Ou shit, nyt ei uskalla lähteä enää mihinkään, kun tuota nimismiehenkiharaa saattaa olla yllättäen edessä. Ja jos vetää nyppylät lentäen, niin silloinkaan ei taida apsi pitää yhtään.(vetomies @ Kesä. 09 2009,09:14) kirjoitti
Riskillä mennään...![]()
Testikuski Jurgen Fuchs hieroo absin, ruiskun ja sutimisenestoa Nurburgringillä:
Video
Dixi et animam levavi
Jurgen on pätevä heebo. Sen tekemiä testejäkin on aina ilo lukea.
Aika nätisti tuo kone laulaa. Ei edes vaihteet kolahdelleet.![]()
Hyvin tuntui olevan kierroksia vielä reservissä ja kone venyy pitkälle. Melkein kuin kuussatanen, mutta tehoilla(hidas57 @ Kesä. 12 2009,08:38) kirjoitti
Onko mitään tietoa koska tulee myyntiin? Illalla googlettelin jotain sen mukaan USA:ssa tulisi tammikuussa ja muualla samoihin aikoihin.
Tuli nähtyä S1000RR eilen livenä Zolderissa, tosin SBK versio eli tämä pyörä
Lujaa meni pääsi jopa meikän ohi (parikin kertaa).
Perhana pitääköhän vaihtaa pyörä. Tosin kuskissakin taitaa olla vielä parantamisen varaaPyörä kuume alkaa iskemään päälle.
Tuossa yksi käppyrä takapyörältä:
Hyvinhän tuo näyttää potkivan, jos takapyörältä irtoaa 17 hepaa enemmän kuin suzukista.
Dixi et animam levavi
Täällä oli juttua Saksan sarjasta:
kirjoitti
Dixi et animam levavi
Tämän olen tullut huomaamaan omalla KR:lläni ja ihan samaa tekee tuo emännän Honta. Nimismiehen kiharalla ja jopa mukulakivillä jarrut laskevat vähän irti jos vauhtia on tarpeeksi. Ei tuosta kyllä harmia ole ollut tähän mennessä ja jarrut ovat muuten aivan mahtavat, mutta tunne on vähän hölmö kun yhtäkkiä hidastuvuus vähenee. Perinteisillä jarruilla tuossa mentäisiin siis lukkiutumisen rajalla, kumpi sitten on parempi, en tiedä?(vetomies @ Kesä. 09 2009,09:14) kirjoitti
Tämä lienee kaikkien nykyisten ABS-pyörien ominaisuus. TM koeajoi Gessun ja siinä meinasi koeajajalle käydä köpelösti kun lähti tulemaan epätasaista rinnettä alas ja unohti kytkeä ABS:in pois. Oli kuulemma tullu aikas lujaa kun jarrut eivät olleet pitäneet juuri ollenkaan. Meinas, että kukaan ei ole tullut sitä rinnettä niin kovaa alas![]()
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
No perhana, en nähnyt tuota. Olisko jossain nähtävillä.
"Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"
- Ismo Alanko
K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
Jostain syystä alkaa lähinnä naurattamaan kyseinenvääntö.Gunterin kannattajat huutta korva punaisena että siinä on se 200 hv ja vastustajat että siinä ei ole. No summa summaarum hyvä jos on. Mutta eikö ole kaikkien kannalta hyvä että saadan muutakin kuin japsit sekä italialaiset tekemään 1000 sporttiluokkaan pyöriä. Yksi asia on ollut uuden bmw:n suhteen pettymys on sen sbk menestys. Olisin odottanut että se olisi pystynyt vähän parempaan kuin sijat 15-25. Toivottavasti saavat joskus pelit kulkemaan.
Hidas ja vanha.
Kuulostaa kyllä mahtavalta. Harmi kun pilasivat ulkonäön. Kepu ja BMW eivät petä.(ek@ @ Kesä. 11 2009,17:25) kirjoitti
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ei hajuakaan miten paljon nuo sbk-kilpurit poikkeavat vakiosta, mutta ainakin saksan IDM-sarjassa viime kisoissa BMW voitti molemmat lähdöt Salzburgringilla: Linkki
Corserhan on ollut ilmeisesti vähän puolikuntoinen loukkaantumisten jälkeen ja ollut poissakin välillä. Doningtonissa Xaus oli toisessa kisassa yhdeksäs. Monzassa Xaus oli seitsemäs ja yhdeksäs. Phillip Islandilla Corser oli ekassa kisassa kahdeksas, mutta sille tuli siinä ohitellessa koko kisan nopein kierros, joten kyllä sitä kulkuakin riittää. Jahka ukot ovat kunnossa ja saavat laitteet mieleisikseen, niin eiköhän sitä menestystäkin ala tulla. Tyhjästä kun tulee mukaan, niin ei voi kyllä enempää odottaakaan. Suoraan kaupasta radalle raahattuja laitteita nuo eivät kuitenkaan ole.
Dixi et animam levavi
MM-tason superbikekilpurit poikkeavat kyllä aika paljon vakiosta. Mielestäni BMW:n menestys on ollut sitä luokkaa kuin täysin uudelta pyörältä sopii odottaakin, ja parempaa on varmaankin luvassa. Toinen uusi pyörä, Aprilia, taas on yllättänyt ollen melkein heti lähellä kärjen vauhtia, ei tosin kaikissa osakilpailuissa.
- Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
Tässä videossa näkyy esituotantomopossa symmetriset etuvalot.
Hyvä kun tulivat järkiinsä ja laittoivat tuollaiset persoonalliset ja tyylikkäät etuvalot lopulta.
Dixi et animam levavi
mitä enemmän tuota katselee niin sen paremmalta tuo näyttää..
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Olen samaa mieltä. Iso plussa on, että äänenvaimentimesta ei ole tehty mitään järjettömän kokoista kuten esim. gixxerissä, Apriliassa ja mitä niitä nyt on*(Matso @ Heinä. 12 2009,19:34) kirjoitti
![]()
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Akrapovic tekee bemareihin tyyppihyväksyttyjä slipareita:
Ei paha, mutta tuon alla olevan ison pöntön päällystäisin kyllä heti mustaksi.
Dixi et animam levavi
Jep, sillä häivyttäisi ihan hyvin sen sinne alle. Toisaalta orkkisputkisto on ihan siisti nykyajan päästö- ja melunormien aikaan.(ek@ @ Heinä. 12 2009,20:34) kirjoitti
Itse kyllä diggailen enemmän noista epäsymmetrisistä valoista. Kummatkohan siihen tuotantomalliin nyt tulee? Toivottavasti pitävät ainakin ne hain kidukset oikealla puolella. Saatavuudesta tai hinnasta ei vielä osattu sanoa mitään paikallisella dealerilla. Ihme kyllä kun itse olen ainakin nähnyt jo "virallisia" hintoja netissäAbsit, luistonesto ja ne muut elektroniikat ovat todennäköisesti lisävarusteosastoa.
Tuohan taitaa olla aika kompakti laite kun ajoivat aikoinaan testejä ja mahtui kuussatasen (oliko CBR:n vai R6:sen, toinen oli tässä ja toinen RSV4:ssa) katteisiin. Toivottavasti suunnittelussa on käytetty edes jonkin verran arjalaisen kuskin mittoja ettei ole liian pieni ja ahdas isommille kuskeille.
E: Bemun sivuilla ainakin oli seuraavaa infoa. 2009 lähtöhinta 15 150€, voi jo tilata, toimitukset loppuvuodesta 2009. On kuitenkin päivätty 19.3.09 tuo info, että näinköhän pitää kutinsa. Jostain olin lukevinani, että menisi ensi vuoden puolelle
pdf-esitteessä on ainakin epäsymmetriset valot.
Harmi, koska tuossa postaamassassi videossa pyörä näytti hyvältä symmetrisillä valoilla... On kyllä ainakin erillainen nuori. Vaakakuppi meikäläisellä on tällä hetkellä Aprillian uutukaisessa...(ek@ @ Heinä. 12 2009,23:46) kirjoitti
![]()
Truth, Knowledge, Knackered Sliders
Pari videota:
Väärinkäyttöä
Suljetulla alueella poseerausta
Dixi et animam levavi
Yahaman F1-koneet tehtiin italiassa lamborginin pajalla.(Yamaha1 @ Maalis. 29 2009,14:11) kirjoitti
Vuotta en muista.
mime
Onks tilattu jo?(ek@ @ Elo. 03 2009,09:47) kirjoitti
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
S1000RR 3 DTC moodia ja Shifteri selitetty tarkemmin.
S1000RR tour
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kyllä se Yamaha teki ihan itse omat pannunsa.(mime @ Elo. 03 2009,10:01) kirjoitti
.
Komppaan tätä. Ainakin Wikipedia ja Grandprix.com ovat jättäneet Yamahan F1-pannuja koskevissa artikkeleissansa Lambon mainitsematta.(vma @ Elo. 05 2009,08:45) kirjoitti
Itse asiassa siinä on neljä moodia: rain, sport, race ja slicks.(Matso @ Elo. 03 2009,17:54) kirjoitti
Dixi et animam levavi
Juu, mutta eikö tuo slicks vaadi jotain jumpperikytkentää jotta sen saa aktivoitua ?(ek@ @ Elo. 05 2009,10:27) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Näköjään on joku plugi laitettava penkin alle.
Täältä lainattuna sivulta 21:
Free choice of “Rain”, “Sport”, “Race” and “Slick” riding modes for optimum adjustment to road and track conditions. At the simple touch of a button at the end of the right handlebar, the rider is able to choose among various riding modes for all kinds of different conditions and requirements such as riding on the road, on a wet surface, or the race track.
To make his choice, all the rider has to do is press the Mode Switch on the right handlebar control unit until the display in the instrument cluster reaches the mode desired. Then, pulling the clutch lever and turning the gas handle to idle, the driver is able to confi rm his request also while riding and the mode is switched accordingly. The mode last chosen is always retained when re-starting the motorcycle. When riding on a wet surface with reduced grip, the Rain Mode automatically reduces maximum output to 110 kW (150 hp). This mode also provides a particularly homogenous power and torque curve, with engine response and power build-up by the engine being extra-smooth and soft.
When riding on a dry surface the Sport Mode provides full engine output of 142 kW (193 hp) in combination with even more spontaneous and direct response to the gas lever. This mode is intended above all for use on country roads.
The Race Mode has been developed specifically for racing the S 1000 RR on race tracks using street-legal supersports tyres. Here again the rider benefi ts from the full power of the engine, with an even more direct and signifi cantly more dynamic response at all speeds.
The Slick Mode is intended exclusively for racing on the track using slick tyres. Like the Race Mode, this mode not only provides full engine power, but also ensures maximum engine response for racing or riding under race-like conditions.
Contrary to the Race Mode, the Slick Mode allows DTC Dynamic Traction Control to cut in permanently only from a side angle of 200. This, in turn, allows the rider to wheelie for up to fi ve seconds when leaning over to an angle of less than 200, ensuring optimum acceleration and pulling force when accelerating out of a bend.
While the three modes Rain, Sport, and Race are activated by the rider directly from the end of the handlebar, the Slick Mode comes with an activation lock function provided by a code plug for the control unit beneath the rider’s seat of the S 1000 RR.
The rider is therefore required to fi rst insert this plug before activating the Slick Mode, since apart from activating the even more dynamic engine set-up he also in this way activates different ABS and Traction Control settings for driving to the absolute limit on slick tyres. In this setting DTC is no longer suitable for surfaces with an extremely low frictional coeffi cient such as wet cobblestone or loose gravel.
Race ABS and DTC Dynamic Traction Control are combined individually with the various riding modes, thus harmonising perfectly with one another for maximum riding safety. When required, the rider is able to deactivate the Race ABS and DTC Dynamic Traction Control functions separately from one another.
Dixi et animam levavi
Koskahan tästä alkaa ensinmäiset testit tulemaan lehtiin ?
Onko kellään sattunut silmään ?
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer