onko kenelläkään kokemusta kyseisestä liikkeestä? olen varannut sieltä pyörän ja tänään tai huomena pitäis maksaa käsiraha, pyörän joudan hakemaan vasta 5 viikon päästä... käsirahan suuruus ei kyllä päätä huimaava ole, 60eur/vko ja he varaavat pyörän...
Honda cbr 954 rr -03
kyykyllä kunnes maha ei enään mahu kyytiin
eipä tuntunut kenelläkään olevan kokemusta kyseisestä liikkeestä joten vastaan itse sitten niin on muille ainakin tietoa tarjolla...
eli pyörän kävin hakemassa viime perjantaina ja kaikki meni ok, pyörään oli tehty huolto joka oli sovittu puhelimessa.
koeajon jälkeen tehtiin paperit pyörästä ja käytiin yhdessä katsastuskonttorilla ottamassa pyörä pois viron kilvistä.
tämän jälkeen minut tuotiin pyörän kanssa satamaan odottamaan lähtevää laivaa.
kaikki meni ok, ei voi mitään moittia ja myöskin palvelun sain täysin suomenkielellä *
la-aamuna kotona ollessani huomasin että toisen puolen etuiskari vuotaa hiukan öljyä. soitin sitten maanantaina liikkeeseen josta vastattiin että pyörässähän on olemassa kuukauden takuu ja se laitetaan kuntoon *
eli ei moitteen sanaa ainakaan täältä suunnasta... *![]()
Honda cbr 954 rr -03
kerropps kokemuksia kun iskari on huollettu ;)(Tomipa @ Maalis. 31 2009,01:26) kirjoitti
Adressi Ylen mediamaksua vastaan, käy liittymässä!
http://www.adressit.com/mediamaksu
Miten tuo maksupuoli? Kelpasiko sinne luottokortti tms. vai pitikö mennä rahatukko taskussa?
mä menin ainaki rahatukko taskussaolihan siellä kyllä korttikone kanssa mutta mun mielestä aina selvempi ku maksaa rahalla...
Honda cbr 954 rr -03
Kävin kanssa hakemassa Bikepointista pyörän viime torstaina.
Kaikki meni aivan loistavasti.
En ole ikinä tehnyt kauppaa yhtä fiksun ja palvelualttiin kaverin kanssa, loisto hommaa kerta kaikkiaan..
Palaan tarkemmin kun veropäätös tullut ja pyörä on kilvissä.
Kyseistä liikettä vaan mielestäni voi suositella kenelle tahansa.
ps. Kuka Suomessa antaa 10-vuotiaalle pyörälle 1kk/1000km takuun?
Hulluja nuo Virolaiset *![]()
-Honda VFR 800Fi -99 50th anniversary
Näköjään monikin(Rawen @ Huhti. 04 2009,22:38) kirjoitti
Alla olevassa "käytetyn takuu" -topicissa keskustelua takuista yleensäkin.
Tähän monet kirjoittaa pyörähistoriaansa.
Niin mäkin. ...Ne on kaikki olleet nopeita ;D
Speed kills..........but only the dumb and the inexperienced!
Moro! Itsekkin suunnittelen pyörän hakua bikepointista. Olen sähköpostitse kysellyt parista pyörästä ja vastaukset ovat tuleet todella nopeasti ja ovat olleet kattavia. että jo näinkin olen saanut hyvän kuvan kyseisestä liikkeestä.
Osaisitteko sanoa kauanko veropäätöksessä keskimäärin kestää?
Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14
TDWTF 2013
Mitäs väliä päätöksen kestolla on kun tyrkkäät "tarrakilvillä" menemään odotusajan![]()
![]()
Mopoton , barracuda 397hemi
No lähinnä sitä väliä että kerkee tienata ne verorahat![]()
Kawasaki Z750 -06 > Suzuki SV 1000S -06 > Yamaha R1 -08 > Suzuki GSX1300R -08 > Ducati Hypermotard 1100 -09 > Canyon Grand Canyon AL SLX 29" -14
TDWTF 2013
nonnih, iskarihomma on kunnossa, kesti vain hiukan itestä riippuvista syistä... eli ruusuja viron bikepointin suuntaan täältä...(banditx @ Maalis. 31 2009,18:30) kirjoitti
![]()
Honda cbr 954 rr -03
mä kävin perjantaina tullissa ja 3 kuukautta ne meinas et kestäs, ja jos ei siinä ajassa oo tullu niin katsastuskonttorilta lisää ajoaikaa saa hakemalla kuulemma(Hemppo87 @ Huhti. 17 2009,11:33) kirjoitti
tosin voihan verolasku olla jo postissa matkalla, noista ku ei ikinä tiiä...
Honda cbr 954 rr -03
Mulla kesti lähes tasan kuukauden.(Tomipa @ Touko. 06 2009,17:11) kirjoitti
3.4-5.5.2009
Tuntu et autovero olisi ollut karvanverran pienempi kun
laskin.
-Honda VFR 800Fi -99 50th anniversary
kokemukset liikkeestä vaikuttaa lupaavilta. aattelin käydä ostamasta sieltä pyörän, pyörä näyttää kuvissa ainakin siistiltä ja kun saa vielä sen kuukauden takuun siihen niin himmottais kyllä ostaaMUTTA kyselin huoltokirjasta ja sieltä vastattiin että huoltokirjaa ei enää ole, se sitten pisti mietityttäämään että uskaltaako sen pyörän sitten ostaa.. eli kyseessä on yamaha rkuutonen vm -01 ja kilometrit vajaa 30 000. kannattaako ostaa vaikka ei löydy huoltokirjaa kun pyörä päällepäin näyttää hyvältä ja jos koeajossa tuntuu ja kuullostaa hyvältä? mielipiteitä?
katselel milt ks vehje näyttää ja kuulllostaa, Yammussahan on tod iso huolto vasta 40tkm, ja sitä ennen ei juuri muuta vaihdeta kuin öljyt, tulpat, suodattimet ja tarkastella paikkoja. ( nämä noin ulkomuistista, paremmin tietävät kertokoon paremmin. eikä huoltokirja edes kaikkea takaa vaikka sellainen löytyisikin, niitä on helppo tehdä uusia.(kazi @ Kesä. 03 2009,18:52) kirjoitti
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
samaa mieltä.(ilkka75 @ Kesä. 03 2009,19:10) kirjoitti
- kuppa syö **tun ja katepillari vastamäen -