Tarkoitukseni on hävittää Honda ja suurella todennäköisyydellä laittaa tilalle Moto Guzzi California 1100 vm. 95-00 tuolta Saksasta. Käsittääkseni Guzzi on luotettava ajopeli, vai olenko väärässä. Kertokaapa kokemuksia, kellä niitä on. Eräs välittäjä ei ollut innostunut edes etsimään Guzzia, koska vähiten ongelmia on kuulema Hondassa ja Yamahassa.
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
Parempia vastauksia Guzziaiheiseen kysymyksen saat suoraan kerhon palstalta -> http://www.gruppoguzzi.com/
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Kiitos. Olin juuri äsken siellä.![]()
Kahteen asiaan maailmassa ei voi luottaa, eli mennään vaan yhdelle ja minä vaan kokeilen vähän sormella.
Sinun puheet on kuin Iitan pieru, puolet paskaa.
Ensimmäinen vuosikymmen korjaillaan tehtaan munauksia, toinen laitellaan omia parannuksia ja sitten kolmas vuosikymmen alkaa pelittään. Ai niin Guzzilla vuodesta 80.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Eli vuosi enää niin alkaa omakin pelittään siis kunnolla.(poku @ Heinä. 02 2008,00:03) kirjoitti
![]()
Moto Guzzi V65 Lario
Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
Mites voimaa riittää kaksi päällä?
Pyörä on nätti kuin mikä, muuta vähän arvelluttaa, että
onko voimaa viedä kahta yht.paino n 180 kg. Lisäksi reissussa laukut täynnä tavaraa.
Kertokaa ne, joilla on kokemusta ja muutenkin pyörän ominaisuuksista.
<br />
Calista niin tiedä, mutta oma Gt on vieny parhaimmillaan neljää henkeä ja lomakuormaa sivuvaunullisena ihan kelvollisesti useita vuosia. Tulikohan kokonaispainoksi jotain 550kg.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Mulla on toi Cali ll eli wanhempi 1000cc malli ja kyllä siinäkin hyvin wääntö piisaa vaikka olis painoakin päällä. Turha Guzzeja on arastella, toimii kuin junan vessa ja tekniikka yksinkertaista ja helposti huollettavaa. Ja kunnon tutinat saa vielä kaupan päälle![]()
Gray-haired riders don't get that way from pure luck !
Tuon kun lukaiset läpi, niin alkaa juttu valkenemaan.
http://www.guzzitech.dk/14/14_e.htm
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"