Tarvitsisin kaatumaraudat tai suojat kumpi parempi ? Ei kokemusta mistä edullisesti. Pitää paljastaa sen verran että Wien on määränpää ensi kesänä. En halua että reissu keskeytyy venttiili kopan hajotessa.
Kiitos neuvoista !!
Muuten maaliskuu eka kesäkuukausi.
Suosittelen SW Motechin rautoja. On järeät, kohtuuhintaiset jaa niitä myy R.M. Heino. Pelkät venttiilikopan suojat ei paljon auta jos pyörä kellahtaa.
"Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
Ai niin se on aika umpeenkatettu... Noinkohan siihen saa moisia kiinni. Ken tietää.
Kyllähän ainakin Wunderlich myy siihen sturzbügeleitä eli eiköhän ne kiinni saa.
"Minulla ei ole mitään sitä vastaan, jos tiellä välillä vauhti nouseekin, vaikka sitä enemmän mitä mukavampi tie, ja yhtä hyvin silloinkin, jos tie on yksitoikkoinen, ja jos on mukavia näkymiä, ajetaan hiljalleen." (Keijo Virtanen: Tielle tuuleen)
Oletko kokeillut? Ovat muuten erittäin hyvät nuo muovisuojat. Tuli testattua takavuosina kun R:n kaadoin ja muovi meni tuusan nuuskaksi mutta ei etes koppa vuotanut. Koppa osui betonisen kaivonkanteen ihan kunnolla. Suosittelen. Tietty suoja paranee kun laittaa raudat lisäksi.(tapjar @ Maalis. 03 2009,15:45) kirjoitti
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Pari kesää sitten laitoin tollaiset Wuderlichin kaatumaraudat pyttyjen ympärille, tosi helppoa ja yksinkertaista. Hyvin on pysyneet ja suojanneet sylinterinpäitä vaikka mopo yhtäkkiä levolle haluaa. Suosittelen kyllä.![]()
En ole kokeillut, mulla on Gessussa BMW:n alkuperäiset kaatumaraudat joiden varaan olen kellahtanut. Nekin on toistaiseksi kestänyt, tosin konttaamiset on tehty lähinnä konttausvauhdeissa ja pehmeässä hiekassa tai sammalikossa..!(r1150r @ Maalis. 03 2009,22:30) kirjoitti
Tuossa Wunderlichin kuvassa näyttäisi olevan tehty ylimääräinen aukko kaatumaraudan alakiinnikkeelle (?), mutta kyllä noita siis saa myös RT:hen.
Oli pakko tarkistaa: SW Motechin valikoimasta taas ei löytynytkään RT:hen rautoja...
Höh, ei noista muoveista ole mitään hyötyä, kun kunnolla kaataa.(r1150r @ Maalis. 03 2009,22:30) kirjoitti
Mulla meni venttiilikoppa puhki noilla muovisuojilla.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka