Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
    Lainaa (Krono @ Elo. 23 2009,10:06) kirjoitti
    Lainaa (Mikk@ @ Elo. 22 2009,22:45) kirjoitti
    Omat lyhyet kannattaa kyllä vaihtaa Xenoneiksi, ei pitkiä. Pitkiksi kunnon lisävalot, mieluiten xenonit jos * kestää.
    Hmm eli oikein vaihtosarja mopon omaan umpioon? Taisi tulla vastaan jossain nettisivuilla sellainen. Suosituksia mistä hankkia? Tai pikemminkin katsella ensin hintoja jos kerran kallis on
    Noitahan nyt myydään melkein kaikissa autotarvikeliikkeissä. Kirjoita Googleen "xenon", niin johan alkaa tulla linkkejä verkkokauppoihin ja xenon-muutossarjoja kaupusteleviin.

Jos nyt oikein muistan, niin pari vuotta sitten hankin omat muutossarjani www.xenonvalot.com'ista.... (kait )

Samaa mieltä Mik@n kanssa siitä, että kaukovalon xenonointi on ehdotonta rahan tuhlausta. Tuo oma kaukovalo-karbidi-kynttilä nyt ei tuosta xenonista juuri kummene.
    <p>2002-2014</p>
    Onko kukaan toteuttanut K12rs-pyörässään pikaluitusmekanismilla varustettuja tankkilaukkuja? Minun pitäisi sellainen valita ja tilata, mutta kun ei ehdi sovittamaan.

Eli, olsisiko jollain kokemuksia, mikä istuisi ko. Pyörän tankin päälle? Sen verran pitää olla laukulla kokoa että pienehkön Dell-läppärin saa sopimaan.
    BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
    Tällainen ollut jo vuosia, huippu hyvä.
    Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
    BMW K 1200 RS
    Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
    http://www.bmwkltibmixof.com/
    Ostin Evon Engage Sport, sekin istuu hyvin tankin päällä. Täydessä korkeudessaan ollessa tosin minulla (n.176cm) jää mittariston alaosa peittoon laukun etureunan taakse. Istuimen yläasento nosti päätä sen verran, että lievällä kurottelulla näen varoitusvalot ja bensamittarin.

Korotusosan vetoketju suljettuna näkee kaikki mittarit, vaikka pitää istuinta kummassa asennossa vain.

Muutoin ei haittaa ajossa lainkaan.

Hyvä laukkuostos oli tämäkin.

BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
    -Kardaanin sivuttaisliike=> kulmavaihteenlaakeri ja kardaanin kartioneulalaakeri.
    -Kytkinvivun stefan vuodot vaihteistosta
    -Be tankin luukku auki ja vuotoreijän ympärystän ruostuminen
    -luistaako kytkin, nopeassa kiihdytyksessä
    -kytkinkotelon ja moottorin liitoskohta, onko vuotoja

Ja jos ostat, vaihda oikeassa kyljessä oleva Be-pikaliitin
    letkukaraan ja klemmareihin niin säästyt isolta ongelmalta.
    Sen harvan kerran mitä tankkia irrottaa, pystyy kyllä irrottamaan letkukaran klemmarit.

Toiseksi kannattaa ostaa vaikka ruuvinetistä kateruuveiksi
    kupukantaiset kuusioruuvit alkuperäisten tilalle.

Kolmanneksi vaihtaa iridium tulpat
    Örk
    Lainaa (sarkka @ Kesä. 12 2011,21:35) kirjoitti
    Onko kukaan toteuttanut K12rs-pyörässään pikaluitusmekanismilla varustettuja tankkilaukkuja? Minun pitäisi sellainen valita ja tilata, mutta kun ei ehdi sovittamaan.

Eli, olsisiko jollain kokemuksia, mikä istuisi ko. Pyörän tankin päälle? Sen verran pitää olla laukulla kokoa että pienehkön Dell-läppärin saa sopimaan.
    Mulla ois ylimääräisenä bmw:n oma kerros tankkilaukku, kiinnikkeineen ja tankkiin tulevini kiinnikkeineen.

kerrokset (3) ovat toisissaan vetskarilla kiinni
    Örk
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Jos RS:n oma satula puuduttaa niin yksi vaihtoehto on K1200GT:n satula, itse tilasin lämmitettävän leveämmän GT:n satulan jenkeistä käytettynä parilla satasella (Ebay löytö). Matka-ajossa mukavampi mutta ei suosi satulassa liikkumista kuten RS:n satula.
    Dirty Nasty Furriner
  8.  
    Lainaa (bareheels @ Elo. 03 2011,01:04) kirjoitti
    Mulla ois ylimääräisenä bmw:n oma kerros tankkilaukku, kiinnikkeineen ja tankkiin tulevini kiinnikkeineen.

kerrokset (3) *ovat toisissaan vetskarilla kiinni
    ja hinta oli...?
    ibaf 2415
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12