Sivu: 42 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1231:stä 1260:een 1943:sta
  1. #1231
    Pitipä käydä sitten tällekin kesää testaamassa taas RR-penaria ja eipä ollut miksikään muuttunut. Edelleen hyvä ajoasento, huippu ajettavuus, huippu jarrut, keskinkertainen laatikko ja paska motti... *

    Ei mahda mitään, mutta tuota saa ainakin vakiona vinguttaa kuin kusiaista koko ajan, jos haluaa että se vastaa kaasuun.(sitten kyllä vetääkin hienosti)

    Kyllä se pitäisi edelleenkin päästä testaamaan sitä puolta lyhyemmillä väleillä ja putkiviritettynä, niin voisi sanoa varmuudella onko tuosta motista mihinkään. Vakiona noilla aavikkoväleillä tuo on kuitenkin sillä tasolla, että kyllähän taas hymyilytti kun hyppäsi takaisin vanhan susukin paskan päälle ja käänsi kaasua. Löytyi joka kierrosalueelta vetoja, herkyyttä ja kaasuun vastaavutta, eli sai nauttia ajamisesta tonnarilla eikä millään doupatulla kusiaisella.
    Supermoto
  2. #1232
    Lainaa (jaulis @ Touko. 21 2011,23:57) kirjoitti
    Pitipä käydä sitten tällekin kesää testaamassa taas RR-penaria ja eipä ollut miksikään muuttunut. Edelleen hyvä ajoasento, huippu ajettavuus, huippu jarrut, keskinkertainen laatikko ja paska motti... *

    Ei mahda mitään, mutta tuota saa ainakin vakiona vinguttaa kuin kusiaista koko ajan, jos haluaa että se vastaa kaasuun.(sitten kyllä vetääkin hienosti)

    Kyllä se pitäisi edelleenkin päästä testaamaan sitä puolta lyhyemmillä väleillä ja putkiviritettynä, niin voisi sanoa varmuudella onko tuosta motista mihinkään. Vakiona noilla aavikkoväleillä tuo on kuitenkin sillä tasolla, että kyllähän taas hymyilytti kun hyppäsi takaisin vanhan susukin paskan päälle ja käänsi kaasua. Löytyi joka kierrosalueelta vetoja, herkyyttä ja kaasuun vastaavutta, eli sai nauttia ajamisesta tonnarilla eikä millään doupatulla kusiaisella.
    Kokeilepa 1098R Ducatia, vastaa heti alhaalta
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  3. #1233
    Tänään ilmestyneessä Bikessa on vertailussa tonniset superkyykyt .

    BMW saa pitää valtikkansa hiuksen hienosti.
    Eniten tehoa 205,3 hv , nopein 305 km/h ja keräsi pisteitä eniten ja voitti koko potin.

    Kawasaki hienosti kakkoseksi .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  4. #1234
    Lainaa (mikkoyli @ Touko. 22 2011,01:02) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 21 2011,23:57) kirjoitti
    Pitipä käydä sitten tällekin kesää testaamassa taas RR-penaria ja eipä ollut miksikään muuttunut. Edelleen hyvä ajoasento, huippu ajettavuus, huippu jarrut, keskinkertainen laatikko ja paska motti... *

    Ei mahda mitään, mutta tuota saa ainakin vakiona vinguttaa kuin kusiaista koko ajan, jos haluaa että se vastaa kaasuun.(sitten kyllä vetääkin hienosti)

    Kyllä se pitäisi edelleenkin päästä testaamaan sitä puolta lyhyemmillä väleillä ja putkiviritettynä, niin voisi sanoa varmuudella onko tuosta motista mihinkään. Vakiona noilla aavikkoväleillä tuo on kuitenkin sillä tasolla, että kyllähän taas hymyilytti kun hyppäsi takaisin vanhan susukin paskan päälle ja käänsi kaasua. Löytyi joka kierrosalueelta vetoja, herkyyttä ja kaasuun vastaavutta, eli sai nauttia ajamisesta tonnarilla eikä millään doupatulla kusiaisella.
    Kokeilepa 1098R Ducatia, vastaa heti alhaalta
    Joo, siis jos maksimikierrokset on 14000 ja huipputeho tulee lähellä sitä, niin ei pikkujengoilla oikein voi tulla hirveästi tehoa. Jos kierrosalue on kapeampi, niin sitten voi tulla. Siihenhän tukatikin perustuu, suuremman tilavuuden lisäksi.

    Vaikkapa Rocketissa tulee kaikki jo 5000 kohdalla ja 2000 kohdalla melkein täysi vääntö.

    Mun mielestä gixxuakin saa vinguttaa, vakiona ja vakioväleillä. Ja muitakin makuulta ajettavia.
  5. #1235
    Lainaa (GSR600 @ Touko. 25 2011,14:26) kirjoitti
    Tänään *ilmestyneessä Bikessa *on vertailussa tonniset superkyykyt .

    BMW *saa pitää valtikkansa hiuksen hienosti.
    Eniten tehoa 205,3 hv , nopein 305 km/h *ja *keräsi *pisteitä eniten *ja voitti koko potin.

    Kawasaki *hienosti *kakkoseksi .
    Kova on Bemari,todella kova luu! Mikä merkki yrittää seuraavaksi syöstä sen vallasta? Kawa ei siihen pystynyt,oiskio Suzuki seuraava yrittäjä? *
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  6. #1236
    Lainaa (jaulis @ Touko. 21 2011,23:57) kirjoitti
    Pitipä käydä sitten tällekin kesää testaamassa taas RR-penaria ja eipä ollut miksikään muuttunut. Edelleen hyvä ajoasento, huippu ajettavuus, huippu jarrut, keskinkertainen laatikko ja paska motti... *

    Ei mahda mitään, mutta tuota saa ainakin vakiona vinguttaa kuin kusiaista koko ajan, jos haluaa että se vastaa kaasuun.(sitten kyllä vetääkin hienosti)

    Kyllä se pitäisi edelleenkin päästä testaamaan sitä puolta lyhyemmillä väleillä ja putkiviritettynä, niin voisi sanoa varmuudella onko tuosta motista mihinkään. Vakiona noilla aavikkoväleillä tuo on kuitenkin sillä tasolla, että kyllähän taas hymyilytti kun hyppäsi takaisin vanhan susukin paskan päälle ja käänsi kaasua. Löytyi joka kierrosalueelta vetoja, herkyyttä ja kaasuun vastaavutta, eli sai nauttia ajamisesta tonnarilla eikä millään doupatulla kusiaisella.
    Kokeilitko eri karttoja? Koeajoin itse tuon pelin ja busan jäljiltä tuntui alakierroksilla vaisulta, mutta tuli myöhemmin mieleen että ajoin sillä kartalla mikä siinä nyt sattui olemaankin. Eikös se rauhoita tarkoituksella kaasunavauksia kesyimmillä kartoilla (bemarin omistajat osaavat varmaan kertoa paremmin)
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  7. #1237
    Lainaa (jyk4 @ Touko. 25 2011,21:15) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 21 2011,23:57) kirjoitti
    Pitipä käydä sitten tällekin kesää testaamassa taas RR-penaria ja eipä ollut miksikään muuttunut. Edelleen hyvä ajoasento, huippu ajettavuus, huippu jarrut, keskinkertainen laatikko ja paska motti... *

    Ei mahda mitään, mutta tuota saa ainakin vakiona vinguttaa kuin kusiaista koko ajan, jos haluaa että se vastaa kaasuun.(sitten kyllä vetääkin hienosti)

    Kyllä se pitäisi edelleenkin päästä testaamaan sitä puolta lyhyemmillä väleillä ja putkiviritettynä, niin voisi sanoa varmuudella onko tuosta motista mihinkään. Vakiona noilla aavikkoväleillä tuo on kuitenkin sillä tasolla, että kyllähän taas hymyilytti kun hyppäsi takaisin vanhan susukin paskan päälle ja käänsi kaasua. Löytyi joka kierrosalueelta vetoja, herkyyttä ja kaasuun vastaavutta, eli sai nauttia ajamisesta tonnarilla eikä millään doupatulla kusiaisella.
    Kokeilitko eri karttoja? Koeajoin itse tuon pelin ja busan jäljiltä tuntui alakierroksilla vaisulta, mutta tuli myöhemmin mieleen että ajoin sillä kartalla mikä siinä nyt sattui olemaankin. Eikös se rauhoita tarkoituksella kaasunavauksia kesyimmillä kartoilla (bemarin omistajat osaavat varmaan kertoa paremmin)
    Kyllä se perus sport kartta on hyvin vaisu vastaamaan kaasuun...tai vaisu ja vaisu mutta ymmärrätte mitä tarkoitan

    Race ja Slick on sit jo mielenkiintoisemmat...tosin itse kurvailen kadulla ihan Sport asetuksilla (useinmiten)
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  8. #1238
    Lainaa (jyk4 @ Touko. 25 2011,21:15) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Touko. 21 2011,23:57) kirjoitti
    Pitipä käydä sitten tällekin kesää testaamassa taas RR-penaria ja eipä ollut miksikään muuttunut. Edelleen hyvä ajoasento, huippu ajettavuus, huippu jarrut, keskinkertainen laatikko ja paska motti... *

    Ei mahda mitään, mutta tuota saa ainakin vakiona vinguttaa kuin kusiaista koko ajan, jos haluaa että se vastaa kaasuun.(sitten kyllä vetääkin hienosti)

    Kyllä se pitäisi edelleenkin päästä testaamaan sitä puolta lyhyemmillä väleillä ja putkiviritettynä, niin voisi sanoa varmuudella onko tuosta motista mihinkään. Vakiona noilla aavikkoväleillä tuo on kuitenkin sillä tasolla, että kyllähän taas hymyilytti kun hyppäsi takaisin vanhan susukin paskan päälle ja käänsi kaasua. Löytyi joka kierrosalueelta vetoja, herkyyttä ja kaasuun vastaavutta, eli sai nauttia ajamisesta tonnarilla eikä millään doupatulla kusiaisella.
    Kokeilitko eri karttoja? Koeajoin itse tuon pelin ja busan jäljiltä tuntui alakierroksilla vaisulta, mutta tuli myöhemmin mieleen että ajoin sillä kartalla mikä siinä nyt sattui olemaankin. Eikös se rauhoita tarkoituksella kaasunavauksia kesyimmillä kartoilla (bemarin omistajat osaavat varmaan kertoa paremmin)
    Kokeilin hieman kaikkia. Ja edelleenkin sitä mieltä että varsinkin keulimisen esto on suoraan saatanasta, täyttä raiskausta.*

    Hidas57 kanssa olen samaa mieltä että vakioväleillä ja säädöillä on kaikki nuo kiloset aika aneemisia vastamaan kaasuun, kuin myös se busa. (varsinkin Gen2)
    Siksipä tuota bimmerinkään moottoria ei viitsi vielä suoraan tuomita itselle sopimattomaksi, tiedä vaikka siitä saisi kokoputkistolla/säädöllä ja sopivalla välityksellä yhtä herkän kuin suzukin K5-K8 mallien moteista, eli tehoa ja vääntöä erittäin leveällä kierrosalueella tasaisesti, joka tuntuu hyvänä kaasuunvastaavuutena kaikissa tilanteissa.

    Se on kuitenkin faktaa että vaikka tuo penari tuntui lussulta kun gixxerin päältä sitä testasi, se tunne kyllä katosi kunhan vaan vingutti koko ajan kierrokset tapissa... Kyllä tuossa bimmerissä on pirun hienosti vetoja ylhäällä.

    Ratahomosteluun ei harrastelijalle varmasti parempaa pyörää suoraan kaupasta löydy kuin tuo.
    Supermoto
  9. #1239
    Joo ja edelleen kannattaa käydä kokeilemassa 1098R:ää. Aivan kuin kaasukahvasta olisi vaijeri suoraan takarenkaaseen tai keulimiseen. Siinä on oikeasti voiman tunnetta tai oikeastaan alhaalla liikaakiin. Huipputehoa sitten tietysti voisi olla Ducatissakin enemmänkin. Itse en vaihtaisi, mutta BMW on kyllä lyönyt japseille luun kurkkuun.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  10. #1240
    Oletteko katsonut SM-ratailua? Mitkä kärjessä? Ei tarvitse olla edes tehtaan/maahantojan peli, niin kärjessä keikkuu... No reilun viikon päästä nähdään jos kuivaa, nouseeko haastajat...
    KTM Duke 790 -19 ex:Suzuki GSX1300R -08,Suzuki GSX-R 750 K9 ,Triumph 675 Daytona -07,BMW G 650 Xmoto -07,Yamaha FZ1-N -06,Yamaha FZR 1000 -96(piikkinä 70-luvun 125cc Harley-Davidson)
  11. #1241
    Poistettu
    Täytyy myöntää ettei ihan näitä uusimpia kilosia ole tullut ajeltua. Mutta en mä tajua miten tota Bemua saa muka vingutettaa tappiin että menis. Radallaki vakiovälläreillä etufillari on koko aika tulossa syliin 9-11krpm kohdilla vaikka miten yrittäs edessä roikkua.

    Mutta kuten sanottu, uusimmista kilokyykyistä ei ole muuta kokemusta viimeseltä viideltä vuodelta.



  12. #1242
    Uusista tonnikkaista ei ole tullut kopaistua kuin S1000RR ja GSX-R. Happamia, sanoi kettu, mutta tuntui todella urpolta kun Penari oli vielä sisäänajo-ohjelmalla ja juuri kun tuntui pääsevän jujusta kiinni, piti vaihtaa isompaa. Ja isompaa. Ja isompaa. Ja isompaa. Ja isompaa. Jokaiseen vaihtoon asti oli raivokas, mutta tuntui kuin viimeinen kolmannes olisi unohtunut jälleenmyyjälle. Ja kyllä, race-kartalla mentiin.

    Ergonomialtaan ihan vertailukelpoinen aitoon japanilaiseen, mutta esim. vilkkukytkin kuin jostain 10€ lasten lelusta. Toki ymmärrettävää, että jos kolmesta kytkimestä kerää toimivat osat ja rakentaa niistä yhden, niin eihän siitä varmaankaan toimivaa saa

    Räyhät äänet (en jaksanut katsoa oliko vakiopöntöt) ja keskivertoa paremmat jarrut, mutta käsittämätön älyllinen ristiriita yleisvaikutelman ja hintalapun välillä. No tämähän ei ole ongelma kuin persaukisille (tai älykkäille, jos haluaa peitellä köyhyyttään [HYMIÖ!!!]). Epäilemättä radalla tarjoaa enemmän kuin keskiverto jamppa osaa tieliikenteessä toivoa, mutta se "vain ei ollut siellä".
    Husqvarna Vitpilen 401 -22
    ex-GSX-R 750 K6
    ex-SV1000S K5
  13. #1243
    Poistettu
    Lainaa (enkero @ Kesä. 06 2011,21:23) kirjoitti
    Ergonomialtaan ihan vertailukelpoinen aitoon japanilaiseen, mutta esim. vilkkukytkin kuin jostain 10€ lasten lelusta. Toki ymmärrettävää, että jos kolmesta kytkimestä kerää toimivat osat ja rakentaa niistä yhden, niin eihän siitä varmaankaan toimivaa saa *
    toi on kyllä totta. Siitä kytkimestä ei ota pirukaan selvää lähtikö vilkku päältä, menikö se päälle vai mitä se tekee? Kai siihen tottuu, mutta nämä ekat sadat kilsat oon joutunu sitä koko aika tarkistelemaan.

    Tämänkin ostin taas koeajamatta, ni en osaa kommentoida sisäänajoa. Manuaalissa jossain kohti lukee 79kW, oisko se sitten niin että sen verran on sisäänajossa tarjolla. Jos niin 63kW on jemeksessä. Oma löyty vähän käytettynä ni ei ollut tuotakaan murhetta.

    Mutta ainakin tää 142kW ajotietokoneen sanoessa JIHAD (slick), meno on kyllä melkosta pyhää vihaa, hattua nostan joka sitä joutuu käskemään koko aika punarajalla.
  14. #1244
    Voihan vilkku!

    Tuota... siinä mittaristossa vilkkuu sellainen merkkivalo vilkun ollessa kytkettynä. Sitä voi katsoa vaikka omalla silmällä, kumpaako suuntaan tuli vilkku laitettua ja verrata sitä sitten omaan kääntymissuuntaan. Universaali logiikkahan näissä laitteissa tuppaa menemään niin, että väännät vipua vasemmalle, kun käännyt vasemmalle ja vastaavasti oikealle, kun haluat kääntyä*oikealle.

    Jos et jaksa / muista / osaa kytkeä vilkkua pois, se kyllä lakkaa vilkuttamasta hetkisen kuluttua itsestään. * *
  15. #1245
    Poistettu
    Na ja. Ehkä et tajunnut pointtia. Kun hallintalaite, kuten vilkku, toimii suunnitellusti, ei sitä mielestäni tarvitse tarkistella. Se menee hyvällä motorisella liikkeellä ja tuntumalla päälle ja pois, riippuen miten on tarkoitettu toimivaksi.

    Jos sitä joutuu mittaristosta tarkistelemaan, on omasta mielestä vipu huono. Mutta tuohon tottuu, lauantaina en tainnut enää jättää päälle kertaakaan. Kai.
  16. #1246
    Lainaa (998sFE @ Kesä. 06 2011,21:49) kirjoitti

    Mutta ainakin tää 142kW ajotietokoneen sanoessa JIHAD (slick), meno on kyllä melkosta pyhää vihaa, hattua nostan joka sitä joutuu käskemään koko aika punarajalla.
    No jos ainakin 5 sekunttia kerrallaan... Riittävän pitkällä suoralla.
    Supermoto
  17. #1247
  18. #1248
    Lainaa (jaket @ Maalis. 08 2011,14:39) kirjoitti


    tämmösenkin näemmä voi 1000rr:stä saada aikaseksi.
    Kaunis laite saatana vieköön....mistähän sais
  19. #1249
    Jos löytyy halvalla hipo-osia Bemariin niin kannattaa varmistaa ettei ole pöllittyjä BSB-tiimiltä: http://www.motorcyclenews.com/MCN....robbery

    Varkaille meni mm. pari pyörää, 10 settiä vanteita, 3 Arrow'n täysputkistoa, Bitubon keulaa.





  20. #1250
  21. #1251
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 20 2011,15:18) kirjoitti
    Uutta pukkaa:
    S1000RR 2012
    Jos vaan voittaisi lotossa
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  22. #1252
    Lainaa (-JuhaK- @ Loka. 20 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 20 2011,15:18) kirjoitti
    Uutta pukkaa:
    S1000RR 2012
    Jos vaan voittaisi lotossa
    Jep. Lotossa jos voittaisin, 1199 Panigale tulisi talliini



    Kawasaki Zx-10R kilvetön, Honda Vtr 1000 F, Aprilia Pegaso 650, Honda Crf 250 R, Husqvarna Te 310
  23. #1253
    Lainaa (Hapa @ Loka. 20 2011,20:00) kirjoitti
    Lainaa (-JuhaK- @ Loka. 20 2011,15:44) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 20 2011,15:18) kirjoitti
    Uutta pukkaa:
    S1000RR 2012
    Jos vaan voittaisi lotossa
    Jep. Lotossa jos voittaisin, 1199 Panigale tulisi talliini
    Muuten hyvä, mutta siitä puuttuu pari sylinteriä
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  24. #1254
    Samaa tarinaa hiukan eri linkissä:

    mcn
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  25. #1255
    Eilen vaihtui XX RR:ään. Laite saapuu Heinolle Espooseen huhtikuuhun mennessä. Entiset pyörät olleet hondia. Vinkkejä uudelle bemarikuskille?
  26. #1256
    Lainaa (Jone76 @ Marras. 08 2011,15:07) kirjoitti
    Eilen vaihtui XX RR:ään. Laite saapuu Heinolle Espooseen huhtikuuhun mennessä. Entiset pyörät olleet hondia. Vinkkejä uudelle bemarikuskille?
    Tsekkaa, että varmasti uusimmat softat laitettu.
    Jos lisävarusteena häläri niin katso heti alkuun, että se toimii niinkuin pitää (itselläni hieman ongelmia tuon asian kanssa VIELÄKIN) vaikka sitä on tutkittu jo 3 kertaa.

    Vilkun katkasija on joissakin malleissa ollut viallinen.

    Eipä itsellääni muuta. Onnea ostokselle.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  27. #1257
    Häläri on olemassa. Kiitos vinkistä. Minkälaiset renkaat tuossa on noudettaessa alla? Sisäänajon jälkeen lähden heittämään lenkin Balkanille. Kilsoja tullee noin 7000. Kuluuko puhki rauhallisella matka-ajolla?
  28. #1258
    Eli ilmeisesti lähdet reissuun kun n. 1000km ja ensihuolto on täynnä? Ilman renkaiden vaihtoa tuo meinaisi siis 8 tonnin ajosuoritetta ensiasennus Metukan Racetecheillä. Erittäin suurella todennäköisyydellä takarengas ei kestä tuota.
  29. #1259
    Lainaa (Turder @ Tammi. 02 2012,13:07) kirjoitti
    Eli ilmeisesti lähdet reissuun kun n. 1000km ja ensihuolto on täynnä? Ilman renkaiden vaihtoa tuo meinaisi siis 8 tonnin ajosuoritetta ensiasennus Metukan Racetecheillä. Erittäin suurella todennäköisyydellä takarengas ei kestä tuota.
    Racetec ei kyllä kestä 8tkm se on aivan varma
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  30.  
  31. #1260
    Poistettu
    Voi olla vähän siinä ja tässä. Oman Bemun orkkiskumilla sisäänajon jälkeen reissu Nyrrelle ja takaisin, 4700km ja pintaa reilu milli jäljellä.

    Mutta kannattaa muistaa että joka liki kylästä löytyy huolto ja uusi kumi, suomalaisittain järkihintaankin. Vaihdattaa jos pitää vaihdattaa, ei tuollaisesta pidä ongelmaa tehdä.
Sivu: 42 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 32404142434452 ... ViimeinenViimeinen