Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Moi.
    Olen palailemassa moottoripyörä harrastuksen pariin yli 20 vuoden jälkeen, ja tuommosta GPX:ää 80 luvun lopulta kävin katsomassa. Hinta ei paha, koneremppa tehty (en kyllä nähnyt vielä kuitteja) iskaria vaihdettu, maalia laitettu pintaan. Kaikin puolin kokemattoman silmään nätti peli. Paha vaan kun koeajolle ei vielä oikein uskalla lähteä.
    Jostain sain silmään, että näissä on ongelmana venttiilien painuminen kanteen. Jos kone on rempattu, niin kuinka kauan menee, että venttiilien säädöistä loppuu vara. Luulen että onnistuu välys tarkistus itseltäkin, joten ei kuluna paha.
    Toinen juttu olisi se, että mitä ninja pyörän nimessä tarkoittaa, Onko eroja perus GPX:ään.

Kiitti etukäteen.
    Jos kone rempattu, niin useita kymppejä ajaa. Itte ostin juuri GPX600 Ninjan vm.-92, viime kesän ajelin kotilolla, mut en osaa olla ilman mopoa. Siis ostin halvan mopon jolla saa kainalot kuivaksi jos kelit on lämpimät... En tiedä onko näissä nelosissa sitä venan uppoamista, V2 koneessa on. Ninja nimi luullakseni kulkee tämän GPX nimen kanssa yhtäaikaa, "perus" versio on GPZ ja olen ymmärtänyt että erona on mm. ajoasento Ninjassa kyykympi... Koneet samat. Itsellekin tämä eka Kawa, aikaisemmat Susuja ja Hondia.
    Ninja Wikakasa
    moro, jos koneremppa tehty ja venat vaihdettu, niin sit ei oo enään pelkoa venavioista. Oli ongelmana alkuperäisten kanssa, väärä materiaali. Itellä ollu jo 6 vuotta kyseinen peli ja ens kesäkin mennään, pitää saada 100 000 mittariin Ninja nimea käytettiin USA versioissa, onhan nykynen ZZR1400 Ninja USA:ssa... Mitä tulee GPZ ja GPX pelien koneiden samanlaisuudesta, niin ne on täysin eri koneet...
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Kiitos ripeistä vastauksista. Eiköhän tässä kohta päästä kiillottelemaan pyörää kevättä odotellessa .
    Siinä vehkeessä oli muuten mielenkiintoinen ominaisuus. Rekisteriotteessa ei ole mainittu tehoja, jonka takia vakuutus on todella pieni.

Moro!

Itellä oli tossa hetken tommonen 750 GPX,kiva peli,ainoo
    mikä mulla aiheutti ongelmii oli kuluneet nokka-akselit ja
    keinuvivut, oli pakko korjauttaa ne ja lompsa keveni
    kummasti, kannattaa kyl kysästä niistä !!
    Muistaakseni 80-luvun lopun ZXR750 perustui GPX750n koneelle eli niiden koneet pitkälti samat. Ja ainakin ZXR750ssa niitä venttiilivikoja on. Mutta jos remppa tehty (ja hyvin) niin eipä siinä sitten pitäisi olla ongelmaa.
    Kawa ZXR750H1 (Green Meanie)
  7.  
    Ajokausi avattu.
    Pikkasen viimaa, mutta kyllä oli hauskaa.
    Tästä se lähtee. Toivottavasti kelit lämpenee nopeasti.