Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    Mistä löytäis touring pleksin FZ-6S:ään vm.2005. kaikkialla mistä olen kysellyt myydään ei oota (allright, storm)
    Älä osta isoa pleksiä, osta vaikka pienempi.
    Kokemuksella voin sanoa puistattaa jo 100 vauhdissa.
    Juu, itellä on orggispleksi ja ajoviima (pyörre) tulee kaulan alle rinnuksille.

Korkeemmalla pleksillä se pyörre suuntautuu suoraan kypärään ja melukin tulee olemaan sen mukainen. Lisäksi kuuppa huojuu pyörteen mukana.

Eroa voi hiukan demota , kun kumartuu ajaessa sen orggispleksin takana niin että viima osuu kypärään.

Jos se tuntuu kivalta niin hommaa se isompi.

Muutoin pysy pienemmässä.

En aina muista, etteivät muut ajattele yhtä nopeasti kuin minä.

Kawasaki GTR 1400
    Yamaha FZ1-S => myyty
    Yamaha FZ6-S => myyty
    Honda CL70 => myyty
    Onko kellään kokemuksia noista matalammista malleista?
    Itse olen sellaista ajatellut, alkuperäisellä kypärämelu on melkoinen tällaiselle 180-senttiselle. Kun päätä nostaa ylöspäin, hiljenee kummasti. Edellisessä pyörässä (Bandit 1200 S) oli vähän aikaa touring-pleksi ja se vasta oli karmea kokemus, meteli suurin piirtein tuplaantui.

Yamaha XJR 1200 -96
    Jupiter 50 -59
    (exät: FZ6S, GSF1200S, CX500, CB750K2, CB450K5, DT125LC, CB125T)
    Puigin pleksi oli kiinni pikkufasussa, mukavampi ja paremman
    näköinen kuin orkkis. Mutta nyt ajelen kfasulla joka on ihan
    eri peli kuin kusiainen.
    Ajeli tommosella Euroopassa parissa viikossa n. 5500 km ja ei kyyti
    ainakaan plexistä kiinni ole. Älä vaihda.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
  8.  
    yksityisviesti laitettu aloittajalle
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.