Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Moro

Olen katellut tommosta SV suikkaa ensi pyöräksi. Onko mitä yleisimpiä "vikoja" mihin kannattaa kiinnittää huomiota tai mitä asioita kannattaa tsekata kun käytettyä lähtee metsästämään? Tietenkin nyt perusasiat ketjut, rattaat ym..

Tommosta vanhempaa mallia on tullut kateltua.

Onko muuten mitä eroja kuin runko, mittaristo ja katteet tossa uudessa ja vanhassa mallissa? Sama kone?

Kiitos jo etukäteen!
    Ex SV 650 -05, Hornet 600 -05, CBR 600F -05
    -03 tais tulla ruisku.

Aika hyvissä hinnoissa ovat. 10 vuotta vanhoistakin pyytäävät vielä neljää tonnia...
    The Real Thing ?
    Ei niissä vikoja ole..."ominaisuuksia" Katteet vähän pitää ääntä, niinkun tietysti vanhemmissa saattaa..... kestävä kone, kun ei keuli. Edulliset osat....mukava ajaa...osta pois....
    Et tu, Brute

- Ducati Multistrada 1200 S Touring - 2012
    '03 mallista alkaen on ruisku. Itse yhden kauden ja 8,5 tkm K4 SV650S:llä ajaneena uskallan kyllä suositella. Oikeita vikoja en ole havainnut.

Eroista vielä pari linkkiä, jos enlanti taipuu.
    - Wikipedia SV 650
    - SV Rider - 99 & 03 comparison
    Mulla oli uudempi ruisku malli helkkarin kiva mopo.Pehmeä keula mutta ei haittaa,jos ei meinaa polvi maassa kanttailla.
    Omassa sv:ssä kierot jarru levyt ne kannatta tarkistaa kun maksavat aikas paljon.Mutta kaiken kaikkiaan erittäin hyvä valinta.
    ps.Kannattaa sijoittaa pikkuisen enemmän ja ostaa -03>
    AR125 * * * * -87
    ZX-6R * * * * -97
    SV650S * * * -04
    VFR 800 VTEC- -02
    GSF 1250 SA * -08
    VFR 750 F -92
    GSF 1250 SA -08
    ZX-12R -04
    Hayabusa -06
    CBR 1100 XX -04
    Suzuki VL1500.-98
    Harley-Davidson Dyna Low Rider -04
    Mulla lähtee toinen kesä käyntiin SVn kanssa. Mukava peli. Älä sitten katso niitä 70hp tehoja, fun factor on ihan eriä mitä lukemat näyttää. Ainakin vielä ei oo uskaltanu kaikkea ottaa mitä ois luvassa, joko oon hannari tai tyydyn vähän vähempään. Jytkyti jytkyti....
    SV1000S 2003, 2010->
    SV650N 1999, 2008-2010 14tkm
  7.  
    Mulla oli kaasari SV650S ja tykkäsin.
    - Jousitus varsinkin etupää on pehmeä, mutta uudet jouset jäykempi öljy korjas homman.
    - Taka pampun vaihdoin myös kun sopivasti löysin uuden.
    - Slipari +suutinsetti + K&N filsu niin avot...
    - Teräspunos letkut eteen niin jarrutkin muuttu terävämmäks.

Kiva, kevyt ja ketterä mopo. Hyvin pysy isompien matkassa mutkatiellä.
    - V2 on kiva masiina...

T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"