Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    osaako kukaan neuvoa, mistä Hondaan (VT750C4 -08) astinlaudat
    VT750C4

"ymmärrys kasvaa kokemuksen myötä"
    Mulla oli Cobran laudat ja olivat varsin hyvät. Myin pois ja ostin siirtosarjan.
    Ei taida ketään tuoda suomeen...... Lousilla on semmoset pienemmät.

Lainaa (kulkijan varjo @ Maalis. 23 2009,20:18) kirjoitti
    Mulla oli Cobran laudat ja olivat varsin hyvät. Myin pois ja ostin siirtosarjan.
    Ei taida ketään tuoda suomeen...... Lousilla on semmoset pienemmät. *

*
    miks vaihdoit pois? Mulla on pyörässä siirtosarja nyt, mut viime kesän ajon perusteella ajattelin, ett astinlaudat vois olla paremmat * mulla väsy jotenkin jalat pitkillä ajomatkoilla * jos onkin väärän mallinen muija satulassa *
    VT750C4

Jospa ne siirtosarjan tapit on sulle liian kaukana....... mä kun voisin laittaa vaikka vieläkin muutaman sentin kauemmaks. Minkäs merkkinen sarja sulla on kiinni? Laita siihen orkkistapit, niin saat lähemmäks jos olis sitten mukavampi ajella. Ite oon 178 pätkä ja nyt on aikas hyvä körötellä. Mulla on tallella ne orkkistapit jos alkoi kiinnostaa.
    Tyylejä on monenlaisia. Mä oon 184cm ja pitkäjalkainen. Omassa Shadowissa on vakiotapit. Ihan OK mulle - voisivat olla tuuman edempänä, mutta käy näinkin. Tosin sarvet vaihdoin liki suoriin, se teki itse asiassa paljon jalkojenkin asennolle. Tai siltä ainakin tuntuu. Vakiosarvin jäi selkä lysmyyn pitkällä matkalla.

Tältä näyttää noilla suoremmilla:

http://personal.inet.fi/viihde/ajpag...0C5_001_09.JPG
    Retired
    Lainaa (sister54 @ Maalis. 23 2009,20:43) kirjoitti
    Lainaa (kulkijan varjo @ Maalis. 23 2009,20:18) kirjoitti
    Ei taida ketään tuoda suomeen...... Lousilla on semmoset pienemmät. *

*
    miks vaihdoit pois? Mulla on pyörässä siirtosarja nyt, mut viime kesän ajon perusteella ajattelin, ett astinlaudat vois olla paremmat * mulla väsy jotenkin jalat pitkillä ajomatkoilla * jos onkin väärän mallinen muija satulassa *
    eräs kaveri samaa valitellu ja harkinnut noita astinlautoja..
    pikkasen pohdiskellut et saako niissä hetikään niin hyvää tukea jaloille kuin tapeilla?
    Meinaan kun tapeilla voi vaihdella nilkankulmaa ojentelemalla, mutonnistuuko astinlaudoilla..tiedä häntä...

onko muuten tuon seiskapuokin shadowin siirtosarjoissa eroa alkaen vm -96 näihinpäivään?
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (kulkijan varjo @ Maalis. 24 2009,20:15) kirjoitti
    Jospa ne siirtosarjan tapit on sulle liian kaukana....... mä kun voisin laittaa vaikka vieläkin muutaman sentin kauemmaks. Minkäs merkkinen sarja sulla on kiinni? Laita siihen orkkistapit, niin saat lähemmäks jos olis sitten mukavampi ajella. Ite oon 178 pätkä ja nyt on aikas hyvä körötellä. Mulla on tallella ne orkkistapit jos alkoi kiinnostaa.
    näin saattaa olla, olen 162 senttinen matalajalkanen *pätkä. Ja edelleen * mut selitätkö aloittelijalle mitä tarkoittaa "orkkistapit" - kiinnostais ne sun orkkistappisi, jos ymmärtäisin mitä ne on *
    tunnustan ihan hymyssäsuin, ett olen niin noviisi näis asioissa, mutta oon tosi mielissäni kun neuvotte *
    VT750C4

Lainaa (TwinTenox @ Maalis. 24 2009,22:42) kirjoitti
    Tyylejä on monenlaisia. Mä oon 184cm ja pitkäjalkainen. Omassa Shadowissa on vakiotapit. Ihan OK mulle - voisivat olla tuuman edempänä, mutta käy näinkin. Tosin sarvet vaihdoin liki suoriin, se teki itse asiassa paljon jalkojenkin asennolle. Tai siltä ainakin tuntuu. Vakiosarvin jäi selkä lysmyyn pitkällä matkalla.

Tältä näyttää noilla suoremmilla:

http://personal.inet.fi/viihde/ajpag...0C5_001_09.JPG
    Koska olen lyhyt ajoasento on tuntunut hyvältä tässä pyörässä lukuun ottamatta jalkojen väsymistä pitkillä matkoilla, mutta mistä sen tietää vaikka sarvia vaihtamalla sekin korjaantuis...
    VT750C4

Lainaa kirjoitti
    Minkäs merkkinen sarja sulla on kiinni? Laita siihen orkkistapit, niin saat lähemmäks jos olis sitten mukavampi ajella.
    Siinä onkin vakiotapit, ei siirtosarjaa. Muistin, että vaihdoin Viragoon ostamani tapit Shadowiin, mut ei se niin ollutkaan
    VT750C4

Lainaa kirjoitti
    eräs kaveri samaa valitellu ja harkinnut noita astinlautoja..
    pikkasen pohdiskellut et saako niissä hetikään niin hyvää tukea jaloille kuin tapeilla?
    Meinaan kun tapeilla voi vaihdella nilkankulmaa ojentelemalla, mutonnistuuko astinlaudoilla..tiedä häntä...

onko muuten tuon seiskapuokin shadowin siirtosarjoissa eroa alkaen vm -96 näihinpäivään?
    tää on tätä ymmärryksen puutetta, joka toivottavasti kasvaa kokemusten myötä en todellakaan voi tietää olisiko astinlaudat paremmat kuin sopivalla kohtaa olevat tapit, se oli vain yksi kertokaa kokeneemmat
    VT750C4

Ei ne laudat huonot olleet, mutta jotenkin vaan on semmonen "rennompi" ajoasento tuon siirtosarjan kanssa. Mä köröttelen semmoset 17000-23000 kilsaa vuodessa ja nyt menee mukavasti. Nakkaan kannat tappien yli kun siirryn ns matka-ajoon ja lepposta on meno.
    Kannattaa käydä jossakin ainakin kylmätyypittämässä semmosta laudallista mopoa, niin saa ainakin osviittaa miltä ne tuntuu. VTX:ssä on ainakin moiset.
    Lainaa (sister54 @ Maalis. 25 2009,21:19) kirjoitti
    Koska olen lyhyt ajoasento on tuntunut hyvältä tässä pyörässä lukuun ottamatta jalkojen väsymistä pitkillä matkoilla, mutta mistä sen tietää vaikka sarvia vaihtamalla sekin korjaantuis...
    Noin suorat ei sitten todennäköisesti käy sulle. Ei yllä enää kädet sarville jos ne on käännettynä ääriasentoon. Eli jos haluat kokeilla sarvien vaihtoa, niin jotain originaalin ja tuon Highway Hawkin mikä mulla on, väliltä sitten.
    Retired
    click täältä löytyi pyörään astinlaudat, jotka tilasin mp-liikkeen kautta
    VT750C4

14.  
    Astinlaudat on hyvät. Itse ainakin tykkään, kun jalkapohja on astinlaudalla.
    Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.

Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.