut etuiskareissa, Öhlins takaiskari ja Alpha Racingin moottorinohjaus.
Ja vielä pari lisäkuvaa kun kumminkin kiinnostaa:
Nätit perät
Öhlins keulaa
Käännetty vaihdekaavio
![]()
Tehän ootte tahallaan rikkoneet ihan hyvät pyörät. Vilkutkin ottaneet pois *(NgkR @ Tammi. 22 2010,23:10) kirjoitti
Hienon näköisiä kilpureita. Kuvissa näkyvä lumi olkoot kirottua ja sulakoot pian.
.
Kuuleman mukaan, "Valkoiset veljekset" rahtina matkalla Espanjaan ensviikonlopun kisakoitokseen. Sit näkee, miten se "kana kusee".![]()
KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
Ai jai, on se kyllä hienoa nähdä oikeita "M" pyöriä odottamassa tosi koitosta!
Tuommoista ei ole odotettukkaan kuin siitä lähtien kun joskus lapsena tajusin mikä ero M autoilla ja webastolla, suksiboksilla ja kaikenmailman himmeleillä varustetuilla prätkän irvikuvilla oli.
No hyvää kannattaa odottaakkin, vaikka aika siihen on mennyt.
Toivottavasti menestys on hyvä.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Tuunaaminen on aloitettu juuri oikeasta paikasta: ensiksi väännetään puukolla bimmerin merkki kyljestä irti.(vma @ Tammi. 23 2010,00:51) kirjoitti
![]()
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Homma jatkuu siitä mihin viime syksynä jäätiin, hajuttomat ja mauttoman sekä makaroonivehkeet menee menojaan bemari tulee kaukana perässä.
Testi
Ei se pemari sittenkään ole täydellisesti onistunut kuin markkinoinnissa ja tekemään hassut etulamput.
Eikä nuo hävityt sekunnit ainakaan johdu kuskien ajotaidoista, kun ei vaan kulje niin ei kulje.
Aprilia pärjäsi jo tulokaskaudella paljon paremmin kuin pemari vaikka siitä ei pidetty niin suurta meteliä.
Ei dynot ja käppyrät ( ompas kulunut termi ) kerro koko totuutta.
Hyi sentään Carson, ei tollasia saa täällä päästellä! Saat pian fanaattisen liivijengin ovelle kolkuttelemaan :-) Onhan tolle Buimurin SBK-tiimille sentään jotain luvassa kun Tardozzi menee sinne manageroimaan. Ai niin, sehän on italialainen, ei taida tulla mitään....(Carson @ Tammi. 25 2010,18:52) kirjoitti
(sarkasmi off)
<br />
^ Totta toisaalta, kyllä nimenomaan Superbiken MM-taso on se paikka, missä jokainen näitä kamppeita valmistava haluaa säihkyä.
Aprilian samalla lailla ihan puhtaalta pöydältä suunnitellulta pyörältä selkeästi kuokkaan ottaminen varmaan kirvelsi ainakin jossain määrin.
Mutta se nyt oli silti vasta laitteen ensimmäinen kilpakausi, joskus se vain ottaa oman aikansa saada palaset loksahtamaan kohdilleen. Vaikka olisi nimiukot puikoissa.
Tämän viimeaikaisen lehdistö-yyberhehkutuksen jälkeen tosin kaudelle 2010 tulee jo melkoisesti paineita olla säännöllisesti terävässä päässä myös MM-kahinoissa.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä