Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
    Kiinnostais ostaa projekti tuolta vahinkokeskukselta, mutta hieman epäilyttää tuo rungon vaihto mikä siihen pitäisi tehdä. Saako runkoja ylipäätään ostaa mistään ja mitäköhän ne maksaa?? Jos on kokemuksia tällaisesta hieman työläämmästä projektista niin antakaahan vinkkejä, kannattaako ryhtyä vai ostaa suosiolla ehjä peli?

PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    toi jaska_73 teki just tosi hienon rytkösen,siltähän vois kyselle miten kannatti,vaikka onki eri merkkiä
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77
    Honda Monkey -76-88(useita)

`juuri tästä asiasta en tiedä yhtään mitään`
    -jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Kyllähän ton vielä aika simppelisti saa korjattua. Itse tossa 07-08 talven aikana vaihdoin zx-6r:ään rungon. Rungon hommasin käytettynä jenkeistä kun ei niitä täällä euroopan puolella pahemmin ole. Jenkeissä on välillä myynnissä "vanhojen " ratapyörien runkoja, joissa ei ole runkonumeroita. Niitä saa ostaa naurettavan halvalla jos semmonen kohdalle sattuu. Uudelle rungolle täällä suomen päässä tulee hintaa varmasti yli 1000 euroa. Chaplin Kawasakilta jenkeistä saa myös rungon suomeen jos haluaa. Tekevät rungon numeronkin valmiiksi uuteeen runkoon.

Omalle työlle kun ei laske mitään niin kyllä niissä vähän säästää. Mutta itse ainakin koen suurta nautintoa pelkästä pyörän korjaamisesta.

edit: aivan en kerennyt vastaamaan ekana *

edit: tuolta kurkkasin nopsasti mitä uusi runko maksais jenkeissä ja hinta näytti olevan $524.52. Hinta on suurinpiirtein sama euroissa kun maksaa alv:n ja tullit. sitten siihen tulee toki vielä rahti päälle. Toki kannattaa kysyä paikallisiltakin Yamha liikkeilta mihin hintaan he pystyvät rungon toimittamaan.

-Bmw S1000RR 2021-
    http://www.jaha.fi/
    heh,arvasin et,jaska vastaa jossain vaiheessa
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (jaska_73 @ Maalis. 03 2009,22:23) kirjoitti
    Kyllähän ton vielä aika simppelisti saa korjattua. Itse tossa 07-08 talven aikana vaihdoin zx-6r:ään rungon. Rungon hommasin käytettynä jenkeistä kun ei niitä täällä euroopan puolella pahemmin ole. Jenkeissä on välillä myynnissä "vanhojen " ratapyörien runkoja, joissa ei ole runkonumeroita. Niitä saa ostaa naurettavan halvalla jos semmonen kohdalle sattuu. Uudelle rungolle täällä suomen päässä tulee hintaa varmasti yli 1000 euroa. Chaplin Kawasakilta jenkeistä saa myös rungon suomeen jos haluaa. Tekevät rungon numeronkin valmiiksi uuteeen runkoon.

Omalle työlle kun ei laske mitään niin kyllä niissä vähän säästää. Mutta itse ainakin koen suurta nautintoa pelkästä pyörän korjaamisesta.

edit: aivan en kerennyt vastaamaan ekana *

edit: tuolta kurkkasin nopsasti mitä uusi runko maksais jenkeissä ja hinta näytti olevan $524.52. Hinta on suurinpiirtein sama euroissa kun maksaa alv:n ja tullit. sitten siihen tulee toki vielä rahti päälle. Toki kannattaa kysyä paikallisiltakin Yamha liikkeilta mihin hintaan he pystyvät rungon toimittamaan.
    Tarkoituksenani oli jo viime syksynä hommata talveksi jotain puuhaa, mutten saanutkaan mopoani kaupaksi silloin, eikä ollut tarpeeksi pelimerkkejä käytettävänä. Nyt kuitenkin näyttää siltä, että mopo menee kaupaksi ja vahinkokeskuksella näyttäisi olevan kiinnostava pyörämalli tarjolla.

Vielä tuosta rungosta, että mitä jos ostat kisapyörästä paperittoman rungon niin mistä saa tarvittavat paperit ja numerot ym. ? Millä seurataan esimerkiksi sitä onko se varastettu?
    PV50, KMX125, CB350, 2xGPZ500R, ZR1100 Zephyr, FZR1000, FZS1000, ZX-10R, 2x ZXR750, R1100S -> Fz1
    Lainaa (Jalase @ Maalis. 03 2009,23:09) kirjoitti
    Vielä tuosta rungosta, että mitä jos ostat kisapyörästä paperittoman rungon niin mistä saa tarvittavat paperit ja numerot ym. ? Millä seurataan esimerkiksi sitä onko se varastettu?
    Kysyin tuota runkoasiaa AKE:lta ja he vastasivat että sen voi ostaa jenkeistä. Riittää että siitä on ostokuitti. Yleensä käytetyn rungon mukana tulee rungon paperit. Itsellä on ainakin riittänyt Paypalista tulostettu maksutosoite. Käytettyyn runkoon saa itse meistää runkonumeron, siten että vanhaa runkonumeroa ei kuitenkaan tuhota pois rungosta. Katsastusasema lyö siihen uuden runkonumeron molempiin päihin semmoset päätemerkit.

Sitten semmonen vinkki, että kannattaa vanhasta rungosta siirtää tyyppihyväksyntäkilpi uuteen runkoon ettei tule katsastuskonttorilla mitään turhaa nupinaa. Itselläni kävi tämän nykyisen pyörän kanssa niin, kun siitä on jossain vaiheessa kiillotettu runko, niin samalla on hävitetty se tyyppihyväksyntä tarra. Huomenissa saan tietää mitä uusi tarra maksaa. Alustava hinta oli hyvin suuripiirteinen, 20-100€. *
    -Bmw S1000RR 2021-
    eikös se ole,jaska sama antaa olla,jos kerran kilvet sait
    mä en ainakaan tilais
    Yamaha FJ 1200-88
    Yamaha TZR 125-88
    Honda CB 125-77

-jaakko parantainen
    www.pappatuuninki.fi
    Lainaa (fj 1200 @ Maalis. 03 2009,23:32) kirjoitti
    eikös se ole,jaska sama antaa olla,jos kerran kilvet sait *
    mä en ainakaan tilais
    No niin kait pitäis vaan antaa olla. mutta kun tulee liian tunollisesti pidettyä huolta noista moottoriajonevoista, niin tykkään että kaikki pitäis olla niin kus vimpan päälle kondiksessa. 50 egee mä siitä voin maksaa mutta 100 euroo on liikaa. Ihan kyllä turhaa kinuta semmosta kun pyörä on aikanaan suomessa ensirekisteröity, niin paskanko väliä sillä on vaikka se sen jälkeen siitä on hävinnytkin.
    -Bmw S1000RR 2021-
  9.  
    Eilen jätin tarjouksen Kawasta, mutta tänään oli joku maksanut suoraan koko pyydettävän summan, joten se siittä...