Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
  1. #1
  2. #2
    Jovvain...



    Juu, näppärälle helpot. Ite aikoinaan tein vastaavasti kovat laukut neuvostoliittolaisista alumiini-jerrykannuista ja oli mielestäni "cool". Ei tullut heti samanlaisia vastaan, oli halavat, köykäset ja kumitiivisteillä & silikonilla sain jopa vedenpitäviksikin.
  3. #3
    Lainaa (mchuurre @ Maalis. 13 2009,21:08) kirjoitti
    Jovvain...



    Juu, näppärälle helpot. Ite aikoinaan tein vastaavasti kovat laukut neuvostoliittolaisista alumiini-jerrykannuista ja oli mielestäni "cool". Ei tullut heti samanlaisia vastaan, oli halavat, köykäset ja kumitiivisteillä & silikonilla sain jopa vedenpitäviksikin. *
    Ei satu olemaan kuvia noista?
    - Jännittää sanoi mummo kun kahvimerkkiä vaihtoi-
    - Honda CBR XX -99
  4.  
  5. #4
    Jovvain...eioo


    Vain tioja löytyy mutta lyhyesti:
    Asennus tuli niin että kaatonokka oli taakse ja alas, eli kävi hyvin tuuletusräppänästä jos ois vettä saanut sisään.

    Rautasahan terällä käsin hinkaten luukku kylkeen niin että about puolesta välin lähtien tuo luukku aukesi, eli /____\ jotenkin tähän malliin tyylittelin ja olihan tuo pehmosta työstää eli ihan "piece of cage", ei tarvinnut ees rukkasta kätheen.....

    Eli luukku ei uloittunut päälle lainkaan vaan se oli kokonaisuudessaan kupeessa. No sitten vielä pianosaranaa alareunaan niin luukku kääntyi ulos. Pienet huonekalulipaston lukotkin siihen vielä asensin että sai lukittua......ovitiivistellä tiivistin ja silikonia saranaan.

    Maalasin vielä lopuksi Hondan punaiseksi eli ei ottanut edes pahemmin silmään ! Eli endurotyyliin net sopi hyvin !

    ps. ai niin ja taakse sinne kantokahvoihin kiinni sitten semmonen "tukitanko" loppusilauksena !