Onko kellään tietoa seuraavasta -->
Pitäis hankkia tyttelin pyörään jännitteen säätäjä RGU-113. Stormin sivustoilla jonkinmoinen varaosanumero kaiketi sellainen kuin 31600-MS2-604. Netistä ei löydy kyseisellä "tuotenumerolla" kuin yksi hakutulos.
Kun etsii tuolla RGU-113:lla niin varaosanumeroksi ilmoitetaan lähes joka paikassa 31600-MS2-601.... eli viimeinen numero heittää. Ja tuolla 31600-MS2-601 haulla alkaakin sitten jo löytymään tavaraa.
Onko kellään tietoa onko tuo 604 jokin paranneltu malli vai mikähän on tuon 601 ja 604 ero?
..ja tämä kysely siksi kun Stormilla ei ollut tavaraa hyllyssä.
Honda CBR1100XX
osta EHDOTTOMASTI hondan alkuperäinen!!
markkinoilla aivan lasten lelujen kaltaisia kapineita.
3 sellasta rikkoneena tiedän mistä puhun.(sisuskalut ei vaan yksinkertaisesti voi kestää niillä juotoksilla)
tietty ei kaikki tarvikesäätimet oo paskoja mut mulla oli ilm. huono "tuuri".
hondan oma säädin kestäny vuodesta 03.
3 tarvikesäädintä meni kesän aikana ennen ku kaivoin kuvetta
ja ostin alkuperäisen.
3 säädintä kesän aikana ...ooooho.... no kuitenkaan varmaankaan et niistä "heti" hajonneista mitään joutunut maksamaan vaan sait uuden tilalle, sillä kyllähän noillakin tuotteilla jonkinmoinen tuotetakuu täytyy olla. Vaikka risoohan se silti jos joutuu vaihtelemaan, kun on sellaisessa paikassa vielä... btw... oliko juuri noita Stormin kikkuloita ja 1000F:ään?(niemi @ Maalis. 14 2009,17:29) kirjoitti
Honda CBR1100XX
Löytyy 1000F:n alkuperäinen käyttämätön säädin. Nakkaa viestiä jos kiinnostaa.(CebariTonni @ Maalis. 14 2009,14:18) kirjoitti
"Hidas mutta kankee"
vfr ja meni pyörän ostotakuuseen. tosiaan täysin(CebariTonni @ Maalis. 14 2009,18:38) kirjoitti
toimintakelvoton kapine. ei jäähdytysripoja ja sisäpulen juotokset niin hanurista et ei voi kestää.
antasin kyseisestä säätimestä lisää tietoo mut aikaa kulunut jo pian 6v. ei muista... made in spain.
alkup. hinta melkein 300. tää paska alle satanen.
ps. sen kolmannen ostin ite ku takuu oli jo ohi.
No joo... VFR...sen sit tietää. Mulla on kaveripiirissä jonkun verran niitten omistajia ja tuntunee olevan tyyppivika tuossa pyörässä koko jännitteensäätäjä. Mutta kaiketi jäähdytysrivoilla tai erillisellä tuulettimella nuo kestävät... kun ykskin kaveri laittoi kunnon jäähdytysrivat siihen, niin alkoi kestämään.
Honda CBR1100XX
Laitoin privaa(jaksu @ Maalis. 14 2009,19:17) kirjoitti
Honda CBR1100XX
liekö vfr v-kone syyllinen...?(CebariTonni @ Maalis. 14 2009,23:03) kirjoitti
takapuolen pyty ja pakosarja ei oo kaukana säätimestä.
eli kuumuus.