Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    Otsikon mukaisen pyörän takajarrun teho on olematon, ei mene lukkoon sorapinnalla vaikka painaa tosissaan sitä pedaalia, painuukin aika syvään mielestäni, onko kellään mitään hyviä kikkoja ilmaamiseen, takana on kaksi ilmaus nippaa, onko etupäässä? neste kai kiertää sen vasempaan etujarrusatulaan nivelletyn työsylinerin kautta, onko se ilmattavissa? ilmaus järjestys?
  2. #2
    Lainaa (seniori mopoilija @ Syys. 01 2010,16:46) kirjoitti
    Otsikon mukaisen pyörän takajarrun teho on olematon, ei mene lukkoon sorapinnalla vaikka painaa tosissaan sitä pedaalia, painuukin aika syvään mielestäni, onko kellään mitään hyviä kikkoja ilmaamiseen, takana on kaksi ilmaus nippaa, onko etupäässä? *neste kai kiertää sen vasempaan etujarrusatulaan nivelletyn työsylinerin kautta, onko se ilmattavissa? ilmaus järjestys?
    Katoppa TUOLTA. TuplaX:n ohjeet, mutta samaa sukua on jarrut.
    ZZR1400 -06
  3. #3
    Jaa, ne onkin *noin monimutkaiset systeemit, (hyvä kaavio kuva järjestelmästä) pitääkin oikein perehtyä niin eiköhän se siitä. Etu jarru tuntuu toimivan kuitenkin hyvin



  4. #4
    Vuonna 2004 olen tuonne yksityisten foorumien puolelle runoillut Black Birdin jarruista tällaista. Yhtenevyydestä 1000F:n jarruihin en tiedä, enkä vastaa mistään, jos ne XX:n jarrutkaan eivät ole ihan tuollaiset, kun olen aikoinaan päätellyt.

    SoMKin foorumista kopioitua: "Jarrujen rakennekin alkoi jo hahmottua. Etujarru käyttää siis molemmilta puolilta vain laitimmaisia mäntiä ja siinä se. Yhteyttä keskimmäisiin mäntiin ei ole. Liikkuva satula edessä painaa ylimääräisen pääsylinterin mäntää, josta menee paine taakse. Takajarrupolkimelta menee paineenalennusventtiilin kautta nestettä etujarrujen keskimmäisille männille. Nämä yhdistelmäputket ja "normaali" takajarru ovat kaikki samaa nestetilaa. Eli siinä piirissä on kaksi pääsylinteriä ja viisi työsylinteriä, kolme takana ja edessä yksi molemmin puolin. Kaikissa jarrusatuloissa on kaksi ilmausruuvia, toinen "normaalille" jarrulle ja toinen yhdistelmäjarrulle. Takasatulan toisesta ilmausruuvista tuli takajarrua painettaessa neste etujarrujen kautta kiertäen. Näin tuli ilma pois sieltä yhdistelmäputkestakin. HAAA, yksinkertaista kuin mikä "
  5.  
  6. #5
    Ei liity DCBS:iin, eli tähän Dual Combined Braking Systemiin, mutta millin verran heiluu jarrusatulat ´88 1000F:ssä, sekä taka- että etusatulat. En ole ikinä aikaisemmin missään pyörässä kiinnittänyt asiaan huomiota. Tuntuivat olevan kohtuullisen hyvin kiinni kuitenkin kun en lenkkiavaimilla saanut kirrattua yhtään. Kuuluuko noiden "elää"?
    Kronoby Racing Team