Tere!
Sain viime syksyllä käsiini pienen Hondan. Ajoin sitä kunnes oli keliä ja sitten aloin muokata/rakentaa sitä. *Talvi on nyt melkein ohi ja tässä on tulos.
Kuva:
Koko projektin kulku on myös nähtävänä/luettavana mun garage-sivulla. Se on eestiksi, mut eiköhän kuvatkin kertoo!
http://web.zone.ee/veikkopeikko/garaaz.htm
Kommenteja tähän sitten, kiitos.
On muuten hieno peli! Itse miettinyt myös miten tuollaista 600 shadowta voisi rakentaa, aika lailla saman suuntainen mielleyhtymä
Itsellä ei tosin ole projektina tuollaista Hondaa, mutta eihän se estä katselemasta eri merkin pöytiin..
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Onpahan muuten hieno peli, ja lämmitti muutenkin mieltä kun itselläkin ollut 600 Shadow![]()
...and music? Well, it's just entertainment folks.
Hienoa työtähän tuo! Silmiin kuitenkin sattui nuo takalokarin tuet... Minusta lokariin pitäisi saada rakennettua jotkin sisäpuoliset tuet.
XL1200S, eli Sportster 1200 Sport -96
FLHRI, eli Road King -97
Kiitos kehumasta. Meilläpäin on jo ihan ajokeli (noin +5 astetta), mulla on jo noin 150 km mittarissa. Kyllä on mainio tunne, kun vaihteeksi on talliaskartelu ohi.
Niistä lokarin tukipätkistä - siinä on lokari kiinni takahaarukassa (keinossa) ja takapyörän ja lokarin välissä ei ole kuin 2-3 senttiä. Orkkis takalokarin alla muuten olikin semmonen puolirunko, johon lokari nojautui. Näin luullakseni on kaikilla kruisereilla. Musta noi uudet tuet tekevätkin siitä vähän vanhanaikaisemman, siksi mä siihen ryhdyinkin.
3,2,1, KEVÄT!
veikko