Sivu: 16 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 451:stä 480:een 1939:sta
  1. #451
    Lainaa (Anatooli @ Joulu. 10 2009,20:43) kirjoitti
    Kele. Kävin tänään istumassa s1000rr:n. Lihava keski-ikäinen mies ei löytänyt siitä ajoasentoa. Ajoasento meni melko pitkälle eteen ja alas. Hondasta löytyy kusiaisena jo mulle henkilökohtaisesti parempi ajoasento. Epäilen vahvasti, että Bmtuplaweessä tulisi pitkässä matkassa painoa liikaa käsille ja/tai kortti ei kestäisi sitä tilanteen jatkuvaa korjausta.

    Jotenkin yleispyöräksi sopivampi ajoasento löytyy Rykkösestä ja Bladesta. Zuzukia en ole kokeillut.

    Toi ajoasento on AINOA syy, miksi keksin olla ostamatta kehuttua laitetta. Noh, ehkä käyn plastikkikirurgilla pienentämässä mahan ja jatkamassa käsiä...

    Ps. Myyjällä oli asenne kohdallaan. Kehui, että nää loppuu kohta jos koeajoa pitää odotella... Noin se menee! Tuotteen pitää olla niin hyvä, että edes myyjä (tilauksen vastaanottaja) ei pysty pilaamaan kauppaa.
    Aika erikoista et sulla tuntu noin päin tuo asento.
    Itse kun kokeilin sitä kesällä ja nyt joulukuussa, niin nimenomaan RR biimerissä oli minulle enemmän tilaa kun japanin tovereissa, toki 600rr hondaa en koklannu mut samassa tilassa oli *gixxeri1000, kawa 636 ja 10r sekä yamahan R1, ja minusta saksalaisten luomassa vehkeessä on eniten tilaa sitten RC8 Kotarin.

    Ja itsekkään en ihan pieni ole.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  2. #452
    Mua ihmetyttää myös, en minäkään ihan pieni ole ja vatsaakin ihan kiitettävästi ja silti tuntui yllättävän tilavalta ja mukavalta istua.

    Koiville oli myös tilaa, eikä tuntunut äärimmäisen sportille ajoasennon myötäkään.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  3. #453
    Jeh. Pyörä on vähän kuin kenkä tai pivvu... Toiset istuu paremmin kuin toiset. Mutta helevetin hyvän näköinen se on!Taitaa olla vielä ominaisuude kanssa kohdallaan.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  4. #454
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 05 2009,01:14) kirjoitti
    Hauskoja kilometrejä kaikille ko. laitteen hankkineille! Ja jatkakee vääntämistä, tämä on ollu koko orgin paras topiikki ihan alusta lähtien. Johtuen ihan tästä "jauhot suussa" ilmiöstä jota ko. malli on aiheuttanut...

    Aamen! *
  5. #455
    Tuolla sakemannipalstoilla on aika paljon kuvia uusista ärrärr-kuskeista pyörineen, ja huomiota herättävän paljon on justiin sellaisia aika lihavia keski-ikäisiä miehiä.
  6. #456
    Lainaa (hidas57 @ Joulu. 11 2009,08:27) kirjoitti
    Tuolla sakemannipalstoilla on aika paljon kuvia uusista ärrärr-kuskeista pyörineen, ja huomiota herättävän paljon on justiin sellaisia aika lihavia keski-ikäisiä miehiä.
    Jep ja just tää "LT turvaliivijengi" tätä *Brändihypetystä ruokkii. Aika hyvin tosin toimii, kun pyöriä tilataan ilman koeajoja. Eikä siinäkään mitään, kunhan ei sitten jälkeenpäin itketä sen "huoltovapaan perän" ja muiden ihmeellisyyksien perään.

    On muuten aivan turha jauhaa että muualta ei osaamista löydy ton kikottimen peittoamiseksi. *Just wait and see...

    Hmm, se tähänastinen menestys radalla...Toinen rookietalli tais viedä pidemmän korren, ehkäpä kuskin ansiosta tosin.
    <br />
  7. #457
  8. #458
    Hyvä kommentti videon lopussa.
    Dixi et animam levavi
  9. #459
    Lainaa (peppoone @ Joulu. 11 2009,09:22) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Joulu. 11 2009,08:27) kirjoitti
    Tuolla sakemannipalstoilla on aika paljon kuvia uusista ärrärr-kuskeista pyörineen, ja huomiota herättävän paljon on justiin sellaisia aika lihavia keski-ikäisiä miehiä.
    Jep ja just tää "LT turvaliivijengi" tätä *Brändihypetystä ruokkii. Aika hyvin tosin toimii, kun pyöriä tilataan ilman koeajoja. Eikä siinäkään mitään, kunhan ei sitten jälkeenpäin itketä sen "huoltovapaan perän" ja muiden ihmeellisyyksien perään.

    On muuten aivan turha jauhaa että muualta ei osaamista löydy ton kikottimen peittoamiseksi. *Just wait and see...

    Hmm, se tähänastinen menestys radalla...Toinen rookietalli tais viedä pidemmän korren, ehkäpä kuskin ansiosta tosin.
    Eipä yllätä, et itkua tihrustetaan heti kun jotain uutta tulee markkinoille "just wait and see" ? Mistähän kannon alta tämäkin rölli tuli, tottakai joka vuosi tuodaan uutta, parempia ominaisuuksia ja tarvittaessa lisää tehoja noihin kyykkyihin.

    Totuus on vain se, että ehkä 5% pystyy hyödyntämään pyörän potentiaalia sellaisenaan ja se koeajo jossain helvetin Kehä-3:n teillä ei kerro pyörästä sen enempää kuin tyhjäkäynti tai kylmätyypit sen todellisesta potentiaalista joten fiiliksellä ja ulkonäkö seikoilla noita pääosin ostetaan.

    Ja se, miten talli pärjää jossakin luokassa nyt on niin monesta muusta tekijästä kiinni kun pyörästä et ei jaksa edes alkaa siitä hölisemään.

    Mut pittäsköhän munkin nyt sitten vetää tuo LT-turvaliivi päälle ?
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  10. #460
    Joo vedä vaan... ..ja hyvä kyykkykuski vetää *LT:llä mutkatietä paljon lujempaa kuin hyvä LT-kuski tolla RR:lla.....



  11. #461
    Lainaa (Matso @ Joulu. 11 2009,09:36) kirjoitti
    Mut pittäsköhän munkin nyt sitten vetää tuo LT-turvaliivi päälle ? *
    Unohda se liivi, kun saat sen pyörän laita heti myyntiin, keski-ikäiset tukevahkot sedät ihan jonottaa tätä ja varmasti loppuu kaupoista, saat siitä vielä hyvän hinnan.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  12. #462
    Joo, saattaa saada voittoakin, jos joku äveriäämpi setä haluaa ärrärrän justheti.
  13. #463
    Lainaa (Matso @ Joulu. 11 2009,09:36) kirjoitti
    Lainaa (peppoone @ Joulu. 11 2009,09:22) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Joulu. 11 2009,08:27) kirjoitti
    Tuolla sakemannipalstoilla on aika paljon kuvia uusista ärrärr-kuskeista pyörineen, ja huomiota herättävän paljon on justiin sellaisia aika lihavia keski-ikäisiä miehiä.
    Jep ja just tää "LT turvaliivijengi" tätä *Brändihypetystä ruokkii. Aika hyvin tosin toimii, kun pyöriä tilataan ilman koeajoja. Eikä siinäkään mitään, kunhan ei sitten jälkeenpäin itketä sen "huoltovapaan perän" ja muiden ihmeellisyyksien perään.

    On muuten aivan turha jauhaa että muualta ei osaamista löydy ton kikottimen peittoamiseksi. *Just wait and see...

    Hmm, se tähänastinen menestys radalla...Toinen rookietalli tais viedä pidemmän korren, ehkäpä kuskin ansiosta tosin.
    Eipä yllätä, et itkua tihrustetaan heti kun jotain uutta tulee markkinoille "just wait and see" ? Mistähän kannon alta tämäkin rölli tuli, tottakai joka vuosi tuodaan uutta, parempia ominaisuuksia ja tarvittaessa lisää tehoja noihin kyykkyihin.

    Totuus on vain se, että ehkä 5% pystyy hyödyntämään pyörän potentiaalia sellaisenaan ja se koeajo jossain helvetin Kehä-3:n teillä ei kerro pyörästä sen enempää kuin tyhjäkäynti tai kylmätyypit sen todellisesta potentiaalista joten fiiliksellä ja ulkonäkö seikoilla noita pääosin ostetaan.

    Ja se, miten talli pärjää jossakin luokassa nyt on niin monesta muusta tekijästä kiinni kun pyörästä et ei jaksa edes alkaa siitä hölisemään.

    Mut pittäsköhän munkin nyt sitten vetää tuo LT-turvaliivi päälle ? *
    No Matso-Man, pikku flametukseen ei kukaan o kuollut. Mä olen vaan niitä Keski-ikäisiä Röllejä, jotka eivät usko ihan kaikkeen lehdistä luettuun ja osaan suhtautua vähän kriittisestikin kaikkeen mullistavana pidettyyn. Täytyy sanoa että enemmän luotan japsien osaamiseen mitä tulee esim. vehkeiden luotettavuuteen. Tosin ajelen italopyörillä, ah niissä kun sitä rosoa löytyy...

    Damn, ei pitänyt enää ruokkia tätä ketjua. Mut pitäkää liivit pinkeinä pojat!
    <br />
  14. #464
    Lainaa (Gari @ Joulu. 11 2009,09:52) kirjoitti
    Joo vedä vaan... ..ja hyvä kyykkykuski vetää *LT:llä mutkatietä paljon lujempaa kuin hyvä LT-kuski tolla RR:lla.....
    Aivan varmasti, harvoin se on pyörästä kiinni.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  15. #465
    ei jaksa käydä kahlaamaan koko ketjua läpi mut, täytyy sanoo että on hieno pyörä, prkl....
    jos ois ostamassa uutta(ois rahaa) niin tässä se ois!
    "On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
    -Nalle Puh-
  16. #466
    Matso, toi mun kommentin loppuosa ei ollu sulle, se oli kommentti vaan ihan yleisellä tasolla, you nou...
  17. #467
    Lainaa (Gari @ Joulu. 11 2009,12:30) kirjoitti
    Matso, toi mun kommentin loppuosa ei ollu sulle, se oli kommentti vaan ihan yleisellä tasolla, you nou...
    i know
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  18. #468
    S1000RR noteerattu myös Nelosen "autoiluohjelmassa" Startissa.

    Video löytyy täältä Start 12.12.09

    Valitse 12.12.09 ohjelma, asiaa bemarista n. 4 minuutin kohdalta alkaen.

    Vakuuttavaa menoa, etupää kevenee aika vaivattoman oloisesti...

    -J-
  19. #469
    Startti on ihan prseestä.

    Pelkkiä mainoksia: "Mistä senttejä tulee...", mä en tarvi yhtään lisää, kaikki ovat kiittäneet.

    ValioA+: "Taputtaa mahaa!...! Se on säälittävän pieni! Mulla on paljon suurempi.

    Noin yleisesti siis, tarkkuutta linkittämiseen, ettei tarvitse ajautua totaalisille mainossivuille. Vähän vastenmielistä, yrittää hakea asiaa ja jugurttia pukkaa...

    Taitaa jäädää tämäkin erkkolainen tästälähtien unholaan.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
  20. #470
    Lainaa kirjoitti
    Noin yleisesti siis, tarkkuutta linkittämiseen
    Anatooli: mikä tässä nyt oli niin vaikeaa?

    Olisitko tarvinnut enemmän rautalankaa tähän tyyliin:
    Linkin valittuasi käynnistä Startin video suoraan edessäsi näkyvästä kuvassa olevasta soita-napista, hinaa soittimen liukunappia 4. minuutin kohdalle, katso pari minuuttia videota ja sulje selain...
  21. #471
    Jha, älä välitä, hieno linkitys oli!
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  22. #472
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jha @ Joulu. 12 2009,21:59) kirjoitti
    S1000RR noteerattu myös Nelosen "autoiluohjelmassa" Startissa.

    Video löytyy täältä Start 12.12.09

    Valitse 12.12.09 ohjelma, asiaa bemarista n. 4 minuutin kohdalta alkaen.

    Vakuuttavaa menoa, etupää kevenee aika vaivattoman oloisesti...

    -J-
    Hienoa, että pyöriä noteerataan televisiossakin. Harmi vaan, että TV-toimituksen taso Suomessa on suhteellisen ala-arvoista mitä ajoneuvoihin ja liikenteeseen tulee. Tässäkin toimittaja puhuu super sport luokan pyörästä. Muut faktat ovatkin varmaan suhteellisen oikein mainosesitteestä luettuja.
    Superbike #7
  23. #473
    Kiitos vaan linkistä jha, ohjeet riitti ainakin mulle kyseisen pätkän löytämiseen.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  24. #474
    (poistettu tili)
    Lainaa (Nitrous @ Joulu. 13 2009,00:10) kirjoitti
    Hienoa, että pyöriä noteerataan televisiossakin. Harmi vaan, että TV-toimituksen taso Suomessa on suhteellisen ala-arvoista mitä ajoneuvoihin ja liikenteeseen tulee. Tässäkin toimittaja puhuu super sport luokan pyörästä. Muut faktat ovatkin varmaan suhteellisen oikein mainosesitteestä luettuja.
    Yhyy.

    Mistäs luokasta täällä saadaan puhua? Japsithan käyttää tota Supersporttia, bmw:llä näyttää olevan High Performance.

    Mitä jos mä sanon mopoani supersportiksi?
  25. #475
    Kyllä tuo, perhana, on mahtavan olonen vehje, tai sellasen käsityksen itse sain kun katselin tuota start-ohjelmaa. Tarvii oottaa kevääseen, jos sitä pääsisi oikeen testaamaan..
    Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
    ZX12R *-02(ex)
    Suzuki GsxR750W -92(ex)
    I memorize the words to the porno movies
  26. #476
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 13 2009,11:38) kirjoitti
    Mistäs luokasta täällä saadaan puhua? Japsithan käyttää tota Supersporttia, bmw:llä näyttää olevan High Performance.

    Mitä jos mä sanon mopoani supersportiksi?
    Taisi kommentoija viitata siihen, että supersport-luokkaa ajetaan kusiaisilla ja superbikeä tonnisilla.
    1098
  27. #477
    Tuli Motomarketissa käytyä katomassa, on paljon nätimpi luonnossa kuin kuvissa. Niin pieni...
    Testi
  28. #478
    Lainaa (LiguidSnake @ Joulu. 13 2009,11:52) kirjoitti
    Kyllä tuo, perhana, on mahtavan olonen vehje, tai sellasen käsityksen itse sain kun katselin tuota start-ohjelmaa. Tarvii oottaa kevääseen, jos sitä pääsisi oikeen testaamaan..
    Myyjät hieroo karvaisia käsiään ja kehuskelevat ettei näitä jää edes koeajettaviksi, kun menevät kuin kuumille kiville muutenkin.

    Noh, totuus nähdään tässä keväämmällä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  29. #479
    Muistatteko parin vuoden takaiset ABS-jarrujen aiheuttamat tunteenpurkaukset? "En osta ikinä pyörää missä on ABS-jarrut." Sen perään lausuttiin legendaarinen "haluan itse päättää...". Eipä tämän pyörän mukana tulevat ABS-jarrut haittaa enää ketään, riittää kun hevosia löytyy pellin alta ja on sama vaikka vehkeessä on reikäkorttiohjattu peräöljytutka.

    Kaivelin vanhoja ja löysin seuraavia ultimaatteja. Onkohan takit jo kääntyneet näillä itsepäättäjillä?

    Lainaa kirjoitti
    Kawa600: sijoita muuhun.... en voi ymmärtää mitä helvettiä ABS-jarrut tekee pyörässä...
    Lainaa kirjoitti
    Köpi: Ei oo kokemusta, mutta samaa asiaa pähkäilin ja tulin tulokseen ettei ne mopoon kuulu...
    Lainaa kirjoitti
    Yamaha1: Ja minä haluan hallita mopoani just niinku tykkään, wattuun ABSIT sun muut jarrujen koplaus stydeemit...
    Lainaa kirjoitti
    GriZzLy: Miten ne absit toimii prätkässä? Ei kai ne etupyörään vaikuta mitenkään, vai ??
    Jotenkin kuullostaa ja voisi uskoa että tavalliset jarrut kuuluvat moottoripyöriin.
    Lainaa kirjoitti
    ace73: yhdistelmät/abs:it ei kuulu mopoihin!kyl jarruttamaan on opittava jokaisen iha itte ilman "assistentteja"
    Lainaa kirjoitti
    harmaahukka: Honda aikoo laittaa absit kaikkiin malleihinsa lähiaikoina. Eipähän ainakaan sitten tule koskaan sitä merkkiä ostettua.

    Lainaa kirjoitti
    Harza: Omilla, tämänhetkisillä ajomieltymyksillä en abseja pyörääni halua, piste.
    Lainaa kirjoitti
    verner: Muistakaa ihmiset, etteivät parhaatkaan ABS:t ole idioottivarmoja vaan vaativat harjoittelua ja totuttelua, siinä kuin perinteisetkin järjestelmät!

    Lainaa kirjoitti
    Fabio T.: Jotka haluaa ABS:t, ESP:t, kahvanlämmittimet, stereot, vetokoukut ja peräkärryt jne. mopoisiinsa, niin pistäkööt...minulle mopoilu on "tunneasia"... jos ajattelisin vain turvallisuutta istuisin keinustuolissa ja kuuntelisin YLE:ltä aamuhartautta...
    Lainaa kirjoitti
    Wekkuli: Kyllähän se absien idea on siinä, että ei niitä radalle ole tarkoitettu
    p.s. kävin myös itsekin katsomassa tämän pyörän. Ihan samannäköinen kyykkypyörä mitä ne on aina olleet. Ihme kohkaaminen moisesta. Samalla vilkaisin uutta 2010 GS Adventurea. Jonkun ihme läpän olivat asentaneet pakoputkeen!? Mitäs jos se jumiutuu Roud of Bounsilla? Miten pyörä kulkee sitten Magadaniin putket ummessa? En ikinä osta moottoripyörää, jossa on läppä pakoputkessa!! Haluan ite päättää milloin savua tulee pakoputkesta, kyllä näin on ja iso PISTE.



    Eskopiippo: Harlei-Teivitsons, koffee änt deth.
  30.  
  31. #480
    Nostalgia ei petä koskaan!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
Sivu: 16 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 6141516171826 ... ViimeinenViimeinen