Sivu: 23 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 661:stä 690:een 1941:sta
  1. #661
    Lainaa (pecha @ Tammi. 25 2010,19:17) kirjoitti
    ^ Totta toisaalta, kyllä nimenomaan Superbiken MM-taso on se paikka, missä jokainen näitä kamppeita valmistava haluaa säihkyä.

    Aprilian samalla lailla ihan puhtaalta pöydältä suunnitellulta pyörältä selkeästi kuokkaan ottaminen varmaan kirvelsi ainakin jossain määrin.

    Mutta se nyt oli silti vasta laitteen ensimmäinen kilpakausi, joskus se vain ottaa oman aikansa saada palaset loksahtamaan kohdilleen. Vaikka olisi nimiukot puikoissa.

    Tämän viimeaikaisen lehdistö-yyberhehkutuksen jälkeen tosin kaudelle 2010 tulee jo melkoisesti paineita olla säännöllisesti terävässä päässä myös MM-kahinoissa.
    Joo nyt on onnistuttava tai muuten jää paha maku suuhun. Ei sillä
    että se olisi helppoa. Jos aprilia on edelleen parempi noista kahdesta tänäkin vuonna niin....
    Hidas ja vanha.
  2. #662
    Lainaa (Carson @ Tammi. 25 2010,18:52) kirjoitti
    Homma jatkuu siitä mihin viime syksynä jäätiin, hajuttomat ja mauttoman sekä makaroonivehkeet menee menojaan bemari tulee kaukana perässä.

    Testi

    Ei se pemari sittenkään ole täydellisesti onistunut kuin markkinoinnissa ja tekemään hassut etulamput.

    Eikä nuo hävityt sekunnit ainakaan johdu kuskien ajotaidoista, kun ei vaan kulje niin ei kulje.

    Aprilia pärjäsi jo tulokaskaudella paljon paremmin kuin pemari vaikka siitä ei pidetty niin suurta meteliä.

    Ei dynot ja käppyrät ( ompas kulunut termi ) kerro koko totuutta.
    Aijjai kun lujille vieläkin ottaa että BMW papoilla voi olla snägärillä tehokkaampi kilokyykky alla... kyllä sitä formuloissakin esim. 2006 kauden ykköstalli oli Renault ja Ferrari oli hopealla. Taisi silti rellukuski katsella nakkikioskin kulmilla kateudella Ferraria, eikä kukaan ollut tosissaan väittämässä renaultia autona paremmaksi?

    Itseäni kiinnostaa nyt koska pienipippeliset japanialaiset saa tehoeroa kurottua. Italialaisilla on sentään MV Agusta.

    Ja mitä sitten jos ei esim. superbikessä ikinä pärjäisi jos katuversio on yhtä hyvä tai parempi kuin muut?
    ex. Yamaha R6
  3. #663
    Prototyyppi kilpa-auto ja vakiopyörään pohjautuva kilpapyörä ovat kuitenkin ehkä hiukka eri asia ? (ymmärsin kyllä sarkasmin)...
    Kawasaki ZX12R B1
    EX: SUZUKI GSX-R750 k1 / SUZUKI GSX-R750 Y /KAWASAKI ZX6R



  4. #664
    Lainaa (Cother @ Tammi. 25 2010,23:23) kirjoitti
    Lainaa (Carson @ Tammi. 25 2010,18:52) kirjoitti
    Homma jatkuu siitä mihin viime syksynä jäätiin, hajuttomat ja mauttoman sekä makaroonivehkeet menee menojaan bemari tulee kaukana perässä.

    Testi

    Ei se pemari sittenkään ole täydellisesti onistunut kuin markkinoinnissa ja tekemään hassut etulamput.

    Eikä nuo hävityt sekunnit ainakaan johdu kuskien ajotaidoista, kun ei vaan kulje niin ei kulje.

    Aprilia pärjäsi jo tulokaskaudella paljon paremmin kuin pemari vaikka siitä ei pidetty niin suurta meteliä.

    Ei dynot ja käppyrät ( ompas kulunut termi ) kerro koko totuutta.
    Aijjai kun lujille vieläkin ottaa että BMW papoilla voi olla snägärillä tehokkaampi kilokyykky alla... kyllä sitä formuloissakin esim. 2006 kauden ykköstalli oli Renault ja Ferrari oli hopealla. Taisi silti rellukuski katsella nakkikioskin kulmilla kateudella Ferraria, eikä kukaan ollut tosissaan väittämässä renaultia autona paremmaksi?

    Itseäni kiinnostaa nyt koska pienipippeliset japanialaiset saa tehoeroa kurottua. Italialaisilla on sentään MV Agusta.

    Ja mitä sitten jos ei esim. superbikessä ikinä pärjäisi jos katuversio on yhtä hyvä tai parempi kuin muut?
    Aamen. Hyvänä esimerkkinä vaikkapa suzuki, jolla on ollut omaan makuun oikeastaan koko 2000-luvun paras pyörä kadulle tässä luokassa, vaikkei nyt sitä kuuminta kärkeä kovimmalla kilpatasolla ole ollutkaan koko ajan...

    Ja tällä hetkellä tuo RR-bemari on houkuttelevin pyörä kadulle, kiitos korkealle kiertävän tehokkaan moottorin ja muun tekniikkapornon. Aivan sama vaikkei SB:ssä pärjäisi kenellekään. *
    Supermoto
  5. #665
    Lainaa (Cother @ Tammi. 25 2010,23:23) kirjoitti
    Lainaa (Carson @ Tammi. 25 2010,18:52) kirjoitti
    Homma jatkuu siitä mihin viime syksynä jäätiin, hajuttomat ja mauttoman sekä makaroonivehkeet menee menojaan bemari tulee kaukana perässä.

    Testi

    Ei se pemari sittenkään ole täydellisesti onistunut kuin markkinoinnissa ja tekemään hassut etulamput.

    Eikä nuo hävityt sekunnit ainakaan johdu kuskien ajotaidoista, kun ei vaan kulje niin ei kulje.

    Aprilia pärjäsi jo tulokaskaudella paljon paremmin kuin pemari vaikka siitä ei pidetty niin suurta meteliä.

    Ei dynot ja käppyrät ( ompas kulunut termi ) kerro koko totuutta.
    Aijjai kun lujille vieläkin ottaa että BMW papoilla voi olla snägärillä tehokkaampi kilokyykky alla... kyllä sitä formuloissakin esim. 2006 kauden ykköstalli oli Renault ja Ferrari oli hopealla. Taisi silti rellukuski katsella nakkikioskin kulmilla kateudella Ferraria, eikä kukaan ollut tosissaan väittämässä renaultia autona paremmaksi?

    Itseäni kiinnostaa nyt koska pienipippeliset japanialaiset saa tehoeroa kurottua. Italialaisilla on sentään MV Agusta.

    Ja mitä sitten jos ei esim. superbikessä ikinä pärjäisi jos katuversio on yhtä hyvä tai parempi kuin muut?
    Ohops, siinäpä aiheeseen varsin mainiosti sopiva vertaus kun mukaan otetaan vormulat.

    Mitäs ne olivatkaan ne muutokset joita WSB motoreihin saapi tehdä, ( jos nyt ei verrata Ducatia jota piti kuristaa ) osia saa moottoriin vaihtaa mutta mitä niiden osien pitää olla?? ( minä tiedän ) eivät kovinkaan paljon poikkea vakiosta. Eli WSBK on varsin hyvä vertailupohja mikä mopo on tehokas, kun siitä tehosta tässä ketjussa on niin paljon kirjoiteltu.

    Edelliseen viestiini kirjoitin että kun ei kulje niin ei kulje, pitää vielä lisätä että kun ei kiihdy niin ei kiihdy,,,,, paitsi fanaatikot.

    Kiitos ja anteeksi jos sotkin teitin hiekkalaatikon........
  6. #666
    Lainaa (Carson @ Tammi. 26 2010,18:46) kirjoitti
    Edelliseen viestiini kirjoitin että kun ei kulje niin ei kulje, pitää vielä lisätä että kun ei kiihdy niin ei kiihdy,,,,, paitsi fanaatikot.

    Kiitos ja anteeksi jos sotkin teitin hiekkalaatikon........
    Maailman korkeatasoisimmassa (tai toisiksi korkeatasoisimmassa) sarjassa pärjääminen on paljon paljon muustakin kiinni kun pelkästä moottorista tai sen viritysasteesta.

    Nuo toiset tallit tuolla on kisannu vuosi tolkulla ja hanskaavat kokonaisuuden varmasti "hieman" eri tavalla kun newbietalli BMW.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  7. #667
    [QUOTE= (Carson @ Tammi. 26 2010,18:46)]
    Lainaa Cother,Tammi. 25 2010,23:23 kirjoitti
    Mitäs ne olivatkaan ne muutokset joita WSB motoreihin saapi tehdä, ( jos nyt ei verrata Ducatia jota piti kuristaa ) osia saa moottoriin vaihtaa mutta mitä niiden osien pitää olla?? ( minä tiedän ) eivät kovinkaan paljon poikkea vakiosta. Eli WSBK on varsin hyvä vertailupohja mikä mopo on tehokas, kun siitä tehosta tässä ketjussa on niin paljon kirjoiteltu.
    Vissiin.. *

    Sääntöjä

    Vakiokoneen viritysaste saattaa olla uhkapeliä tai sitten ei, nähtäväksi jää. Mutta pelkät speksitkin näyttää jo tunteita herättävän, sen verran he-ma-paa näyttää jo nyt viuhuvan.
  8. #668
    [QUOTE= (-dq- @ Tammi. 26 2010,21:45)]
    Lainaa (Carson @ Tammi. 26 2010,18:46) kirjoitti
    Lainaa Cother,Tammi. 25 2010,23:23 kirjoitti
    Mitäs ne olivatkaan ne muutokset joita WSB motoreihin saapi tehdä, ( jos nyt ei verrata Ducatia jota piti kuristaa ) osia saa moottoriin vaihtaa mutta mitä niiden osien pitää olla?? ( minä tiedän ) eivät kovinkaan paljon poikkea vakiosta. Eli WSBK on varsin hyvä vertailupohja mikä mopo on tehokas, kun siitä tehosta tässä ketjussa on niin paljon kirjoiteltu.
    Vissiin.. *

    Sääntöjä

    Vakiokoneen viritysaste saattaa olla uhkapeliä tai sitten ei, nähtäväksi jää. Mutta pelkät speksitkin näyttää jo tunteita herättävän, sen verran he-ma-paa näyttää jo nyt viuhuvan.
    Niin no noita sääntöjä kun tavaa, niin kunhan karrikoidusti kuoret on suurinpiirtein vakiot saa sisuskaluja vaihtaa melkein mielinmäärin. Ja kunhan ne kaikki kittiosat on ihan tavan tallaajan ostettavissa on homma ok.

    Eli on kuitenkin aikas vapaata touhua...
    Beta 350 RR -11 enskahärveli

    R1 -08 ratahärveli *B1000 #78 (myyty 12.2.2012)

    GSXR 1000 K7 Black #162 (myyty 19.8.2009)

    R1 -06 + Akra Full + K&N + PCIII (R.I.P. 21.5.2007)

    K1200R -05 (myyty -06)

    CBR600F -90 (myyty -04)
  9. #669
    Superbiken MM nyt kuitenkin on se ykköstaso, missä tuotantopyörillä ajetaan asfaltilla. Ja siellä tehtaat haluavat menestystä - tottakai ensisijaisesti oman markkinointinsa pönkittämiseksi. Siksihän siellä mukana ollaan.

    Sitten taas toisaalta esim. Kawasaki ei ko. sarjassa ole pitkään aikaan ollut lähelläkään kärkeä. Ja ZX10R on silti ihan arvostettu ja melko hyvin myynytkin katusportti. Joten ei se kaikkea meinaa, tuo Superbike-pokaali, ja onhan toki myös kansallisia ja esim. EM-tason sarjoja, missä menestystä ja näkyvyyttä voidaan hakea. Mutta tehtaille itselleen Superbiken MM on iso juttu, vaikkei kaikki potentiaaliset ostajat olisikaan lajista kiinnostuneita (melko suuri osa kuitenkin on).



    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  10. #670
    Lainaa (Carson @ Tammi. 26 2010,18:46) kirjoitti
    Mitäs ne olivatkaan ne muutokset joita WSB motoreihin saapi tehdä, ( jos nyt ei verrata Ducatia jota piti kuristaa ) osia saa moottoriin vaihtaa mutta mitä niiden osien pitää olla?? ( minä tiedän ) eivät kovinkaan paljon poikkea vakiosta. Eli WSBK on varsin hyvä vertailupohja mikä mopo on tehokas, kun siitä tehosta tässä ketjussa on niin paljon kirjoiteltu.

    Edelliseen viestiini kirjoitin että kun ei kulje niin ei kulje, pitää vielä lisätä että kun ei kiihdy niin ei kiihdy,,,,, paitsi fanaatikot.

    Kiitos ja anteeksi jos sotkin teitin hiekkalaatikon........
    Mitenkähän sen tiedon kanssa on, WSBK-pyörät kun ovat kyllä 'hiukan' modattuja, koska antavat 230hp konetehoja ja kaupasta ostetut 180hp. Paitsi kaupasta ostettu bemari, joka antaa Motorrad 02/2010 mukaan 202PS. Samassa penkissä Bleidi 180PS, Busa 196PS.

    Mainitsinko jo, että bemari on TEHOKKAIN?

    Äh, tämä lässytys alkaa jo väsyttää itseäkin.
  11. #671
    Tosiuskovan ei tarvitse kinata pakanoiden kanssa. Tosiuskova uskoo ja uskonsa kautta hän Tietää. Uskovat kokoontuvat omissa temppeleissään ja jättävät vääräuskoiset haukkumaan luoliinsa, sillä heitä ei voi enää auttaa lähetystyön keinoin. HoKaSuYa on heidät sokaissut. Ota siis moposi ja käy.



    "Olen turvassa tekniikan ympäröimänä aivot on kahlittuna turvavöillä"

    - Ismo Alanko

    K 1200 R -06 & remontoitu 1992 GSX 750 F reservissä. Emännän mopo Honda CBF 600 SA, joskus ajelen silläkin.
  12. #672

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (hidas57 @ Tammi. 27 2010,10:03) kirjoitti
    Mainitsinko jo, että bemari on TEHOKKAIN?
    Mitäs sillä on väliä kun Bemarimiehet arvostavat vain VÄÄNTÖÄ!
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  13. #673
    Odotellan nyt vielä ihan rauhassa... Vuosi sitten R1:sen piti pyyhkiä muilla laattiaa, mutta kun kesän mittaan testejä tuli ja meni, niin eihän se mikään kummoisempi ollutkaan. Veikkaan tälle samaa. Mutta hienoa, että pemari on saanut ainakin jonkinmoisen muoviluodin kasattua.

    Missäs ne pemaristit ovat, jotka aina jaksavat muoviluteja mollata?
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  14. #674
    Lainaa (TPM @ Tammi. 27 2010,15:04) kirjoitti
    Odotellan nyt vielä ihan rauhassa... Vuosi sitten R1:sen piti pyyhkiä muilla laattiaa, mutta kun kesän mittaan testejä tuli ja meni, niin eihän se mikään kummoisempi ollutkaan. Veikkaan tälle samaa. Mutta hienoa, että pemari on saanut ainakin jonkinmoisen muoviluodin kasattua.

    Missäs ne pemaristit ovat, jotka aina jaksavat muoviluteja mollata?
    Heh....

    • 16V rivinelikko poikittain alupalkkirungossa, vaihteisto- ja kytkinakseleiden tiivis sijoittelu massan keskittämiseksi, virtaviivaiset katteet, monipuolisesti säädettävä jousitus ja alustageometria, radiaalijarrut, moderneille sport- ja slick-renkaille sopivat vannekoot, toisioveto ketjulla, vasemman käden peukalolla toimiva vilkkukatkaisija, tankissa japanilaisen valmistajan merkki ---> Äääh, kasvoton muoviluoti.

    • 16V rivinelikko poikittain alupalkkirungossa, vaihteisto- ja kytkinakseleiden tiivis sijoittelu massan keskittämiseksi, virtaviivaiset katteet, monipuolisesti säädettävä jousitus ja alustageometria, radiaalijarrut, moderneille sport- ja slick-renkaille sopivat vannekoot, toisioveto ketjulla, vasemman käden peukalolla toimiva vilkkukatkaisija, tankissa saksalaisen valmistajan merkki ---> Uuh aah ja nyt meni alushousut vaihtoon.... *

    Tässä kohti täytyy kyllä tosiaankin hattua nostaa BMW:n markkinointiosastolle. Moni tuntuu nielaisseen median ´hypetyksen´ enempiä pureskelematta. Jos ette vielä ole sitä huomanneet, niin täsmälleen samanlaista hypetystä ne harrastavat vuodesta toiseen. Varsinkin sporttipyörissä.

    Vaan ei hernettä sieraimeen. Voihan tuo ihan aikuisten oikeasti olla hyvä peli. Voi olla vaikka luokkansa paras (ja vähintään se on Bemulta oiva ja mielenkiintoinen pelinavaus uudessa kategoriassa).

    Itse kuitenkin teen kuten ennenkin, eli muodostan mielipiteeni pyörästä vasta sitten, kunhan ensin pääsen kyseisellä kamppeella hieman itse ajamaan. Lehdistä lukemalla kun en ole ennenkään onnistunut selvittämään esimerkiksi sitä varsin tärkeänä pitämääni asiaa, mitenkä kyseinen kampee mahtaa istua juuri OMAAN lapaseeni.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  15. #675
    Kyllä varmasti se on PARAS! ainakin mitä biimeriltä on tullut, miten pitkälle se riittää, sen aika näyttää
    CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
  16. #676
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  17. #677
    Tuo käyrä on aivan absurdi. * Aivan kuin joku olisi heittänyt tonnisen kuussatkujen joukkoon. Edit: tai kierrosrekisteristä päätellen 750 twinien.



    - JAM Racing Team -
  18. #678
    Ei mulla mihinkään kiire ole, joka kerta on moottoritielle 120 kiihtynyt...

    Suzuki GSF1250SA - Kohti harmaampaa arkea


    ex. K2 GSX-R750, M1800R, GSX1400, B-King
  19. #679
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (DizzySpell @ Tammi. 28 2010,21:55) kirjoitti
    Siinä suoritettiin niin kutsuttu oikeaoppinen sisäänajo pyörälle.
    Mutta kaikkeen se nykyelektroniikka pyörissä taipuukin.
    Superbike #7
  20. #680
    Tulevana ajokautena kyseisen pyörän voi vuokrata niin pääsee kokeilemaan kunnolla ja tehdä oman arvionsa eikä vain spekuloida muitten juttuja ! Kysellä voi puh. 0400-642830.
  21. #681
    Uusimmassa Moto-Ykkösessä on laaja koeajoraportti joka kannattaa lukea .
    R 1200 GSA LC

    Aikaisemmat:
    GT 125 -75 , CR 125 -75 , CB 750 -73 , IT 250 -81 , CB 750 F -82 , FJ 1200 *-86 , GSX R 1100 W -97 , GSR 600 -06 , Z750 -10, R 1200 GS -09
  22. #682
    Messuilla koe-istuin pyörän ja täytyy sanoa, että on kuiviltaan ällistyttävän kevyen tuntuinen pyörä... Tuntuu yhtä kevyeltä kuin *600 cc... Tehoa löytyy ja lisäksi elektroniikkaa niin jo on ihme ellei tämä pyörä voita Masterbikea yms... VEIKKAAN että on radalla nopein pyörä...



    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  23. #683
    Lainaa (Triple W @ Helmi. 07 2010,20:16) kirjoitti
    VEIKKAAN että on radalla nopein pyörä...
    ^ tuossahan ei sinänsä tarvitse turvautua veikkailuun, koska S1000RR oli jo kaudella 2009 mukana melko monessakin kilpasarjassa.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  24. #684
    Kävin istumassa ja 190 senttiselle ahdas.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  25. #685
    Lainaa (Nitrous @ Tammi. 28 2010,22:40) kirjoitti
    Lainaa (DizzySpell @ Tammi. 28 2010,21:55) kirjoitti
    Siinä suoritettiin niin kutsuttu oikeaoppinen sisäänajo pyörälle. *
    Mutta kaikkeen se nykyelektroniikka pyörissä taipuukin. *
    Tuskin on valittu hauskanpidonestoa tuohon käyttöön tulevaan pyörään
  26. #686
    Lainaa (pecha @ Helmi. 07 2010,20:31) kirjoitti
    Lainaa (Triple W @ Helmi. 07 2010,20:16) kirjoitti
    VEIKKAAN että on radalla nopein pyörä...
    ^ tuossahan ei sinänsä tarvitse turvautua veikkailuun, koska S1000RR oli jo kaudella 2009 mukana melko monessakin kilpasarjassa.
    Tarkoitan lehtitesteissä... en SBK:ssa...
    Hullu se on...

    Harley-Davidson XL1200X Forty-Eight
    Triumph Speed Triple 1050 -09 (white) (ex)
    Honda CB600 Hornet -07 (ex)
    Honda CRF 250 R 2006
  27. #687
    Ei mitään veretseisauttavaa kierrosaikaa bemari saanut testissä:

    PB (March 2010), Cartagenan rata, Guy Martin. S1000RR oli 0.51 s nopeampi kierroksella kuin R1. Tehoero dynossa 18 hp, suoran päässä nopeusero 9 km/h.

    Sitten syyttämään Martinia, joka on enemmän katucruisailija kuin ratapyöräilijä
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  28. #688
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 09 2010,14:45) kirjoitti
    Ei mitään veretseisauttavaa kierrosaikaa bemari saanut testissä:

    PB (March 2010), Cartagenan rata, Guy Martin. S1000RR oli 0.51 s nopeampi kierroksella kuin R1. Tehoero dynossa 18 hp, suoran päässä nopeusero 9 km/h.

    Sitten syyttämään Martinia, joka on enemmän katucruisailija kuin ratapyöräilijä
    Guy ajeli Bemulla kovempaa ilman luistonestoa, kuin sen kanssa. Noh.. Onhan kyseessä toki tekijämies, mutta mitenköhän perus puukäsiratailijalle mahtaisi käydä.
  29. #689
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 09 2010,14:45) kirjoitti
    Ei mitään veretseisauttavaa kierrosaikaa bemari saanut testissä:

    PB (March 2010), Cartagenan rata, Guy Martin. S1000RR oli 0.51 s nopeampi kierroksella kuin R1. Tehoero dynossa 18 hp, suoran päässä nopeusero 9 km/h.

    Sitten syyttämään Martinia, joka on enemmän katucruisailija kuin ratapyöräilijä
    Kumpikohan pyörä oli pojalle tutumpi ennestään?

    Oli miten oli, tuosta kyllä huomaa ettei bemarilla kannata lähteä kenenkään kanssa kisaamaan. Kun ei se kulje niin ei.
  30.  
  31. #690
    Lainaa (hidas57 @ Helmi. 09 2010,16:01) kirjoitti
    Lainaa (vetomies @ Helmi. 09 2010,14:45) kirjoitti
    Ei mitään veretseisauttavaa kierrosaikaa bemari saanut testissä:

    PB (March 2010), Cartagenan rata, Guy Martin. S1000RR oli 0.51 s nopeampi kierroksella kuin R1. Tehoero dynossa 18 hp, suoran päässä nopeusero 9 km/h.

    Sitten syyttämään Martinia, joka on enemmän katucruisailija kuin ratapyöräilijä
    Kumpikohan pyörä oli pojalle tutumpi ennestään?

    Oli miten oli, tuosta kyllä huomaa ettei bemarilla kannata lähteä kenenkään kanssa kisaamaan. Kun ei se kulje niin ei. *
    Olisiko tuo ollut montakin sekunttia nopeampi, mikäli olisi ollut reilu testaus?
    Supermoto
Sivu: 23 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 13212223242533 ... ViimeinenViimeinen