Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 52:een 52:sta
  1. #31
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 23 2009,14:59) kirjoitti
    Ihanko totta. No voi hitsipilli. Mutta katupyöriin se on kuitenkin kopsattu joltain japsilta kuitenkin. Japsit kun ovat parhaita. Tekisi kyllä ostaa japsi, mutta japsimopoilijat ovat niin ihmeellisiä japsifanaatikkoja, että ihan pelottaa.
    Oon pannu saman asian merkille. Ehkä ne sitten on hyviä.
    Mut antaa nyt kuitenkin olla hankkimatta.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  2. #32
    Lainaa (Pannari Petteri @ Maalis. 23 2009,17:02) kirjoitti
    Kyllä tämä sutimisenesto on ollut markkinoilla pidempää....Honda toi ks. järjestelmän 1990-luvun alkupuolella ST 1100 abs mallin mukana. http://en.wikipedia.org/wiki/ST1100
    Järjestelmä toimi jo silloin vertaillen abs:n antureiden avulla renkaan pyörimisnopeutta.
    Mutta tokkopa tämä järjestelmä on silti samanlainen kuin BMW:n järjestelmä? Ei se voi olla hyvä jos on japsien kehittämä, vai mitä ek?
    On se varmasti hyvä, jollei jopa paras. Luulenpa, että se on paljon parempi kuin tuo ducatin nykyinen, koska se on sentään hondan kehittämä. Meinasin jo lähteä pannarikauppaan, mutta osui tuolla linkissäsi tuo kuva silmään:



    Siis ihan ruosteinen heilahduskäsi - apua.
    Dixi et animam levavi
  3. #33
    Lainaa (ek@ @ Maalis. 23 2009,18:56) kirjoitti
    Lainaa (Pannari Petteri @ Maalis. 23 2009,17:02) kirjoitti
    Kyllä tämä sutimisenesto on ollut markkinoilla pidempää....Honda toi ks. järjestelmän 1990-luvun alkupuolella ST 1100 abs mallin mukana. http://en.wikipedia.org/wiki/ST1100
    Järjestelmä toimi jo silloin vertaillen abs:n antureiden avulla renkaan pyörimisnopeutta.
    Mutta tokkopa tämä järjestelmä on silti samanlainen kuin BMW:n järjestelmä? Ei se voi olla hyvä jos on japsien kehittämä, vai mitä ek?
    On se varmasti hyvä, jollei jopa paras. Luulenpa, että se on paljon parempi kuin tuo ducatin nykyinen, koska se on sentään hondan kehittämä. Meinasin jo lähteä pannarikauppaan, mutta osui tuolla linkissäsi tuo kuva silmään:

    "kuva pois"

    Siis ihan ruosteinen heilahduskäsi - apua. *
    onks toi pemarin reikäperä
    -
  4. #34
    Ei kun se on pannarin heilahduskäsi tuolta.
    Dixi et animam levavi
  5. #35
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hiukan on ruosterotta nakertanut Pannaria... olisko samasta pellistä väännetty kuin vanhat Corollat?
    Dirty Nasty Furriner
  6. #36
    SPK_1978:n avatar
    Liittyi Apr 2007
    Dubai, Yhdistyneet Ählämit
    Lainaa (Pannari Petteri @ Maalis. 21 2009,22:40) kirjoitti
    Ps. Mutta onneksi on olemassa BMW.llä ratkaisu tähänkin pulmaa:BMW FINANCIAL SERVICES
    Tai siitten luotettavia takaajien nimiä paperiin....
    Kaikki on kallista kun on vähillä rahoilla liikenteessä..
    "Kukas v**tu sä oot?"
    -Angus Young-
  7. #37
    Soon ihan selvästi Honda-Ruostetta™ Jokaisen ostetun Hondan mukana saa kasvualustan tuolle.
    <p>2002-2014</p>
  8. #38
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Japanilaiset ovat ymmärtäneet kierrätyksen tarpeellisuuden ja ovat keksineet kuinka myyntiä saadaan hinattua ylöspäin; pyörät ruostuvat olemattomiin ja palaavat luonnon kiertokulkuun, samalla myös vaihtopyörien tarjonta vähenee jolloin olemassa olevien kysyntä ja sitä myöten hinta nousee ja uudesta muodostuu varteenotettava vaihtoehto käytetylle.
    Ei tuo mätäneminen siis mikään vika ole; onpahan vain osoitus japanilaisesta tehokkuudesta ja taidosta tehdä kauppaa
    Dirty Nasty Furriner
  9. #39
    Lainaa (tapjar @ Maalis. 23 2009,09:31) kirjoitti
    Onko Pannarissa tosiaan sutimisenesto? TCS eli Traction Control System? Miksiköhän BMW:n sivuilla sitten kehutaan että BMW:llä on tarjota ensimmäisenä moottoripyörään tällainen?
    Pannarin luistonestohan on yksi niitä innolla esiteltyjä uutuuksia jotka sitten myöhemmin hylättiin vähin äänin. ST1100:ssa oli TCS, mutta ST1300:ssa ei enää ole.

    Sitäkään en tiedä, onko tuo ST1100:n TCS elektroninen vai onko se vain tehon puutteelle annettu myyntinimi? Omani on kevyempi ja tehokkaampi kuin tuo TCS:lla varustettu ur-Pannari, mutta Honda-sanille kirjoittamassani avoimessa kirjeessä en silti huomannut pyytää luistonestoa seuraavaan malliin. Luiston todennäköisemmäksi tekevästä teho-painosuhteesta kyllä mainitsin:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....hannu59
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  10. #40
    Lainaa (Hannu59 @ Maalis. 23 2009,23:35) kirjoitti
    Lainaa (tapjar @ Maalis. 23 2009,09:31) kirjoitti
    Onko Pannarissa tosiaan sutimisenesto? TCS eli Traction Control System? Miksiköhän BMW:n sivuilla sitten kehutaan että BMW:llä on tarjota ensimmäisenä moottoripyörään tällainen?
    Pannarin luistonestohan on yksi niitä innolla esiteltyjä uutuuksia jotka sitten myöhemmin hylättiin vähin äänin. ST1100:ssa oli TCS, mutta ST1300:ssa ei enää ole.

    Sitäkään en tiedä, onko tuo ST1100:n TCS elektroninen vai onko se vain tehon puutteelle annettu myyntinimi? Omani on kevyempi ja tehokkaampi kuin tuo TCS:lla varustettu ur-Pannari, mutta Honda-sanille kirjoittamassani avoimessa kirjeessä en silti huomannut pyytää luistonestoa seuraavaan malliin. Luiston todennäköisemmäksi tekevästä teho-painosuhteesta kyllä mainitsin:
    http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....hannu59
    Jokos me muuten ollaan saatu kosiskeltua Hannu59 tuonne--->Foorumi vai vaihtuuko se pannari kenties 1300 GT:hen
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  11. #41
    Lainaa (Staga @ Maalis. 23 2009,20:30) kirjoitti
    Hiukan on ruosterotta nakertanut Pannaria... olisko samasta pellistä väännetty kuin vanhat Corollat?
    Ettei nyt vaan olisi Kruppin terästä?... sitähän on viety jaappaniin...



    <br />
  12. #42
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Hämeenlinnasta löytyy useampia laitteita jotka jo 40-luvulta lährien ovat olleet taivasalla ja vieläkin ovat pelleiltään hyvässä kuosissa, niissä ainakin saksalainen rauta on kestänyt ajan hammasta... ;)
    Dirty Nasty Furriner
  13. #43
    Lainaa (Staga @ Maalis. 23 2009,23:21) kirjoitti
    Japanilaiset ovat ymmärtäneet kierrätyksen tarpeellisuuden ja ovat keksineet kuinka myyntiä saadaan hinattua ylöspäin; pyörät ruostuvat olemattomiin ja palaavat luonnon kiertokulkuun, samalla myös vaihtopyörien tarjonta vähenee jolloin olemassa olevien kysyntä ja sitä myöten hinta nousee ja uudesta muodostuu varteenotettava vaihtoehto käytetylle.
    Ei tuo mätäneminen siis mikään vika ole; onpahan vain osoitus japanilaisesta tehokkuudesta ja taidosta tehdä kauppaa
    On jo kouluajoista liian pitkä aika, mutta näin muovisen moottoripyörän omistajana on jotenkin jäänyt mieleen että tuo ruoste iskee yleisemmin malmikasaan kuin muoviin ? Ehkä sitten pannarissa on yritetty hakea kadonnutta rispektiä laittamalla siihen pala rautaa ?
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  14. #44
    Lainaa (jarska @ Maalis. 24 2009,06:43) kirjoitti
    Jokos me muuten ollaan saatu kosiskeltua Hannu59 tuonne--->Foorumi vai vaihtuuko se pannari kenties 1300 GT:hen
    Kävin rekkaamassa sisään.

    1300GT on ilman muuta koeajolistalla vaikka juuri nyt ei olekaan tarkoitus vaihtaa.

    Myös FJR:lla alkaa olla niin paljon vuosia takana, että uusi versio ei voi olla enää kaukana?
    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  15. #45
    Lainaa (Hannu59 @ Maalis. 24 2009,22:56) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Maalis. 24 2009,06:43) kirjoitti
    Jokos me muuten ollaan saatu kosiskeltua Hannu59 tuonne--->Foorumi vai vaihtuuko se pannari kenties 1300 GT:hen
    Kävin rekkaamassa sisään.

    1300GT on ilman muuta koeajolistalla vaikka juuri nyt ei olekaan tarkoitus vaihtaa.

    Myös FJR:lla alkaa olla niin paljon vuosia takana, että uusi versio ei voi olla enää kaukana?
    Hontalla on pannarista jo 190-heppanen V4 markkinoilla ennen FJR:n päivitystä

    Näitä odotellessa turistaan foorumeilla, kuitattu rekkaus
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  16. #46
    Lainaa (jarska @ Maalis. 25 2009,07:08) kirjoitti
    Lainaa (Hannu59 @ Maalis. 24 2009,22:56) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Maalis. 24 2009,06:43) kirjoitti
    Jokos me muuten ollaan saatu kosiskeltua Hannu59 tuonne--->Foorumi vai vaihtuuko se pannari kenties 1300 GT:hen
    Kävin rekkaamassa sisään.

    1300GT on ilman muuta koeajolistalla vaikka juuri nyt ei olekaan tarkoitus vaihtaa.

    Myös FJR:lla alkaa olla niin paljon vuosia takana, että uusi versio ei voi olla enää kaukana?
    Hontalla on pannarista jo 190-heppanen V4 markkinoilla ennen FJR:n päivitystä

    Näitä odotellessa turistaan foorumeilla, kuitattu rekkaus
    Edelleenkös ne nämä samat spedet pyörii täällä noiden 96-saabiensa kanssa?
  17. #47
    190 heppaiset V4 lehtimadot ( http://www.kaalimato.com/ ) ovat olleet keskeinen avautumisen kohde BMW talkissa jo yli vuodenvaihteen.
  18. #48
    Lainaa (nenoat @ Maalis. 25 2009,19:47) kirjoitti
    Edelleenkös ne nämä samat spedet pyörii täällä noiden 96-saabiensa kanssa?
    Olen havaitsevinani pientä turhautumista kieltämättä pienen offiin topikista suistumisen seurauksena *

    Millään muotoa rynnäkkösämpylää mollaamatta en voi välttyä huomauttamasta teknisestä epätarkkuudesta kommentissasi.

    Rin-Tin-Tinin seuraajakin nimittäin sai hyvin persoonallisen käyntiäänensä epäsymmetrisestä pakoputkijärjestelystä, jota Pannussa ei ole. Siinä on aivan tavallinen V-koneen 2*2-1 putkisto, josta purkautuva surina ei voi vetää vertoja legendaarisen kajakkikaksikon persoonalliselle papatukselle.

    Tähän saakka olen pitänyt tätä ystävällismielisenä väittelynä hiihtokauden päättymistä odotellessa, mutta jos syöksysämpylästä aletaan puhua ikään kuin se olisi huono asia, niin kyllä siinä täysin ymmärrettävästikin alkaa palaa hihat jo Volvomiehelläkin.

    Oman aikansa ikoni sekä suoralla että V-koneella. Joka muuten on Ford. Joka käy Fordin pellin alla suorin putkin aivan kuten mikä tahansa nelikko, vaikkapa Pannari, eikä kuten kajakki.



    CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
    moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
  19. #49
    the thrill seeker Bem-Ari:n avatar
    Liittyi Feb 2009
    Pirkanmaa
    MotOrg ry jäsen
    Olihan muuten hieno kuva siellä Pannarifoorumin huumoriosastolla.Toisiovälityskin hammaspyörillä,niinkuin kuuluu ollakin.Joku osaava vois linkittää sen kuvan vaikka tänne.
    <p>Man cannot live on beer only.
    Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
  20. #50
    biimeri on kyllä hyvä pyörä en hauku. tuli nyt vaan ostettua kawasakin uusin malli saapi nähdä mikä on sitten kun tulee kotii.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  21. #51
    Lainaa (kepa09 @ Maalis. 29 2009,20:58) kirjoitti
    biimeri on kyllä hyvä pyörä en hauku. tuli nyt vaan ostettua kawasakin uusin malli saapi nähdä mikä on sitten kun tulee kotii.
    GTR? vai joku sporttisempi?
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  22.  
  23. #52
    Lainaa (jarska @ Maalis. 30 2009,08:01) kirjoitti
    Lainaa (kepa09 @ Maalis. 29 2009,20:58) kirjoitti
    biimeri on kyllä hyvä pyörä en hauku. tuli nyt vaan ostettua kawasakin uusin malli saapi nähdä mikä on sitten kun tulee kotii.
    GTR? vai joku sporttisempi?
    GTR mutta ei ole vielä tullut. jotain hankaluuksia kuulemma.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12