Oottekos tällaseen törmänneet, toimiskohan mopokäytössä? Näyttää Pelle Pelottoman keksinnöltä..
http://www.puuilo.fi/cat/product_details.php?p=1170
![]()
<p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
No toihan on jokaisen kartingia harrastaneen vakiovehje![]()
<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki</p>
Yep. Niin on.
Muistan vuosia sitten kun sadekelillä laitettiin tommonen hyrrä kypärään. En tiedä oikein miten se toimisi mopokäytössä.
Joku voisi testata, ja kertoa tulokset.
![]()
Nyksä. Speed Triple 2013
EX: GSX-R 1000 K6
EX: R6R 06
Juu, tulipa nostalgiset karting muistot samantien mieleen!
Toimii varmasti, tietty tuo vaatii sen ilmavirran millä pyörii. Eli jos nyt on ihan mahoton touring pleksi edessä niin sitten en mene takuuseen...
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sadehyrrä :-) reps :-P Saaks noita pinkkinä?
CBR 1000F -89
Toisaalla on propellihatut ja toisaalla hyrräpotat![]()
daytona 675
f800 st
Asiallisen näköinen hökötys *![]()
Hornet 600cc.
Jos Harley-Davidson tekisi lentokoneita, lentäisitkö?
M: Street-Rod/V-Rod speciaali kuitulokari taakse.
Tolla 75€ saa aikas monta purkkia vahaa, jolla poistuu vesi visiiristä. Onneks suomessa sataa niin harvoin, ettei moisia tarvii murehtia.![]()
<p><strong> </strong></p>
Kartingissa ehdoton, mutta luulempa tosiaan että tieliikennekäytössä toi lentäis samantien päästä kun ekan kerran sokean sektorin kurkkaa olan yli motarilla... Eli ei varmaan ole ihan näihin hommiin tarkotettu.
Joskus aikanaan Kuopiossa piti ajella karting kisaa kaatosateella ilman tuollasta, ja kyllä vaan jäi yritykseksi. Ei mitään jakoa ollu muille propellipäille. *
It´s better to die on your feet than live on your knees...
Sellanen kyssäri et millasta vahaa käytätte jos visiiriä vahaatte?
Itse oon ainaki kypärän ihan normi vahalla tähän mennessä vahannu sillonku on jaksanu, ainaki lähtee hyttyset paremmin irti..
Roulette Green S3 -07
Turtle waxin 5-sateesta toimii ainakin.(Narpes @ Huhti. 21 2009,21:38) kirjoitti
Superbike #7
Haittaako siitä jäävä kalvo yhtään, jos aurinko paistaa visiiriin?(Nitrous @ Huhti. 21 2009,21:50) kirjoitti
xxx
No ei huomaa mitään kalvoa, olen käyttänyt tuota 5-sateesta aina. Helppo laittaa ja riiiittää. Vesi kimpoaa pois kohtuullisesti, joskin vähän joutuu joskus päätä kääntelemään.(Streethawk @ Huhti. 22 2009,14:32) kirjoitti
Moi !
Jos ei satu olemaan tota 5-sateesta kamaa, niin ihan tavallinen autovahakin käy. Ite olen käyttänyt tavallista vahaa.
***** GSX-R 1000 *****
ei ole kovinkaan uusi keksintö, oheinen mainos vuodelta -64...
![]()
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Vanhassa vara pasrempi, eli kunnon autovahaa (ei hiovaa) vain pintaan. sitä voi sutaista vaikka huoltiksella, kun samalla kahvitttelee.
Sadettomiakaikille.
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08