Mulla on toi repputestin toinen ykkönen eli Ogio No Drag.
Hyvän tuntuinen selässä (ei tunnu) vähän vauhdikkaamminkin kurvailtaessa. Ei se nyt mikään jättikokoinen ole, mutta mahtui sinne nyt sentään vaihtoalusvaatteet, kävelykengät (43) ja farkut sekä dödöt yms. Että kyllä sillä semmosen yhden yön reissun tekee.
Remmien säädöt vaikuttavat myös ihan riittäviltä ja ylimääräiset hihnat saa pois lepattamasta. Vedenpitävyyttä ei oo tullu tosioloissa vielä testailtua, kun tota sateella ajamista tulee yleensä välteltyä... Kypärähuppukin on vielä kokeilematta.
KTM 1290 Super Duke R '14
Onkos kellään Kappan tkw745 reppua joka on Allrightin uudessa luettelossa?ihan komia reppu ja vedenpitäväksikin väitetään!?
YZF1000R
Onkos ketään ostanu Richan reppua? Ainakin Motonetissä näytti oleven ja hintaa oli 49€.. Ei paha hinta mielestäni. Se on eria asia tekeekö sillä mitään.. Täytyy ens kerralla ostaa, kun tulee muutakin menoa Motonettiin.
Tilasin Kriega R25:n tilbehööreineen. Paketti näyttäisi saapuneen perille, mutta en ole vielä ehtinyt tarkemmin hypistelemään. Istuukohan tuollainen reppu selkään kyttyrällä varustetun nahkapuvun kanssa?(s&s @ Maalis. 07 2010,18:46) kirjoitti
Better living through racing
KTM 990 Adv S
w. Akrapovic, Emig Racing, Excel rims, Renazco seat, Baehr Capo II, Garmin GPSmap 276C
Kiitti vinkistä,tänään tupsahti kyseinen reppu kotiin,hintaa oli 34,99£(+pk) intobikes.co.uk:sta,tuntuis äkkiseltään ihan ok kapistukselta.(Gecko @ Maalis. 06 2010,20:34) kirjoitti
Onko Tokimotolla siellä Vantaalla joku asiakkaille tarkotettu myymäläki jossa pääsee käpistelemään tommosta reppua? Nettisivuilla ei ainakaan ollu minkäänlaista mainintaa esimerkiks aukioloajoista ja muutenki jäi jotenki vähän sellanen kuva että ne vaan tuo tavaraa maahan ja toimittaa sitä jälleenmyyjilleen.(mcfee @ Maalis. 07 2010,17:21) kirjoitti
Eikös Tokimoto ryhtynyt vallan tukkuriksi?
Se on yksi syy miksi hommasin US-20 suoraan UK:sta.
T
Jussi
---
"Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
Hanx myy samaa kotosuomessa. Hinta tosin n. 70.(KT 210 @ Maalis. 30 2010,12:35) kirjoitti
GSX1250FA -10 Myynnossä!
Schuberth C3PRO + SRCII
Tuota katselin Motonetissä tänään. Näytti ihan tavalliselta ns. koulurepulta minun mielestä. Ei oikein vakuuttanut.(hapa11 @ Maalis. 21 2010,15:30) kirjoitti
Täytyy mennä Biltemaan selkäsuojan ja nahkatakin kanssa kokeilemaan tätä.
Näytti ja tuntui ihan hintansa väärtiltä.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Ite ostin ton Vaude Aracandan tossa aikasemmin Kesportista alesta ja nyt ainakin parin käyttö kerran jälkeen vaikuttaa täyteen tumpattunakin mukavalta selässä. Ei paina mihinkään eikä osu kypärään. Sateessa en ole vielä testannu.
Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
Luonnossa tuo kyseinen reppu näyttää todella halvalta. Muovi on miten-sen-nyt-kauniisti-ilmaisisi... Halvanoloista, saaveista tutunpaa muovia. Sitä onko halpa huonoa, en osaa sanoa, ei siis ole käyttökokemuksia ko. repusta, ei ole, eikä tule.(TunturiTT @ Huhti. 22 2010,21:58) kirjoitti
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Se nyt on minulle yksi lysti miltä se näyttää, jos istuvuus on kohdallaan. Muovin "halpuudella" ei ole väliä, on nimittäin aika moni ns. laatumerkkikin jäänyt käsihypistelyssä häikäisemättä materiaalilaadullaan. Itselläni reppu kuitenkin tulee kesäkäyttöön, niin iskunkestävyydellä ei ole merkitystä.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Saaveista tutummat muovithan kestää isältä pojalle!
Eivaan, kyllä mä ainakin tuohon ihastuin ku biltemassa kävin, selkään en kokeillu ku ei ollu ajorensselit päällä. Mutta ei varmasti lepata. Sisätilat vaikutti hyvältä, nättikin vielä..![]()
Onkos kukaan ajellut tuommoinen pienempi kokoinen rinkka selässä, niissä olis kyllä aika paljon säätövaraa päiväretkistä pidempiin turneisiin.Ei vaan viittis ostaa ihan huvikseen kun ei tule muuten käytettyä reppua kuin pyöräillessä.
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
Kyllä tokimoto edelleen myypi ihan kaikille. Siellä on nykyään sellanen kutunen tiski vaan ja varasto. Palvelu pelaa mutta hintoja eivät oiken tahdo ruuvata.(Waille @ Huhti. 09 2010,19:37) kirjoitti
Nyt näyttäisi löytyvän noita Kriegan reppuja Tokimoton nettikaupasta, mutta vaativat tilausvaiheessa yrityksen nimeä ja y-tunnusta. Eli taitaa Briteistä tai muualta ulkomaailmasta tilaaminen olla edelleen ainut järkevä vaihtoehto?
CBR600RR -07
If you're not confused, then you don't know what's going on.
Mä ajoin viime kesänä yhden reissun n. 50 litrasen rinkan kanssa ... En ajele enää, en ainakaan vapaaehtoisesti. Vaikka kuinka sovittelin remmejä niin en saanut istumaan kivuttomasti, ajaminen oli ensimmäisen 100 kilsan jälkeen tuskaa ja selkä + hartiat muistutti hetkisen tuon reissun jälkeen.(tumpelo @ Huhti. 23 2010,11:25) kirjoitti
Toimitusehdoissa kuitenkin annetaan ymmärtää, että kuka vaan voi tilata::(kuu-ukko @ Huhti. 26 2010,14:32) kirjoitti
kirjoitti
GSX1250FA -10 Myynnossä!
Schuberth C3PRO + SRCII
Itse ostin täysin vedenpitävän Ortlieb Track 35 repun. Se on hyvä, myös muuhun kuin moottoripyöräkäyttöön. Ison miehen selässä (190 cm/95 kg) ei edes näytä suurelta, vaikka vetoisuus onkin 35 l.
Mutta pienemmille kuskeille Ortlieb Flight 22 tai 27 reput ovat varmaan parhaita. Vedenpitävyyttä pidän ensisijaisena valintaperusteena.
Kenelläkään kokemusta näistä Iconin repuista *tekeekö mitään?
http://rideicon.com/product_details....=3129&id=11079
Kriegat pittää pikkusateet omiin nimiinsä ja rankkasateista selviää lisävarusteena saatavalla drybagilla. Eikä mene jumiin olkapäät tai selkä, vaikka olis 35 litrainen täyteenladattuna.(OldEric @ Huhti. 27 2010,13:35) kirjoitti
Ei mene Ortliebinkään kanssa hartiat jumiin. Ja vedenpitävyys on 100 % ilman mitään lisukkeita. Sama reppu sopii talvella retkiluisteluunkin. Vaikka putoaisi jäihin, pysyvät varavaatteet repussa kuivina.(Le Motard @ Huhti. 27 2010,23:43) kirjoitti
Ostin Boblbeen Megalopolis Sportin ja pari reissua olen nyt sen kanssa tehnyt, yhteensä n.400km eli ei ole hirveästi kokemusta, mutta ajattelin kertoa ensitunnoista.
Repun mainostetaan olevan 25 litrainen, mutta ei sinne kyllä mahdu niin paljoa tavaraa. Entinen reppuni oli 17 litrainen ja tuo vetää ehkä saman verran tai vähemmän. Lisäksi täyteen tungettuna selkäpuoli alkaa pullottaan enkä ole täysin vakuuttunut siitä kansiläpän vedenpitävyydestä autobaanalla tai muuten vauhdikkaammassa ajossa. Saapa nähdä, pikku tihkusateen piti kyllä ulkona.
Olkaremmit/viivekkeet ovat aika kovaa materiaalia ja rajoittavat hieman käsien liikettä. Eivät kuitenkaan salpaa verenkiertoa pahasti, tajuttomuutta ei ole esiintynyt, mutta voisivat olla leveämmät. Rinnan ja vatsan yli menevät remmit tutuvat vähän heppoisilta.
Syy jonka vuoksi repun ostin, on sen vetoketjuttomuus ja se ettei tavarat pääse lentämään repusta pihalle. Selkäpanssarin kanssa reppu ei tunnu selässä ja pysyy paikoillaan oikein napakasti. Niin ja hintaa oli alle 90e ja siihen nähden on ihan hyvä reppu.
Sormi välissä! Aaarggh, sormi välissä!
Yksi ääni Ortliebin Flightille - pirun hyvä reppu. Ei tarvi ikinä miettiä, että sataako ja onko arat kamat muovipusseissa repussa jne. Vetska kiinni, niin repun voi tosiaan upottaa järveen eikä vettä tule sisään. Muistaa välillä vetskat voidella silikonilla, niin hyvin pelittää.
Itse olen todella tyytyväinen vaikka kallis onkin, mut ei tarvi uutta reppua ostella/toisia kokeilla.
Pääseekö noita kriegan reppujä näkemään missään pääkaupunkiseudulla? Vaikuttaisi fiksulta kapineelta, mutta olisi kiva nähdä tuon hintainen reppu ennen ostopäätöstä..
Tokimoto Oy(Kapakala @ Huhti. 28 2010,14:08) kirjoitti
Piispankyläntie 10
01730 VANTAA
R35 taitaa olla nyt viidettä tai kuudetta vuotta käytössä ja vallan hyvin on pelittänyt. Tuon repun saa aika hyvin remmeillä kurottua kasaan, joten omalla kohdalla ei ole liian isolta oikeastaan koskaan tuntunut. Yksi sivuremmien kiinnike tosin hajosi melkein kättelyssä (tuli kiristettyä reppua "täysiä" eli sinänsä oma vika) mutta pistin tilalle nippusiteen ja toiminut on. Olisi tuon varmaan takuussakin saanut fiksattua mutta enpä jaksanut alkaa säätää.
Nahkapuvun kanssa ei istu optimaalisesti koska puvun kyttyrä on mallia "kylän isoin" mutta menee se riittävän hyvin. Tuskinpa mikään muukaan reppu siinä mielessä sen paremmin toimisi.
Aikanaan tilailin Briteistä kun Suomesta ei mistään saanut ja eipä ole kaduttanut vaikka melko suolaisen hintainen tuo kyllä on.
Yamaha YZ250F -08
SM530R 2008 (myynnissä: http://www.nettimoto.com/husqvarna/sm/944213 )
Itse olen tykännyt "volvo ocean race" puman repusta. Sopivan slimmisti istuu, ei ota tuulta sekä vedenpitävä tasku kierrekorkin alla on hyvä lisä. Hintakin oli edullinen, jotain noin 30€
http://www.shopmerchandise.com/Archive....084.jpg