Sivu: 10 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 271:stä 300:een 1946:sta
  1. #271
    Vaikka vähän kirpaisee nuo lisävarusteet päälle, niin en kyllä olisi noista jättänyt mitään pois. Hyvä valinta.
    Dixi et animam levavi
  2. #272
    En mä kyl tosta hälyttimestä aio maksaa, viekööt jos haluu. Shifteri on viel harkinnassa. Väristä ja luistosta rahaa menee.;-)



  3. #273
    Pitääkö paikkaansa jenkkifoorumilla ollut väite, että se on tehty Kiinassa? Hintahan ei ole paha.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  4. #274
    Lainaa (mikkoyli @ Loka. 18 2009,11:03) kirjoitti
    Pitääkö paikkaansa jenkkifoorumilla ollut väite, että se on tehty Kiinassa? Hintahan ei ole paha.
    Ja Ducatit tehdään Koreassa *

    No ei vainee...Bolognassa niil *tais joku pytinki olla

    Mut täs olis kuva münchenin liukuhihnalta



    s1000rr ^

    tosn ihan varmasti Kiina-osaa löytyy moposta, varmaankin runko tms tehdäänjossain halpis hihnalla..noh ihan sama, kunhan pysyy kasassa



    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  5. #275
    No sitten. Jos laittaisin jonkun muun kuin Ducatin niin ehdottomasti tämän. Edullinen se on.
    Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
  6. #276
    Näytti pyörä päässeen Fast Bikes lehden "Legends"-liitteeseen
    Aika näyttää, osuiko heidän arvauksensa oikeaan vai oliko valinta maahantuojan järjestämän "virkistys- ja kestityspäivän" ansiota.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  7. #277
    Lainaa (vetomies @ Loka. 18 2009,13:13) kirjoitti
    Näytti pyörä päässeen Fast Bikes lehden "Legends"-liitteeseen *
    Aika näyttää, osuiko heidän arvauksensa oikeaan vai oliko valinta maahantuojan järjestämän "virkistys- ja kestityspäivän" ansiota.
    Kylhän tää malli on kohtalaisen uusi aluevaltaus konservatiiviselle bemarille.

    Toivottavasti tuo "HP" mallisto saa vakaan jalansijan.





    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  8. #278
    Lainaa (puujahke @ Loka. 18 2009,00:42) kirjoitti
    En mä kyl tosta hälyttimestä aio maksaa, viekööt jos haluu. Shifteri on viel harkinnassa. Väristä ja luistosta rahaa menee.;-)
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan?
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  9. #279
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan? *
    Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.
    1300 Gessu
  10. #280
    Lainaa (J@ck @ Loka. 19 2009,10:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan? *
    Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.
    Toi keltainen on niin törkeen hieno! Mahtaako se olla vakioväreja, vai mitä nää erikoisvärit on, joista joutuu maksmaan ekstraa?
  11. #281
    Lainaa (vahvajussi @ Loka. 19 2009,10:53) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Loka. 19 2009,10:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan? *
    Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.
    Toi keltainen on niin törkeen hieno! Mahtaako se olla vakioväreja, vai mitä nää erikoisvärit on, joista joutuu maksmaan ekstraa?
    Lisämaksua tulee erikoisväreistä, eli monivärisistä. Eli vähän samaan tapaan kuin kuviomaalatut kypärät.
  12. #282
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 19 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (vahvajussi @ Loka. 19 2009,10:53) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Loka. 19 2009,10:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan? *
    Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.
    Toi keltainen on niin törkeen hieno! Mahtaako se olla vakioväreja, vai mitä nää erikoisvärit on, joista joutuu maksmaan ekstraa?
    Lisämaksua tulee erikoisväreistä, eli monivärisistä. Eli vähän samaan tapaan kuin kuviomaalatut kypärät.
    Moneen asiaan minäkin olen rahaa työntänyt, mutta TUOSSA kulkee raja! Enpä maksa väristä. Silkkaa rahastusta MUN miälestä!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  13. #283
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,11:46) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 19 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (vahvajussi @ Loka. 19 2009,10:53) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Loka. 19 2009,10:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan? *
    Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.
    Toi keltainen on niin törkeen hieno! Mahtaako se olla vakioväreja, vai mitä nää erikoisvärit on, joista joutuu maksmaan ekstraa?
    Lisämaksua tulee erikoisväreistä, eli monivärisistä. Eli vähän samaan tapaan kuin kuviomaalatut kypärät.
    Moneen asiaan minäkin olen rahaa työntänyt, mutta TUOSSA kulkee raja! Enpä maksa väristä. Silkkaa rahastusta MUN miälestä!
    Niin se BMW race väri maksaa extraa ...valitettavasti se on se valko/puna/sini
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  14. #284
    Lainaa (Matso @ Loka. 19 2009,12:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,11:46) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 19 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (vahvajussi @ Loka. 19 2009,10:53) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Loka. 19 2009,10:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan? *
    Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.
    Toi keltainen on niin törkeen hieno! Mahtaako se olla vakioväreja, vai mitä nää erikoisvärit on, joista joutuu maksmaan ekstraa?
    Lisämaksua tulee erikoisväreistä, eli monivärisistä. Eli vähän samaan tapaan kuin kuviomaalatut kypärät.
    Moneen asiaan minäkin olen rahaa työntänyt, mutta TUOSSA kulkee raja! Enpä maksa väristä. Silkkaa rahastusta MUN miälestä!
    Niin se BMW race väri maksaa extraa ...valitettavasti se on se valko/puna/sini
    Minkäs värin itse otit?
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R


    Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
  15. #285
    Lainaa (ValeRossi @ Loka. 19 2009,12:56) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Loka. 19 2009,12:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,11:46) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Loka. 19 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (vahvajussi @ Loka. 19 2009,10:53) kirjoitti
    Lainaa (J@ck @ Loka. 19 2009,10:13) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
    Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan? *
    Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.
    Toi keltainen on niin törkeen hieno! Mahtaako se olla vakioväreja, vai mitä nää erikoisvärit on, joista joutuu maksmaan ekstraa?
    Lisämaksua tulee erikoisväreistä, eli monivärisistä. Eli vähän samaan tapaan kuin kuviomaalatut kypärät.
    Moneen asiaan minäkin olen rahaa työntänyt, mutta TUOSSA kulkee raja! Enpä maksa väristä. Silkkaa rahastusta MUN miälestä!
    Niin se BMW race väri maksaa extraa ...valitettavasti se on se valko/puna/sini
    Minkäs värin itse otit?
    Thunder gray, eli se lähellä mustaa.






    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  16. #286
    Lainaa (jarska @ Loka. 19 2009,10:14) kirjoitti
    Elämässä pitää ottaa sen verran riskejä, jotta uskaltaa ostaa uuden takuunalaisen *mopon.

    Näinhän se menee nykypäivänä lähes kaikissa tuotteissa et testataan kentällä, elektroniikka, autot, mopot, jne, jne....
    Noinhan se ikäänkuin teoriassa menee...Mutta, otetaan pari esimerkkiä elävästä elämästä:

    Työkaverini osti heti ekavuotisen uuden K 1200 GT:n (oliko 05 vai 06..?). Lähti sillä Keski-Euroopan turneelle. Innsbruckissa hotellin pihassa sattui pyörä kupsahtamaan oikealle kyljelleen. Seurauksena oikean puolen kylkikate käväisi pari senttiä sisäänpäin painuneena ja samalla leikkasi kytkimen nesteletkun poikki. Ei muuta kuin ajamaan kytkimettömällä pyörällä halki Innsbruckin BMW-korjaamolle. Siellä kaverini sitten manaamaan huoltomiehelle, että "kuke p:le tämmöisenkin on suunnitellut ja että eikö tuohon katteeseen voisi tehdä pientä koloa, joka estäisi vastaavan toistumisen..?" Huoltomies vastaa: "Juu, tehdas onkin jo tietoinen asiasta ja se kolo onkin jo nykyään vakiona!" EIkä mennyt kytkinletkun korjaus tietenkään takuuseen...

    Kolme päivää myöhemmin sama pyörä jätti kuskin Hannoverin lähelle autobahnille. Se kuuluisa EWS-rinkula lopetti yhteistyön. No, varmaan meni takuuseen, mutta ei tainnut tulla hyvityksiä matkan katkeamisesta tai lautalta myöhästymisestä tms.

    Niin, ja tässä mopossahan oli myös se iankaikkisella voitelulla varustetu perä, joka sitten myöhemmin osoittautuikin ei-niin-iankaikkiseksi. No, peräremppaa ei kolleega jäänyt enää odottolemaan, vaihtoipa tuon beettakappaleen 07 LoTjaan, jonka pahimmat lastentaudit lienee jo korjattu...

    Jaa niin, samalla kaverilla oli myös ihkauusi -04 Gessu 1200. Sitä yritettiin työntää porukalla käyntiin Kaunasissa Liettuassa, joku hälyttimen softaan liittyvä akuntyhjennys oli meneillään. (No ei lähtenyt työntämällä, piti sitten saada starttikaapelit jostakin keskellä kesää... )
    Myöhemmin tuokin vika sitten oikaistiin oikein takuuna merkkihuollossa, josta ei kumminkaan älytty pyytää korvausta tuosta hikeä nostattaneesta työntelysessiosta puhumattakaan niistä muutamasta kymmenestä Litistä, joita ystävälliselle starttikaapelinlainjaalle työnnettiin rintataskuun...

    Elikkä siis mullle riittää nämä normaalielämän riskit, enempiä en kaipaa keskenkehitettyjen kulkuneuvojen muodossa...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  17. #287
    ^^ No ei sun ole pakko ostaa sitä...

    Ja on noita huolia muissakin vehkeissä, olkoon sit trumpan vaihteensiirtäjä tai Suikan runko-ongelmat tai Hondan öljynsyönnit.

    Sitruunoita "lemon" malleja mahtuu varmasti kaikkien valmistajien reppuun.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  18. #288
    Lainaa (pozo izquierdo @ Loka. 19 2009,16:44) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Loka. 19 2009,10:14) kirjoitti
    Elämässä pitää ottaa sen verran riskejä, jotta uskaltaa ostaa uuden takuunalaisen *mopon.

    Näinhän se menee nykypäivänä lähes kaikissa tuotteissa et testataan kentällä, elektroniikka, autot, mopot, jne, jne....
    Noinhan se ikäänkuin teoriassa menee...Mutta, otetaan pari esimerkkiä elävästä elämästä:

    Työkaverini osti heti ekavuotisen uuden K 1200 GT:n (oliko 05 vai 06..?). Lähti sillä Keski-Euroopan turneelle. Innsbruckissa hotellin pihassa sattui pyörä kupsahtamaan oikealle kyljelleen. Seurauksena oikean puolen kylkikate käväisi pari senttiä sisäänpäin painuneena ja samalla leikkasi kytkimen nesteletkun poikki. Ei muuta kuin ajamaan kytkimettömällä pyörällä halki Innsbruckin BMW-korjaamolle. Siellä kaverini sitten manaamaan huoltomiehelle, että "kuke p:le tämmöisenkin on suunnitellut ja että eikö tuohon katteeseen voisi tehdä pientä koloa, joka estäisi vastaavan toistumisen..?" Huoltomies vastaa: "Juu, tehdas onkin jo tietoinen asiasta ja se kolo onkin jo nykyään vakiona!" EIkä mennyt kytkinletkun korjaus tietenkään takuuseen...

    Kolme päivää myöhemmin sama pyörä jätti kuskin Hannoverin lähelle autobahnille. Se kuuluisa EWS-rinkula lopetti yhteistyön. No, varmaan meni takuuseen, mutta ei tainnut tulla hyvityksiä matkan katkeamisesta tai lautalta myöhästymisestä tms.

    Niin, ja tässä mopossahan oli myös se iankaikkisella voitelulla varustetu perä, joka sitten myöhemmin osoittautuikin ei-niin-iankaikkiseksi. No, peräremppaa ei kolleega jäänyt enää odottolemaan, vaihtoipa tuon beettakappaleen 07 LoTjaan, jonka pahimmat lastentaudit lienee jo korjattu...

    Jaa niin, samalla kaverilla oli myös ihkauusi -04 Gessu 1200. Sitä yritettiin työntää porukalla käyntiin Kaunasissa Liettuassa, joku hälyttimen softaan liittyvä akuntyhjennys oli meneillään. (No ei lähtenyt työntämällä, piti sitten saada starttikaapelit jostakin keskellä kesää... )
    Myöhemmin tuokin vika sitten oikaistiin oikein takuuna merkkihuollossa, josta ei kumminkaan älytty pyytää korvausta tuosta hikeä nostattaneesta työntelysessiosta puhumattakaan niistä muutamasta kymmenestä Litistä, joita ystävälliselle starttikaapelinlainjaalle työnnettiin rintataskuun...

    Elikkä siis mullle riittää nämä normaalielämän riskit, enempiä en kaipaa keskenkehitettyjen kulkuneuvojen muodossa...

    t. pozo

    Kukin taaplaa tyylillään, ei mulla riittäs kärsivällisyys odotella monta vuotta et mahdolliset viat diagnosoidaan ja ehkä jopa korjataan ennenkuin ostan sen.

    Prkle, siinähän kerkeis jo seuraava malli markkinoille ja taas odotellaan et saavat lasten taudit korjattua.

    No tänks, ajelen mieluummin ainainen pelko persiissä et millonhan tuo hajoo käsiin.

    Mut toivotaan että tässä uudessa RR:ssä sentäs tuo perä kestäis.
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  19. #289
    Nii, kun tämä S1000RR on tosiaan ihan uusi pyörämalli, niin justiin sen vuoksi se onkin kiinnostava. Olen monesti 'haksahtanut' uutuusmalliin, enkä ole katumaan joutunut. Joten jos kyykkypyörää harkitsisin, niin tuossahan se, ilman muuta. Parin vuoden päästä tilanne voi taas olla toinen, ei sitä ns lopullista mallia tule.
  20. #290



    akran sivuilta mitattua

    188hv takapyörältä

    Enpä kyl noita tehoja menis allekirjoittamaan, aika optimistinen tulos, noh...kaipa ne akralla tietää..
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  21. #291
    Lainaa (Matso @ Loka. 23 2009,09:12) kirjoitti
    akran sivuilta mitattua

    188hv takapyörältä *

    Enpä kyl noita tehoja menis allekirjoittamaan, aika optimistinen tulos, noh...kaipa ne akralla tietää..
    Yläkanttiin on varmasti. Tosin siitä huolimatta erittäin hyvä tulos jos vertaa muihin kilokyykkyihin. Ovat kuitenkin todennäköisesti käyttäneet vertailukelpoisia mittausmenetelmiä kaikille pyörille.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  22. #292
    ^^ niin ja tuohan on vasta sliparilla varustetun käyrä. Mitä tulee sitten koko putkella
  23. #293
    Ja nyt sitten Susukimiehet tulevat kommentoimaan tuota kuoppaa tehokäyrässä...
  24. #294
    Todella komea teholukema!
    Way to go BMW.
    .
  25. #295
    On kyllä törkeä saastekuoppa tuossa väännössä. Tuossa on tietääkseni kaksi läppää putkistossa. Toinen on alkupäässä säätämässä vääntöä ja toinen lopussa tulppaamassa melua. *Jos tuo monttu johtuu siitä meluläpästä, niin sehän hoituu nyppäämällä vaijeri irti servosta. Ainakin mun bokserissa oli ihan selvä persdynovaikutus.
    Dixi et animam levavi
  26. #296
    Lainaa (ek@ @ Loka. 23 2009,10:23) kirjoitti
    On kyllä törkeä saastekuoppa tuossa väännössä. Tuossa on tietääkseni kaksi läppää putkistossa. Toinen on alkupäässä säätämässä vääntöä ja toinen lopussa tulppaamassa melua. *Jos tuo monttu johtuu siitä meluläpästä, niin sehän hoituu nyppäämällä vaijeri irti servosta. Ainakin mun bokserissa oli ihan selvä persdynovaikutus.
    Jep, asiahan varmaan korjaantuu putkistolla helposti.
    Mut servot löytyy ja tuo katalysaattorikin on pienen planeetan kokonen joten varmasti noista voisi lähtä etsimään syyt tuohon kuoppaan.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
  27. #297
    Miten kummassa toisessa käyrässä näkyy hirveä monttu mutta toisessa ei juuri mitään?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  28. #298
    Lainaa (jyk4 @ Loka. 23 2009,12:06) kirjoitti
    Miten kummassa toisessa käyrässä näkyy hirveä monttu mutta toisessa ei juuri mitään?
    Hirveä ja hirveä, kannattaa katsoa mitta-asteikkoakin. Tuon kuopan pohjalta on vain 30nm väännön huipulle. Ja kuopan pudotus on huimat 3nm. Ei siinä nyt mitään ihan kauheeta ole. Tommosia ne nyt vaan on nykyään kaikkine läppineen, kierrätyksineen jne.

    Tehokäyräänkin ilmaantuu isompi notkahdus, kun asteikkoa muutetaan. That's it.
  29. #299

    R.I.P.
    Liittyi Mar 2004
    Heinälampi
    Lainaa (Matso @ Loka. 23 2009,10:29) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Loka. 23 2009,10:23) kirjoitti
    On kyllä törkeä saastekuoppa tuossa väännössä. Tuossa on tietääkseni kaksi läppää putkistossa. Toinen on alkupäässä säätämässä vääntöä ja toinen lopussa tulppaamassa melua. *Jos tuo monttu johtuu siitä meluläpästä, niin sehän hoituu nyppäämällä vaijeri irti servosta. Ainakin mun bokserissa oli ihan selvä persdynovaikutus.
    Jep, asiahan varmaan korjaantuu putkistolla helposti.
    Mut servot löytyy ja tuo katalysaattorikin on pienen planeetan kokonen joten varmasti noista voisi lähtä etsimään syyt tuohon kuoppaan.
    Tuskin korjaantuu putkistolla ja säädöllä. Arvaisin ettei putkisto vaikuta tuohon mitenkään ja säädölläkin vai minimaalisia vaikutuksia. Eikä tämä koske pelkästään Bemaria vaan ihan yleisellä tasolla.... luulisin ainakin...
    Mitään en tunnusta!
    1000RR YCC #141
  30.  
  31. #300
    Lainaa (TeroT @ Loka. 23 2009,12:39) kirjoitti
    Lainaa (Matso @ Loka. 23 2009,10:29) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Loka. 23 2009,10:23) kirjoitti
    On kyllä törkeä saastekuoppa tuossa väännössä. Tuossa on tietääkseni kaksi läppää putkistossa. Toinen on alkupäässä säätämässä vääntöä ja toinen lopussa tulppaamassa melua. *Jos tuo monttu johtuu siitä meluläpästä, niin sehän hoituu nyppäämällä vaijeri irti servosta. Ainakin mun bokserissa oli ihan selvä persdynovaikutus.
    Jep, asiahan varmaan korjaantuu putkistolla helposti.
    Mut servot löytyy ja tuo katalysaattorikin on pienen planeetan kokonen joten varmasti noista voisi lähtä etsimään syyt tuohon kuoppaan.
    Tuskin korjaantuu putkistolla ja säädöllä. Arvaisin ettei putkisto vaikuta tuohon mitenkään ja säädölläkin vai minimaalisia vaikutuksia. Eikä tämä koske pelkästään Bemaria vaan ihan yleisellä tasolla.... luulisin ainakin...
    En osaa mitään faktoja sanoa biimeristä, mutta ainakin 1000RR blade ja XX muuttui aika oleellisesti commanderilla ja putkistolla.

    Siis kun vertasi niitä käppyröitä ennen ja jälkeen.
    Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Sivu: 10 / 65:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 891011122060 ... ViimeinenViimeinen