Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Löysin joskus vanhaan pyörääni (R 1100 S) melko täydellisen huoltomanuaalin verkosta, mutta en tietenkään muista osoitetta enää. Osaatteko antaa linkin

    EDIT:

    RS:n manuska löytyi http://www.carlsalter.com/aaman/BMW_K1200RS.pdf

    Varmaan pitkälti yhteneväinen GT:n kanssa



  2. #2
    Jovvainkohan...


    Siis R ja sitten ...GT.....nyt ei kyllä ymmärrä !
  3. #3
    Lainaa (mchuurre @ Maalis. 12 2009,18:47) kirjoitti
    Jovvainkohan...


    Siis R ja sitten ...GT.....nyt ei kyllä ymmärrä !
    No korjaa sitten VIELÄ tyhmempää. Eikös GT ole "viritetty" versio RS:stä ?
  4. #4
    Nyt on puurot ja vellit sekas Pyöräs on siis UUSI vai VANHA K1200GT? Siis tuo K1200RS:n kehitetty versio?

    Huurus taisi seota kommentistasi R1100S-pyörään, jolla tietenkään ei ole mitään tekemistä noiden K-mallien kanssa...

    Kirjaa siis haet K-pyörään mutta mikä (vuosi)malli?
    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 13 2009,06:41) kirjoitti
    Nyt on puurot ja vellit sekas * Pyöräs on siis UUSI vai VANHA K1200GT? Siis tuo K1200RS:n kehitetty versio?

    Huurus taisi seota kommentistasi R1100S-pyörään, jolla tietenkään ei ole mitään tekemistä noiden K-mallien kanssa...

    Kirjaa siis haet K-pyörään mutta mikä (vuosi)malli?

    Juu ei ole ensimmäinen kerta kun menee mulla vatkuliksi

    Mutta pyörä on vanhaa mallia vm. ... 2004. Ainakin päällisin puolin näyttää vahvasti tekniikaltaan samalta pyörältä



  6. #6
    Jovvain..



    Juu, sitähän mää meinasin jotta mitenkäs nuo liittyvät toisiin, ei mitenkään eli R ja tuo GT (no en lukenut otsikkoa tarkasti)




    Mutta pyöräthän on ihan samoja. GT:ssä on vaan ne kate-levennykset, laukut + telineet vakiona ja mahdollisesti cruise, joka on matkapyörässä MUST ! Olikohan hiukkasen korkeampi thuulilasi myös...? Painoa on se samat 300 kg joka on kyllä tyylikkääseen ja sulavaan ulkonäköön verrattuna kyllä ihmeen paljon ! MUTTA, kaikesta huolimatta, tai juuri tuon takia, on tosi mukava ja silti tehokas vehje ajettava alppitiellä eli saat kyllä jalkatapit raapimaan
  7. #7
    Lainaa (mchuurre @ Maalis. 13 2009,10:59) kirjoitti
    Muuten hyvä kuva, mutta männät menee väärään tahtiin.

    Toi pyörii oikein


    http://www.colorado-artist.com/bmw....cy.html
    *



    Pekka
  8. #8
    Nonniin, unohda ne mun sivukatteen koloamisohjeet... Käsitin, että tuo toisessa viestiketjussa mainittu "vanhempi tiiliskivipenkkinen" tarkoitti -06 (vai oliko 05?) esiteltyä K 1200 GT:tä.

    Eli sullahan onkin siis vanha kunnon "lentävä tiiliskivi", jolla ei kylläkään tarkoiteta penkkiä vaan moottoria. *Sen voit varmaan rauhassa kipata kummalle kyljelle hyvänsä eikä ainakaan kytkin lakkaa toimimasta. Jokin muu sen sijaan kyllä...

    Pahoittelen sekaannusta ja toivottavasti et ehtinyt jo rälläköidä isoa koloa siihen oikeaan sivukatteeseen...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  9. #9
    Lainaa (pozo izquierdo @ Maalis. 13 2009,19:43) kirjoitti
    Pahoittelen sekaannusta ja toivottavasti et ehtinyt jo rälläköidä isoa koloa siihen oikeaan sivukatteeseen...

    t. pozo

    Nyt sä sen vasta sanoit ... mä kerkisin jo tekemään reijät molemmille sivuille *





  10. #10
    Kiitos, vihdoinkin toimiva RS.n manuskan linkki.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
  11.  
  12. #11
    Kirjamuotoinen huoltomanuaali on suht hyvä sekin:

    http://www.clymer.com/Book.as....+Manual
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT