Pah, ei tarvi vääntää mistään visuaalisuudesta. Todella hieno pyörä on kyseessä.(Yamaha1 @ Joulu. 04 2009,12:50) kirjoitti
.
Akran kokoputkistosta se alku ja se niitten slipari siihen kiinni jatkoksi, niin olis ulkonäkökin kohallaan *![]()
Toi slipari vaan tyyliin sopii paljon paremmin.
http://www.akrapovic.com/motorcy....573ef88
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Taitaa vielä olla tässä ketjussa vetämättä se kortti, että "mihin te oikein noita tehoja tarvitsette, kun Suomessa on 100 km/h nopeusrajoitus ja harva edes osaa kaikissa tilanteissa hyödyntää täysin 178.4 hp tehoja".(Yamaha1 @ Joulu. 04 2009,12:50) kirjoitti
Sitäpaitsi "Jos pyörässä on paljon tehoa, siinä on aina vähän vääntöä".
Ja ennenkuin joku vetää vääntökäyrän kuvan näkyviin heitän jo valmiiksi, että "sitä ei näe käyrästä, vaan sen tuntee, sanoivat numerot mitä tahansa.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Voisiko joku kertoa mun vaemolle, miksi juuri minä tarvin tollaset tehot.
Ja perustella miksi hän viihtyy erinomaisesti tuolla takana olevalla lintulaudalla polvet suussa.
Minne saan mahtumaan kolmet laukut ja joko tuohon saa peräkärryjä?
Kun hän tulee töistä illalla, voin vaan näyttää hienoja perusteluja sormella ruutua tökkäämällä ja hän silittelee päätäni huomista varten.![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Asiaa liippaa, joskaan ei hirvittävän läheltä.. Ihan hupaisa vertailu kuitenkin viimekesäisistä superbikeista. Bemarikin siellä joukossa. Ei kuitenkaan tehokkaimpana, eikä nopeimpana.. Aika tasaisia pelejä tuntuvat olevan ja mitään merkittäviä tehoeroja ei taida olla. Toki rahalla saa ja hevosella pääsee.. Kovinkaan montaa osaa ei taida ihan vakiona noissa laitteissa olla kiinni.(Pasi K @ Joulu. 04 2009,10:28) kirjoitti
http://www.motorcycle-usa.com/9....on.aspx
-L
Käytiin tänään päivällä katsomassa BMW Tampereen Heinolla. Mukaan tarttui sopivasti myös alennuskamaa. Syksyllä Hockenheimissa tuli jo koeistuttua ja nyt sai tutkia toistamiseen. Kyllähän siinä Bemarin laatu näkyy ja tuntuu. Mutta kuulemma ajossa, jos sokkona testaisi, niin ei erottaisi japseista, helppo kuitenkin ajaa (myyjän kokemaa). Eli koska mitään hirveän ihmeellistä uutuusarvoa ja erilaista kokemusta ei ko. laitteesta saa, niin tuskin tulee kauppoja
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Voisin vaikka vannoa tuon edellisen olevan Jaken kertomaa, eihän se mies erota *kunnolla pyöriä toisistaan muutenkaan, saatikka sitten ajossa.![]()
Mut muuten kyllä huippumyyjä.
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Niin, sitä mä vaan jotta ei tullu kauppoja, ei kolahtanut.
Kun ei tykkää nii ei tykkää. Piste.
Oishan sekin nyt persiistä jos jokainen hihhuli tykkäis samasta värkistä.(Köpi @ Joulu. 04 2009,15:56) kirjoitti
![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Piti käydä Turussa oikee paikanpäällä ihailemassa kyseistä laitetta. On kyllä hienon näköinen peli ja aika mukavan tuntuinen ajoasento. Liikkeessä oli vakio kuosissa oleva laite sekä rakenteilla toinen valko/puna/sininen jossa oli hiilikuitu osaa ja Arrowin kokoränni![]()
636 -06
(jarska @ Joulu. 04 2009,15:53) kirjoitti
![]()
...
Mutuna vaan voisin kyllä veikkailla ihan samaa. Eli ei tuo VOI olla niin erilainen, että siinä olisi mitään sen kummallisempaa mitä ei japanilaiset voi tarjota? Myös esim. Aprilian RSV4 oli itselle aika pettymys fiilisten suhteen, kun odotin jotain persoonallista tuntumaa moottorilta. Plaah. Oli kuin rivinelosta olis ajanut... Mut ehdottomasti pitää Bemu ens kesänä käydä koeajamassa
. Tällä hetkellä vaan ei ole tarvetta toiselle uudelle kyykylle. Enemmän suoraan sanoen itseäni himottais sitten se 2011 (?) esiteltävä uusi Kawasakin ZX10R
. Mut hienoinhan tuo on, Bemareista
.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
+1 ! Älkää ostako, se on lastentautinen susi!(Matso @ Joulu. 04 2009,16:15) kirjoitti
No niin! Nyt alkaa olla Ropottikin jo BMW-miehen moodissa! Haukutaan ja halataan. Vihataan ja ostetaan silti...(R2-D2 @ Joulu. 04 2009,16:50) kirjoitti
![]()
<p>2002-2014</p>
Se on kun naisien kanssa...viha - rakkaus suhde...(C-A-D @ Joulu. 04 2009,19:54) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Täällä ei viel paljon ollut, mutta jos pärjää suberbikessä mm. on pyörä hyvä. Heh ei niissä mitään samaa myyntipyörän kanssa. Ohan se tietty kivaa ajella pili keulien kun sielläkin pärjätty. Bemarikaan ei kelvannut kenellekään, nyt kun se on vakiona tehokkain niin alkaa sopia, *mut rumaViel kun se pärjäis wsb niin kehtais ostaa?
Triumph Speed Triple 1050, 2008
Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
Dixi et animam levavi
Voi että mutta tykkään tosta kisapyörän värityksestä!
Sini-valko-punanen istuu minun silmään tosi hyvin!
Alakate ja vanteet saisi olla vielä valkoisia niin avot. Kaikki pyörät on nykyään mustia ja minä en niistä tykkää.
Valkonen erottuu massasta, niinku vissiin minäkin...![]()
Kohta Ewan McGregor tekee DVD:n Claudion kuvaamana, miten hän ajaa S1000RR:llä kaikilla maailman MotoGP radoilla Charlie Boormanin kanssa, niin sitten on kuulkaas nettimotossa halpaa Suzukia, Kawaa ja Jammua myynnissä. Foorumitkin pursuavat kovia väittelyketjuja, että on se helppo radalla ajaa noin kovaa, kun BMW-tallilta saa uutta katetta ja pyörää tosta vaan. Niin ja KTM ei anna taaskaan pyöriä ja sekös herättää lisää katkeruutta ja puukoniskuja. Kyllä vaan nämä kotikatujen Saariset ja mitkälie Schwantzit on heti ostamassa, jos filmitähdet vähän sponsorivehkeillä ajelee.
Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
Heh, aikalailla asian ytimessä... Ja tää villitys myös on omiaan pönkittämään omaa henkilökohtasta mielipidettäni siitä, että ne on ne numerot millä näitä vehkeitä nykyään myydään!(nostalgia @ Joulu. 05 2009,00:31) kirjoitti
Wannabee massa ostaa sitä mikä on nopein & tehokkain, olkoot se sitten vaikka jopon runkoon istutettu 250hv mylly. Tällä "Essonbaari" perusteella ollaan nykyään jopa valmiita ostamaan bemari...![]()
Samaan hengenvetoon totean edelleen että HIENO on laite, ja jäävään myös itseni koko hevosvoimamittelöstä... Sillä sen verran itessäkin on kakaraa että piti se p*rkeleen V-max mennä hankkimaan...![]()
Hauskoja kilometrejä kaikille ko. laitteen hankkineille! Ja jatkakee vääntämistä, tämä on ollu koko orgin paras topiikki ihan alusta lähtien. Johtuen ihan tästä "jauhot suussa" ilmiöstä jota ko. malli on aiheuttanut...
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ei kyllä eukko pysy pyrstö pystyssä kyydissä tuossa satulassa, vaikkakaan ei ole mikään hehtoperse...
*Täytynee unohtaa moinen buimuri
Eiku kaikki sokkona koeajamaan(Athene @ Joulu. 04 2009,14:21) kirjoitti
![]()
premier
emeritus
Tulihan se eilen käytyä bemaria katsomassa. Ihan siisti peli, ei voi oikeen mitään muuta moittia kuin eripari etuvaloja. Ei ollut oikeen mun silmään..
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
On se vaan maukkaan näkönen laite vaikka onkin ylihehkutettu!kyllä mä ton mieluiten hakisin jos ois vaan lantteja riittävästi!
YZF1000R
Älä nyt, miten niin ylihehkutettu. Päin vastoin on enemmänkin ennakkoluulotettu.![]()
Dixi et animam levavi
Täytyy kyllä todeta että hieno peli, kun kävi paikan päällä katsomassa. En yleensä tykkää valkoisesta väristä (valko- sini-puna), mutta jopa se näytti hyvältä Bemarin päällä.
Aiheutti kyllä sen verran tuntemuksia, että en varmaan nähnyt enkä kuullut mitään siinä ympärilläni, kun tutkin pyörää.
CBR:n ulkonäköön piti totutella tovi, mutta BMW näytti hyvältä heti. Vähän oli kyllä havaittavissa Aprilian piirteitä, mutta se oli pelkästään positiivista. Eripari lamputkaan eivät häirinneet niin pahasti kuin kuvissa. Tottuu varmaan nopeasti. Vasemman ja oikean katteen erilaisuus oli mielestäni plussaa. Rohkea veto. Antaa pyörälle lisää luonnetta.
Pitää vielä ensi kesä ajella vanhalla ja miettiä sen jälkeen vaihtoa. Kynnys siirtyä pois Japsista madaltuu, kun lukee niiden nykymallien ongelmista. On tossa omassakin ollut vähän säätämistä.
Tunturi Senator > Tunturi Tiger > Piaggio NRG PureJet > Honda CBR1000RR RR8
Pitihän se käydä istumassa. 163cm hertalla jalat ylsi maahan, tosin varpailla, mutta mukavan sisällä siinä istui, ei päällä niinku yleensä.
Takaritsalle pääsyä varten vois lisävarusteenä saada tikapuut. Muuten täydellinen paketti. Mopo isolla M:llä.
On se upea tuo BMW sport väritys![]()
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kyllä se nyt on esitelty kyykkypyörien kingi,ei mahda mitään.Jos olis itsellä ikää 15v vähemmän ja harrastaisi rata-ajoa,niin pakkohan tuollainen olisi saada!On varmaan pirun pitkä talvi heillä,ketkä tuollaisen namun ovat tilanneet.![]()
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.