Yamaha tuli päivitettyä tämmöseen bemuun. 300 kilsan ajokokemuksella, pyörä on täysi kymppi. Ulkonäkö tosin kaipaa pientä kohennusta... mut hiljaa hyvä tulee *
Pyörä on varustettu kaikilla saatavissa olevilla herkuilla + sport vanteilla.
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Tämä menee vähän samaan sarjaan kuin "vanhakoppanen" Tuono, on niin ruma että on jo hieno
Varmasti mukava peli kurvailla, onko ajoasento miten etukeno?
Tuo vakio termospulloa muistuttava vaimennin kannattaa kyllä vaihtaa sirompaan.
leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä
Hehheh, aika hyvin kiteytetty kyllä tän pyörän olemus. Kaunista tuosta ei saa vaikka mitä pulttais kiinni, niin tehdään sitten vaan tylympään suuntaan... jahka nyt kukkaro antaa myöden.(Pahkasika @ Elo. 04 2008,21:00) kirjoitti
Ajoasento tossa on kyllä loistava... Itse asiassa juuri samanlainen ku vanhassa Fazerissani oli sen jälkeen kun vaihdoin siihen suoremman tangon. Polvikulma tosin on inhimillisempi tässä bemussa, kuinkas muuten... vanhat papat ei muuten taipuis ratsaille.![]()
Omalla tavallaan hieno laite ja siinä oot kyllä oikeessa että kaipaa pientä muokkausta. Onnittelut uuden pyörän johdosta!
Triumph Scrambler 900 -07 / Desert sled tracker projekti
Ex. Triumph Street Triple R -12, Ktm Duke 690 -08, Triumph Speed Triple 1050 -05, Honda Cbr 600f / RR.
Hieno laite, onnea ja turvallisia kilometrejä molemmille.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Noniin, nyt on Bemua päivitetty harkituilla muutoksilla.
- Putkenpää maalattu mustaksi
- Alumiininen "alakate"
- Tuplakupla
- Kaatumatatit
- Muutama harkittu teippaus
Alkaa näyttää jo hyvältä, tällasena saa pysyä loppukesän!
No perskeles, hienohan se on.
Ns125R -> CBR1000F -> XX -> 1000RR -> GSX1400 -> Gen2 Busa -> S1000RR -> K9 Gixxer
Jaa-a... Koko pyörähän on ruma ku s**tana, joten ei taida näteillä saumoilla olla niin väliä.(hra1150 @ Elo. 21 2008,22:33) kirjoitti
![]()
Bemu koki talven aikana muutamia muutoksia, omasta mielestä tietty parempaan suuntaan... Muullahan ei ole väliä *
- K1200R:n etulokasuoja
- ZARD Slip on
- Wunderlich ilmaboximod
Tässä rumilus nykytilassaan...
Mä jo luulin ettei tuon mallinen slipari sovi mihinkään pyörään, väärässä olin..![]()