Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Tarttis taas vähän apua.. Ceebra ei lähe käyntiin ja luulen että vika on bensan saannissa. Kipinä tulee tulppiin, bensapumppu toimii, mutta kun kohokammioiden tyhjäysruuvit aukaisee ni ei tule tippaakaan bensaa.

Olen haynesin manuaalin mukaan säätänyt kohojen pohjat tiivistepinnasta n. 9mm päähän. Manuaalissa on kuvakin mistä kohdasta mihin tulis säätää, mutta minun skannattu "halpis-versiossa" kuvat ovat aika heikkoja Niitä kohoja piti aika raakasti säätää tuohon haluttuun 9mm arvoon,, että alko vähän epäilyttään koko juttu...

Oisko jollaki antaa jotain ohjeistusta pulmaan
    ja autot muka kiihtyy..
    muista vesi löpön seas.
    oma vfr kävi ku hapan kalja kun sen tulille eilen pistin.
    välil puuttu 1pytty ja kaksikin.
    bensan puhdistuaine vettä vastaan ja ny käy ok
    Tuleeko bensa kaarareille asti, kun bensapumppu käy? Olisiko jokin tukos jo ennen kaasareita? Tukkeutunut suodatin, ehkä? *
    "Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
    Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
    Lainaa (cebari (nimi muutettu) @ Maalis. 14 2009,17:50) kirjoitti
    Tarttis taas vähän apua.. Ceebra ei lähe käyntiin ja luulen että vika on bensan saannissa. Kipinä tulee tulppiin, bensapumppu toimii, mutta kun kohokammioiden tyhjäysruuvit aukaisee ni ei tule tippaakaan bensaa.

Olen haynesin manuaalin mukaan säätänyt kohojen pohjat tiivistepinnasta n. 9mm päähän. Manuaalissa on kuvakin mistä kohdasta mihin tulis säätää, mutta minun skannattu "halpis-versiossa" kuvat ovat aika heikkoja * *Niitä kohoja piti aika raakasti säätää tuohon haluttuun 9mm arvoon,, että alko vähän epäilyttään koko juttu...

Oisko jollaki antaa jotain ohjeistusta pulmaan *
    Kipinä tulee tulppiin, bensapumppu toimii, mutta kun kohokammioiden tyhjäysruuvit aukaisee ni ei tule tippaakaan bensaa.

Itellä sama juttu...

Kaasarit "jäässä" ku ulkona talvehtii. 2 kpl auton sisätilan lämmittimiä kahta puolen konetta, vartti meni ja kaasarit lämpimiä ja piiiitkä sahaus uusilla tulpilla ja jovain lähti. Ajelin eestaas sen jälkeen jotta kaasarien toiminta vakiintui.
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
    Lainaa (timppa60 @ Maalis. 14 2009,18:04) kirjoitti
    Tuleeko bensa kaarareille asti, kun bensapumppu käy? Olisiko jokin tukos jo ennen kaasareita? Tukkeutunut suodatin, ehkä? *
    Kaasarit olen purkanu atomeiksi talvella ja nytte vasta kasasin paketiksi ja ruuvasin pyörään kiinni. Mitään lian aiheuttamia tukoksia ei pitäsi olla. Jostaki sieltä kaasareista valu/vuoti bensaa ulos eilen ko yritin sahata käyntiin. Ei kummiskaan mitään hirvittäviä määriä vuotanu. Kurkkuihin kaajettiin suoraan bensaa ni lähti käyntiin, että kyllä se bensan saannisa se vika on oltava.

Onko se kohokammio ensimmäinen paikka mihin se bensa tulee siellä kaasareissa? jos se toppaa siinä kohti se bensan kulkeminen..
    ja autot muka kiihtyy..
    Bensahana? Sihti siel tankissa?
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

"Si vis pacem, para bellum"
  7.  
    Nonni..prkl säädin bensapinnan kohot uusiksi ni alko saamaan bensaa.

Noh.. siinä sitte kuuntelin että käypä vähän huonosti, aivan kuin kahella tai kolmella pytyllä. Kokkeilin lumikimpaleella putkia ja ykkösen putki oli kylmänä. Siinä sitte kiroamaan että jäikö se yksi koho huonosti sinne ja se ei saa bensaa ollenkaan. Kaasereitten irrottamis fiiliksissä päätin kummiski tarkistaa vielä tulpanjohdot, että ovatko ne kunnolla paikoillaan ni siellähän se tulppa-avain oli ykkösen kohalla nätisti paikoillaan no eipä siinä, alkoi se käymään neljällä ku laitto johdon kiinni. Vielä se synkkaus sun muut säädöt ni odottelemaan lumien sulamista.
    ja autot muka kiihtyy..