Morjens,
suunnitelmissa olisi hankkia otsikon mukainen menopeli tulevaksi suveksi. 90-luvun loppupuolen mopot tuntuis olevan sopivan kalliita/edullisia
Löytyiskö kanssa motoristeilta hyviä vinkkejä mihin kannattaa erityisesti kiinnitää huomiota kun tuollaista pyörää on hankkimassa?
Kaikki muukin tarina/käyttäjäkokemukset liittyen tuollaiseen vanhempaan mopottimeen kiinnostaa.
Haulla löytyi myös ihan mukavasti infoa, mutta muutama lisätieto ei
olisi pahitteeksi.
Kiitos jo etukäteen kaikille vastaajille!
Honda DAX ST 70, Honda CB 125, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000F, BMW K1200RS, Yamaha 1300FJR
Kytkin, kytkin...
Kato alle. Ei sais olla kovinkaan kostea varsinkaan vaihteiston/moottorin rajamailta.
Noissa RS-malleissa kait ei periä ole juurikaan mennyt, mutta kannatta myös kokeilla takapyörän välykset. Niitä ei saa olla tai tuntua kun otat takafillarista kiinni "yhdeksän - kolme" otteella.
<p>2002-2014</p>
Kaksi kautta ja 30 tkm suruttomasti takana -99 mallisella RS:llä.
Mitähän tuosta sanoisi...
Renkaina olen itse käyttänyt Metzelerin Z6 edessä ja takana, paineet hieman bemun omia suosituksia korkeampina. Ko. rengas kestää ajaa yhden kauden, siis n. 15 tkm molemmissa päissä. Ainakin minun ajotyylillä, siis *Radalle en ole valitettavasti päässyt, ehkä jo ensi kesänä kokeilemaan hitaaseen ryhmään
Oma saksanseisoja ei vie öljyä, koneessa synteettiset 5W-40 öljyt, hyvin tuntuu toimivan, vaihtoväli 10 tkm.
Matkapyöränä mainio jos ei perän (siis kuljettajan) puutumista oteta huomioon, mutta 150 kilsan jälkeen on ihan mukava pitää jäätelö-/kahvitauko, kun ei ole yleensä tarvetta suorittaa ajamista.
Maantiellä menee vakaasti, vääntää ainakin minulle ihan riittävästi myös kaksi päällä ja laukut pakattuna.
Pitkä kun olen niin kypärässä pitää ilmavirta melkoisen paukkeen ainakin jos etupleksi on yläasennossa.
Huoleton peli, bensaa tankkiin, öljyä koneeseen, ilmaa renkaisiin ja ajelemaan! Sitä varten se on tehtykin![]()
Kiitos kokemuksista. Eli huollettuna pitäis olla perusvarma matkapyörä. Mahtaako noissa olla joku perusvarustesetti mikä on kaikissa k.o mallin pyörissä? ABS, kahvanlämppärit, yms. mitä?
Honda DAX ST 70, Honda CB 125, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000F, BMW K1200RS, Yamaha 1300FJR
ABSit löytyy, tai ainakin pitäisi löytyä kaikista rs:stä, samoin kahvalämppärit.
Satula pitäisi saada asettumaan kahteen eri korkeuteen ja satulan alta pitäisi löytyä pyörän oma työkalusetti.
Stongan saat säädettyä eteen-taaksepäin parin-kolmen sentin verran niin että saat hieman viilattua ajoasentoa. Itse en ole sitä vielä kokeillut, edellisen omistajan asetuksilla mennään..
Polttoainetta kuluu ajotyylistä riippuen pienimmillään maantiellä kahden hengen kuormalla ja tavarat mukana - karvan verran alle 5 l/100 km, enimmillään kaupungissa on mennyt muistaakseni 8,2 l/100 km. Keskikulutus normaalisti ilman mitään viriosia 5,82 l/100 km.
Sitten kun tankkaat, niin älä liruta ihan piripintaan! *
Ja tankkaa mieluummin aina pyörä keskituella. Ainakin oma pyörä tykkää ruikkia ylimääräiset puoli desiä maahan ylivuotoletkun kautta!
Ensimmäisen kerran kun niin tapahtui niin tuli mieleen että mit vit... vuotaako se kuiviin...? Ei siinä kuitenkaan niin käy, mutta ylimääräinen tulee pihalle.
Saattaahan se vähän kankea olla pieneen pyöritykseen jos ihan kaupunkipyörityksessä sitä käyttää, mutta maantiellä onnen omiaan. Ja toiset valittaa että kaasu on jäykkä... Minä kun en paremmasta tiedä niin voin todeta hyvillä mielin että kyseessä on vaan miehen heikkous
Totta puhuen, kyllä siinä taitaa hieman jäykkä kaasu olla.. Kun kävin koeajamassa Gessua niin meinasin laskea alleni kun käänsin kaasua RS-tyyliin, kierrokset tapissa välittömästi. Sama tapahtui viime kesänä kun siirsin pihassa jammua, tuntui että kierrokset oli välittömästi kymppitonnin paremmalla puolella...![]()
Etuteleskooppien stefat noissa 90-luvun loppupuolen K 12 RS:issä vuotavat usein. Tai mistä minä tiedän vuotavatko usein, mutta aikoinaan omistamaani 98-malliseen ne vaihdettiin 2 kertaa.
Uudemmasta 02:sta rasvasin stefat aina ajokauden päätteeksi. Ajatuksena se, että kuivuminen ne vuodot taisi aiheuttaa. Ne kun alkoi vuotaa talvella, pyörän seisoessa.
Ja tuo makaroonimopon mainitsema stongan säätö vaikuttaa muuten aivan käsittämättömän paljon... Itse tykkäsin pitää ylimmässä asennossa, jolloin pyörä oli kevyemmän oloinen käsitellä pikku nopeuksissa.
Painava ja jäykkä se on paikallaan ja kaupungilla käsitellä, vallankin 2 päällä ja tavarat kyydissä. Mutta maantiellä menee kuin luotijuna ja mutkiin taipuu kivasti, kun vaan raaskii tangosta kääntää. Sanoisko, että aika määrätietoisia otteita vaativa pyörä.
2002:lla 60 tkm meni ilman pienintäkään vikaa.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Mullon vielä hyllyssä korotuspalat, joilla stongan saa sentin ylöspäin ja kolme senttiä taaksepäin. Saat puolella uusien hinnasta. Pistä privaa, jos kiinnostaa.
![]()
Pertsa, *F.A.R.T. & Kunkku MC Club Senior Representative,
-01 tuli facelift ja siinä vaihdettiin alihankkijaa/valmistajaa niin jarrruille kuin etuputkille. Etuputket juuri tuon vuotamisen takia. Uudemmista en kuullut yhtään vuotovalitusta sinä aikana kun ko. pyörän omistin. Jarrut päivittyivät integroituihin ja muistelen, että olisi ollut muutakin syytä vaihdolle. Peräpukamaongelmat on lotjistien puheita, yhtään RS/GT pyörää en tiedä korjatun, mutta kyllähän niissäkin alkaa jo kilometrejä olla, joten varmasti johonkin on perälaakerit vaihdettu. Kuten C-A-D kirjoitti, kannattaa kytkimen kuntoon kiinnittää huomiota. Ekoissa pyörissä oli alumiininen pakarin suoja ja myöhemmin se vaihtui teräksiseen, joka on ulkonäöllisesti kestävämpi.(J@ck @ Maalis. 13 2009,10:19) kirjoitti
Noita säädettäviä oli sitten kahta mallia. Toisilla sai kyykymmän ajoasennon, toisilla hieman pystymmän. Säädettäviä kummatkin. Tiedän, kun molemmat palat löytyi tallista. Ensimmäisenä mallivuotena kuskin jalkatapit oli ylempänä. Mallivuoden myötä niitä laskettiin hieman alemmas, ei paljon, mutta vähän. Säätövara pysyi samana. Tykkäsin joskus ajella jalkatapit ylhäällä ja stonga alhaalla.kirjoitti
Muistelen, että K12RS tuli markkinoille -97, joten kaikkihan ne on joko 90-luvun loppupuolen tai 2000-luvun alkupuolen *![]()
Ei nämä jutut ainakaan vielä ole pemari kuumetta sammuttaneet. Raskaaseen pyörään olen jo totutellut 1000Fceparilla
joten paino ei haittaa. Ymmärsinkö "motoristin" jutusta, että Honda termejä käyttäen "dual" jarrut on jo -97 mallisessa pemarissa vai onko ne tullut myöhemmin?
Honda DAX ST 70, Honda CB 125, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000F, BMW K1200RS, Yamaha 1300FJR
Ei tässä nyt mitään paniikkia olla lietsomassa, mutta ihan vaan pikku muistutuksena, että sama murikka siellä RS:n takapyörää pyörittää kuin LT:ssäkin. Vaikka tuossa listassa http://www.bmwfinaldrive.com/fd_failure_list.php enemmistö onkin LoTjia, niin kyllä siellä tusinan verran RS:iäkin on - osa tosin 1100 mallia.(Motoristi @ Maalis. 13 2009,10:56) kirjoitti
Todennäköisyys joutua moisen uhriksi on toki kovin pieni, mutta ihan vaan "motoristillekin" tiedoksi, että kyllä niitä valitettavasti sattuu RS:llekin.
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
Ensimmäinen k.o mallin pyörä on nyt käyty katsomassa. Vuosimalli oli -97. Kaikki vaikutti olevan yhtä seikkaa lukuunottamatta ok.
Pyörän etuvilkku oli ollut säilytyksen aikana painuksissaan seinää vasten. Seurauksella, että vilkku heilui vähän kiinnityksissään. Olisko villejä arvauksia mikä kiinnikkeissä olisi voinut särkyä/löystyä?
Kuulostaako kallilta korjattavalta?![]()
Honda DAX ST 70, Honda CB 125, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000F, BMW K1200RS, Yamaha 1300FJR
Kuulostaa TI-miehelle aika minor-asialta, jos pyörä on muuten Ok.
<p>2002-2014</p>
No näin minäkin asiaa ajattelin. Pyörä vaikutti tosiaan muuten hyvin huolletulta ja pidetyltä yksilöltä.![]()
Honda DAX ST 70, Honda CB 125, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000F, BMW K1200RS, Yamaha 1300FJR
Määkin rullailin viime kesänä jonkun matkaa yli 20tkm tuollaisella 00- mallisella K1200RS:llä. Ja taas jatkuu...
Kiva peli. Monella tapaa.
Maantiellä mainio peli vääntävällä koneella. Teho riittää ainakin minulle jo ihan vakiona, vaikkei se nyt missään nimessä millekään busseille pärjää. En ole mitään virejä edes harkinnut, koska käytännöllinen vääntö on itselle merkittävämpi asia kuin muutama lisäheppa.
Noissa alle 01-mallisissa katteet muuten erinomaisen suojaavat, mutta jättävät kädet aikalailla säiden armoille, eikä edes kahvanlämppärit tuppaa riittämään pitkillä matkoilla arktisissa oloissa. Itse käytän talvisemmissa oloissa (esim. n.+2 ja vesisade) muhveja käsien suojana.
Paljon kun ajelee, niin keppiveto puoltaa paikkaansa. Perän kestosta sellainen omakohtainen kokemus, että vaihdatin viimehuollossa (olisikohan ollut 70tkm) perän laakerin. Turhaan vaihdatin, mutta tulipahan ennakoitua. Eipä sekään ollut juuri normaalia takapyörän laakerin vaihtoa kalliimpi operaatio.
Radallakin on tullut käytyä, apparallaan se on iso, painava ja turhan voimakas. Mutta sika kivaa on ollut sielläkin.
Oikeastaan ainoa asia, joka pyörässä on alkanut häiritsemään on se, ettei siihen tahdo löytää mitään kivaa varusteltavaa listoilta. Ehkä niitä on jossain, mutta en vain ole löytänyt. Nytkin tekisi mieli vaikka mitä.
Stefoja vaihdettiin käytetyn takuuseen minullakin pariinkin otteeseen. Se etujousitus on muuten ainakin minun makuuni katuajossa koska ei juurikaan todellakaan jarruissa niiaile. Lisäksi itselläni repeytyi pakoputki ennen pakosarjasta kuin rälläkällä vedettynä. Taisi olla 3. ja 4. pytyiltä tulevien käyrien välistä tai sitten viimeisen käyrän jälkeen. Sekin meni onneksi käytetyn takuuseen. Pakosarja siihen olisi ollut kyllä tosi kallis. Akkukin vaihdettiin käytetyn takuuseen, se nyt tosin on mielestäni kulutusosa.
Oma kappaleeni ei ainakaan ole öljyä kuluttanut mainittavasti. Vaikka toinen vaihtoväli venyi aika paljon ylipitkäksikin. Lisäsinköhän siinä ylipitkässä välissä 1-2dl öljyä. Ajettu oli noin 70km muistaakseni.
Nyt ensi kesäksi laitoin MTZ Z6 kummit. Nyt laitoin kokeeksi taakse mittakaavassa 170-leveyttä. Ihan vain kokeillakseni, tulisiko siitä ketterämmin mutkiin taipuva. Mitä nyt tammi- ja helmikuussa kävin vähän kokeilemassa niin en pysty eroa sanomaan.
Siis minun mielestä kaiken kaikkiaan soiva laitos.
Kaikkiin Bemearin outouksiinkin tottui nopeasti.
Toisaalta niistä oppii sitten yhtä nopeasti poiskin, itse en todellakaan ole merkkifanaattinen vaan seuraava pyörä voisi olla yhtä hyvin Kawakin. Tai Honda jos se VF1200 nyt sitten joskus tulisi... Toisaalta seuraava voi yhtä hyvin olla K1200S tai GT tai sitten vaikka se maailman rumin laitos: Gessu.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
saisinko kysyä mahtuuko ko. pyörälä ajamaan luontevasti 197cm kuljettaja, minulla nyt xj 900 ja on pirun ahdas... tarvis jonkun ns. tilavamman pyörän.. nakumallit olisivat mieluisimpia mutta kyllä kelpaa "biisonikin"(Makaroonimopo @ Maalis. 11 2009,20:38) kirjoitti
Xj900
Kaikkialla sanotaan, että maantiellä mainio, mutta miten toi toimii kunnon mutkapätkillä? Ketteräja taipuisa? Ketterä painoisekseen? Kaikkea muuta kuin ketterä??
![]()
aina ei voi epäonnistua!
Kaikille voi suositella käyntiä koeistumassa ja koeajolla. Omani on tosin GT-malli, joka on muutoin sama pyörä kuin RS, mutta erilaisilla katteilla ja pleksillä. Muistaakseni edellinen omistaja oli lähes 200cm:nen ja piti myös pyörästä, joten pitäisi käydä pitkällekin kuljettajalle. Penkkiä voi säätää muutaman sentin ylöspäin (perusasennosta) ja stongaan löytyy korotussatseja*tarvittaessa.
Mutkateillä pyörä on ihan yhtä mukava kuin moottoritielläkin, jos vain muistaa vääntää kahvasta. Liian vähällä kaasulla se on jäykkä.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
ex: K1600GT, K1200GT
Kaikkea muuta kuin ketterä, mutta mitä mainioin myös mutkateillä - kunhan vaan vastaohjaus on hanskassa.(Aani Kard @ Touko. 12 2009,23:05) kirjoitti
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Siis aivan varmaan kaikki kuussataset ja kiloiset ym. uudet ärrä-mallit ovat ketterämpiä ja nopeampia mutkapätkillä, saati radalla.(J@ck @ Touko. 13 2009,14:45) kirjoitti
Itselle kuitenkin ollut juuri kaivattu kompromissi matka-ajoon kaivattuja ominaisuuksia sekä ratahauskan pitämistä.
Kylläkin pystyy jopa ketterästi puikkelehtimaan hyvnkin hitaasti, pitää vain osata ajaa.
BMW K12RS-00 ext: Susuki GSX600F-88, Honda NS125R-88, Yamaha RD125LC-84, Honda Z50J-85
Nyt on sitten k.o fillari hankittu. Elikkäs tallista löytyy keltainen -98 mallinen K12RS. Kilometrejä on ehtinyt kertyä 48tkm.
Itsellä ensimmäiset 1500km takana, ja siitä muutamia ajatuksia:
+todella vakaan tuntuinen alusta. "Nielee" routaheitot nöyrästi eikä jarrutuksissa pahemmin kumartele.
+melkoisesta painosta huolimatta pyörä tuntuu ketterältä ja taittuu nätisti mutkiin.
+säädettävistä ohjaustangosta ja penkin korkeudesta.
+/- moottorin luonne ei herätä suuria tunteita. Voimaa ja vääntöä kyllä on ihan riittämiin, mutta mitään rajua ja pitelemätöntä tunnetta ei tule. Pikemminkin kone tuntuu sivistyneeltä auton moottorilta.
Miinus puolella:
-penkki tuntuu ainakin näin alkuun melko puuduttavalta.
-varsinkin yläasennossa pleksi aiheuttaa korviin melkoisen metelin, ja kaksin ajaessa kuskin pää heittelee kuin pingispallo.
Pleksi ala-asennossa ja tulpat korvissa homma ok.
Kaiken kaikkiaan olen kyllä tykännyt pyörästä. Näin lyhyen tutustumisen jälkeen sanoisin "sivistynyt ja tehokas matkasportti"![]()
Honda DAX ST 70, Honda CB 125, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000F, BMW K1200RS, Yamaha 1300FJR
Jep ja niitä säätöjä kannattaa kokeilla eri asentoihin. Vallankin ohjaustangon säätö vaikuttaa ajoasentoon ja käsiteltävyyteen todella paljon. Itse tykkäsin pitää ylimmässa asennossa, mutta kokeilemalla se oma löytyy. Sama homma satulan kanssa, eli jos et ole ihan pätkä (>180 cm), niin yläasentoa kannattaa ainakin kokeilla.(genesis66 @ Touko. 19 2009,22:47) kirjoitti
Pikku virityksellä, eli putkella, suodattimella ja moottorin ohjausyksikköä muokkaamalla saat pyörään helposti + 15 hp, myös vääntökäyrä paranee paljon. Ei ehkä mitään pitelemätöntä tehoa, mutta muutoksen todella huomaa. Palikat löytyy esim. Wunderlichiltä.
Voi siihen saada nykyään Power Commanderinkin, joka lienee paras ratkaisu. Joku tietänee nykytilanteen paremmin.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Hei Genesis66 ja muut RS:ää ohjastavat. Puhetta tangon säädöistä. Heinolta Espoosta sain tilatuksi normaali tankoon verrattuna lisää säätövaraa (ylimmissä säätöasennoissa 4 cm eroa vanhaan). Itse tykkään pystymmästä ajoasennosta ja tällä välipalalla ajoasennosta ja pyörän hitaasta käsittelystä tuli suorastaan nautinnollista. Asiaan liittyy tämä pleksikysymys myös. Alkuperäisen pleksin vaihdoin viime kesänä touring pleksiin, joka olikin ihan hyvä paitsi kypärämelua se ei poista. Sen pleksi myyn halvalla, jos joku tarvitsee. Ero matalampaan perussettiin on kuitenkin aivan dramaattinen. Täksi kaudeksi asensin Aero Flown (KOK MC:stä nelisensataa euroa) ja kypärämelu on tyystin poissa. Ainoastaan sivutuuli pääsee koukkaamaan, mutta pitäähän sitä jotain tuuletusta moottoripyörässä sentään olla. Alempi asento aavistuksen 180 senttisellä voi heiluttaa kypärää, mutta yläasento heittää reilusti yli. Kainaloiden alle vartalon sivuille sentään vielä tuulee, mutta jos kehtais asentaa rumat levikkeet ohjaustangon alapuolelle tankin kylkiin, sillä sieltä tulee alhaalta koukaten kainaloille tuuletusta ja ainakin kylmällä ilmalla olisi tervetullut suoja. Ajaessa kädellä testaten tämän voi todeta. Jossakin näin kuvia ko. spoilereista.![]()
Ostinpa itsekin juuri K1200RS:n -02 24tkm ajetun. Pyörä kuin uusi ja ollut BMW hifistillä. Pyörä tuntuu muuten hienolta, mutta vetolinjan kolahtelu huolettaa. Koeajolla ajattelin, että on BMW:n ominaisuus, mutta onko näin?
Pienellä nopeudella epätasaisuudet tuntuu selvästi tapeissa ja veto/moottorijarrutus välillä tuntuu väljältä. Kun pistän pyörän keskituelle ja pyöritän koneella 2 vaihteella joutokäynnillä, kuuluu ajoittain lonksahdus. Niinkuin kardaaninivel olisi väljä.
Mitään väljyyksiä ja ulkoisia poikkeavuuksia en ole havainnut.
Jos vertaan 900 Diversionini vetolinjaan (86tkm), on se huomattavasti huomaamattomampi.
Pyörälle tehty 3000 sitten iso huolto, joten aika vaikea kuvitella noin uuteen peliin jotain isompaa vikaa, mutta rupesi nuo jenkkien vikalista huolettamaan
<p> </p><p>BMW R1200RS LC</p><p>Yamaha XTZ 750</p>
Mulla on 8cm lisäpalat, maksimi jonka saa on 12cm, mutta se vaatii jo jarruletkun pidennyksen (samalla voi vaihtaa teräspunokset). Xenoni lähivaloksi niin näkee ajaan vähän pimeemmälläkin. Pistäppä Samppapappa mulle privana tuo plexin hinta niin saatat päästä siitä eroon. Hyvä peli, mutta satula on(Samppapappa @ Touko. 31 2009,23:06) kirjoitti
, eikä auta pyöräilyhousut, ensi talvena ehkä geelipenkki kun tuli verhoilija tähän duunin seinänaapuriksi.
![]()
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Ekat parisataa kilsaa Norgerien mutkateitä takana. Voe veljet, Bayerin inssi on varmaan käynyt täällä testaamassa K12RS moottoria ja alustaa. Pyörä on niinku tehty näille teille. Lampaa ja porot varmaan ihmetteli mopomiehen maireaa hymyä. Autoja tai ihmisiähän täällä ei juuri liikukkaan...
Honda DAX ST 70, Honda CB 125, Yamaha FZ 750, Honda CBR 1000F, BMW K1200RS, Yamaha 1300FJR
Pari kertaa tässä nyt ajanut pimeällä ja valotehoa tosiaan pitää saada lisää. Oletteko millaisia lisävaloja laittaneet ja minkä hintaisia ovat olleet?kirjoitti
Entiseen RS:ääni laitoin lisävalot. Pienellä kikkailulla siihen lampun alle mahtuu pari mahdollisimman pientä lisävaloa. Toinen mulla oli sumari ja toinen apupitkä, mutta voihan siihen laittaa 2 sumuvaloakin ja käyttää niitä surkean lähivalon lisänä.
Ei ne ihmeitä maksaneet, jostain motonetistä taisin löytää. Releet laitoin mittarin vieressä olevien muovien alle, sinne just mahtuu. En tarkkaan enää muista, siitä on jo vuosia. Tilaa lisävaloille ei tosiaan ole yhtään liikaa ja täytyy katsoa, että keulalla on tilaa liikkua.
Jos et löydä sopivia, tai et välitä ihmeemmin rakennella, niin ainakin wunderlichilta löytyy ko pyörään sopiva sumuvalosarja.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Juu kuvia olen löytänytkin jo aikaisemmin missä on kaks lamppua haarukan edessä piilossa. Koko tosiaan asettaa vähän vaikeuksia tielle mutta eiköhän kun löytyy sopivat.
Mites sitten esim. oolraitilla näkyy olevan xenon lamppuja. Jos sellainen mahtuisi niin mitä seriffit mahtaavat tuumata asiasta?
eli tätä tarkoitan: http://store.allright.eu/fi....09.html
Omat lyhyet kannattaa kyllä vaihtaa Xenoneiksi, ei pitkiä. Pitkiksi kunnon lisävalot, mieluiten xenonit joskestää.
Olen aina oikeassa, jos en, niin olen kuitenkin.
BMW K 1200 RS
Oikean käden pysyvä pronatio...V..tu, haitta-aste 4%
http://www.bmwkltibmixof.com/
Hmm eli oikein vaihtosarja mopon omaan umpioon? Taisi tulla vastaan jossain nettisivuilla sellainen. Suosituksia mistä hankkia? Tai pikemminkin katsella ensin hintoja jos kerran kallis on(Mikk@ @ Elo. 22 2009,22:45) kirjoitti
![]()