Sivu: 6 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 1941:sta
  1. #151
    Lainaa (kepa09 @ Touko. 14 2009,22:57) kirjoitti
    vara pyöränä on bmv neen lippulaiva k satanen ihmettelen vain sitä että kaverit täällä kirjoittelee uudemmista bemareista että värisee ja ei vastaa kaasuun *onko nyt menty sitten huonompaan suuntaan baijerin tehtailla? ei herneitä kiitos, se ei ollut tämän kirjoituksen tarkoitus.
    Miten niin huonompaan?

    Muistaakseni se K100rs, mikä mulla oli tärisi melkoisesti ja kaasuun vastaavuus oli aika onnetonta, kun se meno loppui juuri silloin kun sen luuli vasta alkavan
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  2. #152
    Lainaa (kepa09 @ Touko. 14 2009,22:57) kirjoitti
    vara pyöränä on bmv neen lippulaiva k satanen ihmettelen vain sitä että kaverit täällä kirjoittelee uudemmista bemareista että värisee ja ei vastaa kaasuun *onko nyt menty sitten huonompaan suuntaan baijerin tehtailla? ei herneitä kiitos, se ei ollut tämän kirjoituksen tarkoitus.
    Nyt on KEPAlla mennyt taas aamu- ja iltasienet sekaisin?

    Onkos kuuluisampaa tärisijää kuin K100? Siksihän niksmanni teki K75n ( ) jota moni piti huomattavasti käyttökelpoisempana mopedina kuin katujyrä-K100'aa. Että "lippulaiva".
    <p>2002-2014</p>
  3. #153
    Tästä se lähtee:
    Video

    Alkaa oikeasti vähän kiinnostaa. Mitenkähän sitä kestäisi ketjuja....
    Dixi et animam levavi
  4. #154
    Ei tuolla voi matkailla! Tuskin saa sivulaukkujakaan? Emmää tuallaasesta perusta.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  5. #155
    Kyykyn makuun päästäkseni kävin Suzukin koeajotapahtumassa testaamassa ensin Hujabuusan ja sitten Gixxerin, ihan näiden kahden vertaamiseksikin. Kyllä saa aika levollisin mielin olla, ei tarvii kyykkyä ostaa, edes pemaria. Vaikka se hieno olisikin.

    Ai miten niin? No on se maantiellä melko hassua vetää otsalumpio edellä tuulta vasten, etupyörä mahan alla koko ajan kortin menoa varoen, kun ei homma tunnu miltään alle 8000 kierroksen. Sitten kun se tulee kelloon, niin keula lähtee lentoon ja kuski siinä ylimpänä. Hyvät näköalathan sieltä on ja antaahan se voiman tuntua tietty, kun joutuu kaasun kanssa varomaan.

    Ja sitten jarrutus. En muistanutkaan enää, että tavanomainen keula kumartaa jotain 10cm vähänkin tehokkaammassa jarrutuksessa.

    Ei olisi uskonut, että sellainen virne tulee naamalle kun palasin oman pyörän puikkoihin sellaiseen kevyesti etukenoon mutta tilavaan ajoasentoon ja etupyöräkin oli taas paikallaan siellä edessä. *Eikä edes kahvaa kääntäessä tullut kyykkyjä ikävä.

    Asiaan. Tollanen tutkielma sattui silmiin: http://hellforleathermagazine.com/2009....ul.html



  6. #156
    On hieno mopo ja todella vakuuttava teknisesti. Ja ilmeisesti kohtuullisen hintainenkin. Miksi kaikki ei laita tällaista pyörää? Ei taida päästä vielä Suomessa missään testaamaan?
    Ducati 749s -06
  7. #157
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 18 2009,08:57) kirjoitti
    Kyykyn makuun päästäkseni kävin Suzukin koeajotapahtumassa testaamassa ensin Hujabuusan ja sitten Gixxerin, ihan näiden kahden vertaamiseksikin. Kyllä saa aika levollisin mielin olla, ei tarvii kyykkyä ostaa, edes pemaria. Vaikka se hieno olisikin.

    Ai miten niin? No on se maantiellä melko hassua vetää otsalumpio edellä tuulta vasten, etupyörä mahan alla koko ajan kortin menoa varoen, kun ei homma tunnu miltään alle 8000 kierroksen. Sitten kun se tulee kelloon, niin keula lähtee lentoon ja kuski siinä ylimpänä.
    No kerro meille tietämättämille, mikä pyörä antaa alle 8000 rpm, esim 7900, enemmän tehoa kuin Hujabuusa ja gixxer? HD?
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  8. #158
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 18 2009,08:57) kirjoitti
    Kyykyn makuun päästäkseni kävin Suzukin koeajotapahtumassa testaamassa ensin Hujabuusan ja sitten Gixxerin, ihan näiden kahden vertaamiseksikin. Kyllä saa aika levollisin mielin olla, ei tarvii kyykkyä ostaa, edes pemaria. Vaikka se hieno olisikin.

    Ai miten niin? No on se maantiellä melko hassua vetää otsalumpio edellä tuulta vasten, etupyörä mahan alla koko ajan kortin menoa varoen, kun ei homma tunnu miltään alle 8000 kierroksen. Sitten kun se tulee kelloon, niin keula lähtee lentoon ja kuski siinä ylimpänä. Hyvät näköalathan sieltä on ja antaahan se voiman tuntua tietty, kun joutuu kaasun kanssa varomaan.

    Ja sitten jarrutus. En muistanutkaan enää, että tavanomainen keula kumartaa jotain 10cm vähänkin tehokkaammassa jarrutuksessa.

    Ei olisi uskonut, että sellainen virne tulee naamalle kun palasin oman pyörän puikkoihin sellaiseen kevyesti etukenoon mutta tilavaan ajoasentoon ja etupyöräkin oli taas paikallaan siellä edessä. *Eikä edes kahvaa kääntäessä tullut kyykkyjä ikävä.

    Asiaan. Tollanen tutkielma sattui silmiin: http://hellforleathermagazine.com/2009....ul.html
    Olet vissiin busalla ajanu c-kartalla,omasta mielestäni busassa kyllä tapahtuu alle 8000 kierroksen jo aika paljonki,nimittäin tuossa vilkaisin penkityslapusta että maksimivääntö on 7500 kierroksen kohalla 153 nm takasella.
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  9. #159
    Lainaa (Toippari @ Touko. 18 2009,17:54) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 18 2009,08:57) kirjoitti
    Kyykyn makuun päästäkseni kävin Suzukin koeajotapahtumassa testaamassa ensin Hujabuusan ja sitten Gixxerin, ihan näiden kahden vertaamiseksikin. Kyllä saa aika levollisin mielin olla, ei tarvii kyykkyä ostaa, edes pemaria. Vaikka se hieno olisikin.

    Ai miten niin? No on se maantiellä melko hassua vetää otsalumpio edellä tuulta vasten, etupyörä mahan alla koko ajan kortin menoa varoen, kun ei homma tunnu miltään alle 8000 kierroksen. Sitten kun se tulee kelloon, niin keula lähtee lentoon ja kuski siinä ylimpänä. Hyvät näköalathan sieltä on ja antaahan se voiman tuntua tietty, kun joutuu kaasun kanssa varomaan.

    Ja sitten jarrutus. En muistanutkaan enää, että tavanomainen keula kumartaa jotain 10cm vähänkin tehokkaammassa jarrutuksessa.

    Ei olisi uskonut, että sellainen virne tulee naamalle kun palasin oman pyörän puikkoihin sellaiseen kevyesti etukenoon mutta tilavaan ajoasentoon ja etupyöräkin oli taas paikallaan siellä edessä. *Eikä edes kahvaa kääntäessä tullut kyykkyjä ikävä.

    Asiaan. Tollanen tutkielma sattui silmiin: http://hellforleathermagazine.com/2009....ul.html
    Kaikki ostais samoja kuin sinä jos olisit oikeassa.
    Itselleenhän se pyörän ostaa eikä muille?
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  10. #160
    Lainaa (Toippari @ Touko. 18 2009,18:14) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Touko. 18 2009,18:07) kirjoitti
    Lainaa (Toippari @ Touko. 18 2009,17:54) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 18 2009,08:57) kirjoitti
    Kyykyn makuun päästäkseni kävin Suzukin koeajotapahtumassa testaamassa ensin Hujabuusan ja sitten Gixxerin, ihan näiden kahden vertaamiseksikin. Kyllä saa aika levollisin mielin olla, ei tarvii kyykkyä ostaa, edes pemaria. Vaikka se hieno olisikin.

    Ai miten niin? No on se maantiellä melko hassua vetää otsalumpio edellä tuulta vasten, etupyörä mahan alla koko ajan kortin menoa varoen, kun ei homma tunnu miltään alle 8000 kierroksen. Sitten kun se tulee kelloon, niin keula lähtee lentoon ja kuski siinä ylimpänä. Hyvät näköalathan sieltä on ja antaahan se voiman tuntua tietty, kun joutuu kaasun kanssa varomaan.

    Ja sitten jarrutus. En muistanutkaan enää, että tavanomainen keula kumartaa jotain 10cm vähänkin tehokkaammassa jarrutuksessa.

    Ei olisi uskonut, että sellainen virne tulee naamalle kun palasin oman pyörän puikkoihin sellaiseen kevyesti etukenoon mutta tilavaan ajoasentoon ja etupyöräkin oli taas paikallaan siellä edessä. *Eikä edes kahvaa kääntäessä tullut kyykkyjä ikävä.

    Asiaan. Tollanen tutkielma sattui silmiin: http://hellforleathermagazine.com/2009....ul.html
    Kaikki ostais samoja kuin sinä jos olisit oikeassa.
    Itselleenhän se pyörän ostaa eikä muille?
    Vähän niinkuin runkatessa ?
    Nyt en kyllä ymmärtänyt pointtia, mutta ei se mitään.

    En osta kyykkypyörää minäkään. En edes Ducatia
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  11. #161
    Lainaa (Toippari @ Touko. 18 2009,18:27) kirjoitti
    Lainaa (Ekku @ Touko. 18 2009,18:25) kirjoitti
    En osta kyykkypyörää minäkään. En edes Ducatia
    Heh, aika moni asia on rahasta kiinni. Vaikkei pidä voi kokeilla?
    Ei se aina ole edes rahasta kiinni. On niitä periaatteitakin, vaikka kyllä niistäkin joskus luistetaan...

    Ei tartte edes kokeilla, kun ei ole sille "kyykkypyörälle" mitään tarvetta valmistusmaasta riippumatta.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  12. #162
    Lainaa (Toippari @ Touko. 18 2009,18:40) kirjoitti
    Periaatteet on nyky yhteiskunnan paskanjauhantaa. Niissäkin on monesti yksin.
    Jotkut viihtyy yksin ja jotkut laumassa. Laumojakin on erilaisia.

    Valinnanvapautta on onneksi vielä olemassa ainakin pyörien suhteen.
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  13. #163
    Noniin, provotyyppinen kirjoitukseni sukisuki-koeajostani sai sapiskaa sen verran, että osa on ilmeisesti jopa sensuroitu.

    Oikeastaan pointti oli se, että jos pitää ajaa maantiellä niin epämukavasti kuin noilla mainituilla koeajopyörillä ja ne suuremmat tapahtumat alkaa vasta lain tuolla puolen, niin ei sovi mulle. Vaikka ovatkin ihan hienoja pyöriä.

    On tosiaan niin, että oikein mukavan ajoasennon ja yhtä hyvän suorituskyvyn alle 160km/h maantiellä saa muullakin kuin kyykyllä.

    No sitten taas vähän asiaa. S1000RR tehokäyrä vs muita kyykkyjä:

  14. #164
    Kyllähän tuollainen Biimeri kelpais . Ennemmin sellainen kuin esim. KTM, joista on poikinut koneita jo parin tuhannen kilometrin jälkeen. Bemari on ainakin luotettavuudestaan kuuluisa . Eikä jälleenmyyntiarvo käytetyissäkään laske kovin helposti.
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  15. #165
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 19 2009,09:32) kirjoitti
    No sitten taas vähän asiaa. S1000RR tehokäyrä vs muita kyykkyjä:

    On kyllä vakuuttavan näköiset käppyrät bemarissa. Olisi ollut mielenkiintoista nähdä vertailussa myös Aprilian ja Ducatin vastaavat. Cebarin kone näyttää myös erittäin hyvältä. Joutunee käymään tuo abs-bleidi testaamassa, sen verran hienon näköinen tuo vääntökäppyrä "ihmismäisillä" kierroksilla on.
    Ducati 749s -06
  16. #166
    Provokäppyrät, ei noi valaise, kun mainosmiehen mielen.
  17. #167
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Oli näemmä protossa ajovalot vielä tolkuissaan.
    1000
  18. #168
    MO-lehtikin laittoi nyt mittauksensa näytille: http://www.mo-web.de/index.php?id=389

    Tuo aiempi käyrä oli samasta paikasta. Siinä vaan oli muitakin samassa penkissä mitattuja mukana.
  19. #169
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (hidas57 @ Touko. 19 2009,09:32) kirjoitti
    Oikeastaan pointti oli se, että jos pitää ajaa maantiellä niin epämukavasti kuin noilla mainituilla koeajopyörillä ja ne suuremmat tapahtumat alkaa vasta lain tuolla puolen, niin ei sovi mulle. Vaikka ovatkin ihan hienoja pyöriä.
    Eipä nykykyykkäreitä voi enää maantiepyöriksi sanoakaan muuten kuin vähän pyöristämällä asioiden kulmia. Voi niillä maantiellä ajaa mutta ei niitä siihen ole tehty. Ne on tehty radalle ajettavaksi kovaa, ja uudet mallit kehitetään yhä selvemmin radalle, jotta ne menestyisi kisoissa ja myisi menestyksen perässä massoille (katukäyttöön, hups...). Kehityksen suunta näkyy niin ajoasennossa kuin moottorissa, voimantuoton painopiste menee koko ajan ratakäytön vaatimusten perässä kierrosalueen yläpäätä kohden, maantieajon kannalta oleellisemman ala- ja keskialueen kustannuksella. Tästä oli talvemmalla dynolappuakin näytillä jossakin alan brittilehdessä, '03 R1 pesi lähinnä vastaavat nykykyykkärit mennen tullen, gikseri (muistaakseni) pääsi tasoihin 5000 kierroksen kantturoilla, mutta 10r otti poskeen 7000:een asti.

    Vastaavasti katukäytössä todella hyvin katuajoon soveltuvat matkalehmät alkavat olemaan ikäviä vehkeitä ajaa ratapäivien kallistuskulmilla, missä hauskuus ja kunnon ajomeininki vasta alkaa. Niillä voi toki ajaa rataakin, omalla Zetorilla on tullut ajettua katurenkailla lenkki maastossakin missä ei ole ollut mitään tien kaltaista pohjaa. Menihän se jotenkin, mutta toinen kerta saa jäädä tekemättä. Ei soveltunut siihen käyttöön.

    No, selväähän tämä on, kunhan tuli taas hetki vältettyä työntekoa.
    1000
  20. #170
    Uusimmassa Bikessä juttua S1000RR:stä "Amazing performance a claimed standing start kilometre 17,9s ( Bike recently tested 2009 R1 at 19,4s).
  21. #171
    No kyllä kesän Masterbike testi näyttää mikä tämä on muihin verrattuna. Ei vaan meinaa tuonne SBK puolelle löytyä sitä puuttuvaa, että ehtis palkintopalli taistoon. Nyyh.
  22. #172
    Olikohan tämävideo jo täällä. Ei voi muistaa:
    Video
    Dixi et animam levavi
  23. #173
    Tosta markkinoiden kevyimmästä (race?) ABS:stä olisi kiva tietää lisää. Oliko siinä kolme moodia vai mitä se sanoi?

    Hatunnosto epäsymmetrisestä mutoilusta. Kulmikkuus on seksikästä ja teknoporno maukkaan saksalaista.
    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  24. #174
    Lainaa (ek@ @ Kesä. 07 2009,23:56) kirjoitti
    Olikohan tämävideo jo täällä. Ei voi muistaa:
    Video
    Taytyy sanoa etta lahes kaikkia pyoria on tullut kokeiltua /omistettua v.-72 lahtien ,mutta tama uusi BMW olis kylla omistamisen arvoinen.Harmi ettei faijan nimi ollut Von ....
    The true man wants two things: Danger and play >Nietzsche
  25. #175
    Täytyy myöntää, että ainoa asia tilaamasta on tuo ketjuveto...

    No halunsa kullakin. ..on kyllä niin porno vempula, että oksat pois. Tuommoista mulkosilmäpiraattilookkia ei olisi odottanut näille markinoille. Tosin tuo luistonesto, abs, ym high tech tekee tästäkin mulkosilmästä haluttavan ihan varmasti.
    Dixi et animam levavi
  26. #176
    Lainaa (ek@ @ Kesä. 08 2009,03:01) kirjoitti
    Täytyy myöntää, että ainoa asia tilaamasta on tuo ketjuveto...

    No halunsa kullakin. ..on kyllä niin porno vempula, että oksat pois. Tuommoista mulkosilmäpiraattilookkia ei olisi odottanut näille markinoille. Tosin tuo luistonesto, abs, ym high tech tekee tästäkin mulkosilmästä haluttavan ihan varmasti.
    Joko on uusi Performance Bike haettu lehtikioskilta? Siinä hehkutettiin sekä S1000RR:ää, että toisessa jutussa Bemarin ABS-jarruja (K1300S pesi jarrutestissä ratapyörät). Bemarikuskeilla on sen verran vähän ilonaiheita, että pienikin lisä kannattaa hyödyntää.



    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  27. #177
    Hinta Saksassa 15 150€, vastaavasti uudet japsikiloset n. 14 tonnia. Alkaa kieltämättä polttelemaan...
  28. #178
    Lainaa (Turder @ Kesä. 08 2009,17:52) kirjoitti
    Hinta Saksassa 15 150€, vastaavasti uudet japsikiloset n. 14 tonnia. Alkaa kieltämättä polttelemaan... *
    ruotsissa näkyy olevan noin 15500...
    Honda cbr 954 rr -03

    kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
  29. #179
    Lainaa (vetomies @ Kesä. 08 2009,16:06) kirjoitti
    Joko on uusi Performance Bike haettu lehtikioskilta? Siinä hehkutettiin sekä S1000RR:ää, että toisessa jutussa Bemarin ABS-jarruja (K1300S pesi jarrutestissä ratapyörät). Bemarikuskeilla on sen verran vähän ilonaiheita, että pienikin lisä kannattaa hyödyntää.
    Noo, bemarikuskit on olleet tietoisia jo pitkään esim tosta jarrujutusta. Sellaisethan ne jarrut on olleet jo vuosia. Nyt on joku kyykkypyörälehtikin sen huomannut, sana leviää.

    Olikos se tuo testi jossa mainittu raskas matkapyörä K1300S tarjosi kelpo esimerkin myös kulkupuolesta niille ratapyörille? Saattoi se olla jokin niistä muista testeistäkin. Ja radalla tuo S1000RR näyttänee, että pemari taittuu myös mutkiin. Eikä sekään kovin uutta ole, radallakin pemareilla on menty jo vuosia lujaa.

    Selvähän tämä.

  30.  
  31. #180
    Lainaa (hidas57 @ Kesä. 09 2009,08:43) kirjoitti
    Olikos se tuo testi jossa mainittu raskas matkapyörä K1300S tarjosi kelpo esimerkin myös kulkupuolesta niille ratapyörille? Saattoi se olla jokin niistä muista testeistäkin. Ja radalla tuo S1000RR näyttänee, että pemari taittuu myös mutkiin. Eikä sekään kovin uutta ole, radallakin pemareilla on menty jo vuosia lujaa.
    Ei sentään. Sen verran lehti teki myönnytystä, että totesi:

    1300S destroys the notion that BMW only makes bikes for slow old duffers. This is for fast old duffers

    Absin toiminta oli kaikissa pyörissä huonoa nimismiehen kiharalla ja sitä kuvattiin ilmaisulla "extremely disconcerning". Muualla, ja erityisesti märällä pinnalla sen sijaan toimivat paremmin kuin käsi.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sivu: 6 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456781656 ... ViimeinenViimeinen