Vaikka vähän kirpaisee nuo lisävarusteet päälle, niin en kyllä olisi noista jättänyt mitään pois. Hyvä valinta.![]()
Dixi et animam levavi
En mä kyl tosta hälyttimestä aio maksaa, viekööt jos haluu. Shifteri on viel harkinnassa. Väristä ja luistosta rahaa menee.;-)
Pitääkö paikkaansa jenkkifoorumilla ollut väite, että se on tehty Kiinassa? Hintahan ei ole paha.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Ja Ducatit tehdään Koreassa *(mikkoyli @ Loka. 18 2009,11:03) kirjoitti
No ei vainee...Bolognassa niil *tais joku pytinki olla
Mut täs olis kuva münchenin liukuhihnalta
s1000rr ^
tosn ihan varmasti Kiina-osaa löytyy moposta, varmaankin runko tms tehdäänjossain halpis hihnalla..noh ihan sama, kunhan pysyy kasassa
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
No sitten. Jos laittaisin jonkun muun kuin Ducatin niin ehdottomasti tämän. Edullinen se on.
Ducati Multistrada V4S, KTM 790 Adv R Rally, Kawa H2 ja Z H2, H-D FXDR 128, H-D CVO Street Glide VVT121, KTM 1290 Superduke, Ducati Desmosedici, Ducati 1098R Troy Bayliss, Husqvarna 701, KTM 450, Honda CR 500
Näytti pyörä päässeen Fast Bikes lehden "Legends"-liitteeseen
Aika näyttää, osuiko heidän arvauksensa oikeaan vai oliko valinta maahantuojan järjestämän "virkistys- ja kestityspäivän" ansiota.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Kylhän tää malli on kohtalaisen uusi aluevaltaus konservatiiviselle bemarille.(vetomies @ Loka. 18 2009,13:13) kirjoitti
Toivottavasti tuo "HP" mallisto saa vakaan jalansijan.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Joutuuko VÄRISTÄ maksamaan?(puujahke @ Loka. 18 2009,00:42) kirjoitti
![]()
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Tietääkseni kaikkien Bemujen erikoisväreistä joutuu maksamaan, ässääni taisi tulla lisähintaa 700 € luokkaa.(ttuttu @ Loka. 19 2009,10:04) kirjoitti
1300 Gessu
Toi keltainen on niin törkeen hieno! Mahtaako se olla vakioväreja, vai mitä nää erikoisvärit on, joista joutuu maksmaan ekstraa?(J@ck @ Loka. 19 2009,10:13) kirjoitti
Lisämaksua tulee erikoisväreistä, eli monivärisistä. Eli vähän samaan tapaan kuin kuviomaalatut kypärät.(vahvajussi @ Loka. 19 2009,10:53) kirjoitti
Moneen asiaan minäkin olen rahaa työntänyt, mutta TUOSSA kulkee raja! Enpä maksa väristä. Silkkaa rahastusta MUN miälestä!(hidas57 @ Loka. 19 2009,11:01) kirjoitti
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Niin se BMW race väri maksaa extraa ...valitettavasti se on se valko/puna/sini(ttuttu @ Loka. 19 2009,11:46) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Minkäs värin itse otit?(Matso @ Loka. 19 2009,12:13) kirjoitti
Now riding:
* KTM 690 Enduro R
Past ones:
* KTM EXC 300
* KTM 250 EXC Racing
* CBR 600 F4
* CBR 954 RR
Thunder gray, eli se lähellä mustaa.(ValeRossi @ Loka. 19 2009,12:56) kirjoitti
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Noinhan se ikäänkuin teoriassa menee...Mutta, otetaan pari esimerkkiä elävästä elämästä:(jarska @ Loka. 19 2009,10:14) kirjoitti
Työkaverini osti heti ekavuotisen uuden K 1200 GT:n (oliko 05 vai 06..?). Lähti sillä Keski-Euroopan turneelle. Innsbruckissa hotellin pihassa sattui pyörä kupsahtamaan oikealle kyljelleen. Seurauksena oikean puolen kylkikate käväisi pari senttiä sisäänpäin painuneena ja samalla leikkasi kytkimen nesteletkun poikki. Ei muuta kuin ajamaan kytkimettömällä pyörällä halki Innsbruckin BMW-korjaamolle. Siellä kaverini sitten manaamaan huoltomiehelle, että "kuke p:le tämmöisenkin on suunnitellut ja että eikö tuohon katteeseen voisi tehdä pientä koloa, joka estäisi vastaavan toistumisen..?" Huoltomies vastaa: "Juu, tehdas onkin jo tietoinen asiasta ja se kolo onkin jo nykyään vakiona!" EIkä mennyt kytkinletkun korjaus tietenkään takuuseen...
Kolme päivää myöhemmin sama pyörä jätti kuskin Hannoverin lähelle autobahnille. Se kuuluisa EWS-rinkula lopetti yhteistyön. No, varmaan meni takuuseen, mutta ei tainnut tulla hyvityksiä matkan katkeamisesta tai lautalta myöhästymisestä tms.
Niin, ja tässä mopossahan oli myös se iankaikkisella voitelulla varustetu perä, joka sitten myöhemmin osoittautuikin ei-niin-iankaikkiseksi. No, peräremppaa ei kolleega jäänyt enää odottolemaan, vaihtoipa tuon beettakappaleen 07 LoTjaan, jonka pahimmat lastentaudit lienee jo korjattu...
Jaa niin, samalla kaverilla oli myös ihkauusi -04 Gessu 1200. Sitä yritettiin työntää porukalla käyntiin Kaunasissa Liettuassa, joku hälyttimen softaan liittyvä akuntyhjennys oli meneillään. (No ei lähtenyt työntämällä, piti sitten saada starttikaapelit jostakin keskellä kesää...)
Myöhemmin tuokin vika sitten oikaistiin oikein takuuna merkkihuollossa, josta ei kumminkaan älytty pyytää korvausta tuosta hikeä nostattaneesta työntelysessiosta puhumattakaan niistä muutamasta kymmenestä Litistä, joita ystävälliselle starttikaapelinlainjaalle työnnettiin rintataskuun...
Elikkä siis mullle riittää nämä normaalielämän riskit, enempiä en kaipaa keskenkehitettyjen kulkuneuvojen muodossa...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
^^ No ei sun ole pakko ostaa sitä...
Ja on noita huolia muissakin vehkeissä, olkoon sit trumpan vaihteensiirtäjä tai Suikan runko-ongelmat tai Hondan öljynsyönnit.
Sitruunoita "lemon" malleja mahtuu varmasti kaikkien valmistajien reppuun.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Kukin taaplaa tyylillään, ei mulla riittäs kärsivällisyys odotella monta vuotta et mahdolliset viat diagnosoidaan ja ehkä jopa korjataan ennenkuin ostan sen.(pozo izquierdo @ Loka. 19 2009,16:44) kirjoitti
Prkle, siinähän kerkeis jo seuraava malli markkinoille ja taas odotellaan et saavat lasten taudit korjattua.
No tänks, ajelen mieluummin ainainen pelko persiissä et millonhan tuo hajoo käsiin.
Mut toivotaan että tässä uudessa RR:ssä sentäs tuo perä kestäis.![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Nii, kun tämä S1000RR on tosiaan ihan uusi pyörämalli, niin justiin sen vuoksi se onkin kiinnostava. Olen monesti 'haksahtanut' uutuusmalliin, enkä ole katumaan joutunut. Joten jos kyykkypyörää harkitsisin, niin tuossahan se, ilman muuta. Parin vuoden päästä tilanne voi taas olla toinen, ei sitä ns lopullista mallia tule.
akran sivuilta mitattua
188hv takapyörältä
Enpä kyl noita tehoja menis allekirjoittamaan, aika optimistinen tulos, noh...kaipa ne akralla tietää..
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Yläkanttiin on varmasti. Tosin siitä huolimatta erittäin hyvä tulos jos vertaa muihin kilokyykkyihin. Ovat kuitenkin todennäköisesti käyttäneet vertailukelpoisia mittausmenetelmiä kaikille pyörille.(Matso @ Loka. 23 2009,09:12) kirjoitti
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
^^ niin ja tuohan on vasta sliparilla varustetun käyrä. Mitä tulee sitten koko putkella![]()
Ja nyt sitten Susukimiehet tulevat kommentoimaan tuota kuoppaa tehokäyrässä...![]()
On kyllä törkeä saastekuoppa tuossa väännössä. Tuossa on tietääkseni kaksi läppää putkistossa. Toinen on alkupäässä säätämässä vääntöä ja toinen lopussa tulppaamassa melua. *Jos tuo monttu johtuu siitä meluläpästä, niin sehän hoituu nyppäämällä vaijeri irti servosta. Ainakin mun bokserissa oli ihan selvä persdynovaikutus.
Dixi et animam levavi
Jep, asiahan varmaan korjaantuu putkistolla helposti.(ek@ @ Loka. 23 2009,10:23) kirjoitti
Mut servot löytyy ja tuo katalysaattorikin on pienen planeetan kokonen joten varmasti noista voisi lähtä etsimään syyt tuohon kuoppaan.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Miten kummassa toisessa käyrässä näkyy hirveä monttu mutta toisessa ei juuri mitään?
Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
Hirveä ja hirveä, kannattaa katsoa mitta-asteikkoakin. Tuon kuopan pohjalta on vain 30nm väännön huipulle. Ja kuopan pudotus on huimat 3nm. Ei siinä nyt mitään ihan kauheeta ole. Tommosia ne nyt vaan on nykyään kaikkine läppineen, kierrätyksineen jne.(jyk4 @ Loka. 23 2009,12:06) kirjoitti
Tehokäyräänkin ilmaantuu isompi notkahdus, kun asteikkoa muutetaan. That's it.
Tuskin korjaantuu putkistolla ja säädöllä. Arvaisin ettei putkisto vaikuta tuohon mitenkään ja säädölläkin vai minimaalisia vaikutuksia. Eikä tämä koske pelkästään Bemaria vaan ihan yleisellä tasolla.... luulisin ainakin...(Matso @ Loka. 23 2009,10:29) kirjoitti
Mitään en tunnusta!
1000RR YCC #141
En osaa mitään faktoja sanoa biimeristä, mutta ainakin 1000RR blade ja XX muuttui aika oleellisesti commanderilla ja putkistolla.(TeroT @ Loka. 23 2009,12:39) kirjoitti
Siis kun vertasi niitä käppyröitä ennen ja jälkeen.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer