No onhan se ysi kusiaiselle hyvä.(SMRacing @ Kesä. 07 2010,01:11) kirjoitti
Matala seiska tonniselle, joskin saa olla tahmia tanner ja *kunnon kultasormi kytkimessä kiinni.
Siis olettaen että modit on luokkaa bensaa tankkiin ja ilmaa renkaisiin.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
mallin rakentelu / parantelu myös pääsemässä vauhtiin...
![]()
![]()
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Ei jumalauta... Oksettaa ja itkettää samaan aikaan. *(TIJ @ Kesä. 10 2010,17:32) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Härskimpi ja tykimpi kuin V-MAX..? *(Yamaha1 @ Kesä. 10 2010,17:38) kirjoitti
![]()
Honda Zoomer
No eipä nyt keulita ympäri siellä, ei muoviluodista kuules saa härskiä tekemälläkään... Ja tykimpiähän nämä muoviskootterit on joka ikinen jo vakiona, aina kusiasesta ylöspäin! Tällä viittaan lähinnä siis teho / paino suhteeseen, joka meitä suomalaisia ruhoja kuitenkin tuolla loppupeleissä liikuttelee...(JAjos @ Kesä. 10 2010,18:15) kirjoitti
Lähinnä vaan keittelee tuommonen pyörän pilaaminen... kukin tietty tekee leluilleen mitä haluaa, joillakin ei vain ole mitään makua. *
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Ei, et vaan tajua. Jos tehdään varttimaileria niin tehdään varttimaileria. Silloin jatketaan swingiä.(Yamaha1 @ Kesä. 10 2010,18:51) kirjoitti
Brock's on hyvä vauhtipaja.
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
En muuten tajuakkaan, eikös varttimaileriin ole parempiakin aihioita olemassa. Miksi pilata jumalattoman hyvä ratapyörä? Hankkii puolella hintaa Bussin tai Kwaakun 1400.sen ne on jo valmiiksi suoraan meneväistä sorttia...
Kyl toi kilosten raiskaaminen noihin geimeihin vaan sylettää, ei voi minkään. Mut niinku jo aikaisemmin totesin, lelujahan nämä ja tehköön kukin mitä lystää niitten kanssa.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
No jaa. Huomattavasti enemmän tuossa Bemarissa on löylyä ja painoa huomattavasti vähemmän; selkeästi parempi aihio varttimaileriksi. Näyttäisi nykyään olevan aika suosittua hommaa tehdä kilokyykystä kiihdytyspyörä, ja ihan fiksuahan se on.(Yamaha1 @ Kesä. 10 2010,21:23) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
(TIJ @ Kesä. 10 2010,17:32) kirjoitti
Ei istu silmään!
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Hoplaa ja näin on keksitty uusi jeesustelun muoto. Pyöräjeesustelu.(Yamaha1 @ Kesä. 10 2010,21:23) kirjoitti
Voisin alkaa kitisemään siitä, että miksi kilpaendurot pilataan kadulla ajelemisella? Sitten vielä smotot alle... Kyllä pilataan pyörä ihan totaallisesti. Goldwing on jo itsessään pilattu moottoripyörä.
Vai onko se sittenkin sitä, että pyörä muutetaan tarkoituksen mukaiseksi?
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Jep jep, näin se menee... Pyöräjeesustelun kehittäjä, Yamaha1... olkaa hyvät!!!![]()
![]()
Enää puuttuu että joku tekee tuosta triken, ei tule menemään kauaa... Sit mää vasta tulenki tänne jeesustelemaan, taidanki jeesustella ja kauhistella oikeen sivutolkulla teidän herkkähipiäisimpien iloksi.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Aika pienillä muutoksilla tuo peli on vetänyt 8,49s varttimailin. Muualta kopsattua:
Pidempi Youtube-linkkikirjoitti
Dixi et animam levavi
Tuossa yllä olevassa videossa oli aluperäisellä heilahduskädellä paras aika 9,10s.
Dixi et animam levavi
Olisi kiintoisaa tietää kuinka monen mittaista heilahduskäden protoa ovat kokeilleet.
Tunnetustihan hyvän ajan voi ajaa kyllä (kohtuullisesti) keulien, mutta ei sutien ja toi taaki on kyllä paitsi astronomisen ruma, niin myös melko pitkä.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Selvennätkö sen miten tämän herkkähipiäisen määrittelet?(Yamaha1 @ Kesä. 11 2010,07:30) kirjoitti
Vai sotketko nyt konservatiivisyyteen tämän? Nyt kyllä kolahtaa omaan nilkkaan...
Rakentelutyyli se on dragbike:kin. Joskin taitavat olla tuolla brocksilla kovia jätkiä vetään, että tarkoitus käytännöllisyyden edellä...
Acme Motorsport blogspot
-Gotham Squad-
Tai tarkoitus tyylin tilalle..(willik @ Kesä. 11 2010,11:06) kirjoitti
Honda Zoomer
Olis kiva päästää koittaan S1000RRää radalle. Hienon näköistä menoa ne pitävät nopeassa ryhmässäkin
. Varmasti tasapainoisin kokonaispaketti ever.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
En mä usko että mun tarvii alkaa selventelemään sen enempää... Kai täällä sentään luettua ymmärretään?(willik @ Kesä. 11 2010,11:06) kirjoitti
Minusta tämä vaan menee samaan kategoriaan kuin vaikkapa Ferrarista varttiraketin tekeminen... Ei kertakaikkiaan vain jaksa ymmärtää, eikä tietty pidäkkään jos ei siltä tunnu. Aina löytyy niitä jotka "ymmärtää" ja hiffaa... on tyyli mikä tahansa.
Jatkakee toki vääntämistä... jospa sihauttais yhden kylmän.![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Väärin, kyse ei ole nimenomaan tyylistä vaan tarkoituksesta.(Yamaha1 @ Kesä. 11 2010,15:57) kirjoitti
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
No jenkeissä tuo jatkettu haarukka tuntuu olevan nimenomaan tyylikysymys. Jatko + madallus näyttää olevan monen kilokyykyn eka modaus vaikka pyörällä ei ikinä käydä vartilla. Nimim. jenkkifoorumeita seurannut(sakuc @ Kesä. 11 2010,20:02) kirjoitti
![]()
Kawasaki ZX7R -01
* * * * "everyone loves you when you are dead..."
(sakuc @ Kesä. 11 2010,20:02) kirjoitti
Selvä, selvä... uskotaan uskotaan. Kyllä tuommonen rataohjus on fiksu hankkia ja laittaa kulkemaan kiskoilla suoraan.
Jos rahaa olisi, hankkisin itelleni varmaan Pagani Zondan ja muuntaisin sen tarkoituksen mukaisesti itselleni maamyyräksi... Olis nimittäin vimosen päälle hieno!!!![]()
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Vaikkakin tommoinen jatkohaarukka S1000RR on minusta "nätti" kuin norsun korva ja en pidä dragbike rakennustyylistä kadulle, niin ymmärrän kyllä motivaation tehdä semmoisia kilpureita.
En oikein näe miksi heput jotka haluavat voittaa stripillä eivät saisi tehdä sitä helpoimman kautta, eli hommaamalla valmiiksi kevyen ja tehokkaan pyörän ja madaltamalla & jatkamalla sitä ?
Madallus ja jatkohaarukka on kuitenkin kertalukuja helpompaa kuin yrittää saada vaikka busasta yhtä kevyt jne.
Kyse ei kuitenkaan ole minkään keräilyharvinaisuuden, kulttuuriaarteen silpomisesta.
Ja ihan varmasti Ferrareistakin tehtäisiin monenlaisia kilpureita paljonkin, jos se olisi kustannustehokasta, mutta kun ei ole.
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Noilla loppunopeuksilla ja ajoilla, kyllä on fiksua.(Yamaha1 @ Kesä. 11 2010,21:04) kirjoitti
Energy of the gods, adrenalin surge
Wont stop til I hit the ground, I'm on my way for sure
Up here in the air, this will never hurt
I'm on my way to impact, taste the high speed dirt.
No näinhän se on, tottakai jokainen tekee leluillaan mitä lystää. Ei siihen ole kellään puuttuminen... Ja samaan tapaan mielipiteensä toki voi tällaisiä "hienoja" projekteja kohtaan ilmaista?(Teuwo @ Kesä. 15 2010,17:39) kirjoitti
Netissä se vaan yleensä menee juupas / eipäs tavaamiseksi koko homma. Ihminen ei kertakaikkiaan vain tunnu pystyvän ymmärtää, että joku voi olla erimieltä jostain itselle tärkeästä asiasta. Sitä koitetaan sitten vaikkapa faktojen, käppyröiden, fysiikan yms yms. faktan avulla saada toinen tajuamaan... Eikä ollenkaan hiffata sitä, että aina ei nuo mielipiteet mene matemaattisen tarkasti sinne minne todistellaan. Makuasiat kun on makuasioita
Busahan on siinä mielessä hieno aihio tuommoseen silpomiseen, että sitä ei vakiota rumemmaksi kyllä saa millään. *![]()
![]()
Joo-o, huumori pois...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Mielenkiintoista nähdä, että mikä on japsien vastaus BMW:lle. Josko saataisiin japseihinkin ~20hp lisää takapyörälle lähiaikoinaJapsipyörien tehot on junnannu samoissa lukemissa vuodesta toiseen.
R1 --> ZX-10R --> 690 SMC --> ZX-10R --> FS 570 --> Hayabusa
Hallissa 19.6. vakiolla buimurilla vedetty 304 km/h. Ei mitenkään huonosti tonniselle![]()
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011
Ei tosiaan huonosti ole, mutta loppuukohan välitykset kesken? Eikös noilla tehoilla pitäisi mennä kovempaakin (vrt hayabusa jolla on ajettu vähempitehoisena ja raskaampana pyöränä 310+km/h)(Bobo @ Kesä. 21 2010,13:37) kirjoitti
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Busassa aerodynamiikka taitaa olla suunniteltu enemmän noita isoja nopeuksia ajatellen, ja ehkä sillä myös on oma merkityksensä noissa +300km/h nopeuksissa.(jyk4 @ Kesä. 21 2010,13:48) kirjoitti
Ei se mikään vakio ollu. Kyllä siinä oli kärtypärty akran ränni paikoillaan ja mitä lie muuta.(Bobo @ Kesä. 21 2010,13:37) kirjoitti
ex. *Kawasaki zx9r *1999, (280km/h,1800m)
ex. Husqvarna SM570R 2004 (164km/h,1600m)heh
ex. Honda cbr1100xx 1998 (266km/h,1600m)
ex. Honda vtr1000f 1997 (en kerenny kokeileen/ 1600m)
ex. Suzuki gsx1400r 2003 (324km/h,1600m)
nyk. Suzuki gsx1300r Turbo 2004 (---km/h,1600m)
Keli saattoi verottaa, moni busakin jäi -290 lukuihin ja tonniset 275-290.(jyk4 @ Kesä. 21 2010,13:48) kirjoitti
ex-Suzuki GSX-R 750 K8