Oon pannu saman asian merkille. Ehkä ne sitten on hyviä.(ek@ @ Maalis. 23 2009,14:59) kirjoitti
Mut antaa nyt kuitenkin olla hankkimatta.![]()
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
On se varmasti hyvä, jollei jopa paras. Luulenpa, että se on paljon parempi kuin tuo ducatin nykyinen, koska se on sentään hondan kehittämä. Meinasin jo lähteä pannarikauppaan, mutta osui tuolla linkissäsi tuo kuva silmään:(Pannari Petteri @ Maalis. 23 2009,17:02) kirjoitti
Siis ihan ruosteinen heilahduskäsi - apua.![]()
Dixi et animam levavi
Ei kun se on pannarin heilahduskäsi tuolta.
Dixi et animam levavi
Hiukan on ruosterotta nakertanut Pannaria... olisko samasta pellistä väännetty kuin vanhat Corollat?
Dirty Nasty Furriner
Kaikki on kallista kun on vähillä rahoilla liikenteessä..(Pannari Petteri @ Maalis. 21 2009,22:40) kirjoitti
"Kukas v**tu sä oot?"
-Angus Young-
Soon ihan selvästi Honda-Ruostetta Jokaisen ostetun Hondan mukana saa kasvualustan tuolle.![]()
<p>2002-2014</p>
Japanilaiset ovat ymmärtäneet kierrätyksen tarpeellisuuden ja ovat keksineet kuinka myyntiä saadaan hinattua ylöspäin; pyörät ruostuvat olemattomiin ja palaavat luonnon kiertokulkuun, samalla myös vaihtopyörien tarjonta vähenee jolloin olemassa olevien kysyntä ja sitä myöten hinta nousee ja uudesta muodostuu varteenotettava vaihtoehto käytetylle.
Ei tuo mätäneminen siis mikään vika ole; onpahan vain osoitus japanilaisesta tehokkuudesta ja taidosta tehdä kauppaa![]()
Dirty Nasty Furriner
Pannarin luistonestohan on yksi niitä innolla esiteltyjä uutuuksia jotka sitten myöhemmin hylättiin vähin äänin. ST1100:ssa oli TCS, mutta ST1300:ssa ei enää ole.(tapjar @ Maalis. 23 2009,09:31) kirjoitti
Sitäkään en tiedä, onko tuo ST1100:n TCS elektroninen vai onko se vain tehon puutteelle annettu myyntinimi? Omani on kevyempi ja tehokkaampi kuin tuo TCS:lla varustettu ur-Pannari, mutta Honda-sanille kirjoittamassani avoimessa kirjeessä en silti huomannut pyytää luistonestoa seuraavaan malliin. Luiston todennäköisemmäksi tekevästä teho-painosuhteesta kyllä mainitsin:
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....hannu59
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Ettei nyt vaan olisi Kruppin terästä?... sitähän on viety jaappaniin...(Staga @ Maalis. 23 2009,20:30) kirjoitti
<br />
Hämeenlinnasta löytyy useampia laitteita jotka jo 40-luvulta lährien ovat olleet taivasalla ja vieläkin ovat pelleiltään hyvässä kuosissa, niissä ainakin saksalainen rauta on kestänyt ajan hammasta... ;)
Dirty Nasty Furriner
On jo kouluajoista liian pitkä aika, mutta näin muovisen moottoripyörän omistajana on jotenkin jäänyt mieleen että tuo ruoste iskee yleisemmin malmikasaan kuin muoviin ? Ehkä sitten pannarissa on yritetty hakea kadonnutta rispektiä laittamalla siihen pala rautaa ?(Staga @ Maalis. 23 2009,23:21) kirjoitti
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
Kävin rekkaamassa sisään.(jarska @ Maalis. 24 2009,06:43) kirjoitti
1300GT on ilman muuta koeajolistalla vaikka juuri nyt ei olekaan tarkoitus vaihtaa.
Myös FJR:lla alkaa olla niin paljon vuosia takana, että uusi versio ei voi olla enää kaukana?
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Hontalla on pannarista jo 190-heppanen V4 markkinoilla ennen FJR:n päivitystä(Hannu59 @ Maalis. 24 2009,22:56) kirjoitti
Näitä odotellessa turistaan foorumeilla, kuitattu rekkaus![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Edelleenkös ne nämä samat spedet pyörii täällä noiden 96-saabiensa kanssa?(jarska @ Maalis. 25 2009,07:08) kirjoitti
190 heppaiset V4 lehtimadot ( http://www.kaalimato.com/ ) ovat olleet keskeinen avautumisen kohde BMW talkissa jo yli vuodenvaihteen.
Olen havaitsevinani pientä turhautumista kieltämättä pienen offiin topikista suistumisen seurauksena *(nenoat @ Maalis. 25 2009,19:47) kirjoitti
Millään muotoa rynnäkkösämpylää mollaamatta en voi välttyä huomauttamasta teknisestä epätarkkuudesta kommentissasi.
Rin-Tin-Tinin seuraajakin nimittäin sai hyvin persoonallisen käyntiäänensä epäsymmetrisestä pakoputkijärjestelystä, jota Pannussa ei ole. Siinä on aivan tavallinen V-koneen 2*2-1 putkisto, josta purkautuva surina ei voi vetää vertoja legendaarisen kajakkikaksikon persoonalliselle papatukselle.
Tähän saakka olen pitänyt tätä ystävällismielisenä väittelynä hiihtokauden päättymistä odotellessa, mutta jos syöksysämpylästä aletaan puhua ikään kuin se olisi huono asia, niin kyllä siinä täysin ymmärrettävästikin alkaa palaa hihat jo Volvomiehelläkin.
Oman aikansa ikoni sekä suoralla että V-koneella. Joka muuten on Ford. Joka käy Fordin pellin alla suorin putkin aivan kuten mikä tahansa nelikko, vaikkapa Pannari, eikä kuten kajakki.
CB500 -> Bandit 1200S -> BMW R1150RT -> Honda Pan European
moposivut: www.elisanet.fi/hannu.hietalahti
Olihan muuten hieno kuva siellä Pannarifoorumin huumoriosastolla.Toisiovälityskin hammaspyörillä,niinkuin kuuluu ollakin.Joku osaava vois linkittää sen kuvan vaikka tänne.![]()
![]()
![]()
<p>Man cannot live on beer only.
Helkama,Sachs,Tunturi,Hånda,Kawasaki;Suzukeita 5kpl,pari Kawasakia,kaksBemaria,ZZR 1400 SE,Triumph Tiger 1200 XRT,nyt 2 Kawasakia ja BMW K1300 GT.
biimeri on kyllä hyvä pyörä en hauku. tuli nyt vaan ostettua kawasakin uusin mallisaapi nähdä mikä on sitten kun tulee kotii.
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
GTR? vai joku sporttisempi?(kepa09 @ Maalis. 29 2009,20:58) kirjoitti
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
GTR mutta ei ole vielä tullut. jotain hankaluuksia kuulemma.(jarska @ Maalis. 30 2009,08:01) kirjoitti
partanen. net
aina ei elämä onnistu eka kerralla.
Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa
Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.