Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Laitoin tämän jo kerran toiseen osastoon, mutta nyt tänne:
    testin iästä en osaa sanoa mitään, luulisin olevan kohtuullisen tuore. Viisaammat kertokoon...

LINKKI: RENGASTESTI NETISSÄ
    Ihan asiallinen testi, eivätkä suoraan itsekään sano mikä rengas on missäkin paras, vaan antavat lukijan päättää luetun perusteella. Molemmilta testikuskeilta kun saattaa tulla ihan vastakkaisia arvioita renkaiden toiminnasta, niin aika vaikeaksi menee arvostelu.. Racetec rankattiin parhaaksi, eikä siinä varmaan menty pieleen.. tuota kumia olis mukava koittaa radalla.. Diablo Corsa piti pintansa yhä, ja itsekin siihen olen ollut tyytyväinen.. tuon testin perusteella ei liene syytä vaihtaa merkkiä.

Aika vaativaa hommaa tuollainen iso rengastesti.. Harvalla taholla taitaa olla intoa ajaa läpi moista rumbaa, ja tuokin keskittyi käytännössä kuivan kelin rata-ajoon.. Sadekelin testit ja kestävyystestit olisi myöskin mielenkiintoisia luettavia..
    Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Dänkjuu, tossahan riittää hyödyllistä lukemista. Vaikkei renkaanvaihto olekaan juuri nyt ajankohtainen itselläni!
    Now riding:
    * KTM 690 Enduro R

Past ones:
    * KTM EXC 300
    * KTM 250 EXC Racing
    * CBR 600 F4
    * CBR 954 RR
    Kiitokset täältäkin! Tuli jälleen mieleen että Maxxis loisti edelleen poissaolollaan. Onko joku nähnyt supermaxxin jossain rengastestissä mukana?
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Lainaa (Holtsu @ Kesä. 13 2005,14:44) kirjoitti
    Tuli jälleen mieleen että Maxxis loisti edelleen poissaolollaan. Onko joku nähnyt supermaxxin jossain rengastestissä mukana? *
    Käyttääkö joku sitten maxxisin kumeja?

edit: Ainoat pyörät joissa noita olen nähnyt, on radalla löytyneet pöpeliköstä..

Kawasaki ZXR400 -> Honda SP-1 -> Yamaha R6R -> Yamaha FZS600 Fazer -> Fazer myyty 25.9.2012
    Onko kellään kokemusta bt-010 vs diablo corsa,
    on nääs meikä ajellu brikkareilla jo kolme kautta ja meinasi jo pikkuhiljaa kokeilla muitakin merkkejä.
    Mulla on 010 kestäny noin 8 tkm ja pito ei vielä näillä taidoilla ole loppunu, tosin pari viimeistä settiä virojoen museotiellä on ollu vähän ehkä lipsumista ilmassa.
    Lainaa (jone @ Kesä. 14 2005,00:00) kirjoitti
    Onko kellään kokemusta bt-010 vs diablo corsa,
    on nääs meikä ajellu brikkareilla jo kolme kautta ja meinasi jo pikkuhiljaa kokeilla muitakin merkkejä.
    Mulla on 010 kestäny noin 8 tkm ja pito ei vielä näillä taidoilla ole loppunu, tosin pari viimeistä settiä virojoen museotiellä on ollu vähän ehkä lipsumista ilmassa.
    Tämä on sitten ihan minun mielipiteeni ja minun vähäisen kokemuksen tulos... Siltakivet eivät varoittele paljoa pidon menetyksestä... Diablo Corsa on pehmeämpi ajaa, eli varoittaa pehmeästi pidon menetyksestä... Siltakivet pitävät ja pitävät kunnes se vain loppuu... Ennempi vertaisin tavallista Diabloa ja Siltakivi 010 mallia...
    Taitaa olla BT010 ja Diablo/Corsa vähän eri vuosikertaa, BT010 on peruja jostain tuolta vuosilta 1999/2000, Diablo taas huomattavasti uudempi keksintö. Mulla meni 954 Hondassa 3 sarjaa BT012:ia, eli tuota 010:a uudempaa versiota. 1000RR:ssäni oli orkkiksena Diablo Corsat eli jotain vertailutietoa siltakivistä ja Diabloista on, eri mopoista tosin. Sanoisin että Diablo Corsa oli parempi kaikessa paitsi märkäpidossa, siinä toi BT012 oli aika rock. Corsa pitää radalla huomattavasti paremmin (tosin testauksessa vaikuttaa 1000RR:n 954:sta fiksumpi alusta), ei sulanut kuumalla kelillä eikä kulunut aalloille yhtä pahasti kuin siltakivi. Mun mielestä molemmat luistelee aika samalla tavalla, mutta siltakivi aloittaa luistelun "aikaisemmin".

Diabloa/Corsaa kannattaisi verrata saman sukupolven renkaisiin (Pilot Power, BT014...) eikä pari pykälää vanhempiin. Renkaissa on tapahtunut huomattavaa kehitystä viime vuosina, tää on vähän sama kuin otettas ZX-9R uusien litrapyörien testiin, tuskin näyttäs kovin vakuuttavalta...
    Retired to a 4-wheeled coffin, yo.
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 13 2005,18:50) kirjoitti
    Tuli jälleen mieleen että Maxxis loisti edelleen poissaolollaan. Onko joku nähnyt supermaxxin jossain rengastestissä mukana?

edit: Ainoat pyörät joissa noita olen nähnyt, on radalla löytyneet pöpeliköstä..
    Mulla on Maxxis edessä ja takana...Radalla en oo päässy vielä noita koittaan mut kadulla ei oo koskaan ollu minkälaisia pito-ongelmia. Olis kyllä kiva nähdä noikin jossakin testissä, meillä kaikilla kun ei oo varaa aina niihin parhaisiin ja kalleimpiin...

Kawasaki ZX7R -01

* * * * "everyone loves you when you are dead..."
    Lainaa (jukepoksi @ Kesä. 14 2005,12:26) kirjoitti
    Lainaa (Earthend @ Kesä. 13 2005,18:50) kirjoitti
    Tuli jälleen mieleen että Maxxis loisti edelleen poissaolollaan. Onko joku nähnyt supermaxxin jossain rengastestissä mukana?

Mulla on Maxxis edessä ja takana...Radalla en oo päässy vielä noita koittaan mut kadulla ei oo koskaan ollu minkälaisia pito-ongelmia. Olis kyllä kiva nähdä noikin jossakin testissä, meillä kaikilla kun ei oo varaa aina niihin parhaisiin ja kalleimpiin...
    Unohtamatta Avonin renkaita, kokemuksia niistäkin olis ihan kiva saada.
  11.  
    Miten noi meisselerssit toimii kadulla, sportec tai racetec. Nykyään taitaa olla supercorsa edessä ja corsa 3 takana.
    990 SM -08