vastattu... suositaan suomalaista![]()
Mielipiteeni vain omiani, eikä minua kiinnosta mitä muut niistä ajattelee. Tietoisesti en kuitenkaa loukkaa ketään tai mitään.
Yamaha FJR 1300A -08
Työaikaa käytetty tehokkaasti, vastattu ruokatunnilla![]()
Kuljettajaksi todettiin paikallinen toimeton sekatyömies.
BMW F900R K23
BMW K1300S K15
BMW Nine T Pure K17
BMW K1300S K14
Suzuki GSX-R 1000 K9
Honda CB 1000R K8
Suzuki GSR 600 K6
Tulipahan vastattua ettei mee työpäivä ihan hukkaan
Sillä välin kun te mietititte, minä olen ehtinyt tehä jo viis virhettä !
Vastattu on. Pitäähän sitä opiskelija kollegoita tukea tutkimusten teossa. Tammikuussa just tehtiin kanssa kysely tonne PKAMK ja saatiin ihan mukavasti vastauksia.
Kawasaki ER-6n -06
Kävin kanssa osallistumassa![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Mukana kuin peräpukama...![]()
Timo Rautiainen&Trio Niskalaukaus
Sinnepä se.....
Vastattu on![]()
Aprilia ETV Caponord * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Osta enduro, niin et tarvitse katua
Jep jep, kotimaista suosin kuten kaikessa toiminnassani. Olenhan itsekin tässä veneessä!![]()
Kawasaki ZZR1400SP 2016
(Ex: Yamaha RD125 '75, Suzukit RG125 '86, GSX600F '95, RF900R '96, TL1000S K1, GSX-R1000 K5, R1 '05, Z900 '22)
Nakutettu on..
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
Hirmu vaikea vastata, kun en osta nettikaupoista mitään... Kysely tuntui lähinnä siltä, että kartoitetaan netistä ostavien tottumuksia. Tiedä sitten, mitkä teidän tutkimusongelmat ja -kysymykset on, mutta jotenkin epäsopiva lomake ainakin minulle...
Piti katsoa uteliaisuuttani, että mikäs tämä on...
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Vastattu todellakin. Hyvä kysely, koska nyt saa suomen kauppiaat tutkimustietoa, että miten hyvin ulkomaisissa verkkokaupoissa asiat hoituu? vrt. hinnat yms.![]()
Ja vastattu... Kaippa myö saadaan kuulla joskus tutkimuksen tuloksia vaikkapa tässä topicissa?
- Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin -
*** Honda Monkey 125 ***
Homma hoidettu, toivottavasti vaikuttaa ainakin kotimaisiin hintoihin jatkossa *![]()
"Voit valita oletko aina oikeassa vai onnellinen"
Suzuki GS 500E -> Honda CBR 1100xx
Tuli näpyteltyä, vaikka miulla ei juuri verkkokaupoista kokemusta olekaan..
MV Agusta Brutale 910R -08
Ex: Suzuki SV 1000S -06
Suosi suomalaista, potki pakolaista...
Hullu se on...
Honda CB600F Hornet 2007
Honda CRF250R 2006
Vastattu...on![]()
Yhden ajokauden vankalla kokemuksella tuli vastattua.
Työaika tuli taas hyvin käytettyä.![]()
Vastattu.. Olis mukavaa jos pystyisit sit joskus laittaa tuloksetki näkyville?![]()
Leuka rintaan ja kohti uusia pettymyksiä!
Vastasin tokiTällaisilta toivoisi ehkä hieman laajemmin asiaa kotimaalta (mieluummin vielä enemmän liikkeistä ku verkkokaupasta) ostettaessa, koska meidän palautteella lienee täällä enemmän painoarvoa ku esim. Saksassa tai Italiassa... Kyselyn laatija tietysti kysyy sitä mihin haluaa vastauksia.
Tein, ei kestäny kauaa
Ostan mielummin kotimaisesta liikkeestä kuin ulkolaisesta verkkokaupasta, makso vaikka 50% enemmän, perkele![]()
Jees kiitoksia vastauksista ja hyviä pointteja on tullut tähänkin topickiin. Todellakin tässä keskitytään pitkälti verkkokauppoihin, koska sellaisen perustamiseen tietoa jossain määrin haetaan. Lisäksi kun kyseessä on harjoitustyö niin nyt jo on huomannut asioita joita olisi voinut tehdä paremmin.
Jotain raporttia olisi tarkoitus tännekin laittaa kunhan saadaan tutkimus suoritettua.
polkupyörä
Olen yhden kauden pyöräillyt, joten osaan oli aika vaikea vastata, kuten paljonko käytän vuodessa ajovarusteisiin ja monen vuoden välein ostan uusia tuotteita..
Bensa haisee hyvälle ja vauhti tuntuu kivalle
Vastattu on.
kotimaisia liikeitä tulee suosittua ei tuolta ulkomailta uskalla tilata.![]()
Honda NSR 125 02' --> CBR 600F
Olen fiktiivinen henkilö. Kirjoitetuillani viestien sisällöllä ei välttämättä ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa.