Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 43:een 43:sta
  1. #31
    Lainaa (jarska @ Maalis. 11 2009,11:58) kirjoitti
    Oletkos sinä pozo rakennellut LT:n sisälle jo kaarituet, muistelen että se pyrkii laittaan pötkölleen myötäänsä
    Ehei puhettakaan mistään kaarituista...ne makuuttamiset oli niitä aloittelijan kompurointeja. * Viides ajokausi sujui jo ilman kippaamisia...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  2. #32
    Lainaa (pozo izquierdo @ Maalis. 11 2009,14:39) kirjoitti
    Lainaa (jarska @ Maalis. 11 2009,11:58) kirjoitti
    Oletkos sinä pozo rakennellut LT:n sisälle jo kaarituet, muistelen että se pyrkii laittaan pötkölleen myötäänsä
    Ehei puhettakaan mistään kaarituista...ne makuuttamiset oli niitä aloittelijan kompurointeja. * Viides ajokausi sujui jo ilman kippaamisia...

    t. pozo

    Jepjep, harva poika se ostaakaan eka mopoksi LT:tä
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  3. #33
    Hienoa, että tämäkin keskustelu päätyi lopulta pyörän hankintaan ja vielä "classic" GT:hen. Turhan paljon peräpukamia, honda jupaas-eipäs ja muuta hömpää saanut lukea talven mittaan. Rupes jo kyllästyttään.

    Empä tuota Pozo sinun mainitsemaa kytkinletkun leikkautumismahdollisuutta tiennytkään. Minulla kun on ensimmäistä generaatiota uusi GT. Täytyykin katsoa tarkemmin tuo kohta.

    Eikös LT:n kylkiin voi asentaa pari hydraulista nostinta. Yksi puolellensa ja napista painamalla kellahtanut lotja on pystyssä. Mitä sitä näppiään sotkemaan tai selkäänsä satuttamaan. Asentaa vielä ledivilkut, niin ei sivulliset hätäänny.
  4. #34
    Lainaa (Motoristi @ Maalis. 11 2009,16:40) kirjoitti
    Eikös LT:n kylkiin voi asentaa pari hydraulista nostinta. Yksi puolellensa ja napista painamalla kellahtanut lotja on pystyssä. Mitä sitä näppiään sotkemaan tai selkäänsä satuttamaan. Asentaa vielä ledivilkut, niin ei sivulliset hätäänny.
    No kyllähän tuommoisetkin voisi väkästellä, mutta kun tuo mopon huiluuttaminen alkaa jo jäädä oppimisen myötä vähemmälle, niin olen vain tyytynyt penkin ja selkänojan moottorisäätöön...
    http://picasaweb.google.fi/pozoizqui...RSEATADJUSTER#
    http://picasaweb.google.fi/pozoizqui...KRESTADJUSTER#

    Sitä paitsi, tähän saakka on aina saanut apua niiltä kippaamista ihmettelemään saapuneilta töllistelijöiltä...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  5. #35
    Jos fillari kaatuu, ota vaari Kertun neuvosta:

    http://www.pinkribbonrides.com/dropped.html
  6. #36
    Lainaa (pozo izquierdo @ Maalis. 10 2009,23:14) kirjoitti
    Onnea uuden moposi johdosta!

    En mitään muuta noista ekoista (uusista) GT:stä ymmärrä kuin että pyydän sua tsekkaamaan, että onhan sulla oikeassa sivukatteessa kolo siinä kytkimen nesteletkun kohdalla?
    Jollei ole niin tee se siihen...

    Jaa miksikö? Hyvä työkaverini joutui kytkimettömäksi Innsbruckissa kun hänen GT pääsi puolivahingossa kellahtamaan hotellin parkkipaikalla oikealle kyljelleen. Sivukate antoi hieman periksi ja painoi samalla kytkimen nesteletkun poikki... Huollossa kun kaverini asiaa manaili ja ihmetteli tuommoista suunnitteluvirhettä, niin huoltomies lohdutteli, että "kyllä tehdas sen jo tietääkin ja on jo seuraaviin korjannut vian".

    On se vaan kiva olla uuden mallisarjan eka innokas ostaja, pääsee kokemaan kaikkea jännää...

    T. Pozo

    Kiitos vinkistä, täytyy tutustua aiheeseen tarkemmin.

    Ps. hienoja matkakuvia sulla linkkien takana
  7. #37
    Hitto pozo sää oot taitava värkkään ja modaan tuota Lotjaa

    Jos joskus vaihdat tuon pyörän, niin tahtosin kyllä nähdä seuraavan omistajan ilmeet tuon "nappulaviidakon" edessä

    Wingikin kalpenee tuon rinnalla
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  8. #38
    Lainaa (jarska @ Maalis. 12 2009,09:44) kirjoitti
    Hitto pozo sää oot taitava värkkään ja modaan tuota Lotjaa

    Jos joskus vaihdat tuon pyörän, niin tahtosin kyllä nähdä seuraavan omistajan ilmeet tuon "nappulaviidakon" edessä

    Wingikin kalpenee tuon rinnalla
    Ennenkaikkea haluaisin nähdä sen BMW-huoltopajan (sähkö-)asentajan ilmeen kun uusi omistaja menee valittamaan toimimatonta peruutustutkaa tai selkänojan sähkösäätöä
    <p>2002-2014</p>
  9. #39
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 12 2009,10:32) kirjoitti
    Ennenkaikkea haluaisin nähdä sen BMW-huoltopajan (sähkö-)asentajan ilmeen kun uusi omistaja menee valittamaan toimimatonta peruutustutkaa tai selkänojan sähkösäätöä *
    Kaupan mukana tulee varmaan muutama "tera" kuvia. Kyllä niistä pätevä sähkömies pääsee kartalle ..... muutamassa kuukaudessa
  10. #40
    Lainaa (Peltzi @ Maalis. 12 2009,10:47) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 12 2009,10:32) kirjoitti
    Ennenkaikkea haluaisin nähdä sen BMW-huoltopajan (sähkö-)asentajan ilmeen kun uusi omistaja menee valittamaan toimimatonta peruutustutkaa tai selkänojan sähkösäätöä *
    Kaupan mukana tulee varmaan muutama "tera" kuvia. Kyllä niistä pätevä sähkömies pääsee kartalle ..... muutamassa kuukaudessa *
    Vinoilu seis! *

    Tässä on kuulkaa ryhdistäydytty ja joka ikinen (lisä)piuha, avattava liitin, rele ja kytkin on koodattu ja piirretty kytkentäkaavioon (5 A3 arkkia) sekä erilliseen johto- ja komponenttilistaan (450 riviä Excelissä). *

    Projekti alkoi jo viime talvena mutta dokumentointi jäi hieman kesken ja sen loppuunsaattamiseksi piti mopo riisua uudelleen tänä talvena...

    Tossahan tuosta vuoden takaisesta savotasta vähän kuvia, jos kuka ei oo nähnyt:
    http://picasaweb.google.fi/pozoizqui...EWELECTRICALS#


    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  11. #41
    Lainaa (pozo izquierdo @ Maalis. 12 2009,15:48) kirjoitti
    Lainaa (Peltzi @ Maalis. 12 2009,10:47) kirjoitti
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 12 2009,10:32) kirjoitti
    Ennenkaikkea haluaisin nähdä sen BMW-huoltopajan (sähkö-)asentajan ilmeen kun uusi omistaja menee valittamaan toimimatonta peruutustutkaa tai selkänojan sähkösäätöä *
    Kaupan mukana tulee varmaan muutama "tera" kuvia. Kyllä niistä pätevä sähkömies pääsee kartalle ..... muutamassa kuukaudessa *
    Vinoilu seis! *

    Tässä on kuulkaa ryhdistäydytty ja joka ikinen (lisä)piuha, avattava liitin, rele ja kytkin on koodattu ja piirretty kytkentäkaavioon (5 A3 arkkia) sekä erilliseen johto- ja komponenttilistaan (450 riviä Excelissä). *

    Projekti alkoi jo viime talvena mutta dokumentointi jäi hieman kesken ja sen loppuunsaattamiseksi piti mopo riisua uudelleen tänä talvena...

    Tossahan tuosta vuoden takaisesta savotasta vähän kuvia, jos kuka ei oo nähnyt:
    http://picasaweb.google.fi/pozoizqui...EWELECTRICALS#


    t. pozo

    Avaruussukkula
    MP-Rata
    www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
  12. #42
    Otin lakin päästä.
  13.  
  14. #43
    Pozolla onkin agregaatti sivulaukussa...
    <p>2002-2014</p>
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12