Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 253:sta
  1. #31
    Ostin kokeeksi Bilteman magneettitankkilaukun n.3-4 vuotta sitten, ja vaikka se oli muuten ihan ookoo kampe, niin siinä oli kyllä täysin vinkuintialaiset vetoketjut, joiden kestoikä (ilman sen suurempaa väärinkäyttöäkään) mitattiin ennemmin päivissä kuin viikoissa. Toivottavasti nykyisissä ne on vähän parempilaatuiset.
    - Myynnissä: Sivulaukkusarja, Touring-pleksi, Alakate, Rengassarja (kaikki uusia,ajamattomia), sopii DL650A 2012 -
    25.5.12 tuli 40 täyteen ja päätin että nyt saa netissä notkuminen jäädä
  2. #32
    Lainaa (rammus @ Maalis. 20 2009,15:26) kirjoitti
    Ne kiinnitys remelit voi unohtaa. Oma on kokeiltu moneen otteeseen likipitäen 300 km/h vauhdeissa ja paikalla pysyy. On pysynyt keulimiset ja nopeat mutkat.

    Kaksi vuottahan tuo kesti.
    Muovitankissa kai eri asia? siksi remeleistä kyselin
    Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
  3. #33
    Lainaa (Streethawk @ Maalis. 19 2009,20:37) kirjoitti
    Lainaa (Makeka @ Maalis. 19 2009,16:59) kirjoitti
    Pieni pettymys, niitä tosi hyviä sukkia ei ole.
    Olihan tuossa ilmoituksen lopussa niitä sukkia >>>click<<< *
    Pankaa soitellen " noista sukista " Lidl:n ilmaiseen asiakaspalveluun. Siellä saattaa saada neuvoa ihan Naisen äänellä. Puh.: 08000lidl ( tai toi loppuosa 5435 )
    Troppasie pitin tulimma, tukkusissa on vesselämbi matata.
  4. #34
    Lainaa (Ropaaja @ Maalis. 20 2009,13:57) kirjoitti
    Ja tämmöinen kun hakee mopon talviunilta ja lähtee ekalle ajolle.. *

    Mittari

    Joo tuo tarttee ehdottomasti hakee, taitaa pimahtaa heti alkuunsa...syke niin huima *
    Mä nappasin mukaan viime reissulta jotain visiirinpyyhkimis liinoja..pari ekuu maksovat (10 kpl) -hyvä laittaa sellanen "savetti" povariin mukaan.
    Piikki Suitsa, 500 Z Kawa, 550 ja 1100 Zephyr Kawa, 1300-X4 Honda, 1000f CBR Honda ja nyt K5 Hayabusa
  5. #35
    Itte taidan käyä hakemassa noita käsineitä mukaan, ainakin viime vuotinen malli osoittautui todella mainioiksi..
    Harrastus on väärä jos jää rahaa vaatteisiin ja ruokaan.
  6. #36
    Mitenkäs toi ajohaalarai, onkos kellään kokemuksia siitä? Vedenpitävyys ja kuinkakohan monta vuotta/kuukautta kestää. Ois tarkotus hommata nahkapuvun päälle sateelta suojaamaan ja ajattelin Louisilta tilata, mutta toi 27 euron hinta ei kovin päätä huimaava oo ja sais ihan kotimaasta.



    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  7. #37
    Viimevuotiset hanskat repeili viimeksi tarrojen saumoista vaikkei edes kummoisessa käytössä olleet. Kai olen niin tyhmä taas tänävuonna että haen taas lidlistä uudet "kun halvalla saa"
    98% of all statistics are made up

    Honda CBR1100XX - 2005 / 29tkm
  8. #38
    Miten toi Lidlin-tankkilaukku? Kokemuksia?
    Kiitoksia etukäteen..
  9. #39
    Lainaa (skelle @ Maalis. 23 2009,07:51) kirjoitti
    Miten toi Lidlin-tankkilaukku? Kokemuksia?
    Kiitoksia etukäteen..
    Siis.. ööö... Tässä ketjussahan on jo useampikin kommentti siitä.
    xxx
  10. #40
    Lainaa (skelle @ Maalis. 23 2009,07:51) kirjoitti
    Miten toi Lidlin-tankkilaukku? Kokemuksia?
    Kiitoksia etukäteen..
    Tuo tankkilaukku näyttää samalata, minkä ostin avokille toissakeväänä. On kyllä mainio tuote. Vähintään yhtä hyvä, kuin oma kolminkerroin kalliimpi Oxford. Tosin tämä lidliläinen on monipuolisempi ja paremmin varusteltu.. Oman kokemuksen mukaan vaan vaatii leveän tankin, mihin istuu parhaiten, pohja ilmeisesti leveähkö. Naisella oli ER-5 ja nyt ZZR 600, noihin istuu kuin mitoilla tehtynä, omaan italialaiseen ei istunut. Magneetit eivät pitäneet kovin varmasti omassa pyörässä. Ollut aina pyörässä pelkillä magneeteilla kiinni, ei ole tarvinut remmivarmistusta kuormattunakaan.
    Sadehuppuakin ollaan tuossa kokeiltu ja pelaa kyllä ihan siististi. sehän on tuossa integroituna.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  11. #41
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 23 2009,08:32) kirjoitti
    Ollut aina pyörässä pelkillä magneeteilla kiinni, ei ole tarvinut remmivarmistusta kuormattunakaan.
    Tankkilaukku tarttee ainakin sen ohjaustangon kautta menevän varmisteremmin.

    Jos ja kun tankkilaukku päättää lähteä, tapahtuu se moottoritienopeuksissa. Tällöin laukku päätyy uskomattoman pitkälle ja sen hakemiseen saa tärvättyä oikein reilusti aikaa ja vaivaa.

    Kaverit kertoivat...

    -jami
    Honda CB 125 Twin (1978) 1978 - 1980
    Suzuki GS 500 E (2000) 2006 - 2007
    'Hilja' ('Modesty' in english...) Honda VFR Vtec (2004) 2007 -
  12. #42
    Riippuu hieman pyörästä kannattaako nähdä vaivaa lisäremmien virittelyyn. Lidlin laukku tarttuu sen verran tiukasti magneeteilla että katetussa kyykkypyörässä ei tuuli pahemmin tuiverra, ja vielä kun itse makoillaan puoliksi laukun päällä niin ei se siitä lentoon 200 vauhdeissa vielä ole lähtenyt, enkä usko että lähtee jatkossakaan (kopkop).
    Nakupyörä eri juttu varsinkin jos se on muovitankilla ;)

    Muutenkin ihan pätevä tankkilaukku. Miinuksena se ettei laukku pidä vettä(ilman että vetää sadesuojan päälle), mutta harva pitää..
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  13. #43
    Viime kesänä oli se tankkilaukku käytössä osan kautta. Pysyi kyllä tosi lujasti magneeteillaan kiinni, tosin mulla on aika suojaava katekin. Muutenkin hintaansa nähden ihan ok. Isolla rahalla saa varmasti parempiakin, mutta ajaa asiansa kyllä tuokin.
    "If you think you can do a thing or think you can't do a thing, you're probably right..."
  14. #44
    Onko noista natsisiwan radiopuhelimista kokemuksia? Käyttääkö porukka tuollaisia yleensä, vai onko noi vaan hifistelyä kuskin ja matkustajan väliin??
    x-x-x-x-x-x-x-x- Pain Comes For Free -x-x-x-x-x-x-x-x

    * * * * * * * * * *
  15. #45
    Mulla oli se tankkilaukun remmi myös sen takia ohjaustangossa kiinni, kun laukku on sitten kätevä nostaa sivuun tankkauksen ajaksi. Roikkuu siinä remmissä, eikä vahingossa putoa maahan.
    GSX-F750 -> FZ1-S -> RSV1000R Factory -> R1 -> XVS1100 Classic -> FJR
  16. #46
    Noista Lidlin pmr-setistä ois tosiaan kiva kans kuulla joltain omistajalta, mites on setti pelannu. Aiemmin takamatkustajan kanssa ollaan höpötelty sillä Lidlin langallisella kypäräpuhelimella, joka on toiminu loistavasti meillä. Nyt ois kuitenki toiseenki pyörään saatava viestiä kun takamatkustajasta tulee näillä näkymin toisen pyörän kuski, eli kahelle tällaselle ois tarvetta. Samaan hintaan saa myös Cobra MT600 puhelimet niin oiskos nyt kuitenki fiksumpi hommata sellaset vai ajaako Lidlin vastaavat ihan saman asian?
    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  17. #47
    Viime kesänä tuli ostettua tuollainen lidl radiopuhelinsetti. Puhelimet itsessään oli ihan ok, mutta kypärävarustus täysin ala-arvoinen. Niillä ei oikeasti voinut kommunikoida kuin paikallaan, jopa 30 km/h aiheutti sellaisen kohinan, että puheesta ei saanut mitään selvää. Suosittelen ainoastaan jos on mahdollisuus vaihtaa vähintään mikrofoni parempaan. Irtotangentti vaikutti melko hyvältä ja johtosarja muutenkin hintaansa nähden ok.
  18. #48
    Lainaa (jamirai @ Maalis. 23 2009,15:34) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 23 2009,08:32) kirjoitti
    Ollut aina pyörässä pelkillä magneeteilla kiinni, ei ole tarvinut remmivarmistusta kuormattunakaan.
    Tankkilaukku tarttee ainakin sen ohjaustangon kautta menevän varmisteremmin.

    Jos ja kun tankkilaukku päättää lähteä, tapahtuu se moottoritienopeuksissa. Tällöin laukku päätyy uskomattoman pitkälle ja sen hakemiseen saa tärvättyä oikein reilusti aikaa ja vaivaa.

    Kaverit kertoivat...

    -jami
    Höpö höpö. Jos yhtään tajuaa pyöränsä aerodynamiikkaa, älyää että aika huono todennäköisyys moiselle. Oma nakupyöränikään ei tee tankinposkia myöten soljuvaa nostetta. Eikä varsinkaan tuo avokin täyskatettu Kawa.

    Mikä muu, kuin ilmavirran aiheuttama noste sen laukun siitä tankista irrottaisi..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  19. #49
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 24 2009,08:12) kirjoitti
    Lainaa (jamirai @ Maalis. 23 2009,15:34) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 23 2009,08:32) kirjoitti
    Ollut aina pyörässä pelkillä magneeteilla kiinni, ei ole tarvinut remmivarmistusta kuormattunakaan.
    Tankkilaukku tarttee ainakin sen ohjaustangon kautta menevän varmisteremmin.

    Jos ja kun tankkilaukku päättää lähteä, tapahtuu se moottoritienopeuksissa. Tällöin laukku päätyy uskomattoman pitkälle ja sen hakemiseen saa tärvättyä oikein reilusti aikaa ja vaivaa.

    Kaverit kertoivat...

    -jami
    Höpö höpö. Jos yhtään tajuaa pyöränsä aerodynamiikkaa, älyää että aika huono todennäköisyys moiselle. Oma nakupyöränikään ei tee tankinposkia myöten soljuvaa nostetta. Eikä varsinkaan tuo avokin täyskatettu Kawa.

    Mikä muu, kuin ilmavirran aiheuttama noste sen laukun siitä tankista irrottaisi..
    Sitten ostamanani hk-sininenlenkki ja 1,5l maitotölkki ei osaa
    airodynamiiikasta yhtikäs mitään,nuo tavarat laukussa ja
    kiihdytyksessä laukku irti (hyvin vahatusta) tankista ja syliin (onneksi),löytyyhän tuohon selvä syy,jos laukku vajaa ja ainakin
    jotain joka pääsee liukumaan,on irtoaminen lähes varma,jollei muistini taas petä ei ollut ensimäinen kerta.



  20. #50
    Ei sen ilmavirran sinne tankkilaukun alle tarviikaan päästä, se riittää, että se ilmavirta puhaltaa tankkilaukun otsapintaan, siitähän muodostuu ilmanvastuksesta voima, joka työntää tankkilaukkua kohti kuskia ja hyvällä tuurilla sen voiman aiheuttaman momentin ansiosta tankkilaukun otsapinnan puoleiset magneetit irtoo tankista ja siitä se ilmavirta pääsee sinne alle ja bye bye tankkilaukku Nojoo mut aihe oli Lidlin kamat, etenki PMR-puhelimet ja ajohaalari
    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  21. #51
    Lainaa (mnuuttil @ Maalis. 24 2009,09:00) kirjoitti
    Ei sen ilmavirran sinne tankkilaukun alle tarviikaan päästä, se riittää, että se ilmavirta puhaltaa tankkilaukun otsapintaan, siitähän muodostuu ilmanvastuksesta voima, joka työntää tankkilaukkua kohti kuskia ja hyvällä tuurilla sen voiman aiheuttaman momentin ansiosta tankkilaukun otsapinnan puoleiset magneetit irtoo tankista ja siitä se ilmavirta pääsee sinne alle ja bye bye tankkilaukku * Nojoo mut aihe oli Lidlin kamat, etenki PMR-puhelimet ja ajohaalari *
    Sitten; ota silmä käteen ja lue mitä kirjoitin. Minua kiinnostaa ihan hirvittävän paljon mitä sun piimä ja makkara ajattelee. Mun pyörä(t) eivät aikaan saa mitenkään sellaista nostetta tai puhallusta otsapintaan, että laukku lähtisi mihinkään. Huolimatta siitä, oli pyörä vahattu tai ei.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  22. #52
    Tarttis tollane selkäsuoja saada hommattuu..ei vaa mistää tunnu löytyvä..


    636 -06
  23. #53
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 24 2009,09:36) kirjoitti
    Lainaa (mnuuttil @ Maalis. 24 2009,09:00) kirjoitti
    Ei sen ilmavirran sinne tankkilaukun alle tarviikaan päästä, se riittää, että se ilmavirta puhaltaa tankkilaukun otsapintaan, siitähän muodostuu ilmanvastuksesta voima, joka työntää tankkilaukkua kohti kuskia ja hyvällä tuurilla sen voiman aiheuttaman momentin ansiosta tankkilaukun otsapinnan puoleiset magneetit irtoo tankista ja siitä se ilmavirta pääsee sinne alle ja bye bye tankkilaukku * Nojoo mut aihe oli Lidlin kamat, etenki PMR-puhelimet ja ajohaalari *
    Sitten; ota silmä käteen ja lue mitä kirjoitin. Minua kiinnostaa ihan hirvittävän paljon mitä sun piimä ja makkara ajattelee. Mun pyörä(t) eivät aikaan saa mitenkään sellaista nostetta tai puhallusta otsapintaan, että laukku lähtisi mihinkään. Huolimatta siitä, oli pyörä vahattu tai ei.
    Nyt tais mennä kaverilla tosiaan pasmat vähän sekasin
    Kawasaki ZRX 1100 -00, Eddie Lawson
  24. #54
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 24 2009,09:36) kirjoitti
    Lainaa (mnuuttil @ Maalis. 24 2009,09:00) kirjoitti
    Ei sen ilmavirran sinne tankkilaukun alle tarviikaan päästä, se riittää, että se ilmavirta puhaltaa tankkilaukun otsapintaan, siitähän muodostuu ilmanvastuksesta voima, joka työntää tankkilaukkua kohti kuskia ja hyvällä tuurilla sen voiman aiheuttaman momentin ansiosta tankkilaukun otsapinnan puoleiset magneetit irtoo tankista ja siitä se ilmavirta pääsee sinne alle ja bye bye tankkilaukku * Nojoo mut aihe oli Lidlin kamat, etenki PMR-puhelimet ja ajohaalari *
    Sitten; ota silmä käteen ja lue mitä kirjoitin. Minua kiinnostaa ihan hirvittävän paljon mitä sun piimä ja makkara ajattelee. Mun pyörä(t) eivät aikaan saa mitenkään sellaista nostetta tai puhallusta otsapintaan, että laukku lähtisi mihinkään. Huolimatta siitä, oli pyörä vahattu tai ei.
    Puhuinko ilmavirroista tai nosteista jotain,no en vaan normaali kiihdytyksestä,jollei laukku ole tiivisti pakattu pääsee varsinkin
    vähänkin raskaammat tavarat liikkumaan,ja siinnä painovaima tekee loput,saa koettaa jollei usko veikkaan että pelkkä vesipullo saa tuon liikkeen aikaiseksi.Eikä tarvitse ottaa heti herneitä.
  25. #55
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 24 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 24 2009,09:36) kirjoitti
    Lainaa (mnuuttil @ Maalis. 24 2009,09:00) kirjoitti
    Ei sen ilmavirran sinne tankkilaukun alle tarviikaan päästä, se riittää, että se ilmavirta puhaltaa tankkilaukun otsapintaan, siitähän muodostuu ilmanvastuksesta voima, joka työntää tankkilaukkua kohti kuskia ja hyvällä tuurilla sen voiman aiheuttaman momentin ansiosta tankkilaukun otsapinnan puoleiset magneetit irtoo tankista ja siitä se ilmavirta pääsee sinne alle ja bye bye tankkilaukku * Nojoo mut aihe oli Lidlin kamat, etenki PMR-puhelimet ja ajohaalari *
    Sitten; ota silmä käteen ja lue mitä kirjoitin. Minua kiinnostaa ihan hirvittävän paljon mitä sun piimä ja makkara ajattelee. Mun pyörä(t) eivät aikaan saa mitenkään sellaista nostetta tai puhallusta otsapintaan, että laukku lähtisi mihinkään. Huolimatta siitä, oli pyörä vahattu tai ei.
    Puhuinko ilmavirroista tai nosteista jotain,no en vaan normaali kiihdytyksestä,jollei laukku ole tiivisti pakattu pääsee varsinkin
    vähänkin raskaammat tavarat liikkumaan,ja siinnä painovaima tekee loput,saa koettaa jollei usko veikkaan että pelkkä vesipullo saa tuon liikkeen aikaiseksi.Eikä tarvitse ottaa heti herneitä.
    Öööö?

    Ja edelleenkään ei kiinnosta sun laukkuun huonosti pakatut piimät yms.Yhäkään omassa pyörässä ei ole ollut ongelmaa lentävästä tankkilaukusta..

    On siis kokemusta Lidlin laukusta.

    Tähän valinnainen läjä jokaisen itsensä haluamia hymiöitä.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  26. #56
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 24 2009,11:45) kirjoitti
    Lainaa (jarijii @ Maalis. 24 2009,11:01) kirjoitti
    Lainaa (TunturiTT @ Maalis. 24 2009,09:36) kirjoitti
    Lainaa (mnuuttil @ Maalis. 24 2009,09:00) kirjoitti
    Ei sen ilmavirran sinne tankkilaukun alle tarviikaan päästä, se riittää, että se ilmavirta puhaltaa tankkilaukun otsapintaan, siitähän muodostuu ilmanvastuksesta voima, joka työntää tankkilaukkua kohti kuskia ja hyvällä tuurilla sen voiman aiheuttaman momentin ansiosta tankkilaukun otsapinnan puoleiset magneetit irtoo tankista ja siitä se ilmavirta pääsee sinne alle ja bye bye tankkilaukku * Nojoo mut aihe oli Lidlin kamat, etenki PMR-puhelimet ja ajohaalari *
    Sitten; ota silmä käteen ja lue mitä kirjoitin. Minua kiinnostaa ihan hirvittävän paljon mitä sun piimä ja makkara ajattelee. Mun pyörä(t) eivät aikaan saa mitenkään sellaista nostetta tai puhallusta otsapintaan, että laukku lähtisi mihinkään. Huolimatta siitä, oli pyörä vahattu tai ei.
    Puhuinko ilmavirroista tai nosteista jotain,no en vaan normaali kiihdytyksestä,jollei laukku ole tiivisti pakattu pääsee varsinkin
    vähänkin raskaammat tavarat liikkumaan,ja siinnä painovaima tekee loput,saa koettaa jollei usko veikkaan että pelkkä vesipullo saa tuon liikkeen aikaiseksi.Eikä tarvitse ottaa heti herneitä.
    Öööö?

    Ja edelleenkään ei kiinnosta sun laukkuun huonosti pakatut piimät yms.Yhäkään omassa pyörässä ei ole ollut ongelmaa lentävästä tankkilaukusta..

    On siis kokemusta Lidlin laukusta.

    Tähän valinnainen läjä jokaisen itsensä haluamia hymiöitä.
    Kysyttiin käyttökokemuksia,niitä on varmaan muillakin,mikähän
    mättää,kerroin vaam OMAN kokemuksen,enkä välttämättä juuri sinulle.
  27. #57
    Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
    Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
  28. #58
    catfight !. Juu muaki toi selkäsuoja kiinnostais jos sitä nyt tulee edes sinne myyntiin
    Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
  29. #59
    Lainaa (wesba @ Maalis. 24 2009,12:14) kirjoitti
    näin se.
  30.  
  31. #60
    Minuakin tuo selkäsuoja kiinnostaa, kun muistelen sen ennen saaneen kehuja. Am I right? Kertokaahan nyt vaikkei tuolla tällä kertaa taidakaan tulla myyntiin mutta ehkä myöhemmin keväällä.
    636 -> 998
Sivu: 2 / 9:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen