Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Moro,

onko kuinka moni asentanut? Sujuiko ongelmitta, mahtuuko kamppeet hyvin, pelittääkö, mistä hankitte ja €€?

Eli kannattaako? Lunta tulee siihen malliin että jotain hiplausta pitää vielä keksiä.

Kiitti vastauksista!
    Mä laittelin vuosi sitten molemmat valot xenoneiksi. Suuntauksen kanssa hiukan ongelmaa, näyttää pitkät pirun ylös jos säätää lyhyet kohdalleen. Ballastit laitoin tankin alle runkoon liimaten, ballastin ja polttimon väliin laitoin samaa piuhaa mitä siinä polttimon narussakin on eli silikonipäällysteistä, ei iske kipinä läpi. Herätevirran voi vetää tavallisella sähköjohdolla, siinä ei ole isoa jännitettä. Hintojahan noille löytyy monenlaisia, kannattaa vaan katella netistä sopivat, haitari taitaa olla siinä 40-100 € H7-tuikuilla. Pitkät vaatii H9-polttimon, sen tilasin erikseen xenonkauppa.fi:stä samoin kuin sen jatkojohdon ballastilta polttimolle.

Kun vaan saisin tuon suuntauksen kohdalleen niin voisi todella sanoa kannattaneen, toistaiseksi kannatti vain lyhyiden osalta. Ja niitäpä sitä enimmäkseen tarviikin, suurin osa ei edes vaihda pitkiä xenoneiksi.
    Tänään ajattelin itselle asentaa H7 xenonin lyhkäselle.
    Mulla jää setistä toinen ylimääräiseksi joten jos BASE1184 kiinnostaa niin ois myynnissä.

Edittii: setti on myynnissä Täällä

JWH, saitko asennettua? Laitoin viestiä sulle meiliin ja tänne.
    Laittomia noi itse laitetut xenonit on. Poliisin kanssa tulee ongelmia varmasti ratsiassa, mikäli lasissa ei xenon hyväksyntää. Saattavat kääntyä perään muutenkin kun monissa pyörissä on xenonit suunnattu ärsyttävän ylös eli häikäisee vastaantulijan. Pitkiin en noita myöskään laittaisi kun vaihtoviive lyhkäsistä pitkiin on ekalla vaihdolla liian pitkä jää helposti parin sekunnin katve. Tai näin ainakin kaverilla kävi jostain syystä.
  6.  
    Lainaa (BASE1184 @ Maalis. 14 2009,14:14) kirjoitti
    JWH, saitko asennettua? Laitoin viestiä sulle meiliin ja tänne.
    Joo sain asennettua. Ainut mikä tuotti päänvaivaa oli se orginaali polttimon lisäkanta, mutta senkin sain korvattua xenon setissä olevalla läpivienti kumilla.