Nyt sitten vastustaa. Yritin irroitella pyörästä katetta, mutta huonolla menestyksella. Nyt on irti katteen sivussa olevat ruuvit, etuvilkut ja pleksi, mutta kate ei lähde vielä pois. Irroitin lisäksi umpion alapuoliset kiinnityspultit, mutta sekään ei riittänyt?
Osaako joku kertoa, onko jossain vielä ruuveja/pultteja, jotka pitää irroittaa? Vai liekö jossain vetämällä irtoavia kiinnikeitä? Paikat on niin ahtaat, että katteen alle ei näe kunnolla. Tarkoitus on kuitenkin saada kate ehjänä irti ja vielä takaisinkin paikalleen.
Minä ite
Onkos kyseessä diversion-malli vai se edeltäjä?
Kyseessä on diversion, pyörän vuosimalli on 2003.(yamark @ Maalis. 05 2009,20:12) kirjoitti
Minä ite
päältä päin pitää avata muistaakseni neljä ruuvia joilla kiinni mittaria ympäröivä musta muovi... ja ottaa se ensin irti, voi olla aika mielenkiintoinen irrotettava. oma pyörä mallia -99
Joo, toi mittariston ymprillä oleva muovi täytyy myös irrottaa jotta pääset käsiksi sen alla oleviin ruuveihin. Niitä oli ainakin kaksi edessä ja olisiko ollut yksi per puoli siinä sivulla.(hene75 @ Maalis. 13 2009,07:59) kirjoitti
Sitten lampun johdotus irti ja jo pitäisi lähteä.
Kiitos vinkeistä. Mittarin kehyksen irroittamisen jälkeen homma onnistuu hyvin. Tuo kehys on ruuvien lisäksi kiinni pleksin kiinnitysruuvien holkeilla.(Ruben @ Maalis. 13 2009,08:28) kirjoitti
Minä ite