Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 157:sta
    Miten se US10 kiinnittyy tohon 25 seen Kriegan reppuun?
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Lainaa (Jussi M @ Huhti. 22 2009,18:55) kirjoitti
    Miten se US10 kiinnittyy tohon 25 seen Kriegan reppuun?
    Ne US10:ssä olevat hihnat pujoitetaan repun ulkopuolella oleviin muovilenkkeihin. Hyvin pysyy.
    Don´t call me stupid, i´m insane!!
    Aprillia Tuono V4 1100RR -2015
    Uusimassa MicroBitissä 04/09 lehdessä on juuri tehty Laptop -reppu testi, jossa testattu myös Boblbee Aero malli hyvillä tuloksilla.. käykää lukemassa jos haluatte puolueetonta *vertailua eri reppujen kesken..
    Itsellä nyt ollut ajossa tuo Kriegan R25- reppu pauttiarallaa kuukauden ja kyllä täytyy sanoa, että on se pirun hyvä. Eipä kyllä oikeastaan edes huonaa ajavansa repun kanssa.

Ainoa asia, joka on "ihmetyttänyt" on repun remmien säätövara. Tuntuu, että reppu jää kovin alas roikkumaan, mutta säätövara sen suhteen on mielestäni jo tapissa. Onko siis tosiaan niin, ettei remmejä saa tiukemmalle, jotta reppu olisi vähän ryhdikkäämmin selässä, vai olenko vaan niin palikka etten tajuu miten säätö jostain muusta kohdasta tapahtuu. Remmithän kiinnittyy repun yläosaan kahteen pisteeseen, joten sieltä ei ainakaan helpotusta löytynyt.
    Olen kuitenkin reilu 180cm pitkä niin mietin, että jos se mulla on tuollainen niin eihän sitä yksikään pienempi, vaikkapa neitokainen, voi käyttää. Eikä kaiketi repusta eri versioitakaan ole...?

Jos jollain faktaa niin olisin kiitollinen jelpistä.
    Mulla on kanssa tuo R25 reppu ja samaa asiaa hieman ihmetellyt että noita remmejä ei saa tiukemmalle.
    Itse olen vain 170cm ja jos repussa on painoa niin repun pohja on penkissä.
    Kyykkypyörässä noin ei varmaankaan käy mutta mulla on nakupyörä ja ajoasento pystympi.
    Minun mielestä ainut kiristysmahdollisuus on noissa metallisoljissa.

Painoa repussa pitää olla useampi kilo että noin käy.
    Muuten reppu on kyllä mainio, toimii myös lasketellessa.

Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
    Lainaa (Julle_80 @ Touko. 27 2009,08:35) kirjoitti
    Eikä kaiketi repusta eri versioitakaan ole...?
    R35:stä ainakin on tavallinen ja R35L. Tossa L-versiossa on juurikin reippaasti pidemmät remmit. Ei tietoa onko R25:ssä sama homma.
    Lainaa (Talttapää @ Touko. 27 2009,08:56) kirjoitti
    Lainaa (Julle_80 @ Touko. 27 2009,08:35) kirjoitti
    Eikä kaiketi repusta eri versioitakaan ole...?
    R35:stä ainakin on tavallinen ja R35L. Tossa L-versiossa on juurikin reippaasti pidemmät remmit. Ei tietoa onko R25:ssä sama homma.
    Missä on maininta että R35:sta olisi normaali ja L versio?

En ainakaan Kriegan sivuolta löytänyt muuta kun että jos kuski an alle 167cm parempi vaihtoehto on R25.
    Viina miehen virvottaa, mut olut antaa voimaa.
    * *Busa 08
    Lainaa (same @ Touko. 27 2009,10:20) kirjoitti
    Missä on maininta että R35:sta olisi normaali ja L versio?
    Maininnoista en tiedä, mutta pari vuotta sitten tilasin tuon Largen R35:n ja oli pakko palauttaa ja vaihtaa normiversioon kun remmit kireimmässä asennossa hihnoissa oli reilusti väljää 105kg/190cm+ ukolle.

Voipi tietty olla että tuo erillinen Large-versio on poistunut tarjonnasta, jos sitä ei missään enää näy tyrkyllä.
    Olis mielessä tilata tuo Kriegan r25. Onko kellään kokemusta tuosta US-10:n hyödyllisyydestä ja käytännöllisyydestä? Lähinnä et jos sen kiinnittää täytenä täyteen pakattuun r25seen niin tuleeko siitä kovin takapainoinen tai kovin bulkkimainen? Onko nopea irroittaa ja kiinnittää ylipäätänsä?

Suomessa ei ilmeisesti ole jälleenmyyjää ja mitä tossa katselin noita nettikauppoja niin en onnistunut löytämään valmistajaa juurikaan halvempia mestoja. Kaikkialla tuntui hinta olevan ~89£+20£ kuljetus Suomeen. Nettikaupat, jotka löysin sijaitsivat lähinnä Briteissä ja Jenkeissä, joista jälkimmäisestä tilaaminen on hieman kustannustehottomampaa.
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
    Haglöfsiltä löytyy monta hyvää mutta itse ostin CORKER. Löytyy ihan "urheiluliikkeistä". Itse ostin Sellon Sportiasta.

Siinä on rinnan ja mahan kohdalta remmit eikä mitään turhaa joka heiluisi tuulessa.

Haglöfs Corker (musta)

F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Lainaa (Robespierre @ Helmi. 02 2010,08:38) kirjoitti
    Olis mielessä tilata tuo Kriegan r25. Onko kellään kokemusta tuosta US-10:n hyödyllisyydestä ja käytännöllisyydestä? Lähinnä et jos sen kiinnittää täytenä täyteen pakattuun r25seen niin tuleeko siitä kovin takapainoinen tai kovin bulkkimainen? Onko nopea irroittaa ja kiinnittää ylipäätänsä?

Suomessa ei ilmeisesti ole jälleenmyyjää ja mitä tossa katselin noita nettikauppoja niin en onnistunut löytämään valmistajaa juurikaan halvempia mestoja. Kaikkialla tuntui hinta olevan ~89£+20£ kuljetus Suomeen. Nettikaupat, jotka löysin sijaitsivat lähinnä Briteissä ja Jenkeissä, joista jälkimmäisestä tilaaminen on hieman kustannustehottomampaa.
    Nyt tokkiinsa hyvinkin pitkälle makuasioita, mutta itellä ei oo vielä kertaakaan R25:n kanssa tullut tilannetta vastaan että tila olisi loppunut kesken.
    Täyteen lastattuna tuokin on jo senverta kokoinen, että mielummin heittää rojuverkolla kiinni takapenkin päälle kuin selässä roikuttaa. Samalla periaatteella, jos on tarvinnu enemmän tavaraa mukaan kun mitä reppuun mukavasti menee, niin pyrstölle kiinni vaan.

Eli ei kokemusta US-10:sta, kun en ole kokenut moista missään kohtaa tarpeelliseksi. Kokemus kai se sekin toisaalta.

Yksi miinus pitää kyllä Kriegasta mainita, on jossain täälläkin ollut kyllä aiemminkin puhetta, mutta tuo ei ole se mukavin kapistus kun on jalkautunut pyörän päältä.
    Tuon kiinnityssysteeminsä takia reppua ei oikeen pysty roikottamaan olalla tai selässä ilman että etuklipsit on kiinni, tuppaa valahtelemaan jatkuvasti. Käytännössä siis pitää olla suljettuna aina kun on selässä ja tää sit taas tuppaa hikoiluttaan lämpimämmällä säällä.
    Abusus non tollit usum
    Suomessa ei ilmeisesti ole jälleenmyyjää ja mitä tossa katselin noita nettikauppoja niin en onnistunut löytämään valmistajaa juurikaan halvempia mestoja.
    Tokimoton uudessa 2010 kuvastossa oli Kriegan reppuja, eli ilmeisesti he ovat aloittaneet maahantuonnin. Nettisivuilla ei vielä näy Kriegan tuotteita, eikä minulla ole juuri nyt luetteloa käsillä jotta näkisin hinnat, mutta kysymällä Tokimotosta asia varmaan selviää.
    -nomen est omen-
    itselläni on tuo axio ja aivan loistava ja paljon ollut käytössä
    Suomessa ei ilmeisesti ole jälleenmyyjää ja mitä tossa katselin noita nettikauppoja niin en onnistunut löytämään valmistajaa juurikaan halvempia mestoja. Kaikkialla tuntui hinta olevan ~89£+20£ kuljetus Suomeen.
    britti ebayssa näyttä olevan 95£ toimituskuluineen Suomeen
    eli jotain 110 eur.
    Lainaa (panman @ Helmi. 09 2010,10:55) kirjoitti
    Suomessa ei ilmeisesti ole jälleenmyyjää ja mitä tossa katselin noita nettikauppoja niin en onnistunut löytämään valmistajaa juurikaan halvempia mestoja. Kaikkialla tuntui hinta olevan ~89£+20£ kuljetus Suomeen.
    eli jotain 110 eur.
    Tilasin itselleni tuon Tokimoton kuvaston, jossa R25 kustansi muistaakseni 115 € jos sen haki kyseisen firman tiloista. Sen mikä tosta tekee ehkä helpompaa on se, että jos pitää reklamoida jostain syystä niin voisi kuvitella et asiointi Suomen jälleenmyyjän kanssa olis helpompaa *
    "On tilanteita jolloin Mustanaamio poistuu viidakosta ja liikkuu kaupungissa kuin kuka tahansa meistä"
    Ja varmasti on fiksumpaa maksaa pari prosenttia enemmän suomalaiselle maahantuojalle kuin britteihin.
    Takuujuttutkin on montakertaa helpommat.
    Kiva, että Kriegaa saa nyt Suomestakin järkihintaan.
    Itselläni ollut käytössä tämä prätkäillessä, päivävaelluksilla ja talvivaelluksilla ahkiota vedettäessä sukset jalassa.
    http://www.scandinavianoutdoorstore.com/reput-r....5

Todella hyvä reppu tukevalla selkäpanssarilla, hyvällä lannevyöllä ja olkaimilla. Reppu on käsitelty "vedenpitäväksi, mutta suosittelen laittamaan tavarat muovipussiin tms kaiken varalta. Reppu on mukavan tiukka selässä ja säädöt hyvät. Ei pyöri, paina, eikä hajoa kovassakaan käytössä/vauhdissa.

Muutama ruuvi löysällä
    Lainaa (Julle_80 @ Touko. 27 2009,06:35) kirjoitti
    Olen kuitenkin reilu 180cm pitkä niin mietin, että jos se mulla on tuollainen niin eihän sitä yksikään pienempi, vaikkapa neitokainen, voi käyttää. Eikä kaiketi repusta eri versioitakaan ole...?
    Ma olen noin 157cm pitka ja ostin R25n 2006. Kaytin kerran ja myin eteenpain pidemmalle ihmiselle. Se osui todellakin kyparaan koko ajan, pakottaen ajamaan leuka rinnassa koko matkan ajan, siina kun ainakin silloin oli tukeva tausta'pahvi'.

Nyt en kaytakaan selassa mitaan, kun olen muutaman kerran lentanyt selalleni ja kuullut lanssikuskeilta, millaista vahinkoa selkareput ja vyolaukut voivat aiheuttaa. Selkareppu on verkon alla pelkaajan paikalla; siihen on kiva nojatakin valilla pitkilla matkoilla.

Knoxin Sixpack on taalla hyvassa maineessa myos ja vajaat puolet Kriegan hinnoista.
    Tuolla oli yksi kommentti 170 senttiseltä, että vöitä ei saa ihan tarpeeksi kireäksi, mutta kaverin painosta ei ollut mainintaa. Olen itse 173/80 ja R25 kiinnostaisi. Löytyisikö ketään samoissa mittaluokissa olevaa, jolla reppu on? Ei huvittaisi lähteä Vantaalle vain todetakseen, että se jää liian löysäksi.

Nyt on ollut käytössä ihan normaali Prismasta ostettu parinkympin retkireppu ja on ajanut asiansa. Ainoa ongelma on vedenkestävyyden puute ja se, että se lähtee "lentoon" moottoritievauhdeissa.
    CBR600F 2004
    Z750 2009
    MT-09 2014
    1290 Super Adventure S 2017
    Mulla r25 , kuskin koko 182/80 ja reppu on just sopiva,vähän kireemällekkin säätö vielä menisi... pitkkälläkin matkalla tosi tyytyväinen oon reppuun ollut,lähes huomaamaton,kanto kun tulee vyötäröltä
    yamaha fzr1000-90,suzuki gsx600r-96, suzuki bandit1200-98,honda x11-00,benelli tnt caferacer 1150-05,
    ducati monster s4rs testaretta-07,suzuki b-king-08,ducati streetfighter-09 ,ducati multistrada 1200-10, ducati diavel-11, KTM adventure 1190-13
    GoExpo messuilla Vauden osastolla oli Vaude Aracanda 30 reppu.

Reppu on vesitiivis ja tilavus 30 litraa. Selässä kehikko ja verkko, joka pitää selän tuulettuvana ja myöskään tavarat ei paina selkään. Hinta 100€ joten suht suolanen mutta reppukin kyllä vaikutti laadukkaalta. Reppu on myös mukavan kevyt ja siinä on lantio- ja rintaremmi ja kantohihnojen säätö selän pituuden mukaan.

Repun voi tilata tuolta netistä ja postikulut kuulemma 15e. Myös Inter Sportit kuulemma myy kyseistä reppua. ja Tampereella myös Sportia Pekka.
    Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
    Onko olemassa reppua mikä sopisi mukavasti nahkatakin kanssa missä on selässä kyttyrä?
    KTM Super Duke R -11
    KTM Duke III -08 Myyty
    Kawasaki ZX-6R -05 Myyty
    Honda CBR 125R -05 Myyty
    Eikös tuo Vaude oo ihan markettimerkki? Siinä joku käärii nyt hillot kyllä.

R35 Kriega on ollu mulla kyttyrätakin kanssa ongelmitta. En tiedä sitten miten pitkällä tähtäimellä syökö se sen kyttyrän siitä pilalle mutta yhden kauden meni ihan jees.
    Lainaa (Julle_80 @ Maalis. 25 2009,21:33) kirjoitti
    Kiitos kaikille jeesistä. Tilaukseen lähtee Kriega R25 + US10. Kaiketi kaikki vyöt ja remmit kuuluvat repun perusvarustukseen? Jossain kun näyttää olevan osa lisävarusteina.
    Itse tilasin samaisen paketin viime talvena ja kyllä siellä kaikki on mukana.
    Erittäin tyytyväinen olen Kriegaan ollut se ei nimittäin tunnu/rajoita ajossa mitenkään, ei lepata ja on kyllä kaiken vedenkin pitänyt ulkopuolella. Tilavakin se on "17"läppäri" menee sisään heittämällä, eikä vie kuin sen muutaman sentin tilan repusta...

Nyt ei sitten muutakuin odottelemaan josko nuo lumet vielä joskus sulais...
    Yamaha FZR 1000 EXUP

...aina sattuu ja tapahtuu, kun tarpeeksi sattuu niin siihen tottuu...
    Nakuna ajellessa tärkeää on ettei olis hiostavaa materiaalia
    Tämänhetkinen nautintoviisikkoni:
    Suzuki TL1000s 2000 Yellow
    Honda X-Eleven 2002 Blue
    Kawasaki ZX-7R 2002 Green
    Suzuki GSX750f 1992
    BMW R1100S 2000 Red
    Satulassa vuodesta 1991 lähtien
    Lainaa (Robespierre @ Helmi. 09 2010,11:57) kirjoitti
    Lainaa (panman @ Helmi. 09 2010,10:55) kirjoitti
    eli jotain 110 eur.
    Tilasin itselleni tuon Tokimoton kuvaston, jossa R25 kustansi muistaakseni 115 € jos sen haki kyseisen firman tiloista. Sen mikä tosta tekee ehkä helpompaa on se, että jos pitää reklamoida jostain syystä niin voisi kuvitella et asiointi Suomen jälleenmyyjän kanssa olis helpompaa *
    Tuon takia tilasin sieltä R25 repun. Hintaa ei yhtään laskettu mutta kahvit lupasi kaupanpäälle
    Onko kukaan ehtinyt sovittelemaan ja hypistelemään kriegan R30:stä? Tuli laitettua tollanen tilaukseen kun väittivät sitä vedenpitäväksi.
    Lainaa (Le Motard @ Maalis. 07 2010,14:33) kirjoitti
    Eikös tuo Vaude oo ihan markettimerkki? Siinä joku käärii nyt hillot kyllä.

R35 Kriega on ollu mulla kyttyrätakin kanssa ongelmitta. En tiedä sitten miten pitkällä tähtäimellä syökö se sen kyttyrän siitä pilalle mutta yhden kauden meni ihan jees.
    Ei oo itellä sen paremmin merkistä tietoa. Tollasta lukee Vauden sivuilla.

Ebayssä reppu oli suunnilleen saman hintainen Saksasta tilattuna.

Kaippa toi samalla lailla on marketti merkki kuten Halti, Fjällreven, Deuter, haglöfs yms. Kaikissa hinnat kohdillaan

Yamaha FZ6-N -06 -> BMW F800GS -11
    Deuter Razor on hyvä kun siihen saa helposti sukset kiinni. *

Pitää vettä ja bonuksena selkäpanssari. Hihnat saa hyvin pujoteltua niin etteivät räpätä ajossa. Kapea muotoilu sopi myös omaa selkään niin ettei haitannut ajoa.
  30.  
    Lainaa (s&s @ Maalis. 07 2010,18:46) kirjoitti
    Onko kukaan ehtinyt sovittelemaan ja hypistelemään kriegan R30:stä? Tuli laitettua tollanen tilaukseen kun väittivät sitä vedenpitäväksi.
    Tuli tänään postissa R30... Vaikuttaa melkoisen messevältä, olemukseltaan samaa luokkaa kun kriegan US-pussit. Uskon, että vesi pysyy ulkona kuten luvattu.

Kokonsa puolesta juuri se mitä hain, eli sisään menee halti cavity, mckinleyn puhallettava alusta ja haglöfsin lim100-pussi. Vähän naftisti, mutta menee kuitenkin, tyhjää tilaa en selkääni halua lepattamaan.

Remmisysteemi vaikuttaa/tuntuu vähän oudolta, mutta eiköhän tuo asetu kunhan pääsee muutaman reissun heittämään ajotamineissa ja saa säädöt kohdilleen.

Taisi olla ns. nappi ostos, vaikkakin kallis sellainen. Nyt voin heittää hyvästit vaimon vanhalle partiorinkalle, joka söi niskan ja hartiat jo ensimmäisen 100 kilsan aikana... Tai palaan haukkumaan kriegan kevväämmällä, jos joudun ottamaan rinkan takaisin käyttöön *
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen