Sivu: 15 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 421:stä 450:een 1935:sta
  1. #421
    Ei ole pitkä talvi. En oo tilannu, enkä tilaa.
  2. #422
    Tekeekö se bemari tosiaan autojakin, kun tuntui että kaikki muu unohtui tuon kaunokaisen myötä.

    Matkalehmä pysyy silti tallissa.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  3. #423
    Tilattu on, jo elokuussa.
    Ei kummempia odotuksia/hehkutuksia. Toivottavasti toimii.
  4. #424
    Ei sytytä eikä anna tällä kertaa harrastamiselle mitään lisä-arvoa. Hyvä kun tarjonta monipuolistuu.
    BMW R1200RT
    Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
  5. #425
    (poistettu tili)
    Vihree.
  6. #426
    onnea vaan uuden biimerin omistajalle
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  7. #427
    Tuolla sporttivoorumilla olis vielä tilaa R2-D2 jos kiinnostaapi ja onnea hienosta pyörästä.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  8. #428
    Lainaa (R2-D2 @ Joulu. 07 2009,11:10) kirjoitti
    Vihree.
    Onnea!
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  9. #429
    (poistettu tili)
    Kiitokset onnentoivotuksista!

    Sitä kai tolla penikkatautisella tarvitaankin.
  10. #430
    tossa just soitteli yks clubikaveri ja Heinolla käynti tuli maksaa muutaman tonnin. otti kai valkosen.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  11. #431
  12. #432
    Jep niin tuo kertoi. en oo ihan varma löikö se kaupat lukkoon vai miettiikö vielä, mut kyllä hinku oli kova
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  13. #433
    Just soitti, totta on....
  14. #434
    Noniih, toivottavasti saadaan kaapattua uusi bemarin omistaja clubista toiseen, jos joku vaikka vinkkais.

    Edit: Saako busanistien puolelle laittaa mainoksen kun näyttää sieltä tulevan tuota jengiä bemun puolelle.



    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  15. #435
    ei se tuu busanisteista vaan kela racing clubista (kela tark. kans eläk lait ) eli iäkkäämpää porukkaa. Edellinenkin oli biimeri eli k1200s.
    Kela racing club, factorydriver
    Hayabusa K8
    alias buslake
  16. #436
    Lainaa (raider @ Joulu. 07 2009,17:04) kirjoitti
    ei se tuu busanisteista vaan kela racing clubista (kela tark. kans eläk lait ) eli iäkkäämpää porukkaa. Edellinenkin oli biimeri eli k1200s.
    Aaa..juu, sorry, mun moka, mut mukaan vaan silti.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  17. #437
    Takarengas tehoja MCN mittaamana 183
    Linkki
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  18. #438
    Lainaa (Matso @ Joulu. 09 2009,19:39) kirjoitti
    Takarengas tehoja MCN mittaamana 183 *
    Linkki
    Huh, paljon on irronnut! Oli rohkea ja ilmeisesti jo tässä vaiheessa voidaan sanoa että onnistunut veto BMW:ltä lähteä kilpailemaan tonnisten luokkaan. Hieno homma miten japsit on kukistettu tälläkin sektorilla. Viisi vuotta sitten oli aina kärjessä ne neljä japsia ja sitten joku eurooppalainen "tunne" mopo mukana. Nyt saa tekniikanmaailmaa lukevat Corolla-miehetkin keksiä taas uusia syitä Hondan paremmuuteen, värittömyys ei ole sitten näissä karkeloissa hyve *



  19. #439
    Täytyy kyllä nostaa hattua Baijerin pojille, K1300R voittaa useassa testissä.
    K1300S haastaa busan ja zetorin, vaikka ei ihan hv:t riitä niin kokonaisuudessaan varmasti varteenotettava pyörä.

    concept-6 hanke tuonne kaikista vaativimmille muskeli-miehille tulossa-

    Ja nyt vielä S1000RR , jos vielä pysyy kasassa niin hatun noston arvoinen suoritus ja on kyllä muuttunut tuon merkin strategia viimeisen 4 vuoden aikana.



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  20. #440
    Lainaa (Matso @ Joulu. 09 2009,19:58) kirjoitti
    Täytyy kyllä nostaa hattua Baijerin pojille, K1300R voittaa useassa testissä.
    K1300S haastaa busan ja zetorin, vaikka ei ihan hv:t riitä niin kokonaisuudessaan varmasti varteenotettava pyörä.

    concept-6 hanke tuonne kaikista vaativimmille muskeli-miehille tulossa-

    Ja nyt vielä S1000RR , jos vielä pysyy kasassa niin hatun noston arvoinen suoritus ja on kyllä muuttunut tuon merkin strategia viimeisen 4 vuoden aikana.
    Ja hyvään suuntaan on muuttunutkin... *
    Supermoto
  21. #441
    Lainaa (Matso @ Joulu. 09 2009,19:39) kirjoitti
    Takarengas tehoja MCN mittaamana 183 *
    Linkki
    Tuohon on kyllä hankala sanoa enää yhtään mitään..
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  22. #442
    Lainaa (jaulis @ Joulu. 09 2009,20:13) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Joulu. 09 2009,19:58) kirjoitti
    Täytyy kyllä nostaa hattua Baijerin pojille, K1300R voittaa useassa testissä.
    K1300S haastaa busan ja zetorin, vaikka ei ihan hv:t riitä niin kokonaisuudessaan varmasti varteenotettava pyörä.

    concept-6 hanke tuonne kaikista vaativimmille muskeli-miehille tulossa-

    Ja nyt vielä S1000RR , jos vielä pysyy kasassa niin hatun noston arvoinen suoritus ja on kyllä muuttunut tuon merkin strategia viimeisen 4 vuoden aikana.
    Ja hyvään suuntaan on muuttunutkin... *
    Niin, ja mistään muusta se ei ollut kiinni ku "viitseliäisyydestä". Kyllä Saksalainen insinööritaito vain on vertaansa vailla, ollut sitä jo maailmansodista lähtien ja on edelleen. Kunhan vaan viitsivät ja innostuvat, sen jälkeen on aina tapahtunu!
    It´s better to die on your feet than live on your knees...
  23. #443
    Lainaa (Yamaha1 @ Joulu. 09 2009,21:31) kirjoitti
    Lainaa (jaulis @ Joulu. 09 2009,20:13) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Joulu. 09 2009,19:58) kirjoitti
    Täytyy kyllä nostaa hattua Baijerin pojille, K1300R voittaa useassa testissä.
    K1300S haastaa busan ja zetorin, vaikka ei ihan hv:t riitä niin kokonaisuudessaan varmasti varteenotettava pyörä.

    concept-6 hanke tuonne kaikista vaativimmille muskeli-miehille tulossa-

    Ja nyt vielä S1000RR , jos vielä pysyy kasassa niin hatun noston arvoinen suoritus ja on kyllä muuttunut tuon merkin strategia viimeisen 4 vuoden aikana.
    Ja hyvään suuntaan on muuttunutkin... *
    Niin, ja mistään muusta se ei ollut kiinni ku "viitseliäisyydestä". Kyllä Saksalainen insinööritaito vain on vertaansa vailla, ollut sitä jo maailmansodista lähtien ja on edelleen. Kunhan vaan viitsivät ja innostuvat, sen jälkeen on aina tapahtunu! *
    Tämä muuten sai kaikki alkunsa, kun joitain vuosia sitten Bemun mp- puolen "iso pomo" vaihtui. Hän toimeen tullessaan kertoi heti, että BMW:n mallikulttuuri tulee muuttumaan, kuitenkaan historiaa unohtamatta.

    Todella mahtavaa jälkeä on viimevuosina tullut.



    .
  24. #444
    Lainaa (hidas57 @ Maalis. 25 2009,10:08) kirjoitti
    Superbikeluokitusta varten noita on jo valmistettu liuta ja onpa yksi penkitettykin: http://www.mo-web.de/index.php?id=379

    Eli MO-lehden testipenkissä 200PS. Ei huono. Käyrät julkaisevat 27. päivä.
    Elikkä nuo yli puolen vuoden takaiset tiedot osoittautuvat aivan oikeiksi. Tuohan oli kampiakselitehoa.



  25. #445
    Ihan hieno Bemariksi, sillä Motorsport-värillä ainakin. Istuessa tuntui aikalailla yhtä tilavalta kuin '08 Blade. Saattaa hyvinkin olla vaihtoehto jos/kun kyykyt alkaa taas kiehtomaan.
  26. #446
    Sillähän se ero on muihin rivinelosiin saatu, kun suurin teho on 800-1000 kierrosta korkeammalla kuin muilla ja hiukan enemmän ruttua. Ohuemmalla kansipahvilla ja nokilla kaikista noista tulee se n.200 kampuralta. Bemari on vaan uskaltanut sen pistää tuotantoon asti, eli luottavat osaamiseensa. Aika näyttää. Piristävä poikkeus musta ja harkitsisin jos selkä olis samaa mieltä pääkopan kanssa
    Triumph Speed Triple 1050, 2008

    Ex.Triumph Street Triple 675, sen varasti joku piripää ja ajoi shikaanissa lunnaiksi. Ja lopulta jäi kaveri kiinni muissa rötöksissä.
  27. #447
    Uudessa PB:ssä (Jan 2010) taas hehkutusta aiheesta. Testissä RSV4R ja S1000RR otsikolla "Can these bikes make you sell the Fireblade?"
    Tuohon on helppo vastata lehteä lukemattakin (ainakin jos on nettipankki käytössä). No.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  28. #448
    Lainaa (Juppepuputti @ Joulu. 10 2009,11:45) kirjoitti
    Sillähän se ero on muihin rivinelosiin saatu, kun suurin teho on 800-1000 kierrosta korkeammalla kuin muilla ja hiukan enemmän ruttua. Ohuemmalla kansipahvilla ja nokilla kaikista noista tulee se n.200 kampuralta. Bemari on vaan uskaltanut sen pistää tuotantoon asti, eli luottavat osaamiseensa. Aika näyttää. Piristävä poikkeus musta ja harkitsisin jos selkä olis samaa mieltä pääkopan kanssa
    Tollanen sattu silmään kun selailin nettiä:

    “The stock bike already pulls 202hp with race exhaust and remapped electronics, so it's a very interesting base for race developments."

    Aika kasa jerkkua moisesta malmista, putkiviritteisenä.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  29. #449
    Lainaa (vma @ Joulu. 09 2009,22:02) kirjoitti
    [Tämä muuten sai kaikki alkunsa, kun joitain vuosia sitten Bemun mp- puolen "iso pomo" vaihtui. Hän toimeen tullessaan kertoi heti, että BMW:n mallikulttuuri tulee muuttumaan, kuitenkaan historiaa unohtamatta.

    Todella mahtavaa jälkeä on viimevuosina tullut.
    Kyllähän tuo Motorrad-Boss Hendrik von Kuenheim kuitenkin nyt sanoo (Tourenfahrer 12/2009), että BMW:n heiluri heilahtaa taas selvästi GS:ien ja Tourerien suuntaan ("Das Pendel schlägt massiv Richtung Tourer.").

    Bemarin mp-puolta on Saksassa kritisoitu siitä, että ajan merkkejä on luettu väärin mm. eko- ja ilmastoasioiden suhteen ja huomioiden emo-BMW:n (autopuolen) strategiat ympäristöystävällisyyden ja teknologian suhteen (Formula-vetäytymiset yms.). Kriitikoiden mielestä BMW oli tässä supersporttiprojektissa ainakin 10 vuotta myöhässä ja japanilaistenkin piirissä näiden merkitys vähenee. Sporttien myyntikin on Saksassa ollut tukevassa alamäessä ja myyntilistoja hallitsevat ihan muut kuin tehopyörät.
    "Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
  30.  
  31. #450
    Kele. Kävin tänään istumassa s1000rr:n. Lihava keski-ikäinen mies ei löytänyt siitä ajoasentoa. Ajoasento meni melko pitkälle eteen ja alas. Hondasta löytyy kusiaisena jo mulle henkilökohtaisesti parempi ajoasento. Epäilen vahvasti, että Bmtuplaweessä tulisi pitkässä matkassa painoa liikaa käsille ja/tai kortti ei kestäisi sitä tilanteen jatkuvaa korjausta.

    Jotenkin yleispyöräksi sopivampi ajoasento löytyy Rykkösestä ja Bladesta. Zuzukia en ole kokeillut.

    Toi ajoasento on AINOA syy, miksi keksin olla ostamatta kehuttua laitetta. Noh, ehkä käyn plastikkikirurgilla pienentämässä mahan ja jatkamassa käsiä...

    Ps. Myyjällä oli asenne kohdallaan. Kehui, että nää loppuu kohta jos koeajoa pitää odotella... Noin se menee! Tuotteen pitää olla niin hyvä, että edes myyjä (tilauksen vastaanottaja) ei pysty pilaamaan kauppaa.
    DT125[82] -> (yli 20v. tauko) -> Versys[07] -> FZ-1-SA[07] -> K1200S[08] -> cbr600rr[08] -> (+ S1000RR[10] Varastettu Hollannissa, Vttu!) -> (S1000RR[11] Lunariin, ajettu päin ajokoiraa,V*2!) -> (S1000RR[12]) vaihdettu,
    S1000RR[21]+(KTM 690 Enduro r[14])
Sivu: 15 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 5131415161725 ... ViimeinenViimeinen